مدل M3 جدید با موتور ۳ لیتری توربوی شش سیلندر خطی، شباهت زیادی به بامو های 35i دارد. در همین حال، وقتی به صورت جزئیتر این موتور با توربوشارژر دوقلو را بررسی کنیم، میبینیم که با نام S55 نامگذاری شده است که نشاندهنده این است که موتور M3 جدید نیز همانند گذشتگانش یک موتور خاص و منحصربهفرد است. در بسیاری از بخشها، طراحی جدیدی در موتور صورت گرفته است مانند دو خنککننده داخلی، بلوک سرسیلندر با صلبیت بیشتر و کارتل منیزیومی.
خروجی این موتور ۴۲۵ اسببخار در ۷۳۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۵۵۰/۴ نیوتن متری تنها در دور موتور ۱۸۵۰ است. با توجه به این آمار، علاقهمندان به موتورهای قدرتمند در خودرو به خوبی میدانند که کاریزمای این موتور بسیار بهتر از بیشتر موتورهای توربوی موجود در صنعت خودرو است. این موتور نسبت به موتور ۴ لیتری V8 قبلی، تنها ۱۱ اسببخار رشد داشته، ولی در زمینه گشتاور افزایش قابلتوجهی پیدا کرده است (۱۵۰ نیوتنمتر). موتور توربو را که کنار بگذاریم، نسل F80 از M3 دارای ویژگیهای متفاوت دیگری نیز هست. M3 مدل ۲۰۱۵ نسبت به گذشتگانش وزن کمتری پیدا کرده است که ناشی از رژیم کمکالری آلومینیوم و کربن بهجای فولاد بوده است. در این مدل، مقادیر زیادی از کربن و آلومینیوم به کار رفته است و بامو تا جایی که توانسته، حتی در حد گرم از وزن خودرو کاسته است. یکی از مهمترین کاهشوزنها در میللنگ فیبرکربنی است که ۵/۴ کیلوگرم نسبت به 435i سبکتر است. حتی در اتصالات محور عقب، به میزان یک پوند از وزن خودرو کم شده است. در نتیجه، سدان ۱۶۲۳ کیلویی به اندازه ۴۵ کیلوگرم از آخرین M3 سدان با گیربکس دستی و ۵ کیلوگرم نسبت به 335i سبکتر شده است. بامو گیربکس دستی ۶ دنده را از M سری ۱ خارج کرده و پس از هماهنگسازی و نصب سیستم کلاچ دوصفحهای، آن را با موتور S55 همراه کرده است. جدا شدن کلاچ در وسط حرکت پدال و نسبتاً سریع انجام میشود. با سیستم گیربکس دستی، حس قدرت بیشتری پیدا میکنید؛ چون با هر شیفت دنده، با تمام وجود متوجه آن میشوید. شیفت دنده، کاملاً بیعیب و نقص انجام میشود. با کنترل گشتاور و تنظیم دقیق پدال، M3 میتواند در مدت ۴/۱ ثانیه به ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت رسیده و تست یکچهارم مایل را در ۱۲/۴ ثانیه طی کند. این آمار، M3 را بالاتر از مدل قدیمی E90 قرار میدهد و ۰/۲ ثانیه در تست یکچهارم مایل از آن سریعتر است. شاید تنها نقطهضعف بامو در مدل M3 سیستم فرمان آن باشد که ارتباط لازم را بین راننده و چرخها برقرار نمیکند. البته اوضاع چندان هم بغرنج نیست، ولی حس کامل هدایت خودرو منتقل نمیشود. در همین حال، بامو یک سابفریم در عقب تدارک دیده که موجب صلبیت بیشتر سیستم تعلیق برای بدنه شده و ارتباط بهتری بین راننده و شاسی برقرار میکند. چسبندگی بالای ۰.98g نیز از M3 در پیچ اندازهگیری شده است. پدال ترمز نیز حالتی منحصر به فرد دارد. از هنگامی که پدال به پایین میرود، سیستم ترمز نسبت به هرگونه فشاری حساسیت نشان میدهد. در همین حال، پدال هیچ وقت کاملاً به پایین نمیرود تا درهنگام رفتن به دندههای پایینتر، از عقبزدهشدن گاز جلوگیری شود. آپشنهای مورد استفاده در خودروی تست در مجموع قیمتی به اندازه ۲۱ هزار و ۷۲۵ دلار داشتهاند؛ آپشنهایی شامل ترمزهای کربنسرامیکی (۸۱۵۰ دلار)، چرم کامل در طراحی داخلی (۲۶۵۰ دلار)، سیستم تعلیق انطباقی (۱۰۰۰ دلار) و پکیجهای دیگری مانند روشنایی و سایههای صندلیهای عقب، در مجموع قیمت M3 را به ۸۴۶۵۰ دلار رساندهاند؛ یک گزینه مناسب در بین خودروهای کمتر از ۷۰ هزار دلار.- نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، ۵ سرنشین، ۴ در سدان.
- قیمت مدل تست: ۸۴۶۵۰ دلار (قیمت پایه: ۶۲۹۲۵ دلار).
- نوع موتور: DOHC۲۴ سوپاپ و ۶ سیلندر در یک ردیف با دو توربوشارژر و خنککننده داخلی، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
- گنجایش: ۲۹۷۹ سیسی.
- قدرت: ۴۲۵ اسب بخار در ۷۳۰۰۰ دور در دقیقه.
- گشتاور: ۵۵۰/۴ نیوتنمتر در ۱۸۵۰ دور در دقیقه.
- گیربکس: ۶ دنده دستی.
ابعاد:
- فاصله محوری: ۲/۸۱ متر.
- طول ماشین: ۴/۶۸ متر.
- عرض: ۱/۸۸ متر.
- ارتفاع: ۱/۴۲ متر.
- وزن کلی: ۱۶۲۳ کیلوگرم.
تستهای سرعت:
- صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴/۱ ثانیه.
- صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۹/۲ ثانیه.
- صفر تا ۲۴۱/۴ کیلومتر بر ساعت: ۲۳/۳ ثانیه.
- استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴/۹ ثانیه.
- عبور از یکچهارم مایل: ۱۲/۴ ثانیه با سرعت نهایی ۱۸۶/۷ کیلومتر بر ساعت.
- سرعت نهایی (با محدودیت قانونی): ۲۶۲/۳ کیلومتر بر ساعت.
- مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۶/۹۴ متر.
مصرف سوخت:
- تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۳/۸ لیتر در شهر و ۹ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
- مصرف سوخت در تست: ۱۰/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.
4MATIC
۱۳ مهر ۱۳۹۳خیلی عالیه هم پرقدرت وهم خوشگل ولی بین این وبنزc350 موندم
Carbonado Aventador
۱۳ مهر ۱۳۹۳شاهین کجای که این پست مورد علاقه ی تو هست!!!!!
برای شادی همه ی از پدال رفتگان….
.
.
.
الفاتحه مع الصلوات….!
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳آخه چرا این نسل رو سدان کردن؟؟؟؟؟؟
نسل قبلی خوشگلتر بود.
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳4matic مگه میخوای بخریش بینشون موندی!!!!!!!!!!!!
تو دوست داشتن آدم بین هیچی نمیمونه
مهدی 911
۱۳ مهر ۱۳۹۳کلاس ام3خیلی بالاتر از c350هستش ام3باید با rs5وc63ولکسوسrfcمقایسه بشه وانصافا از همشون قشنگتره به نظر من bmwزیباترین خودروساز جهانه
امیرحسین
۱۳ مهر ۱۳۹۳دوست عزیز کلا بنز رو با برندای دیگه مقایسه نکن چون اصلا قابل مقایسه نیست . . .
حسین
۱۳ مهر ۱۳۹۳هه جدن!دلگرمی خوبی بود شاد باش دوست خوبم
*MAK MISEL*
۱۳ مهر ۱۳۹۳کپی برابر اصل اولای میلاد هستی امیر حسین
حسین
۱۳ مهر ۱۳۹۳چاکر داداش
Benyamin
۱۳ مهر ۱۳۹۳درسته داداش مهدی 911 منم موافقم….
واقعا اون دیزاینی که تو بی ام وه پیاده شده – تو هر برندی نیست.
امیرحسین
۱۳ مهر ۱۳۹۳حسین جان همین هه که گفتی هه دلسردمون کردی . فقط یه لطفی میکنی بگی برند مورد علاقت چیه ؟ بالاخره هر کس یه برند مورد علاقه داره دیگه . . .
جناب MAK MISEL شما کپی برابر اصل اولای کی هستی؟
حسین
۱۳ مهر ۱۳۹۳به دل نگیر دوست من انشالا در آینده خط مشی منم دست میاد
ASTON MARTin
۱۴ مهر ۱۳۹۳اول از همه خوندم چون بکگراند دسکتاپمه
امید برتر
۱۳ مهر ۱۳۹۳بی ام و همه ماشیناش شبیه هم هست!
کامنت اول شدم؟؟
مهدی
۱۳ مهر ۱۳۹۳اشتباه لایک کردم
کجاش همه شبیه همن
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳امید برتر متاسفانه کامنت چهارم شدی!!!!!!!!
saman
۱۳ مهر ۱۳۹۳ربطی با مطلب بالا ندارد
سلام به دوستان: بین پژو پارس lx tu5 باداشبورد جدید و ال 90 وسمند lx کدام را انتخاب کنم به ترتیب(از لحاظ فنی. زیبایی سواری)
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳همون L90 رو انتخاب کن.کمتر دردسر داره
*MAK MISEL*
۱۳ مهر ۱۳۹۳ببین دوست عزیز،مایه مدت یه پرشیا داشتیم به علاوه ی 2000معروفمون.
پرشیا پسر عمو پدرم بود ماشین مارو به خاطر باربند و فضای صندوق عقب و قدرت موتور2000 برده بود سمت مرند،خونشون حدودا میشه طرف کوه میشو و اونجا سربالایی وحشتناکی داره.
ما حدود1هفته پرشیا دستمون بود که مدل91بود من اون تجربیاتا رو بهتون میگم.
روز اول باهاش رفتیم کرج،ماشین دست اندازارو که رد میکرد ادم حس میکرد که عضلات کمرش شیکستن،اونم فقط با40 تا سرعت،وقتی هم بالای120 میرفت ماشین یه صدای غر غر مضمنی میداد نمیدونم چی شده بود!
خلاصه برگشتنی فیوز ماشین به مدت5ثانیه پرید اینم جای سوال داره!
و ساعت ماشین سوخت!
خلاصه ما رسیدیم تهران،باکش60تا توش بود،حدودا نصف شده بود،
تعجب کردم،خلاصه،هیچی دیگه ماشین خوبی اصلا نبود،احساس میکردی تو گاری نشستی که واقعا صفت این ماشین ها گاریست.
من میگم از قیافه صرف نظر کن و یه ال90بگیر،چون شنیدم واقعا ماشین سگ جون و خوبیه مصرفش هم کمه و ارتفاش هم زیاده.
سمند ال ایکس هم که کلا وللش ماشین نیست شاسیش غیر متعارفه موتورش هم که همون موتور گاری هستش.
در ضمن گفتم موتور،شنیدم موتور های ال90 از رومانی یا اندونزی میان که این هم واقعا یه مزیته.
حسین
۱۴ مهر ۱۳۹۳نمیدونم اون غرغر که گفتی منظورت دقیقا چی بود ولی جلوپنجره اکثر پارس ها مشکل داره 110-120 به بالا صدامیده با یه چیزی سفتش کنی دیگه نمیخونه
Carbonado Aventador
۱۳ مهر ۱۳۹۳پدر من خودش پرشیا ELX داشته!
این تجربه رو از زبون خودش می گم:
ال 90 شاید اولش جذاب نباشه ولی بعد مدتی تو دل جا باز می کنه!
خودروی بزرگ برای خانواده که به راحتی افرادی که 2 متر قدر دارن توش جا می شن!
خودرویی هست که موتور رومانیایی داره و طبق همین لیستی که پدال در مورد رده بندی کیفیت می گذاره همیشه بعد مگان در جایگاه دوم بوده در حالی که پرشیا رده 7-8!!!!!
پرشیا زیباست ولی کیفیت نداره!
موتورش هم که همون 405 هست!
داشبورد و شاسی اش هم که همونه!
فقط طرحش یکم زیباتر شده!
ایران خودرو هم که می دونی که چقدر توش دست برده!
مصرفش هم که صدی 9.5 هست!
در کل اگه ماشینی می خواهی که ظاهرش برات مهمه برو سمت پرشیا , و ماشینی می خواهی کم مصرف باشه و خرجش کم باشه برو سمت ال 90 !
من خودم قدم 186 سانته . وقتی پشت ال 90 می شینم 15 سانت با سقف فاصله داره درحالی که پشت سمند یا پرشیا می شینم سرم می کشه به سقف که اعصابم رو خورد می کنه!!!!!!!
در کل ال 90 ماشینی هست که با آدم راه میاد و اذیت نمی کنه!!!!
Carbonado Aventador
۱۳ مهر ۱۳۹۳کیفیت سواری ال 90 عالیه!!!!
خداشاهده هر بلایی که بگی پدرم سر ال 90 آورده ولی آخ نگفته!
شتاب اولیه اش عالیه!
کولرش ماهه!
جلوبندی اش عالیه!
تو سربالایی خیلی چابکه!
0-100 از پرشیا کمتره!
از لحاظ ایمنی:
1-ال 90
2- 206
3-سمند
(طبق مطلبی که پدال گذاشته بود)
مصرف صدی 7.5 الی 8
قدرت 106
وزن 1150
گشتاور 150 نیوتون متر
در ضمن عرض ماشین ال 90 از پرشیا و سمند بیشتره!!!!!
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳کربونادو آخ نگفت.
اوف و آه هم نگفت ماشینتون!!!!!!!
حسین
۱۳ مهر ۱۳۹۳درسته کربونادوی عزیز واما سامان جان طبق تجربۀ خودم که تا حالا حدود 63 هزار تا با ال 90 روندم
1- خرجش خیلی پایینه از سال 89 که تحویل گرفتم حتی یک بار نمایندگی نبردم حتی برا سرویس های اولیه و هنوز هیچ مشکلی درش نمیبینم
2- خیلی باهاش سفر میرم اونم ظرفیت تکمیل 5 نفر بزرگ سال و صندوق پر جوری که همیشه ته ماشین میخوابه رو زمین باید بگم قلق موتورش دست باشه از کشش تعجب خواهی کرد و به جرعت فقط بالای 120 اسب میتونن باهاش بیان
توآخرین سفر که 15 روز پیش داشتم شب حدودای ساعت 10 تویه خروجی اشتباه با 100 تا سرعت و ظرفیت تکمیل از رو یه دست انداز هیولا (از اینایی که با آجر و آسفالت گرده ماهی درست میکنن که با بیشتر از 2 کیلومتر از روش رد شی عذاب وجدان میگیری )که رنگ نشده بود پریدم جوری که اگر هرچی دیگه بود از وسط نصف شده بود اما خدارو شکر آخ نگفت (مسیر کارمم تو منطقه صنعتیه تقریبا مال رو ولی فعلا که مثل روز اولشه حتی کابین هم کوچک ترین صدایی نداره) نزدیک 2000 کیلومتر جاده و شهر با کولر روشن مصرف 6.7 تو کفی سال گذشته فقط جاده با 3 سرنشین و صندوق پر جاده اصفهان به تهران با بنزین معمولی 5.9 نشون میداد سندشم موجوده.اگر صدی 7 هم بگیری تو هر 60 هزار تا نسبت به رقبای داخلیش 1 تا 1.5 میلیون پولتو برمیگردونه منهای هزینه تعمیرات ینی بقیم همین قدر کم خرج باشن . مدت کوتاهی 206 صندوق دار اوتومات دستم بود راحت صدی 10 میخورد .
3- امنیت باید بگم از نظر تست تصادف از 206 کمی پایین تره 206-4 ستاره اما ال 90-3 ستاره که به خاطر طراحی موتور 206 ه وقتی تصادف کنه موتور به سمت پاین خم میشه و همون پایین شرع میکنه به له شدن که ضربرو میگیره تو تصادف از کنار و عقب ال 90 کمی بهتره و ترمزاش بهتر از 206 بود به نظرم ،تو تست مجله ماشین از کمری نسل قبل بهتر بود کمی دایو داره اما من که دوس دارم. ABS هم کاملا حظورشو حس میکنی پدال هم خیلی حساسه و کاملا آماده به کار به محض اشاره جواب میگیری اما یه انتقاد دارم که فاصلۀ پدال گاز و ترمز اگر کمی بیشتر بود بهتر بود
4- کلاچ نرم و دقیق راحت میتونی تو دنده دو هرزگردی داشه باشی
5- به علت نیمکت عقب صاف و فاصلۀ دو محور که باعث شده عقب جادارتر باشه سه سرنشین تو سفرای بلند مدت هم گلگی نخواهند داشت بوده که بیش از 13 ساعت یه نفس تو راه بودم اما امثال پژو نیمکت عقب دو طرف گوده که باعث خستگی و کمر درد میشه
خیلی شد که اگه خواستی بگو تا بگم
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳خوشبختانه هم قدیم کربونادو
*MAK MISEL*
۱۳ مهر ۱۳۹۳نامرد تو که گفتی ما ال 90داریم،خالی بندی بود؟
Carbonado Aventador
۱۳ مهر ۱۳۹۳من گفتم پرشیا هم داشتیم!
این تجربه ای که دارم رو از …. نیاوردم که!
قبلا پرشیا داشتیم ، الان ال 90 داریم!
VENENO
۱۳ مهر ۱۳۹۳شوهر خاله من تازه پارسLX سال خریده
کیفیت مونتاژش وحشتناکه
فاصله ی که بین قطعات داخلیشه به راحتی به 1 سانتی متر میرسه
درکل منم مثل دوستان میگم لوگان بخر
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ مهر ۱۳۹۳درود .
سامان جان مهمترین انتخابت سعی کن کیفیت باشه .
انتخاب اول : ال 90 .
انتخاب دوم سمند ال ایکس EF7 یا سمند سورن ایی ال ایکس با موتور EF7 و رنگ
قرمز روژی .
tadano
۱۴ مهر ۱۳۹۳یه مزدا 323 تر و تمیز پیدا کن از همش بهتره , L90 هم خواستی بگیری ایران خودرویی نگیر اصلا از محصولات ایران خودرو نگیر گرفتار میشی .
حسین
۱۴ مهر ۱۳۹۳323 رو خوب اومدی عاشقشم فقت مشکلش اینه که ABS نداره که توجاهای حساس اصلا خوب نمیشه
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳این همون M4 سدان هست
بهتر بود اسم M4 رو M3 کوپه میزاشتن
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳بی ام و بعد بنز زیباترین طراحی داخلی رو در بین آلمانی ها داره
e36
۱۳ مهر ۱۳۹۳ب ام و سلطان خودروهاست و M3 دیگه شاهکارشه
علی آهنگر
۱۳ مهر ۱۳۹۳از طراحی بی ام دبلیو خوشم میاد از روبرو که بهش نگاه میکنی شبیه یه گاو هیکل گنده وحشیه که داره بهت حمله میکنه
علی آهنگر
۱۳ مهر ۱۳۹۳این جای زبونه ی قفل درشو از پیکان کپی زدن
M Power///
۱۳ مهر ۱۳۹۳BMW M3 F80 ماشین است که نمی توان به راحتی از آن انتقاد کرد. چون ماشین همه چی تمومی است.
محمدجواد
۱۳ مهر ۱۳۹۳سلام .فروش اولین لنسر2000سی سی پلاک در کشور
تماس بگیرید.
09124201124
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳لنسر هم شد ماشین!!!!!!
علی آهنگر
۱۳ مهر ۱۳۹۳اگه بهت دادن شما بفروشش تیبا هاچبک بگیر
امیرحسین
۱۳ مهر ۱۳۹۳کلا در پاسخ همه همین یک جمله مدام تکرار میشه . . .
) اگه بهت دادن شما بفروشش تیبا هاچبک بگیر (
فکر میکنم شما تیبا هاچ بک داری که به همه پیشنهاد میکنی.
علی آهنگر
۱۳ مهر ۱۳۹۳سلام امیرحسین جان
نه تیبا ندارم دلیل این حرفم اینه که تیبا هاچبک رو مزخرف ترین بی کیفیت ترین و زشت ترین ماشین توی دنیا میدنم
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳بیشتر مناسب خودته برو خودت بگیر
خدا رو شکر وضعمون انقدر بد نیست بخوای به من تیکه بندازی!!!
امیرحسین
۱۳ مهر ۱۳۹۳علی جان حداقل بگو 911 بگیر .
طراحی تیبا از 911 بهتره نیست ؟؟؟
زیگما
۱۳ مهر ۱۳۹۳لنسر خدااااااســــت
Ehsan
۱۳ مهر ۱۳۹۳مخصوصا lancer evolution
صادق
۱۳ مهر ۱۳۹۳لنسر ماشین فوق العاده خوبیه
همه ی موتورهاشم عالین، از 1.6 لیتری تا همین 2 لیتری
دارنده ی 5 ستاره ایمنی
حدود 200 ن.م گشتاور و تقریبا 300 اسب داره که برای این وزن که در حد سمنده، فوق العاده اس
مدل lx میتونه0-100 رو حدود 7 ثانیه پر میکنه
همه ی اینها رو هم که کنار بذاریم، زیبایی ماشین میتونه همه ی کمبود هاشو پر کنه
با قیمت حدود 25000 دلار، یکی از بهترین انتخابهاست (قیمت ایرانشو اطلاع ندارم)
لطفا توی کامنت گذاشتن محتاط تر باشید.
حسین
۱۳ مهر ۱۳۹۳چی شده صادق جان قراره بریزم همرو بگیرن!!
صادق
۱۳ مهر ۱۳۹۳حسین، داداش، باور کن یه 10 باری کامنتت رو خوندم ولی متوجه نشدم ;) :)
شرمنده دادا، یکم باز تر توضیح بده ;)
حسین
۱۳ مهر ۱۳۹۳شرمنده اشتباه تایپی بوده نه این که میم و نون نزدیکن “قراره بریزن هممونو بگیرن؟ ” آخه گفتی در کامنت گذاشتن محتاط تر باشید گفتم شاید چیزی میدونی رو نمی کنی
صادق
۱۴ مهر ۱۳۹۳:) :) :)
آها، از اون لحاظ ;)
دشمنت شرمنده داشی
نه داداش، کلا گفتم که زود درباره ی ماشینا قضاوت نکنیم، آخه این ماشین انصافا فوق العادس
ارادت ;)
Benyamin
۱۳ مهر ۱۳۹۳داداش دراگون
لنسر خدای ماشین های 4 سیلندر سداااااانه….
به نظر من به جای مزدا3-کیا سراتو و از قبیل این ماشیناخیلی بهتره…
لامصب ی ماشینه دیونست… از هر لحاظ.
MPS
۱۴ مهر ۱۳۹۳نظر رو هوا نباشه بهتره..لنسر منحصر به فرده شکی نیست ولی فعلا مزدا3 محبوبترین و پرفروشترین کامپکت دنیا تو کلاس خودشه..لنسر هیچ وقت آپشنهاش در حد مزدا3 نیست..اینی هم که وارد میشه در حد ماشینهای 2008 آپشن داره.ارزش 90 میلیون نداره.
زیگما
۱۴ مهر ۱۳۹۳محبوب ترین و پرفروش ترین کامپکت دنیا تویوتا کرولا و بعدش فوکوس و بعدش جتا و بعدش کروزه
کی گفته مزدا 3 محبوب ترینه؟
parseh net30
۱۳ مهر ۱۳۹۳انقد زیبا و با وقاره ک قول میدم طراحش بعد از ساختش خودش هنگیده از زیبایی این ماشین
مجتبی
۱۳ مهر ۱۳۹۳M3 مگه جمع نشد جاش M4 بیاد؟
Ehsan
۱۳ مهر ۱۳۹۳M3 یک اسطوره است یک قدیسه ، همین یک جمله براش کافیه
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳اسطوره مرده قدیسه زن
نکنه دوجنسه یا خواجه هست این بی ام و
Ehsan
۱۴ مهر ۱۳۹۳نه دراگون جان از نظر یک مرد اسطوره است از نظر یک زن قدیسه !
The Best Or Nothing
۱۳ مهر ۱۳۹۳با سلام
اگه بی ام و صفحه کیلومتر اینو بهتر درست میکرد (مثلا مثل لکسوس که خیلی بهتره) بنظر من هیچ ایرادی نداشت (آخه خیلی از این صفحه کیلومتر استفاده میکنه دیگه به دل آدم نمیشینه)
ولی من بازم منتظر c63 coupe 2015 هستم
ببینیم بنز چیکار میکنه در مقابل m4
tadano
۱۳ مهر ۱۳۹۳اگه اشتباه نکنم تو ترجمه اشتباه شده میل گاردان فیبر کربنی چون دف عقبه میل لنگ فیبر کربنی امکان ساخت نداره اگه اشتباه میکنم راهنمایی کنید.
حسین
۱۳ مهر ۱۳۹۳منم مثل شما فکر میکنم خوبه که اشاره کردید
محمدحسین پورکیوان
۱۴ مهر ۱۳۹۳سلام
خدایا مسیولین BMW را عمری طولانی با عزت وشرف عنایت بفرما و نیز در همین راستا تمامی مسیولین اجرایی ، زیرابی ، توراهی و احیانا در حین لابی ایران خودرووو و ساپا و وابستگانشان را هر چه سریعتر با محصولاتشان محشور بفرما….البته خدایا این جمله فقط دعا بود ولالغیر…
Ahmad..F12
۱۵ مهر ۱۳۹۳بسیار عالی
قیمت مناسب
کیفیت عالی
قدرت عالی
شتب و سرعت عالی
مصرف سوخت مناسب
در مجموع آفرین بر BMW
امید
۱۵ مهر ۱۳۹۳ادم حالش خوب میشه با دیدن عکسش فکر کنم مرده رو بزارن توش زنده بشه
یاسین
۲ آبان ۱۳۹۳دیوونه رنگشم
ارش
۲۲ فروردین ۱۳۹۴عاشق رینگاش هستم