اگر شما خریدار نسخه BANG & OLUFSEN از بامو سری ۶ گرن کوپه باشید، احتمالاً جزو معدود افرادی خواهید بود که میتوانید از صدای سیستم صوتی خودروی خود علاوه بر صدای جذاب و گیرای موتور V8 آن لذت ببرید!
تعجب نکنید اگر برخی از پزشکان سعی داشته باشند تا به زودی زود گوشهای شما را معاینه کنند!بامو، ۱۰۰ دستگاه از مدل ۶۵۰ گرن کوپه را با هر دو پسوند i و Xi (تمام چرخ متحرک) تولید میکند. علاوه بر ویژگیهای خاص، نسخه B&O با ارائه لیست جذابی از تجهیزات استاندارد مثل پکیج تهویه مطبوع نسخه M اسپرت حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد. گفتنی است که نسخه M اسپرت شامل بسته M، پکیج اجرایی، پکیج چراغهای LED و بسته کمک راننده است. کمپانی بامو تنها ۱۰ دستگاه از نسخه M6 گرن کوپه BANG & OLUFSEN را تولید خواهد کرد. اگر این تعداد کم برای شما ناخوشایند است، شاید با نگاه به تصاویر و مشخصات آن، خنده بر روی صورت شما نمایان گردد. هر یک از این M6 ها، پکیج مسابقه ای competition را خواهند داشت که خروجی موتور توئین توربوی ۸ سیلندر را از ۵۶۰ اسب بخار به ۵۷۵ اسب بخار میرساند. این خودروها همچنین دارای بسته اجرایی و کمکراننده خواهند بود. از سوی دیگر شما میتوانید از بین دو رنگ منحصربهفرد سفید برلیان و گرافیت سیاه یکی را انتخاب نمایید. در بحث تریم داخلی نیز میتوان چرم Merino را در رنگهای سیاه و عقیق سیاه سفید با دوختهای ویژه سفارش داد. همه این موارد با تریم چوب سیاه piano تکمیل میگردد. اما میرسیم به بخش جذاب این خودرو یعنی تجهیزات صوتی! شما قادر خواهید بود تا از طریق سیستم صوتی ۱۲۰۰ واتی BANG & OLUFSEN لذت واقعی موسیقی را درک کنید. همچنین میتوانید از هدفونهای Beoplay H6 استفاده نمایید.
محدوده قیمتی این مدلها از ۱۱۶۲۴۰ دلار برای نسخههای 650i و B&O تا ۱۵۲۴۲۳ دلار برای نسخه ی M6 متغیر است. نظر شما چیست؟! آیا این نسخههای خاص و تولید محدود با ارزش هستند؟! آیا شما علاقهمند واقعی موسیقی هستید؟!
amir-bmw
۲۷ تیر ۱۳۹۳BMW همیشه بهترینه
کیا
۲۷ تیر ۱۳۹۳کلا باهاش خیلی حال میکنم
همین چند روز پیش یه مقاله در رابطه با سری 5 بود ، واقعا میشد حفظ اصالت طراحی و دید .خیلی خوب تونستن در عین بروز کردن طراحی ها و افزودن زیبایی اون اصالت طراحی و جلو پنجره کلیوی بمونه ، چراغ دوبل جلو و … بمونه.
ابهتش از همه هموطناش بیشتره ، همیشه عصبانی و خشمگین .
انزو
۲۸ تیر ۱۳۹۳کاشکی ی عکس هم از جلوش میذاشتی.هر چند همه شون شبیه همن.
ahmad
۲۷ تیر ۱۳۹۳دوستانی که طرفدار bmwهستند راسته که m6جدید رو یه ایرانی طراحی کردن
peyman
۲۷ تیر ۱۳۹۳بله درسته! اقای نادر فقیه زاده طراحیش کرده
ahmad love the ferrari
۲۷ تیر ۱۳۹۳مرسی آقا پیمان.واقعا زیباست.جالبه bmw m5 که تقریبا شبیه همین m6 هستش.خیلی ها تو همین پدال گفتن طرح قبلی m5 بیشتر دوست دارن یعنی ما ایرانیا دشمن سلایق هم هستیم
mahdi
۲۷ تیر ۱۳۹۳درود
واقعیت داره
میرخانی رشتی موتورش رو طراحی کرده
اون یکی هم فنرش رو طراحی کرده
یه […] دیگه هم بدنه و ……. طراحی کرده
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
mahdi
۲۹ تیر ۱۳۹۳درود
ای بابا چقدر دیس دادند
دوستان منظور از
(((((((((میرخانی رشتی موتورش رو طراحی کرده
اون یکی هم فنرش رو طراحی کرده
یه […] دیگه هم بدنه و ……. طراحی کرده))))))))
مدیران خودروساز و قطعه ساز ایران بود و اشاره به مناظره چند وقت پیش داره
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
Ahmad..F12
۳۰ تیر ۱۳۹۳مهدی جان من گرفتم همون اول منظورتو و لایک دادم
رسول
۲۸ تیر ۱۳۹۳هنر نزد ایرانیان هست بس
امیرحسین
۳۰ تیر ۱۳۹۳آره داداش اسم طراحش هم نادر فقیه زاده هستش.
خاوری
۲۷ تیر ۱۳۹۳شاهین جان سپاس..طراحی سری6 بی ام دبلیو زیبا بود با این مدل خاص جاودانه شد…واقعا بجز قیمت همه چیش عالیه
البته چون نسخه تولیدمحدوده می ارزه
مک میسل
۲۷ تیر ۱۳۹۳شاهین جان خب یه ذره زود تر میگفتی.یدونشو میگرفتیم برای جام جهانی!!!!1
اهنگ جام جهانی رو میبدیم رو ولوم80 گوش میکردیم.ای بابا!
محمد
۲۷ تیر ۱۳۹۳هیچ تصوری از کیفیت صدای این خودرو نمی تونم تو ذهنم مجسم کنم، یعنی چه کیفیتی خواهد داشت؟!!!
AMG///
۲۷ تیر ۱۳۹۳Black Series
مثل همیشه عالی.
behnam
۲۷ تیر ۱۳۹۳یعنی میتونه چیزی جذاب تر از اینم باشه ؟؟ همکاریه BMW و B&O …
Perfect Car _ Perfect Sound
VAHID JINPACHI
۲۷ تیر ۱۳۹۳با سیستم صوتی این خودرو میشه یه عروسی رو چرخوند!!!!
mohsen
۲۷ تیر ۱۳۹۳دوستانی که bmw دارند یه لطفی می کنند توضیح بدن دنده اتومات bmw به چه صورته(یعنی چه جوری از p به D میره) فکر کنم با همه ماشینایی که من دیدم فرق می کنه
علی
۲۸ تیر ۱۳۹۳سلام دوست عزیز
دنده ی bmw مثل بقیه متحرک نیست و در جای خود ثابت است و مثل دسته ی جوی استیک عمل می کنه. وقتی شما می خواهید از p به d بروید ابتدا پدال ترمز را گرفته سپس دکمه ی سمت چپ دنده رو (اکه دقت کنی توی عکس پیدا هست) می گیری بعد با هل دادن دنده به پایین ماشین در وضعیت d قرار می گیرد.
Ahmad..F12
۲۷ تیر ۱۳۹۳شاهین جان ممنون بابت مطلبت
سیستم صوتی لپ تاپ من هم bang & Olfsen ICEpowe واقعا که معرکست
bang & Olfsen دو نفر هستند که تو سیستم صدا و موسیقی دیگه حرفی واسه گفتن نذاشتن
محمد
۲۷ تیر ۱۳۹۳بابا این ب ام و دیگه کیه؟! داره خودشو از رقباش جلو میندازه…
qiasi206
۲۷ تیر ۱۳۹۳فقط میتونم بگم اااااوووووووووفففففففف
فرید
۲۷ تیر ۱۳۹۳واقعا مسخره است…بنز و ب ام و یه سیستم صوتی ثابت ندارن هر دقیقه یه سیستم صوتی رو ماشینشون میزارن…یه مقدار از لکسوس یاد بگیرین با سیستم قدرتمند مارک لوینسونش از همون ابتدا روی این ماشین بوده تا الان و خواهد بود…و هیچ سیستمی هم قابل قیاس با این نیست…فرق لکسوس با بقیه خودرو ها اینه که هیچکی نمیتونه از مارکلوینسون استفاده کنه و پا تو هر ماشینی میزاری سیستم صوتیش تو چند تا ماشین دیگه هم هستو یبینی و این نهایت مسخرگیه……لکسوس از همون اول همه چیزاش خاص بوده و خواهد بود…به جای the best or nothing… بیاد اینارو درست کنه چون خیلی زشته…اینا هم جزوی از تکنولوژی بحساب میاد دیگه نمیاد…مثلا بهترینینا و شعارتونم گویای اینه…پس دنبال یه سیستم منحصربفرد برای خودتون باشین بنز و ب او و ایها….
حسين
۲۸ تیر ۱۳۹۳فرید جان ب ام و فقط تو این مدل از سیستم B&O استفاده نکرده!! تو خیلی از مدلاش این سیستم صوتی رو داره. بعدشم حالا تغییر دادن یا ثابت نگه داشتن سیستم صوتی همچین مهم هم نیست که این موضوع رو نشونه ی مسخرگی بدونی!!
فرید
۲۹ تیر ۱۳۹۳حسین جان اگه یبار خوووووب کامنتمو بخونی متوجه میشی که من چی گفتم…من میگم این واقعا مسخره است که برندی مثل بنز و ب ام و و غیره…بجای داشتن یه سیستم صوتی انحصاری واسه خودشون از سیستم صوتی استفاده میکنن که تو چند تا شرکت خودرو سازی هست…الان آئودی آستون مارتین ب ام و و محصولات آ ام جی مرسدس از این سیستم استفاده میکنن…یه سیستم مخصوص مثل لکسوس که از همون اول سیستم صوتیش مارک لوینسون بوده و هست…تو ب ام و میشینی یا بنز باید همه چیش فرق داشته باشه با بفیه ماشین ها…پس نتیجه میگیریم این مسخرست…حالا چون شماها عشق بنز و ب ام و هستین قبول نمیکنین که…مثل اینکه مشکل قبول نکردن رو هم با بقیه دوستان داریم فکر میکردیم یه عده محدود هستن که غیرتی هستن و الان بگی شبه قبول نمیکنن…
حسين
۲۹ تیر ۱۳۹۳فرید جان، بله من عشق ب ام و و بنزم و میدونم که هر ماشینی از قطعات زیادی ساخته شده که الزاما همشون کار خود کمپانی نیستن حتی در ب ام و و بنز. مثلا گیربکس های ZF یا لنت و دیسک ترمز برمبو. به نظرت استفاده از اینا مسخرس؟ بنز باید حتما حتما خودش گیر بکس بسازه؟ B&G از بهترین تولید کننده های سیستم صوتی در دنیاست که ب ام و هم یکی از مشتریاشه، مثل ZF. منحصر به فرد بودن یک برند که به این چیزا نیست. هیچ کمپانی ای نمیتونه همه چیزشو به صورت انحصاری داشته باشه. عوضش ب ام و و بنز چیزای انحصاری زیادی دارن که لکسوس اونا رو نداره
حسين
۲۹ تیر ۱۳۹۳ولی جدای از این بحثا، همونطور که گفتم سیستم صوتی یه ماشین اونقدرا هم مهم نیست که چه مارکی باشه،مهم اینه که خوب باشه. B&G هم که خوبه. حلا لکسوس دوس داره از لوینسونش استفاده کنه، ب ام و از B&G. نمیدونم این از نظر شما چه اشکالی داره؟
فرید
۲۹ تیر ۱۳۹۳دوست عزیز من با شما هیچ بحثی ندارم حرف شما درست…بیخیال عزیزم…اصلا متوجه حرف من نمیشیا هی حرف خودتو میزنی…همه عشق بنز و ب ام و ایها همینن متعصبن شما هم یکی از اونها.
حسین
۲۹ تیر ۱۳۹۳باشه آقا فرید، من دیگه در این مورد با شما بحث نمیکنم
لکسس واقعا با سیستم لوینسونش خاصه…
Saeed.shariati
۲۷ تیر ۱۳۹۳به نام علی
حیف که شب های قدره و سیستمش کاربری نداره وگرنه میخریدمش!!!!!!!!
mahdi
۲۷ تیر ۱۳۹۳درود
از این ماشین متنفرم چون شاهکاره
لامصب هم طراحی بیرونش و هم فضای داخلیش عالی شده
قدرتش هم 575 اسب شده
فکر نمیکردم انقدر زیبا باشه
فقط چرا دو رنگ سیاه و سفید (برلیان) براش انتخاب کردند؟
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
Nissan GTR
۲۷ تیر ۱۳۹۳اخه یه ماشین چقدر میتونه زیبا باشه!! چراغ عقبش هم که منو دیونه کرده!
hero
۲۷ تیر ۱۳۹۳سری 6 گرن کوپه رو خیلی دوست دارم
ولی پولشو ندارم!
احسان آرسنالی
۲۸ تیر ۱۳۹۳بیش از 80% مردم جهان پولش رو ندارن
احسان(احسان سابق)
۲۷ تیر ۱۳۹۳جذابیت سری 6 به کوپه بودنشه با این وجود 4 درش هم خیلی جذابه اما چیزی که خیلی عجیبه اینه که بی ام و اصلا نمی خواد طراحی داخلی ماشیناش رو که مربوط به اوایل دهه 2000 هست تغییر بده
محمدرضا
۲۹ تیر ۱۳۹۳داخل سری 6 و7 و 5 شبیه همه که واقعا هم جذاب و با کلاسه
mb1909
۲۷ تیر ۱۳۹۳کسی نمیتونه مانع خوب بودن bmwباشه,ام انصافا cls یه پله بالاتر از ایناس مخصوصا فیس لیفتش که واقعا میخکوب کنندس.
حسين
۲۸ تیر ۱۳۹۳درود. من یه مقایسه بین CLS و سری 6 و آئودی (فکر کنم) A7 خوندم که توش ب ام و اول شده بود و بنز سوم. البته زیاد نمیشه به این مقایسه ها مطمئن بود چون نظرات داورای مختلف با هم متفاوته و ممکنه یه جای دیگه عکس این نتیجه بدست بیاد
حامد
۲۷ تیر ۱۳۹۳واقعا زیباست. هم داخلش و هم خارجش سه شاهکار طراحیه. من که لذت بردم.
pouya
۲۷ تیر ۱۳۹۳برای از p به d رفتن یه دکمه بغل دسته دنده هست اون رو فشار میدی دوتا میای پیایین میاد رو d بعد برا روی p برد هم روی دسته دنده یه دکمه هست که روش نوشتهp فشارش میدی میره روp
Alpha
۲۸ تیر ۱۳۹۳من دیگه حرفی ندارم
مجتبی (ساروی)
۲۸ تیر ۱۳۹۳هدفونش رو بزارن تو گوش مدیرای سایپا و ایران خودرو و صذا رو بزارن رو صد شاید صدای مردم ایران رو بشنون شاید..
حسين
۲۸ تیر ۱۳۹۳شاهین جان بسیار عالی بود. دمت گرم داداش
امید
۲۸ تیر ۱۳۹۳مردونه جذاب جدی و عالی
mehdi
۲۹ تیر ۱۳۹۳طراحی خیلی عالی داره.آدم این چیزارو میبینه پیاده بره بهتره تا با پراید!!
msh
۴ مرداد ۱۳۹۳BMW همیشه بهترینها رو داره