دوچرخه کانسپت BASF 1865 ممکن است در نگاه اول ما را به یاد دوچرخه های اولیه بیاندازد اما وقتی با دقت بیشتری به آن نگاه کنیم، فیبر کربن، موتور الکتریکی و زین جمع شونده جالب آن ما را متعجب خواهد کرد.
![BASF Concept 1865 e-velocipede](http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/BASF_Concept1865_e-velocipede-500x419.jpg)
دوچرخه کانسپت BASF 1865 ممکن است در نگاه اول ما را به یاد دوچرخه های اولیه بیاندازد اما وقتی با دقت بیشتری به آن نگاه کنیم، فیبر کربن، موتور الکتریکی و زین جمع شونده جالب آن ما را متعجب خواهد کرد.
mojtaba..designer
۷ آبان ۱۳۹۲خیلی عالیه….یه طرح کاملا جالب و متحولی داره….مثلا مثلا اگه تولید شه بیاد ایران با ارز آزاد چند قیمت میشه ؟ ها ؟ 120میلیون 250 میلیون یا معلوم نیست ؟؟؟
slr722
۷ آبان ۱۳۹۲قبلا هم گفتم…
همه ما قبل اینکه عاشق ماشین باشیم…عاشق دچرخه بودیم…
محسن.د
۷ آبان ۱۳۹۲کسی میدونه چرا دوچرخه های قدیمی چرخ جلوش بزرگتر بوده؟
محمدرضا
۷ آبان ۱۳۹۲1 – چون پدال متصل به چرخ جلوه . اگه پدال وسط باشه باید با زنجیر به تایرها متصل شه. و اونا از زنجیز استفاده نمی کردن… پس باید تایر جلویی بزرگتر باشه.
محسن.د
۷ آبان ۱۳۹۲آخه با این حال بازم میتونستن دوتا چرخ رو هم اندازه بندازن! فقط زین جلوتر میشد.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۷ آبان ۱۳۹۲درود.
من هم فکر کنم اون موقع تکنولوژیه زنجی نبوده.
ولی عجب دوچرخه ایه.حیف که دوچرخمو فروختم.الان خداد تومن شده.
((( ایران و المان )))
jalal
۹ آبان ۱۳۹۲شکل قدیمی جالبه !