این بامو 128ti 2021 است که اولین هاچبک داغ دیفرانسیل جلوی باواریایی ها محسوب میشود. 128ti جدید در جایگاهی پایینتر از M135i xDrive قرار خواهد گرفت.
خودروی جدید بامو قرار است در ماه نوامبر عرضه شود و حروف ti در آن مخفف Turismo Internazionale هستند. این دو حرف قبلاً در مدلهایی همچون ۱۸۰۰ TI، ۲۰۰۲ TI، 323ti کامپکت و 325ti کامپکت دهه ۹۰ میلادی بکار رفته است.
نیروبخش این هاچبک آلمانی پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربویی است که قدرتش به ۲۶۱ اسب بخار و گشتاورش به ۴۰۰ نیوتون متر کاهش یافته است. این پیشرانه به یک گیربکس ۸ سرعته استپ ترونیک متصل شده و باعث دستیابی به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۱ ثانیهای میشود.
البته تواناییهای هاچبک های داغ و دیفرانسیل جلو فقط به خط مستقیم محدود نمیشود و به همین خاطر بامو 128ti به سیستم تعلیق M اسپورت با تنظیمات خاص مجهز شده و ارتفاع خودرو را ۱۰ میلیمتر کاهش داده است. این خودرو همچنین از میلههای ضد لغزش سفت تر سود برده و فنرها و جذبکنندههای شوک بهتر در آن نصب شدهاند. بامو همچنین میگوید 128ti حدود ۸۰ کیلوگرم سبکتر از M135i میباشد.
آنچه بر پرفورمنس این خودرو میافزاید سیستم ترمز M اسپورت برگرفته از M135i است که با کالیپرهای ترمز قرمز رنگ کامل شده است. این خودرو همچنین دارای رینگهای ۱۸ اینچی سفارشی بوده و میتوان لاستیکهای میشلین پایلوت اسپورت ۴ را بدون هرگونه هزینهای سفارش داد. تریم شادولاین نیز در دسترس است که باعث اضافه شدن جلوپنجره و آینههای مشکیرنگ، رکابهای جانبی جدید و نشان ti به خودرو میشود.
بهبودهای داخل کابین نیز شامل عناصر قرمز رنگ، نشان ti در استراحتگاه مرکزی و دوخت های متضاد در دیگر بخشها همچون پانل دربها و پانل پشت آمپرها هستند.
قیمت بامو 128ti 2021 در آلمان از ۴۱۵۷۴ یورو شروع میشود.
msh_ferrari
۱۷ مهر ۱۳۹۹خودروی خوبی هست و طراحی خوبی داره.
مهرداد كمال
۱۷ مهر ۱۳۹۹گرونه
Maserati-MC20
۱۷ مهر ۱۳۹۹وایی نگاه کن هاچبک اسپورررتت چه شودددد
احسان آرسنالی
۱۷ مهر ۱۳۹۹خوب اینکه دیفرانسیل جلوس کجاش چهار چرخه،
شاهین
۱۷ مهر ۱۳۹۹سلام بر دوست قدیمی!
چهار تا چرخ داره دیگه ???
مهدی
۱۸ مهر ۱۳۹۹?????
M3csl
۱۷ مهر ۱۳۹۹با این چراغ های اخمو،،خنده مصنوعی داخل سپر و خطوط قرمز کناریش شبیه هیث لجر توی نقش جوکر شده.
ارشیاSVJ
۱۷ مهر ۱۳۹۹طراحی بخش جلوش یکم ناجوره.
والبته:دیفرانسیل جلو هستش!!!!??????
مجید
۱۷ مهر ۱۳۹۹دیفرانسیل عقب بودن بزرگترین مزیت هاچبک های ب ام و بود
کلا من حس می کنم نباید فروش خوبی داشته باشه با ایده های مزخرف
دیفرانسیل جلو
جلو پنجره زشت سری ۴ و ام ۳ و ۴
ایکس ۶ با طراحی زشت
زد ۴ که از نسل های قدیمیش طراحی ضعیفتری داره
سری ۲ سدان که کلا بی معنیه
حسین وی
۱۷ مهر ۱۳۹۹جلو پنجرشو سفید کنی میتونی جای شوفاژ تو خونه نصبش کنی
با تشکر از مدیران طراحی بی ام و
زیزیگولو
۱۷ مهر ۱۳۹۹بی ام و سنت شکنی کرده دیفرانسیل جلو زده
ایلیاا
۱۸ مهر ۱۳۹۹42 هزار یورو، به پول ما میشه 1.5 میلیارد! اونم بدون گمرک و سایر هزینه ها! و اونم برای یه هاچبک!
شما ارزش پول ملی رو ببین فقط!