بی ام و

بررسی ب‌ام‌و X4 xDrive35i مدل ۲۰۱۵

با ظاهری شبیه به ب‌ام‌و X6 کراس‌اور، ب‌ام‌و X4 مدل ۲۰۱۵ دارای یک خط سقف طرح فست‌بک است و همچنین از یک سیستم‌ تعلیق بهینه‌سازی شده استفاده می‌کند تا نسبت به X3 از شرایط اسپورتی‌تری در رانندگی برخوردار باشد؛ که این موضوع کاملاً در رانندگی با آن حس می‌شود. X4 اگر چه به دلیل تغییرات انجام شده دارای برخی مشکلات در عقب کابین است، ولی یکی از لذت‌بخش‌ترین سواری‌ها را در نوع دارد.

2015 BMW X4 xdrive35i M Sport
۲۰۱۵ BMW X4 xdrive35i M Sport
مدل X4 جدید ب‌ام‌و یک شاسی‌بلند کامپکت با حال و هوایی اسپورتی‌تر است که برای مقابله با رقبایی مانند پورشه ماکان، آئودی Q5 ، رنج‌روور اووک و X3 از خود ب‌ام‌و طراحی شده است. در واقع، طراحی X4 بسیار نزدیک به X3 است؛ ولی در عین‌حال، طول آن حدود نیم اینچ بیشتر و ارتفاع کلی خودرو ۱/۵ اینچ کمتر است. در هر حال، X4 می‌خواهد خود را از X3 که یک محصول با جهت‌گیری‌ کاربردی بیشتر از ب‌ام‌و است، متمایز کند.
2015 BMW X4 xdrive35i M Sport
۲۰۱۵ BMW X4 xdrive35i M Sport
همانند X3، ب‌ام‌و X4 نیز دو گزینه پیشرانه بنزینی در اختیار قرار می‌دهد. مدل پایه xDrive28i نامیده می‌شود که از یک موتور توربوی ۲ لیتری چهار سیلندر و قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار استفاده می‌کند. برای عملکرد بیشتر، مدل xDrive35i درنظر گرفته شده که دارای یک موتور توربوی ۳ لیتری با شش سیلندر در یک ردیف است و ۳۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد. همچنین قیمت پایه برای مدل xDrive28i برابر ۴۵۶۲۵ دلار و برای xDrive35i برابر ۴۸۹۲۵ دلار است.
2015 BMW X4 xdrive35i M Sport
۲۰۱۵ BMW X4 xdrive35i M Sport
برای مدل xDrive35i سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک و همچنین گیربگس ۸ سرعته اتوماتیک به صورت استاندارد عرضه شده است. امکانات استاندارد زیادی برای X4 تدارک دیده‌ شده‌اند؛ امکاناتی مانند سیستم کنترل هوای دوگانه با کاربری آسان، سیستم فرمان مورب و تلسکوپی و صندلی راننده تنظیم‌شونده در ۸ جهت. در لیست بلند امکانات استاندارد X4 مواردی مانند تریم چوبی داخل کابین، صندلی‌های عقب جمع شونده با نسبت ۴۰/۲۰/۴۰، درب عقب اتوماتیک، کروز کنترل دینامیک، سیستم صوتی ۱۲ اسپیکره و برف‌پاک‌کن‌ها و نوربالای اتوماتیک نیز به چشم می‌خورد.
موتور توربوی ۶ سیلندر با قدرت ۳۰۰ اسب‌بخار می‌تواند در مدت ۵/۲ ثانیه سرعت X4 را به ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برساند. این خودرو همچنین مسافت یک‌چهارم مایل را در ۱۳/۸ ثانیه و با سرعت نهایی ۱۶۰/۹ ثانیه طی می‌کند. حس قدرت و آهنگ آرام موتور همان دیگر مدل‌های خط تولید ب‌ام‌و مثال‌زدنی است و سیستم گیربکس اتوماتیک نیز مانند دیگر خودروهای مدرن عملکردی شفاف دارد و بدون هیچ دردسری می‌تواند سرعت موردنظر راننده را تأمین کند. پدال ترمز نیز تسلط خوبی نشان می‌دهد؛ ولی در عین‌حال، زمان زیادی طول می‌کشد تا کار خود را به طور کامل انجام دهد. مسافت توقف X4 از ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت ۱۹۲ فوت (۵۸/۵۲ متر) است که ۲ فوت بیشتر از چیزی است که در مورد شورولت سابربن مشاهده شده است. شاسی‌‌بلند‌های ب‌ام‌و اخیراً عملکرد مناسبی در تست‌های ترمز نداشته‌اند؛ ولی شاید X4 پایین‌ترین رتبه را از این لحاظ داشته باشد. عملکرد تایرها نیز چندان قابل‌دفاع نبوده و با این که در خودروی تست از پکیج «M اسپورت» استفاده شد، باز هم نیاز به تایرهای بهتر احساس شده است. در عین حال، تایرهای با عملکرد بالاتر ۲۴۵ در جلو و ۲۷۵ در عقب به صورت یک آپشن بدون‌هزینه در دسترس قرار دارند که شاید بهتر بود در خودروی تست از آنها استفاده می‌شد.
2015 BMW X4 xdrive35i M Sport
۲۰۱۵ BMW X4 xdrive35i M Sport
در خودروی تست از تجهیزات اضافه زیادی استفاده شده است. علاوه بر پکیج M اسپورت ۱۹۰۰ دلاری که به همراه دامپر کنترل دینامیک به میزان ۲۹۰۰ دلار محاسبه شد، آپشن‌هایی مانند پکیج دستیار راننده ۷۰۰ دلاری (دوربین نمای عقب و حسگرهای فاصله پارکینگ)، پکیج روشنایی به ارزش ۱۹۰۰ دلار (چراغ‌های انطباقی کامل LED)، پکیج پرمیوم ۲۲۰۰ دلاری (ورودی بدون کلید، صندلی تنظیم‌شونده و رادیوی ماهواره‌ای) و پکیج تکنولوژی به ارزش۳۱۵۰ دلار شامل سیستم راهبری با اطلاعات ترافیکی به لحظه و نمایشگر سر بالا به خودروی تست اضافه شدند. در همین حال، آپشن‌های مستقل نیز در خودروی تست استفاده شدند؛ از جمله رنگ قرمز ملبورن (۵۵۰ دلار)، گرم‌کن صندلی‌های جلو (۵۰۰ دلار) و قابلیت اتصال بلوتوثی یا USB برای گوشی‌های هوشمند (۵۰۰ دلار). قیمت نهایی X4 تست شده در مجموع به ۶۱ هزار و ۳۲۵ دلار رسید. در نهایت خودرویی در اختیار قرار گرفت که بیشتر از آن که جنبه کاربردی داشته باشد، یک خودروی لوکس بود که شرایط رانندگیِ لذت‌بخش و دلپذیری داشت.
2015 BMW X4 xdrive35i M Sport Interior
۲۰۱۵ BMW X4 xdrive35i M Sport Interior
مشخصات:
  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، ۵ سرنشین، ۵ در واگن.
  • قیمت مدل تست: ۶۱۳۲۵ دلار (قیمت پایه: ۴۸۹۲۵ دلار)
  • نوع موتور: DOHC 24-valve inline-6 با توربوشارژر و خنک‌کننده داخلی، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
  • گنجایش: ۲۹۷۹ سی‌سی.
  • قدرت: ۳۰۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۴۰۶/۷ نیوتن‌متر در ۱۲۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت شیفت دستی.

ابعاد:

  • فاصله محوری: ۲/۸۱ متر.
  • طول ماشین: ۴/۶۸ متر.
  • عرض: ۱/۸۸ متر.
  • ارتفاع: ۱/۶۲ متر.
  • وزن کلی: ۱۹۲۹ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵/۲ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۳/۸ ثانیه.
  • صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۲۸/۷ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۲ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۳/۸ ثانیه با سرعت نهایی ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۲۳۱/۷ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۸/۵۲ متر.

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۲/۴ لیتر در شهر و ۸/۷ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۱/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷۴ دیدگاه‌ها

  1. رسول

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (66 ديدگاه)

    کی میشه ما از اینا سوار شیم خسته شدیم از پراید و امثالش

    1. just germany...

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (264 ديدگاه)

      کی میشه من ببینم هموطنم حسرت این ماشینارو نخوره
      البته دیگه بیخیال…..توی هر پست همش از ماشینای داخل انتقاد میشه
      اما صدامون به کجا رسید؟هیچ جا تازه بدتر هم شد

      1. فردید

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (13 ديدگاه)

        آن چه به جایی نرسد فریاد است…

    2. انزو

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      این بی ام و نمیخواد یه تغییری تو طراحیش بده؟

      1. ASTON MARTin

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1346 ديدگاه)

        میدونم حرفی نیست که باید زده بشه ولی تا وقتی حقمون رو نگرفتیم تا 1000 سال دیگم همین بساطه دوستان!کسی حقمون رو نمیتونه بگیره جز خودمون!
        ای وای بر ما که اسیر خودی ها شدیم

      2. حسین

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (248 ديدگاه)

        چرا ؟

    3. علي اقا

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (81 ديدگاه)

      یه سر برو انزلی یدونه بخر. اگرم سمت جنوبی باید بری اروند

    4. Sina sh

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (54 ديدگاه)

      بنظرتون اگه سره پراید کیت m بزاریم چی میشه

    5. Sina sh

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (54 ديدگاه)

      بنظرم با 40 هزار دلار پورشه ماکان گزینه ی خوبیه بهتره x4 است

  2. mohamadreza

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    همونx6فقط کوچیکترشده

    1. peugeot200

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (119 ديدگاه)

      چرا ب ام و طراحی هاشو تغییر نمی ده
      لطفا پاسخ دهید

      1. حسین

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        درود. شما چه تغییری مد نظرتونه؟؟ ویژگی های سنتیشو که نمشه عوض کنه. تغریبا بیشتر از هر کمپانی دیگه ای ویژگی سنتی دارهکه دست طراحو بسته نگه میداره. از اینا گذشته توی طراحی ماشینای کمپانی های با سابقه ای مثل ب ام و تغییر سبک ممکنه چندین سال طول بکشه و تغییر ناگهانی براشون بسیار بسیار خطرناکه!!! بنز هم خیلی سال پیش با هدف جوان پسند کردن محصولاتش تصمیم به تغییر سبک طراحیش گرفت و دچار بحران طراحی شد. بحرانی که هنوز هم بقایای اون، دست به گریبان بنزه. دوستان اصلا منظورم بد بودن طراحی بنزها نیست، حرفی هم که زدم مستنده.
        مخلص همه

        1. حسین

          ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          راستی درسته که شبیه هم شدن اما اگه دقت کنی الان بنزها هم دارن شکل هم میشن (C کلاس و S کلاس و …) آئودی ها که دیگه همشون کاملا شبیه هم هستن. فکر کنم دنیا داره یه تغییراتی میکنه!!! (جمله آخرم به طنز خوانده شود)

        2. حسین

          ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (248 ديدگاه)

          حق با شماست حسین جان موافقم البته بنز همچنان راهشو درست ترسیم نکرده و همش تقصیر واگنره با تفکراتش

    2. علي اقا

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (81 ديدگاه)

      واقعا مسخره ست. عینه x6 شده. با وجود x6 چرا باید اینو تولید کنن

    3. سینا

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (30 ديدگاه)

      هرچقدرم ذهنتونو دربارش منفی کنین وقتی از نزدیک داخل کابینشو ببینین دست و دلتون میلرزه مخصوصا کنسولای بی ام و که خیلی خوشگله

      1. حسین

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (248 ديدگاه)

        واقعا عالیه تو این کلاس البته هنوز سند این کلاس به اسم ب ام وست طراحی جسور و تهاجمی و سایز کوچک تر از x6 خلی خوب نیاز بازارو پوشش میده

  3. MoahmmadTSR

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    فکر کنم ایران اومده نه؟؟

    1. فواد

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (291 ديدگاه)

      ایران که بالای 2500 سی سی رو اجازه نمیده!!

      1. vahid jinpachi

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (847 ديدگاه)

        نه فواد جان ..مگه بنز اس کلاس 2014 500 نبود که وارد ایران شد …

        خرج کنی به راحتی میشه بالای 2500 سی سی وارد ایران کنی…

      2. Ahmad..F12

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        نه فواد جان اومدن که میاد
        فقط تعرفه گمرک بالای 40 درصد رو شامل میشه که باید ناقابل تقدیم کنید.

        1. علي اقا

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (81 ديدگاه)

          دوست عزیز مطمئنی وارد میشه؟؟؟؟
          تویوتا دیگه اوریون و اف جی و لند رو وارد نمیکنه. اگر امکانش بود که وارد میکرد. با این حال اگر کسی رو سراغ دارید که میتونه اوریون ۲۰۱۴ وارد کنه لطف کنید منو خبر کنیدD:

        2. Ahmad..F12

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          بله علی آقا وارد میشه
          SLK 350 حجم 3500 داره دیگه، اطمینان از این بالاتر؟؟؟

      3. فواد

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (291 ديدگاه)

        آقا این خبر مال ۳ روز پیشه که حجم بالای ۲۵۰۰ دیگه وارد نمیشه. البته منم اینجوری خوندم ها

        1. vahid jinpachi

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (847 ديدگاه)

          اینا دروغ زیاد می گن باور نکن …

          هر حرفی رو که می زنن بر عکس کنی همون درسته…

    2. مصطفی

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (350 ديدگاه)

      تنها عیبش کابینشه.دیگه خیلی تکراری و خسته کننده شده.

      1. vahid jinpachi

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (847 ديدگاه)

        ادم نفوذ دار تا دلت بخواد توو این مملکت هست ….

        مثل یه فراری 458 در ایران و یا 20 عدد بنز اس کلاسی 2014 که وارد ایران شده ……و……..

        چشم دل باز کن که جان بینی آنچه نادیدنی است آن بینی…

  4. علی

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (255 ديدگاه)

    دوستان چند لحظه پیش یکی از دوستان یه اس ام اس بهش رسید که از طرف یکی از دوستاش بود که گفته بود برو سایت ایران خودرو ببین ماشین چقدر ارزان شده .!!!!!!!
    آقا ان شاالله برید ببیند اقا ما که رفتیم دیدیم چه قیمتای ارزون تر که نشده هیچ حداقل ۱_۲میلیون رفته بود رو ماشینها فقط ۴۰۵قیمتش اومده بود پایین و جالب این که برای ۴۰۵glxداشبورد جدید رنگ سفید زده بود.دوستم که همون جا سریع زنگ زد به یه دوچرخه فروشی تا یه دوچرخه بخره حداقل یه چیزی زیر پاش والا.
    این x4هم هر قیمتی باشه با این قیمت های اعلام شده واقعا ارزش داره .
    لامصب تحویل هم ۳۰روز کاری است که خداقل میشه ۴۵یا بیشتر که حدودا نزدیک ۱میلیون هم این رو باید حساب کرد.

    1. فواد

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (291 ديدگاه)

      61000 دلار ارزش داره؟ این از 50 کیلومتری مرز ایران بخواد رد شه 500 تومن قیمت میخوره!! یا شما خیلی پولداری یا ما خیلی فقیریم!!

  5. سام

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    داج چلنجر هلکت 61000 دلار با 701 اسب
    ب ام و X4 فول کامل 61000 دلار اگه میگید داج لایک بزنید اگه ب ام و دیس لایک بزنید.

    1. ferrari

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (415 ديدگاه)

      سام عزیز اینو بهت بکم هیچ وقت نباید یه آمریکایی رو با یه آلمانی از نظر قیمت باهم مقایسه کرد، چون در آخر مغزت سوت می کشه.

      X4 ماشین جالبی ولی ایکاش تفاوت های بیشتری در نمای ظاهر نسبت به x5, x3 داشت. ولی باز هم ماشین باحالی شده.

      1. حسین

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (248 ديدگاه)

        اینجوری باشه همه دنیا باید کارخونه هارو تعطیل کنن همه برن داج هلکت بخرن

        1. عرفان

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (25 ديدگاه)

          حسین جان دقیقا همشون باید همین کارو کنن.

    2. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (615 ديدگاه)

      بسمه تعالی

      برادر من همه چیز به قدرت بستگی نداره.
      داج چلنجر قدرتش 401اسب بخار بیشتر از اینه ولی چه فایده،تو جاده های ایران 701اسب بخار به چه دردی میخوره؟! ولی این بابا،با قدرت موتور استانداردش هم امکاناتش بهترین امکاناته هم آسایش راننده رو به ارمغان میاره و از همه مهتر آلمانیه.

      1. یکی بود.ولی هنوز هیچی نبود.

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (5 ديدگاه)

        707 اسب.با اینکه نباید مقایسه بشن ولی من چلنجر رو انتخاب میکنم یا چارجر هلکت.
        امیدوارم هلکت رو تو دورانگو هم استفاده کنن که پوز همه ی این اسباب بازیا رو با نصف قیمت به خاک بماله

        1. یکی بود.ولی هنوز هیچی نبود.

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (5 ديدگاه)

          یه چیز جالب دیگه هم که هست اینه که این تو 13.8 ثانیه تازه میرسه به 160 کیلومتر بر ساعت ولی هلکت کمتر از 13 ثانیه طول میکشه که علاوه بر رسیدن به 160 توقف کامل هم بکنه.

      2. حسین

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (248 ديدگاه)

        حد اکثر سرعت تو بیشتر جاده های خود امریکا 90 تاست و فکر کنم بیش از 110 خیلی کم دارند

    3. مک میسل

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      داج بهتره

  6. سام

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    با این پول کوروت هم میشه خرید که به سوپر ماشینه.

  7. e36

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    اینم رفت جزء رویاهامون …

  8. پیترپن

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    موتورهای x1-4-3 همشون 28i و 35i دارن برای x4-3 ای کاش موتور قوی تری استفاده می شد. اما تنوع موتور دیزیلیشون خوبه. راستی میلاد جان سی کلاس جدید تو باما امده c200 زده روش اما موتور پایه از c300 شروع میشه پدالم زده بود من خودم گیج شدم

  9. امین

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (117 ديدگاه)

    من که انتخابم پورشه ماکانه ! بعیدم می دونم بتونه حریف ماکان بشه از نظر هندلینگ و از همه مهم تر راحتی کابین خصوصا کابین عقب

    1. حسین

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (248 ديدگاه)

      از نظر قیمتم حرفش نمیشه

  10. احمدرضا

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    خوبه ولی جلوش مثل x3 هست و ار همه مهم تر داخلش تکراریه

  11. حمید

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    واقعا افتضاحست. چراغ های x3 با x4 و x5 با x6 یکی هستند.کابین x3 با x4 یکی هستند کابین x5 هم با x6 یکین همونطور که کابین سری سه با سری 4 یکی هستن یا کابین سری یک با x1 من که به خدا گیج شدم… همونطور که در کامنت های قبلی نوشتم من به دلایل زیاد مرسدس رو به ب ام و ترجیح میدم ولی بازم از ب ام و خوشم میاد ولی نه ب ام و های جدید بلکه قدیمی. من هیچ وقت پارسال و دو سال پیش رو یادم نمیره که سایت ها یا مجلات گوردون وگنر بخت برگشته رو به باد انتقاد میگرفتن و الان برام مشخص شد که نویسندگان هیچ اطلاعی از ماشین یا طراحیش نداشتن! و برام جای سواله که الان چرا این طراحی های یکی که همه ی محصولات ب ام و دارن رو کسی ازش چیزی نمینویسه واقعا چرا؟ شاید همه یادشون رفته.خدا پدر گوردون وگنر رو با تیم طراحیش بیامرزه که باز یه امیدی به طرفداراش میده

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      حمید جان حرفت درسته ولی اینکه از گوردن واگنر انتقاد کردن درسته . هموز هم

      دارند به انتقادشون ادامه میدهند .

      خودت نسل قبلی مرسدس بنز SL رو با الانی قیاس کن !!!!!!

      قبلی قیافه ی تهاجمی تر و اسپورت تری داشت . مخصوصا چراغ های عقبی که قرمزیشون

      به سیاه میخورد .

      نمای عقب مرسدس بنز C کلاس و S کلاس جدید نسبت به نسل قبلیشون . عقبشون که

      واقعا بد شده . چراغ هاشون انگار کوچیکه و همخوانی با کلاس و ابعاد بدنه نداره .

      1. حسین

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (248 ديدگاه)

        واگنر که از وقتی اومد به معنای واقعی کلمه گند زد اما واقعا با خط مشی S کوپه خوب داره پیش میره به نظرم امسال طراحی بنز چند پله صعود داشته

      2. sorena scirocco

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (745 ديدگاه)

        دقیقا موافقم، سی کلاس و sl قبلی واقعا عالی تر بودند

        1. علی

          ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (28 ديدگاه)

          دوست من نگو این حرفو من c200 2015 رو از نزدیک دیدم واقعا زیبا بود.

      3. حمید

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (199 ديدگاه)

        میلاد طرح ماشین ساده یا به قول خودت معمولی باشه بهتر از اینه که تقلیدی از مدل های دیگه یا به ندرت تکراری بشه

  12. Ahmad..F12

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    انیس جان ممنون
    مطلب رو کامل خوندم خیلی عالی و روان بود

    خدا عاقبت BMW رو با این افراطی‌گری‌ها به خیر کنه

    1. حسین

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (248 ديدگاه)

      احمد جان منظورت از افراطی گری ها دقیقا چیه

      1. Ahmad..F12

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        داره توی برخی جاها زیاده روی در تولید میکنه
        مثلاً X4
        مثلاً سری 2 یا X2
        مثلاً X7 که میخواد بزنه

        شما فکر کردی توی نسل های بعدی این مدل ها قراره چجوری بشن؟؟؟

        بسیار تکراری و خسته کننده

  13. محمدرضا

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    داخل BMW ها به ادم حس آرامش و امنیت میده…فقط BMW

  14. sorena scirocco

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (745 ديدگاه)

    انتقاد،

    پدال عزیز در پست چانگان یکی از دوستان در پیج دوم کامنت ها مباحث بی مربوطی به دنیای خودرو رو مطرح کرد و من و 3تا از دوستان در قالب “پاسخ”مخالفت خود رو با نظراتشون بیان کردیم،این حذف سلیقه ای کامنت ها برای وب معتبری چون پدال غیر قابل قبوله،اگر قراره کامنت غیر مرتبطی حذف بشه چرا کامنت این دوستمون حذف نشد ولی همه ی مخالفت های ما حذف شد؟…

    …متاسفم…

    1. amir

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (237 ديدگاه)

      کامنت منم حذف شد.پدال یکی به میخ میزنه یکی به نعل

    2. جی تی ار

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      اول اینکه اگه کامنت اون دوستمون به دنیای خودروبی ربط بود پس اون توهین های شما به ماوهمه مردم ایران چه?دوما من هم درجواب یکی ازدوستان درهمان مطلب کامنت گذاشتم که آن هم حذف شد.اماپدال قبلا دلایل حذف برخی کامنت هاراگفته بود.قرارنیست هرچی دلت خواست بیای بگی وکسی کاری بهت نداشته باشه…

  15. datsun

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3945 ديدگاه)

    Bmw شرکتی کوچیکی نیست که که شما همین جوری بهش میگی افتضاح bmw در گذشته هدفش تولید بهترینها بوده و توی طراحی خیلی دقت میکرد ولی خوب هر شرکتی که به فکر فروش بیشتر بیوفته دیگه رو طراحی هاش دقت فروان نمیکنه

    1. حسین

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (248 ديدگاه)

      رفقا معیارتون برا این که میگید طراحیاش خوب نیست چیه ؟؟ در حالی که تو نظر سنجیا از خیلی رقیباش امتاز بیشتری گرفته بخصوص جذابیت

  16. مهدی 911

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    بنظر من بهتره با این پول m235iبا 320 اسب و cla45با360اسب خرید

  17. احسان(احسان سابق)

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    بی ام و رو خیلی دوست دارم اما دیگه این شرکت فقط به اهداف تجاری و فروش بیشتر فکر میکنه نه نواوری با ریسک بیشتر.شاید مدیرای بی ام و یادشون رفته چی شد که برندشون شکست ناپذیر شد.دهه 70 و اوایل 80 میلادی که کادیلاک و لینکلن سلاطین لوکس توی امریکا بودن (جایی که الان بی ام و و بنز هستن) هیچوقت فکر نمیکردن که روزی مجبور باشن برای تبلیغ ماشین جدیدشون اون رو رقیب یک المانی معرفی کنن چون فروششون انقدر بالا بود و مشتری ها از سابقه خوبشون خبر داشتن که فکر نمیکردن نیازی به تغییر داشته باشن.اما 20 سال بعد بی ام و و بنز داشتن پادشاهی میکردن و لوکس های امریکایی فقط به زنده موندن فکر میکردن.
    تا 2-3 سال پیش که کادیلاک ATS و CTS جدید رو معرفی کرد و از نظر بعضی مشتری ها و منتقدهای خودرویی کادیلاک کیفیت مساوی یا بالاتر از بی ام و داشت.اما انگار بی ام و هنوز خطری حس نکرده و هنوز داره طراحی 15 سال پیشش رو شکسته و اسپرت میکنه.
    هنوز خیلی زمان نیاز هست که بشه گفت کادیلاک میتونه به جای سابقش برگرده یا نه اما چیزی که مشخصه 30 سال هیچوقت کسی فکر نمیکرد که کادیلاک زمانی شکست بخوره.اما خورد.مثل کشور ایران و کره جنوبی در 40 سال گذشته.اونا تلاش کردن و تغییر کردن و برنده شدن اما ما به سنت ها و گذشته چسبیدیم و باختیم

    1. احمدرضا

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (394 ديدگاه)

      احسان حرفت عالی تخصصی بود واقعا ایول

      1. حسین

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (248 ديدگاه)

        درمورد طراحی ب ام و کاملا باهات مخالفم

    2. حسین

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (248 ديدگاه)

      منظور از کیفیت کادیلاک همون موقعیه که از قطعات ساب و باقیه محصولات جنرال موتورز استفاده میکرد؟
      کادیلاک امسال پیشرفت خوبی داشته اما هنوز باید تاوان بده

      1. احسان(احسان سابق)

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2876 ديدگاه)

        حسین جنرال موتورز و فورد تو دهه 50 و 60 میلادی از عظیم ترین شرکت های دنیا بودن.اون زمانی بود که دترویت 1 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت داشت و در حالی که الان 600 هزار نفر شده چون اون زمان اروپا و ژاپن در حال بازسازی بعد از جنگ جهانی بودن و ارزوی هر مهندس اروپایی این بوده وارد صنعت خودروسازی امریکا بشه.دهه 60 میلادی رو تو امریکا عصر اتوبان ها و سلطه غول های امریکایی میگن.در ضمن حسین از اواخر دهه 60 میلادی صنعت امریکا برون سپاری رو تجربه کرد

    3. حسین

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      بی ام و رو خیلی دوست دارم اما دیگه این شرکت فقط به اهداف تجاری و فروش بیشتر فکر میکنه نه نواوری با ریسک بیشتر.
      اما انگار بی ام و هنوز خطری حس نکرده و هنوز داره طراحی 15 سال پیشش رو شکسته و اسپرت میکنه.
      احسان جان با این دوتا جملت کاملا مخالفم. با احترام. ب ام و الان اصلا در موقعیتی نیست که بخواد ریسک کنه. با این حال بازم از نو آوری و تکنولوژی چیزی کم نداره. بعد از اتفاقاتی که در سال فکر کنم 2008 افتاد و رونمایی Concept CS ب ام و اوضاع وخیمی پیدا کرد و با سرمایه گذاری در پروژه i نهایت ریسک رو در اون شرایط انجام داد. فعلا نمیتونه ریسک کنه.

  18. حمید

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    کسی نگفت ب ام و شرکت کوچیکیه به همین خاطر چون شرکت بزرگیه من گفتم طراحی محصولاتش سطح پایینی طراحی شدن این نظر شخصی بنده نیست بلکه خود واقعیته و هرکس دو تا چشم داشته باشه میتونی مطالبی رو که بالا ذکر کردم رو چه تو عکس یا چه دیدن از نزدیک عینا مشاهده کنه… بابا بیخودی که مرسدس زیباترین محصول المان لقب نگرفته که

    1. حسین

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      درود. حمید جان باهات مخالفم. ب ام و کجای طراحیش سطح پایینه؟؟؟ قبول دارم زیادی شبیه هم شدن اما درست نیس بگیم طراخی سطح پایینی داره

  19. Ahmad..F12

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    برای ترمزهاش ناراحتم

    درسته SUV است، ولی BMW ست، X4 m هست

    58 متر زیاده واقعاً

    1. حسین

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (248 ديدگاه)

      ب ام و تا چند سال پیش با برمبو در زمینه ترمز همکاری داشت اما فکر کنم همکاریشون قطع شده که این اتفاق افتاده

      1. Ahmad..F12

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        چی بگم والا

        آخه وقتی میگیم BMW
        بعدش میگیم X4
        بعدش میگیم نسخه M
        خب این کلمه ها هر کدوم ارزش و اعتبار کار رو باید بیشتر کنه نه کمتر!!!!

        نمیدونم، حس خوبی به محصولات جدید BMW ندارم، چون یه جاهایی داره زیاده روی میکنه یه جاهایی هم کم کاری

        به هر حال BMW هست. کارشو بلده، امیدوارم همه چی خوب پیش بره اصلاً دوس ندارم داستانش غم انگیز بشه :(

  20. علی

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (28 ديدگاه)

    بله دوست عزیز میاد و مدل xDrive28i که 2 لیتری TwinTurbo هست مشکلی برای واردات نداره. البته برای اینکه مدلش 2015 هست باید حدود 2 هفته دیگه صبر کنی چون اولین سری ماشینهای 2015 که در حال وارد شدن به ایران هستند تا 2 هفته دیگه از گمرک ترخیص میشن.

  21. مجتبی (ساروی)

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    دوستان پیشنهاد میکنم مطلب هلکت رو که تو همین صفحه ی پدال هست رو بخونین واقعا هلکت از همه نظر سرتره زیبایی (داخلی و خارجی) قدرت و حجم موتور
    و ….واقعا سرتره
    ولی یه نکته باید ماندگاری قطعات خدمات پس از فروش و کم خرج بودن ماشین ها هم باید بررسی شود دوستان دوستان تعصب رو بزاریم کنار

  22. محمد آواره

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    همین آلمانیه و BMW هستش خداااس.
    لاا مصب عجب ماشینیه…..
    همش 61 هزار دلااار میرسه ایران میشه خدااات تومن.
    […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا