بی ام و

آخرین اطلاعات از سری هفت جدید

ب‌ام‌و سعی در کاهش وزن سری-۷ جدید خود دارد و می‌خواهد این کار را به وسیله مواد ترکیبی آلومینیوم، منیزیم، فولاد مقاوم و کربن-پلیمر انجام دهد. این مواد در تمامی قسمت‌های بدنه خودرو از جمله سقف و صندوق عقب به کار می‌روند. رئیس این شرکت گفته است: «در این مدل کاهش وزن خودرو هدف اصلی بوده است.»

2016 BMW 7-Series render
۲۰۱۶ BMW 7-Series render
طرای سری ۷ جدید بسیار تهاجمی تر و اسپرت تر از نسل کنونی خواهد بود. سقف شیب دار آن، چهره ای دینامیک و پویا به آن بخشیده است.
این‌طور که از سخن مهندسان این کمپانی مشخص است، حدود ۲۲۷ کیلوگرم از وزن خودرو کاسته می‌شود و وزن خودرو در نهایت ۱۶۵۰ کیلوگرم خواهد بود که حتی سبک‌تر از ب‌ام‌و 535i محسوب می‌شود. ابعاد خودرو مشابه نسل فعلی خود خواهد بود اما فاصله بین محور جلو و عقب بیشتر می‌شود. پلتفرم ماژولار و انعطاف پذیر خودرو نیز، کاملا جدید و متفاوت با نسل فعلی خواهد بود.
2016 BMW 7-Series spy
۲۰۱۶ BMW 7-Series spy
از ویژگی‌های مهم این مدل می‌توان به سیستم تعلیق فوق‌العاده و اسکنرهای کارآمدی که وضعیت خودرو را در جاده نشان می‌دهند اشاره کرد که این عمل به وسیله دوربین‌های استریو صورت می‌گیرد. این تکنولوژی جدید، راحتی و رفاه را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. این خودرو با نسخه‌های توربوشارژر ۴ سیلندر در مدل پایه، ۶، ۸ و ۱۲ سیلندر بنزینی و دیزلی به همراه جعبه‌دنده ۹ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود و به دو صورت چهار چرخ متحرک و یا دیفرانسیل عقب ساخته می‌شود. فرمان پذیری به هر چهار چرخ یا AWS نیز در این مدل پیاده خواهد شد.
BMW 7-Series spy shots
BMW 7-Series spy shots
با به‌روزرسانی خودرو، موتورهای ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر، ۴.۰ لیتری V8 و ۶.۰ لیتری V12 در دسترس‌اند که نمونه این موتورها در خودروهای رولزرویس نیز به کار رفته است. موتورهای دیزل سری ۷ در دو نسخه ۲.۰ لیتری چهار سیلندر و ۳.۰ لیتری شش سیلندر عرضه خواهند شد که هر دو می‌توانند از توربوشارژر نوع دوقلو و سه قلو بهره ببرند.
BMW Vision Future Luxury concept
BMW Vision Future Luxury concept
همچنین ب‌ام‌و برای رقابت با S63 AMG از مرسدس بنز و S8 از آئودی، سعی در ساخت خودرویی لوکس و اسپرت دارد که M7 و یا M750i نامیده می‌شود و می‌خواهد موتور تقویت شده ۴.۴ لیتری V8 سری ۵ را در این خودرو نیز استفاده کند که قادر به تولید ۶۰۰ اسب بخار است. هم‌چنین احتمالاً نسخه پلاگین بنزینی-الکتریکی هیبریدی این خودرو نیز ساخته خواهد شد. نسخه کانسپت این خودرو در نمایشگاه پکن به نمایش گذاشته شد و در تعداد محدودی تولید خواهد شد. تکنولوژی به کار رفته در این مدل متفاوت با مدل استاندارد سری ۷ است.
رونمایی از سری ۷ جدید در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در پاییز سال ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده و در سال ۲۰۱۶ وارد بازار خواهد شد. در حال حاضر قیمت مدل پایه سری هفت حدود ۷۵ هزار دلار است که در مدل ۱۲ سیلندر تا دوبرابر افزایش می یابد.
مرسدس کلاس اس، جگوار XJ و آئودی A8 از مهم‌ترین رقبای ب‌ام‌وسری هفت در بازار خودروهای لوکس فول سایز محسوب می‌شوند.

ترجمه: باربد حبیبی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷۰ دیدگاه‌ها

  1. CIFEX

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (81 ديدگاه)

    BMW سری 7 واقعا یک ماشین رویایی هست بسیار شیک و زیبا که مشخصات فنی بسیار خوبی هم داره 3 ماه پیش توی دبی BMW یکی از سری 7 تاش رو توی امارات مال گذاشته بود برا بازدید خوشبختانه من هم تونستم سوار شم
    حسی که به راننده منتقل میشه از همون لحظه اول نشستن روی صندلی بسیار دلنشینه
    همه چیز حساب شده و دقیق

    1. جواد

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (9 ديدگاه)

      خیلی فوق العاده است. این سری هفت روانیییییییییییییییییییییییییی.

  2. ferrari

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    فقط می تونم بگم عالی bmw با این کاری که با سری هفت خود کرده دیگه جای بحسی نزاشته و به نظر من این خیلی خیلی از اس کلاس, A8 سر تره من که عاشق این bmw شدم.

  3. محمد

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (247 ديدگاه)

    طراحی داخلیش توی این spy shot به اندازه s class جدید انتزاعی و بدیع به نظر نمیرسه

  4. kayvan

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (38 ديدگاه)

    قیمتش چقدره تو ایران میشه سوار شد

    1. علیرضا

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (165 ديدگاه)

      تقریبا هم قیمت جیلی امگرند قراره ارائه بشه. بین 80 تا 85 میلیون تومن :)

  5. پیترپن

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    درود

    این ماشین شتابش خیلی خوبه حتی 1 ماه پیش تو جاده اریزونا با 760i یه لامبرگینی هوریکان رو نقطه کردم.

    1. صادق

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2123 ديدگاه)

      داداش، احتمالا لامبورگینیه ایستاده بوده

      1. Mahdi Ch

        ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (65 ديدگاه)

        صادق! :D :D

      2. پیترپن

        ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (37 ديدگاه)

        صادق جان خوبی

        منم تعجب کردم چرا نتونست به من برسه شاید کولر گرفته بود یا شاید ملاحظه کرد چون رانندش پیرمرد بود بنده خدا

  6. just germany...

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    ماشین به سلیقه افراد مربوط میشه اما تا وقتی سوار نشی نمی فهمی این بهتره یا اس کلاس
    اما اگر ما مبنا انتخاب رو همین عکس ها فرض کنیم من اس کلاس رو انتخاب میکنم
    حالا نظر سنجی
    اس کلاس=لایک
    سری 7=دیس لایک

    1. ادریس( ♪♫Edi سابق)

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (95 ديدگاه)

      ژرمن چرا بچه هارو تو این موقعیت قرار میدی!!!

    2. Ahmad..F12

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      باز پست مربوط به بی‌ام‌و هست سری 7 بیشتر رای میاره… :)

  7. مهدی 911

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    بهتر از ائودی وجگوارولکسوس ولی پایینتر از کلاس اس

  8. شاهین

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    باربد جان ممنون
    باید منتظر بمونیم تا بیاد.اگه بیاد… :lol:
    رقبا منتظر باشن تا ببینیم چی میشه.

    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      قابلی نداشت شاهین جان.راستش از مدل کانسپتش خیلی خوشم اومد.به نظرم از رقبای ذکر شده اش قدرتمند تره.
      البته هر کدوم نقاط قوت و ضعفی دارند ولی به نظرم یه ویژگی خیلی عالی ای که ب ام و داره،ارزش برندشه که مقام دومو کسب کرد تو ماشینا و آودی و مرسدس هم مقام های پایین تر ولی خب کار هرسه سخت میشه و مرسدس هم تکنولوژی فوق العاده ای داره.

    2. Ahmad..F12

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      باربد عزیز ممنون عالی بود

    3. Ahmad..F12

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      شاهین دقت کردی یه نفر موزی اینجا هست میاد دیس الکی میزنه:)

      بابا طرف داره از نویسنده تشکر میکنه این آدم موزی و مریض میاد دیس میزنه

      چته خب؟؟ :)

      حرفی داری مرد باش بیا بگو

      1. شاهین

        ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        احمد ولش بابا،مثل من بی خیالی طی کن!
        طرف بیماری “دیس لایکیت” داره! (عفونت دیس لایک) :)

        1. Ahmad..F12

          ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          موافقم :D
          ببین!!!! بازم خودشو نشون داد

        2. مصطفی

          ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (350 ديدگاه)

          چرا برای شما این قدر دیس خوردن مهمه؟

        3. Ahmad..F12

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          برا ما دیس مهم نیس، اتفاقاً یه سری چیزارو به ما ثابت میکنه که این خیلی هم خوبه… :)

          چرا برای شما انقدر فضولی مهمه..؟؟؟؟؟!!!!!!! :D

  9. حمید

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    زیبا و باکلاسه ولی نسل فعلیش از لحاظ کیفیتی به گرد پای اس کلاس بنز نمیرسه. چند روز پیش سوار یه دونه سری 7 مدل 2011 نیمه فول شدم دوستم نمایشگاه داره فقط 60000 کار کرده بود دور فرمونش به شدت ساییده شده بود چوبکاری داخلش هم در کمال تعجب مصنوعی بود.

    1. احمدرضا

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (394 ديدگاه)

      چرا حرف الکی میزنی مقایسشون رو بخون ببین بااینکه سری 7 قدیمی تره ولی مساوی هستن فقط یکمی امکانات داخلی اس کلاس بیشتره از لحاظ موتور هم سری 7 تازه بهتر بود

    2. حسین

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (248 ديدگاه)

      چی سوار سری 7 شدی بد چوبکاری داخلش مصنوعی بود؟؟؟؟؟
      میــــــدوووونــــــــی چیــــــــی داری میگیـــــــــــــــی؟

    3. علی

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      داداش.اس کلاس 2014ازلحاظ پیشرانه هیچ برتری نسبت به نسل کنونی سری هفت که قدیمی ترهست نداره.کیفیت مواداولیه بی ام و هم درهمین پدال نوشته بود که از اس کلاس بالاتره.فقط اس کلاس مخصوصادراتاق تکنولوژی های بیشتری داره که آن هم کاملا به عامل زمان بستگی داره.ضمنا سیستم تعلیقش هم کمی برتره.طراحی هم که کاملا سلیقه ایه.حالا چجوری به گرد پای اس کلاس هم نمی رسه؟؟؟؟؟؟!!!!! تازه بذار نسل جدیدبیادببینم اونوقت چی می خوای بگی.حتما می خوای سخاوت به خرج بدی بگی به یک قدمی اس کلاس رسیده!!!!!!!!!!!

    4. farzam

      ۱۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (105 ديدگاه)

      مگه سمنده؟؟؟؟
      فقط خودروی ملی ما که توش چوب درخت افرا اعلا استفاده شده.
      مدیونید اگه فک کنید پلاستیکو رنگ کردن :/

  10. vahid jinpachi

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    منظورت از سری 7 کدوم مدل سری هفته ….2017 یا 2014…

  11. حسین

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (248 ديدگاه)

    نسل فعلیش که از اس کلاس برتر بود باید دید نسل جدیدش چه میکنه

  12. ادریس( ♪♫Edi سابق)

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    من عاشق این فول سایزم.. صبر میکنیم تا بیاد.

  13. حمید

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    گفتم سری 7 2011.بعد احمدرضا من مطمنم تو عمرت یک بار هم اس کلاس رو ازنزدیک قشنگ ندیدی .مقایسه و عکس و اینها همش الکیه.من تا پارسال که عکس های سی کلاس رو میدیدم هی ازش ایراد میگرفتم میگفتم این چیه افتضاحه ولی وقتی سوارش شدم نظرم 180 درجه عوض شد.بعد در جوابت باید اینو بگم حسین اقا سری 7 ب ام و فقط در مدل های سفارشی و فول اپشن چوبکاری طبیعی داره اسم چوب مصنوعیش هم هست FINELINE دقیقا عین مدلی که مجله اگر اشتباه نکنم شماره پارسال صفر تا صد ازمایش شد و خود نویسنده هم که ازمایش کرده بود به این موضوع اذعان داشت….

    1. احمدرضا

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (394 ديدگاه)

      عزیزم پدر من اس کلاس داره

      1. احمدرضا

        ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (394 ديدگاه)

        تازه من خودم طرفدار بنز هستم . عزیزم فقط گفتم الکی وقتی نیومده نباید حرف بزنیم

      2. Ahmad..F12

        ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        احمدرضا جان بی زحمت میری برام تانک کُد ماشین بابارو بخونی؟؟
        یه کُد پشت درب باک زده میخوام ببینم برا شما چیه؟؟

        منتظرم……

        1. حمید

          ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (199 ديدگاه)

          نهAhmad..F12 عزیز همین که به گه اس کلاس بی ام و هست یا مازراتی کفایت میکنه لازم نیست تانک کد بیاره

        2. احمدرضا

          ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (394 ديدگاه)

          باشه شب که اومد مینویسم واسه چی میخواییی.؟؟؟

        3. Ahmad..F12

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          شما بخون کار دارم، میگم بهت

          میخوام ببینم تفاوت (…..) S کلاس با SLK تو چیه و چقدره!

    2. علی

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      اگه اینجوری باشه پس قطعا ماده به کاررفته بی کیفیت نبوده.یا به قول خودت مقایسه و اینها همش الکیه.

  14. datsun

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3944 ديدگاه)

    عالی رقیباش a8 وxj رو پشت سر میزاره ولی کارش با اس کلاس سلطان سخته

  15. صادق

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    Bmw خیلی رو این مدل کار کرده و ازش انتظار داره، واقعا هم رقیب فوق العاده سرسختیه برای آیودی و اللخصوص بنز

    باید تا اومدنش صبر کرد.

    امیدوارم و البته انتظارم دارم که موفق بشه

  16. e36

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    چه پوزی بزنه از اس کلاس…

  17. yasin

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (126 ديدگاه)

    چی بشه ای ول رقابت این و اس کلاس ولی شخصا فعلا تا قبل معرفی سری

    هفت اس کلاسو بیشتر می پسندم ولی وقتی معرفی شد شاید نظرم عوض بشه.

  18. hrf

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    میدونم اینجا بیشتر دوستان طرفدار سرسخت اس کلاس هستن ولی تو این کلاس خودرو تو اینایی ک تو بازار هستن و دست ما هم ازشون کوتاهه ب نظر من اول A8 بعد LS بعد سری 7. اما وقتی نسل جدید سری 7 بیاد میاد اول لیست ;)

    1. فرید

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      سلام به همه دوستان…
      دوستان راستش رو من انتظاری که از نسل جدید سری ۷ به عنوان سردمدار شرکت BMW داشتم و منتظر نسل جدیدش بودم که بیاد بنز رو درو کنه…ولی الان که دیدم خورد تو پرم به دلایلی…
      من الان S کلاس بنز رو بیشتر ترجیح میدم چرا…چون شما داخل این سری ۷ رو نگاه کنین مثل قبل ساده اسکرولر همون همیشگی…پشت آمپر همون همیشگی…فرمون همون همشگی(شده مثل بقیه مدل ها و ابهتی نداره)…من چیز جدیدی به عنوان نسل جدید سری ۷ BMW نمیبینم…فقط یکم مدل دسته دنده عوض شده….من از نسل جدید سری هفت انتظار یه نسل جدید و دهن باز کن رو داشتم….الان شما S 2015 بنز رو ببینین به معنای واقعی نسل جدیده حتی تکنولوژی هاش….چه بیرون چه داخل همه چی نسل جدیده…ولی حالا باید بیرونیش رو دید و در کل دید چطور ظاهر میشه…ولی حیف شد آخه چرا BMW?????
      حالمم به هم میخوره تا یه شرکت یه فناوری رو میزنه پشتش یه کمپانی دیگه میره عین همون رو میزنه…BMW جان نمیشد شما اسکن جاده واسه سیستم تعلیقتون نمیزدی؟؟؟؟؟یه چیز دیگه میزدی خوب…من به BMW نمیگما لکسس هم این کار رو بکنه شدیدا مخالفم…بابا کمپانی خودش رو میکشه یه تکنولوژی رو اختراع میکنه بعدی سریع ازش میدزده…یه چیزم بگما اگه همه چی انحصاری بود خودروسازیها پیشرفت نمیکردن…ولی من خوشم نمیاد نمیدونم چرا…
      ولی سری ۷ من رو نا امید کرد…خیلی خیلی انتظار ازش داشتم….دوستان فکر کنم این ماشین رانندگی اتوماتیک هم داشته باشه من اینجوری حدس میرنم به اون دکمه ای اضطراری استاپ یه نگاهی بندازین….آخه نمیشه بابا باید یه چیز جدید و یه تکنولوژی جدید داشته باشه دیگه…این هیچ کاری نکرده فقط رخ ماشین رو عوض کرده اونوقت میشه نسل جدید سری هفت؟؟؟؟؟؟؟؟
      دوستان این گفته های من فقط نظر شخصی من بود…طرفداران BMW ناراحت نشن یوقت…من دوست داشتم سری ۷ بهتر از اینا باشه چون سری ۷ یکی از بهترین لوکس های دنیاست.

      1. حمید

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (199 ديدگاه)

        به قول همین دوستم که نمایشگاه داره از اس کلاس به سختی میشه ایراد گرفت حالا فهمیدی علی.تو الان تو خونه نشستی چون بی ام و دوست داری این چیزهارو میگی.اگه یک ذره از ماشین اطلاعات داشته باشی این رو باید بدونی تو همه مدل های ب ام و به صورت استاندارد و اصلی فنر بندی خشک و اسپرت وجود داره ولی بنز حتی تو نسل جدید سی کلاس اومده از فنربندی airmatic استفاده کرده و نسل جدید اس کلاس با فنربندی ای که دست انداز هارو از چند ثانیه قبل تشخیص میده راحت سری هفت رو میخوره بعد همچین اش دهن سوزی هم نیست همونطور که گفتم سوارش شدم و باهاش حال نکردم

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        فرید چه کامنتی نوشتی . هم حرفتو قبول دارم و هم حرفتو قبول ندارم .

        اما اینکه لکسس و ب ام و بیان یک تکنولوژی رو از یک شرکت دیگه بردارند

        رو زیاد جدی نگیر . اشکالی نداره . خودت بهتر میدونی که لکسس

        LS 600 H اولین خودروی دنیا بود که به گیربرکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز شد .

        1. فرید

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          سلام میلاد جان….آره نظر شخصیمو نوشتم دیگه…آره اونم گفتم که اگه اینجوری باشه و هیچ برندی تکنولوژی ای رو از دیگر برند ها برنداره هیچ شرکتی پیشرفت نمیکنه.و باید اینجوری باشه ولی من خوشم نمیاد دیگه…چون دلم به حال اون شرکتی میسوزه که زحمت میکشه مثل بنز مجیک بادی رو تولید میکنه و انحصاری واسه خودشه و بقیه برند ها میرن از روی اون کپی میکنن…همین برعکس استاپ اتوماتیک اول لکسس رو فیس لیفت LS زد بعدش بنز رو نسل جدید S کلاشس زد…میگن برن چیزی بزنن متفاوت با اون تکنولوژی حاضر بزنن…ولی نباشه صنعت خودرو پیشرفت نمیکنه خودم اینو قبول دارم ولی خوشم نمیاد حالا هر برندی میخواد باشه چه لکسس چه بنز یا هر برند دیگه…به قول تو زیادم جدی نمیگیرمش،این چیزیه که باید باشه چون صنعت خودرو بهش احتیاج داره.
          آره عزیزم دقیقا درسته لکسس اولین بود تو گیربکس ۸ سرعته…تو هم اطلاعاتت راجع به لکسس خوبه ها…

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود . نوکرم . مهم اینه که همشون عشقن .

      3. امیر

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (95 ديدگاه)

        دوست عزیز اگه اسکن جاده نداشت اونوقت خیلیا و احتمالا خود شما هم میگفتین بیا 2-3 سال بعد اس کلاس اومده تکنولوژی اون رو هم نداره…

        کلا ما هرجور بشه یه چیزی میگیم آخرش!

        1. فرید

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          نه امیر عزیز حرف بنده اینه که یه چیز متفاوت و بهتر از نسل جدید اس باید بی ام دبلیو بزنه…الان به نفع بقیه برندهاست چون اس کلاس زودتر معرفی شد(این بدیه معرفی لوکس های برند هاست دیگه که باید در زمان معینی همشون معرفی میشدند) و این به نفع دیگر برندهاست که میتونن از بنز پیشی بگیرند.
          الان شده مثل گوشی اپل 5s با سنسور اثر انگشتش که سامسونگ رفت پشتش مثل همون رو زد که این زیاد قشنگ نیست.

      4. حسین

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        فرید جان نمیشه گفت یه کمپانی یه تکنولوژی رو معرفی میکنه بعد بقیه میرن از روش کپی میکنن. خیلی وقتا این تکنولوژیها به طور موازی در چند کمپانی در حال توسعه است ولی یکیشون زودتر کارو تموم میکنه. مثل چراغهای لیزری و رقابت بین ب ام و و آئودی. اسکنر جاده هم از سالهای پیش توی مدلای بنز بود اما الان کامل شده.
        در ضمن یه جایی هم خوندم که احتمالا این ماشین بیشتر از اون چیزی که تصور میشه پیشرفته خواهد بود. صبر کنیم کاملا رونمایی بشه بعد ازش ناامید بشیم و ایراد بگیریم!!! نسل قبلش که به Technology Stuffed معروف بود، به معنی جعبه ای که به صورت فشرده پر از تکنولوژیه (جعبه ی تکنولوژی). این ماشین هرچی باشه ما ب ام و ایها عاشق اسپورت بودن و لوکس بودنش در کنار هم هستیم. با صدتا اس کلاس هم عوضش نمیکنیم. با عرض احترام ویژه برای بنزیا و پوزش بابت طولانی بودن کامنت

        1. حسین

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          بچه ها نمیخوام متعصب باشما اما ب ام و اینجوریش قشنگه. هرکی میخواد حتی با خاموش کردن سیستمهای پایداری ماشین، بازم آب تو دلش تکون نخوره میتونه بنز سوار شه هرکی هم میخواد سیستم پایداری ماشینش جوری عمل کنه که بهش اجازه مانور کنترل شده رو بده میتونه ب ام و سوار شه.
          “برای اینکه حرکات نمایشی انجام بدین نیاز نیست راننده حرفه ای باشین، کافیه یه ب ام و داشته باشین!!” (جمله از خودم نبودا، جایی دیدم)
          من حتی خوشم نمیاد که تو مقایسه ها میان مثلا به پانامرا ایراد میگیرن که صدای موتور میاد داخل اتاقش… خب بابا پورشه س دیگه!! باید صدای موتورش بیاد تو اتاقش اینا عیب نیستن به نظر من.
          مخلص همه

        2. فرید

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          آره حسین جان پاراگراف اولتو کاملا قبول دارم…منم حرفم همینه فقط دوست ندارم اینجوری باشه گفتمم که صنعت خودرو به اینها احتیاج داره…
          ایشالا حسین جان ما که از خدامونه…من عاشق ماشین های لوکس هر کارخونه ای هستم مثل S بنز و LS لکسس و بی ام دبلیو و پورشه…میخوام هر شرکتی نهایت تکنولوژی و زیبایی رو توی ماشین لوکس اون شرکت بزاره…ایشالا همینی که میگی باشه و بیاد شاهکار بی ام دبلیو رو ببینیم…ولی داخلش رو که من دیدم چنگی به دل نمیزد و تغییراتی آنچنانی ندیدم لااقل باید یه تغییرات قابل توجهی رو میدیدیم توی کابینش…حالا زود قضاوت نکنیم به قول تو بزار بیاد اونوقت ازش انتقاد می کنیم…وای بحالت سری ۷ من رو نا امید کنی…خدارو شکر بنز من رو ناامید نکرد و اونی که میخواستم شد ولی باز از بنز تو تکنولوژی بیشتری انتظار داشتم ولی بازم خوبه راضی ام آقا…
          یعنی میخوام ببینم نسل جدید عشقم LS توی سال ۲۰۱۷ چیکار میکنه…یعنی وای به حالت لکسس وای بحالت من رو راضی نکنی کارخونتو آتیش میزنم :-D (من غلط بکنم)…ولی راضی میکنه خیالم راحته.
          ایشالا سری ۷ هم من رو و همه عشق بی ام دبلیوهارو رو سفید کنه و همه ازش راضی باشن.

        3. حسین

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          درود. فرید جان سری 7 جدید با این وزنش واین موتوراش منو که راضی کرده. یعنی قشنگ داره استراتژی ب ام و رو در ساخت ماشیناش نشون میده. نگرانیم فقط طراحی داخلیشه که اونم به خاطر سایر خوبیهاش نادیده میگیرم.
          راستی نمیدونید چقد خوشحال شدم وقتی دیدم با میلاد دارین رفاقتی حرف میزنین. دمتون گرم دوستان

        4. فرید

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          آره حسین عزیز وزنشو موتورش که فوق العادن کاملا باهات موافقم…منم مثل خودت نگران داخلشم…اگه بیرونش مثل کانسپتش باشه چییییییییی میشه…برو حاشو ببر که عشقت تو راهه…عشق منم که هنوز توی فکرها سیر میکنه…عشق میلادم که داره خونشون توپ بازی میکنه :-D داره با میلاد حال میکنه…
          راستی چه تاریخی رو نمایی میشه نمایشگاه پکن کی هست؟؟؟؟
          قربونت برم حسین عزیزم ممنونم ازت…آره بابا میلاد بچه خیلی گلی هستش ولی ما نمیشناختیمش دیگه…سعادت نداشتیم رفیقش باشیم دیگه… این از کم سعادتی ما بود که دوستای گلی مثل شمارو نداشتیم و الان دارم کلی خوشحالم و دقتم کنی یه کوچولو فعالیتم زیاد شده اینم به خاطر لطف شما دوستای عزیزمه…
          اون کامنتت هیچوقت یادم نمیره هر وقت میخونمش خندم میگیره و یه خاطره خوب موند ازت…که گفتی مثل اینکه فرید هنوز این پیج رو ندیده ها :-D تو صفحه LF-LC یادته ؟؟؟؟ :-D
          آقا بیا جزو دوستام نیستی تو گروه ها…
          در ضمن من به آرزوم رسیدم آرزو داشتم خط تولید لکسوس LFA رو ببینم که به لطف سایت احمد عزیز که همینجا ازش تشکر میکنم و سایت احمد جان بود که رفتم تو سایت http://www.maxspeed.ir و اونجا تونستم دانلودش کنم و کلی لذت بردم…۴۴ دقیقه هستش خیلی قشنگه…کیفیتشم اچ دی هستش حتما بچه ها ببیننش.

        5. حسین

          ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          آره فرید جان یادمه داداش. راستی جدیدا یه نتیجه گیری ای کردم گفتم حالا که این پست قدیمی شده و کسی نمیخوندش اول به شما بگم، نظرتو بگو:
          وقتی محبوب ترین مدل ب ام و، M3 هست و محبوب ترین مدل بنز، اس کلاس، کاملا میشه به تفاوت بین این دوتا پی برد و انتظارات رو مشخص کرد. نه؟؟؟
          بابت لینک هم ممنون خیلی عالی بود

      5. احمدرضا

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (394 ديدگاه)

        این تازه با دوربین استریو زده پس بهتر از مال اس کلاسه

        1. فرید

          ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          راست میگی…قبول دارم حق با توئه…ولی یکم رویش عوض کنه دیگهههههههه ولی با این استدلال شما حرفی دیگه ای نمیمونه…حرفم رو پس میگیرم آقا .بیاین اینجوری آدم رو قانع کنین تا آدم بفهمه دیگه(رو به طرفدارای بی ام دبلیو)
          خواهش عزیزم…میلتو بهم بده یه سری کلیپ واست میفرستم حال کنی.

  19. رامتین

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3252 ديدگاه)

    با توجه به اینکه موتورهای بزرگ بخصوص در ایران هیچ ارزشی ندارند، فکر میکنم مدل 3 لیتری 6 سیلندر سری7 با قدرت 335 اسب یکی از و در واقع بهترین سدانی است که در این رده در دنیا وجود داره… واقعا برترین خودروساز دنیاست.

  20. محمد

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (70 ديدگاه)

    بیا ببینم چیکار میکنی سری 7 جون!

    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      انصافا” مقایسه ی سختی خواهد بود بین مرسدس و ب ام و ولی بنز تکنولوژی بهتر و گشتاور بیشتری داره و ب ام و موتور قویتری داره و قیمت مناسب تر و وزن کمتر و آپشن های زیادی برای موتور.

  21. حسین

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1363 ديدگاه)

    درود.
    من خیلی خوشم میاد که ب ام و حتی تو لوکس ترین مدلش هم ویژگیهای اسپرتش رو کاملا حفظ میکنه. به هیچ عنوان از این ماشین راحتی اس کلاس رو انتظار ندارم و امید وارم همه هر ماشینی رو همونطوری که هست بپذیرن و الکی اشکال نگیرن. مثلا بنز هم ویژگی لوکس و راحت بودنش رو حتی تو اسپرت ترین مدلاش حفظمیکنه. ایناس که باعث میشه هرکس یه برند رو دوست داشته باشه و من عاشق این ویژگی ب ام و هستم

    1. فرید

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      آره حسین جان خوب حرفی رو زدی…دقیقا سلیقه ای هستش…مهم اینه که هر کمپانی اون نمادشون رو حفظ کنه…و هر دو کمپانی بنز و بی ام دبلیو خصوصیات خودشون رو حفظ کردن…ولی حسین جان اینی که میگم نظر شخصی منه…من بنز رو به بی ام دبلیو بیشتر ترجیح میدم چرا…چون به قول تو نرمی و لوکس بودنش رو تو ماشین های اسپرتش هم حفظ میکنه…ولی بی ام دبلیو یچیزی بین این دو هستش نه نرم و لوکسه نه کاملا اسپرتی مثل پورشه…ولی بگم که این مشخصه ها مختص بی ام دبلیو هستش دیگه، و خیلی ها عاشق همین چیزاش هستن…اینی که من گفتم نظر شخصیم بود.وگرنه بی ام دبلیو که حرفی درش نیست…

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        در لکسس هم حرفی نیست .

        1. فرید

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          شما عزیز دل مایی میلاد جان….نظر لطفته…فکر کنم ایمیل هارو دیدی که نظرت در مورد لکسس عوض شده ها ;-) :-D

  22. Alpha

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    امیدوارم شبیه رندر larson باشه

  23. مهران 72

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    سلام
    با اینکه من طرفدار بنزم ،اگه عکس چهارم واقیت داشته باشه،اس کلاس حد اقل از لحاظ ظاهر باید به فکر یه فیس لیفت زودهنگام باشه!
    اما مطمئنا تو کابین بنز کم نمیاره چون تکنولژی بالاتر از کابین اس کلاس حالا حالاها نمیاد!!

  24. mb1909

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    تو طراحیش یه بلاتکلیفی هست,از طرفی میخاد لوکس باشه ام ذات اسپرت بی ام و از لوکس بودن خارجش میکنه و طراحیشو یه پله پایین تر از S میکنه.

    1. علی عقیلی

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (118 ديدگاه)

      سلام دوستان عزیز
      بعد از چند ماه میخوام یه نظر بزارم
      اخه دیگه خیلی داره به بنز توهین میشه و تحملم تاب اومد !!
      اون کسی که گفت سیستم تعلیق اس کلاس فقط یکم بهتره !!
      اخه بنده خدا اس کلاس بدون سیستم مجیک بادی هم سری هفت رو شکست داد
      در این شکی نیست که سری هفت کنونی به پای اس کلاس نمیرسه
      حالا تا جدیدش بیاد بنز هم سری جدید اس کلاس رو میسازه که ……
      بیکار که نمیشینه تو این یکسال !!!
      تازه سری 7 جدید در بهترین حالت 600 اسب دااره که از رولز رویس میزاره
      یعمی قدیمیه
      ولی اس 65 ای ام جی موتورش 630 اسب و هزار نیوتن داره !!!!!!
      که به روز هم هست
      بله
      این چنینی است دوستان
      تازه اس کلاس تجملی و سلطنتی
      ولی سری هفت جدید
      جون پسنده فقط
      البته بی ام و خیلی خوبه هااااااا !!!

      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        دوست عزیز اون بنزی که شما میگی گشتاور هزار نیوتون متر ورژن ولتاژ هست و ورژن های تقویت شده ی دیگه.اتفاقا” تکنولوژی و سیستم تعلیقش بهتره ولی موتورش ضعیف تر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا