بامو مدتها است که روی فیسلیفت سدان سری ۵ کار میکند و حالا تصاویر رسمی آن به بیرون درز کرده است. با توجه به این تصاویر، فیسلیفت سری ۵ از جلوپنجرهٔ کلیوی شکل بزرگتر، چراغهای جلوی تیزتر و گرافیک داخلی جدید چراغهای عقب برخوردار شده است. بهطورکلی، سدان میان سایز بامو حالا مدرنتر به نظر میرسد و استایل کلی آن به نسل جدید سری ۳ نزدیک شده است. نکتهٔ قابلتوجه در فیسلیفت این سدان آلمانی گرافیک جدید چراغهای جلوی آن است که در آن دو گرافیک به شکل چوب هاکی بهعنوان دیلایت جایگزین طرح دو حلقهای سنتی بامو شده است.
علاوه بر این، جلوپنجرهٔ خودرو هم کمی بزرگتر شده و بیشتر از قبل یکتکه به نظر میرسد. سپر جلوی خودرو نیز بازطراحی شده تا با چراغهای جدید هماهنگ شود. حجم تغییرات در بخش عقبی خودرو بسیار کمتر است تا جایی که در نگاه اول فقط گرافیک جدید چراغها جلبتوجه میکند اما با نگاهی دقیقتر میتوان لبههای برجستهتر سپر و دیفیوزر اسپرتتری را هم مشاهده کرد. در مورد گرافیک داخلی چراغهای عقب نیز درحالیکه در نسخهٔ کنونی از طرح دولایهٔ سنتی L شکل بهعنوان امضای بامو استفاده شده است، در نسخهٔ فیسلیفت طرح کاملاً جدیدی به چشم میخورد که به محصولات جدید بامو شباهت دارد.
درمجموع، به لطف این تصاویر حالا دقیقاً میدانیم که سری ۵ جدید چه شکلی خواهد بود و اگر شما از طرفداران طرحی نسل جدید سری ۳ هستید، بهاحتمالزیاد فیسلیفت برادر بزرگتر آنرا هم دوست خواهید داشت؛ اما سؤال اینجا است که آیا بامو بهاندازهٔ کافی روی طراحی سری ۵ فیسلیفت کار کرده است تا بتواند حریف فیسلیفت مرسدس بنز E کلاس و نسل جدید آئودی A6 شود؟ وقتی این سدان باواریایی رسماً رونمایی شود بهتر میتوانیم به این سؤال پاسخ دهیم، اتفاقی که ممکن است با افشای این تصاویر زودتر از موعد روی دهد.
Ali
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹اگه میشه یکی واس من توضیح بده چه تغیری کرده
Hamidreza
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹برو عکس قبلیشو با این فیس لیفت بزار کنار هم میفهمی
parvaz
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹قبل فیس لیفت خیلی سر به زیر بود چهره اش الان خیلی بهتر شده، تهاجمی شده اما ملایم، در کل ۹ از ۱۰ میدم به فیس لیفتش، عملکرد خیره کنندش الان تو صورتش مشخص تره :)
حمید
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹منتظر m5cs حتما باشید
سوپر سدان رویاها…
محسن
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹تکامل طراحی…نهایت اصالت…اوج لذت
محمد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹تو کلاس سدانهای بی ام دبلیو،سری 7 تاثیر گذارترین اتاق رو داره
به همین خاطر سری 5 و 3 کمتر خودشون رو نشون میدن
شاید همین دلیله که بنز کلاس ئی و سی رو شبیه اس میکنه
عملا به مشتری القا میکنه همون اس رو بهت میدم، ولی کوچکتر…. قد پولت
اما داستان پشت فرمون این اعجوبه یه چیز دیگست
بالاترین سطوح هندلینگ
فقط یکبار تجربه پشت فرمان این ماشین، از هرچی سمند و پارس و دنا آدم رو بیزار میکنه….
جاده ای پر پیچ و خم کوهستانی که با سمند، در روز آفتابی و با احتیاط 60 تایی میرفتم، با این ماشین در روز بارونی، با سرعت 110 طی کردم
بدون کمتریت لغزش و انحراف
مدل 2013
حالا این مدل که جای خود دارد
pooriya.bmw.germany
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ب ام و سری پنج با سمند مقایسه میکنی
نمیگی رییس شرکت ب ام و بشنوه سکته میکنه
محمد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹واقعا فیس لیفتش چهره پخته ای بهش داده – برای اولین بار سری 5 رو به سری e ترجیح میدم مخصوصا بعد از طراحی جدید بنز e که به نظرم عقب گردی بود برای بنز
مهدی اکرمی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹“لطفاً از نوشتن بهصورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمیشوند.”
طبق همین بندی که زیر کادر نظردهی نوشته شده نباید نظرات جناب NISSAN GTR-BENZ تایید بشه، در عجبم که چطور تایید کردید. تایید این نظرات غیر اخلاقی جدا از نادیده گرفتن قوانین سایت، توهین به شان دیگر مخاطبان سایته. لطفا هم برای قوانین خودتون و هم برای مخاطبانتون احترام قائل بشید. ممنون
مهدی اکرمی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹چیزی که درست نیست استفاده از این نوع ادبیات در همچین فضاییه. شما میتونی هر نوع نظری رو عنوان کنید اما با رعایت ادب و حفظ حرمت بقیه کاربران. همونطور که حتما میدونید در بین مخاطبان این سایت افراد مختلفی از جمله خانم ها، افراد کم سن و سال و افراد فرهیخته هم هستن که تعدادشون هم زیاده. پس لطفا مراعات کنید. ما هم دوست داریم از نظرات شما در کنار نظرات دیگران استفاده کنیم اما با رعایت احترام
امین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹NISSAN GTR-BENZ متوجه نشدم در کدوم کامنت توهین کردی!!!!
اینکه در مورد GTR نظرخواهی کردی و یا گفتی بنز سوپر اسپرت زده !!!
یا پدال کامنت حذف کرده؟
سینا BMW
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹پدال حذف کرده
MAHDI
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹پدال جان ایکاش میذاشتی کاملا معرفی بشه بعد مطلبش رو میذاشتی.چون فعلا فقط دوسه تا عکس از زاویه محدود ازش منتشر شده. اما در هر صورت ممنون.
فرشاد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹خیلی بهتر شده مبارک صاحبش
GERMANY
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹اره اره عالیه
حالا از سهام ۷۰ درصدی خودت تو دایلمر لذت ببر
علي-كيوج
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹باشه شما راست میگی
خود شرکت بنز اینقدر تعصب رو خودش نداره که بعضیا دارن!
این حرفهای خاله زنکی کِی میخواد تموم شه خدا میدونه
علي-كيوج
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹البته این کامنت من در جواب یه شخصی با نام کاربری نیسان gtr بود که خوشبختانه پدال کل کامنتهاش رو پاک کرد
♤Angus_812♤
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ای گفتی!!!!
Kf
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹قشنگه اما یکم شبیه سری ۳ هستش از جلو اما کاملا سر تر از E class فیس هستش
sina7
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹گزینه سوم : یا علی مدد
Hadi
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹خیلی وحشی تر شده…
علیرضا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹هنوز به چهره نسل قدیمش عادت نکردیم که !
عرفان
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹اول اینکه چرا انقد زود فیس لیفت داد
نشه بره تو فاز کره ای ها و چینی ها و دم ب دیقه چهره ماشینو عوض کنه ?
دوما رخ فیس قبلی ده برابر بهتر از اینه. چیه این
مث چینیا شده
نکن ازین کار با ما بی ام و ?
مانی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹زیباتر و مدرن تر شده
منتها قبلیه سنگین تر و با ابهت تر بود
بعد فیس لیفت کمی چاشنی چینی پسندی زدن توش