بی ام و

پکیج ارتقایی ای‌سی اشنیتزر برای ب‌ام‌و M4 جدید

کمپانی ای سی اشنیتزر از پکیج تیونینگ جدید خود برای نسل جدید ب‌ام‌و M4 رونمایی کرد. این بسته شامل تغییراتی در بخش بدنه و کابین و همچنین رینگ‌ها و سیستم تعلیق می‌باشد.

آغازکننده کار ایجاد تغییراتی در بخش جلوی این خودروی اسپرت بوده است. این امر شامل نصب اسپلیتر جلوی جدید و ورودی‌های فیبر کربنی در هر طرف سپر است. همچنین این قطعات علاوه افزایش ابهت نسل جدید M4، بهبود آئرودینامیکی را نیز انجام می‌دهند.

ای سی اشنیتزر همچنین رکاب‌های جانبی جدیدی را در نظر گرفته و در بخش عقب نیز اسپویلر لبه‌ای و دیفیوزری گیراتر را نصب کرده است. تمامی این قطعات در دسترس نیستند اما به‌زودی قابل خریداری خواهند بود.

افرادی که خواهان جذابیت بصری بیشتری هستند می‌توانند فنرهای جدید را سفارش دهند که ارتفاع بخش جلو و عقب را به ترتیب ۲۰ تا ۲۵ و ۱۵ تا ۲۰ میلی‌متر کاهش می‌دهد. این تیونر همچنین به دنبال عرضه سیستم تعلیق قابل تنظیم در ماه‌های آینده است.

خریداران همچنین می‌توانند رینگ‌های ۲۰ اینچی متنوعی را انتخاب کند. ای سی اشنیتزر همچنین در حال آماده‌سازی سیستم اگزوز جدیدی است که قدرت پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی M4 جدید را از ۴۷۳ به ۵۰۲ اسب بخار افزایش می‌دهد.

تغییرات دیگری نیز در دسترس است که ازجمله آن‌ها می‌توان به پدال شیفترهای جدید و پدال‌های آلومینیومی اشاره کرد.

اگرچه جلوپنجره ب‌ام‌و M4 جدید همچنان خبرساز است اما این تغییرات ملایم در بدنه باعث شده‌اند استایل کلی محصول اسپرت باواریا پذیرفتنی‌تر از قبل باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. مُحَمَّد رُستَمی نِژآد

    ۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    از تیون های ملایم و نرم خوشم میاد.
    نه تیون خَفَن و شدید که ماشین اصلا شبیه قبل تیون باشه.
    نتها ماشین هایی که برای تیون عالی هستن آمریکایی ها و ژاپنی ها هستن‌.
    آمریکاییش یه چیز دیگه اَس.

    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      دقیقا 👌
      یه ایمپالا ۱۹۶۴بگیری تیونش کنی یه برچسب خفن روش بزنی با رنگ مشکی یه سیستم تعلیق و پنوماتیک لورایدر هم نصب کنی به اضافه مقداری طلا کاری!
      چه آشی بشه این آش🤤😍😍

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. مُحَمَّد رُستَمی نِژآد

        ۹ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1180 ديدگاه)

        نه!
        جارچر ۱۹۶۹ با یه سوپر شارژر فوق بزرگ

    2. امیر

      ۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (606 ديدگاه)

      والا برای تیون ماشین ژاپنی که خوراک این کاره.
      ژاپنی ها همیشه ماشین هاشون رو بر میدارن تیون می کنن بعد هم پیش به سوی دور درجا.
      آمریکایی ها هم به قول دوستمون یه ایمپالا 1964 که محبوب ترین ماشین برای همین کارهای سیستم تعلیق و پنوماتیک و ….. است.
      یا آمریکایی ها باز هم عشق این هستند که یه ماستانگ نسل چهار یا اول بردارن برن برای درگ.

  2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    قبول دارین این جلوپنجره برای m3قشنگ تره؟باقیشون رو زیاد دوست ندارم با این جلوپنجره ولی m3 خوب بود…

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. RezaRs

      ۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1612 ديدگاه)

      باورم نمیشه اینهمه هیتش کردم الان برام عادیه نکه عاشقشم اون که حرامه ولیییی خدا وکیلی الان اون نرفته نیست 😂

      موافقم 1
      مخالفم 1
  3. porsche

    ۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    قابل تحمله

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. porsche

      ۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (749 ديدگاه)

      یعنی خوبه

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. porsche

        ۹ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (749 ديدگاه)

        یا شایدم عالیه؟

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۹ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          بالاخره کدومش؟😂

        2. porsche

          ۹ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (749 ديدگاه)

          گزینه ج هر سه مورد

        3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۹ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          👏😂

        4. Ninja

          ۹ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1162 ديدگاه)

          اختلال چند شخصیتی گرفتی بعد عمل😅
          (دور از جون شما)

      2. مُحَمَّد رُستَمی نِژآد

        ۹ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1180 ديدگاه)

        بنده خدا عمل کرده همه چی یادش رفته😂😂😂🥴

  4. England

    ۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    بنظرم طراحیش عالیه جلو پنجرشم دوست دارم بر خلاف عامه مردم که خوششون نمیاد.
    خیلی خشنه :D

  5. محمد مختاری آذر

    ۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    ولی عجب چیزی شده واقعا بهش میاد

  6. Amirreza

    ۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2733 ديدگاه)

    این دیگه چه طراحی ایه ؟ من روز اول ازش متنفر بودم ، الان ازش خوشم میاد ، آدم نمیدونه دوسش داشته باشه یا به طراحش فحش بده

    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۹ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      آره متاسفانه بین دو راهی موندیم…

      1. محمد+مختاری+آذر

        ۹ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1000 ديدگاه)

        من از اول خوشم می اومد اما برای شما فکر کنم بهتره خوشتون بیاد به نفعتونه زندگی تون هم آرام هستش
        ولی من هیچ مشکلی با این جلو پنجره نداشتم ندارم و نخواهم داشت

        1. مُحَمَّد رُستَمی نِژآد

          ۹ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1180 ديدگاه)

          چرا اسمت رو عوض کردی!؟؟!.
          اکانت دیگه نیست!؟!

        2. محمد مختاری آذر

          ۹ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1000 ديدگاه)

          نه یک لحظه از اکانتم خارج شده بود الان دوباره واردش شدم آقای رستمی نژاد

  7. Hamid

    ۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    بی نظیر شده!

  8. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    با این تیون برعکس M4 فابریک میشه گفت دوست داشتنی هم شده!

  9. رامتین

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3253 ديدگاه)

    بنظرم خوب شده. اومده یه سری قطعه فیبرکربن را بشکل مورب روی مه شکن نصب کرده. این کار موجب میشه شکل بصری جلوپنجره کمی در دید بیننده، بولد نشه. بهمین سادگی میشه به جذابیت خودرو افزود. ضمنا خطوط افقی داخل جلوپنجره هارمونی خوبی ایجاد کرده. استفاده از خطوط عمودی، اشتباه محضه. فقط من دوست داشتم با توجه به عملکرد کاملا برتر این نسل m4 نسبت به نسل قبل (در مورد ظاهر نظر ندارم) فقط اگر در مدل کانورتیبل، استفاده از سقف hardtop میشد، بهتر بود، حتی اگه وزن بیشتری ایجاد میکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا