طبق خبرهایی که از طرف شخصی آشنا با برنامههای کمپانی بامو منتشر شده، برند باواریایی در حال کار روی نسخهی اسپورت و دو درب بامو سری ۷ بوده و شاید در سال ۲۰۱۹ این خودرو را عرضه نماید.
در ایالاتمتحده فروش سری ۷ علیرغم اینکه پرچمدار لوکس بامو بوده و در سطح مرسدس S کلاس قرار دارد کاهش یافته است. سال آینده حتی میتواند برای این برند سختتر نیز باشد چرا که آئودی پرچمدار خودران یعنی A8 را معرفی خواهد کرد و بامو باید چیز جدیدی رو کند تا اوضاع کمی تغییر نماید.
بامو سری ۷ حس پیروزی و رضایت مرسدس S کلاس را ندارد، این همان چیزی است که آئودی نیز دنبالش میگردد.
به نظر میرسد که فروش کمتر سری ۷ به وجود پیشرفتهای تکنولوژیک کمتر و شاید مهمتر از آن طراحی خستهکننده مربوط باشد. به علاوه سری ۷ نسخههای متعدد S کلاس نظیر کوپه، کانورتیبل و مایباخ را ندارد.
آنطوری که توسط اتونیوز گزارش شده، آئودی A8 جدید با سیستمهای پیشرفتهی خودران بازی را در دست خواهد گرفت. طبق گفتههای آئودی، رانندهها قادر خواهند بود تا هر کاری را به خودرو واگذار کرده و دست خود را از روی فرمان بردارند. یک تحلیلگر میگوید که:A8 جدید بهطور معنیداری از مدل کنونی متفاوت خواهد بود. این انتظار را داشته باشید که با عرضهی A8 فروش سری ۷ باز هم کاهش پیدا کند.
شاید بامو پس از عرضهی نسخهی کوپهی سری ۷ به فکر تولید نسخهای لوکستر برای رقابت با مایباخ نیز باشد. تا آن زمان باید صبر کرد…
منبع: carscoops
امير علي
۱۰ شهریور ۱۳۹۵بارها گفتم و دوباره میگم طراحی سری هفت از اس کلاس ضعیف تره اما این ضعف در مورد هندلینگ و تکنولوژی صدق نمیکنه بیشتر ضعف طراحی سری هفت هم به خاطر اینه که دوسال بعد از اس کلاس معرفی شد یعنی طراحای bmw می دونستند با چه غولی (sکلاس)باید رقابت کنن مگر نه طراحیش اونقدرم خسته کننده نیست ولی به اس نمیرسه
king 918
۱۰ شهریور ۱۳۹۵حالا جدا از طراحی کابینش هم در حد (sکلاس) نیست …………
uss zumwalt DDG-1000
۱۰ شهریور ۱۳۹۵اس 600 بی شرف عجب چیزی بخدا
Elemento...the best or nothing
۱۰ شهریور ۱۳۹۵S65 خیلی بهتره.
V12 biturbo
700 اسب بخار
1011 نیوتن متر تورک.
151 هزلر دلار.
Bmw
۱۰ شهریور ۱۳۹۵خطاب به king 918
کاری به جملت ندارم ولی قیافه پورشه زشتو تکراری حتی ۹۱۸ میزاره تو جیبش
محمد
۱۰ شهریور ۱۳۹۵یه حس (خاص بودن) تو کلاس اس هست که توی هیچ ماشین دیگه ای نیست . من خودم طرفدار بی ام دبلیو هستم اما فک میکنم این شرکت فعلا باید کار کنه تا به اون خاص بودن بتونه برسه.
Elemento
۱۰ شهریور ۱۳۹۵چند بار s کلاس و سری 7 دیدم یکبار هم شانسم گرفت سوار s کلاس شدم.
البته سری 7 و اس کلاس مدل 2013 ….
آدم فکر میکنه کسی که پول اس کلاس نداره سری 7 میخره.
S class سواری در حد هواپیما ارائه میده.
حس موفقیت و لوکس بودن در سری 7 کمتره.
S 65 AMG هم که یک جوری نعره میکشه که کل خیابون کر میشن.
صدایی که این ماشین داشت دیوانه کننده بود.
کامیاب
۱۰ شهریور ۱۳۹۵شما جسارتا چن بار هردومدل رو تست کردین اینطور قاطعانه نظر میدین؟
هردوشون عالین،اینم که میگین بی ام دبلیو چون دیرتر معرفی شده ،طراحیش خسته کنندس شبیه یه جوکه.
این ها هیچ کم و کسری ندارن،فقط ذائقه مردم و پیش زمینه ذهنیشون در مورد برند،میزان فروش رو مشخص میکنه.
بهادر
۱۰ شهریور ۱۳۹۵من خودم طراح خودرو هستم.بی ام دابلیو نیاز به یک کریس بنگل دیگه داره تا بتونه تو بازار پر رقابت از لحاظ طراحی بمونه.باتوجه با اینکه اکثر خودروسازها در حال حاضر تغییرات بنیادین تو طراحی سبک های خودشون دادن پس از بی ام دابلیو هم انتظار میره که زودتر خودشو به این کاروان برسونه.باتشکر از همه علاقمندان به خودرو
محسن
۱۰ شهریور ۱۳۹۵سری ۷ تکو تنها با سه مدل اس کلاس داره رقابت میکنه بزودی گوی رقابتو با ۷کوپه وسری ۹(رقیب میباخ) در دست خواهد گرفت
محسن
۱۰ شهریور ۱۳۹۵سری ۷ تکو تنها با سه مدل اس کلاس داره رقابت میکنه بزودی گوی رقابتو با ۷کوپه وسری ۹(رقیب میباخ) در دست خواهد گرفت
kamy_sky
۱۰ شهریور ۱۳۹۵این کلاس چند سال بعد می ترکونه…… از طرفی همین bmw از طرفی بنز s63 کوپه… تا اون موقعه هم نسل جدید رولز رویس فانتوم کوپه هم می آد… از طرفی رولز رویس ریس…. از اون طرف بنتلی کانتیننتال….. از اون طرف استون مارتین db11… …عجب چیزی بشه
احمد باقری
۱۰ شهریور ۱۳۹۵کابین بی ام دبلیو، قشنگه، ولی به نظرمیاد بهتره که یه دستی به سر رو روش کشیده بشه.
A4
۱۰ شهریور ۱۳۹۵بدون تعصب معصب اوج اشرافیت مولسان
REVENTоN ?
۱۰ شهریور ۱۳۹۵اوج اوج اوج اشرافیت رولزرویس
بعدش بنتلی
بعدش بنز
بعدش بی ام و (ولی طراحی سری هفتو بیشتر دوست دارم تا اس کلاس)
بعدش پورشه
بعدش ایودی
بعدش استون مارتین
بعدش کادیلاک
بعدش لکسوس
بعدش جگوار
ولوو
اینفینیتی
جنسیس
رامتین
۱۰ شهریور ۱۳۹۵البته جدا از بحث مقایسه بین سری7 و sکلاس، بنظرم پورشه پانامرای جدید یک سر و گردن حداقل از نظر فنی بالاتره. اصولا مهندسی پورشه بالاتر از سایر برندهای آلمانیست و اگه کسی منکر باشه جای بسی تعجبه!
mehran911
۱۱ شهریور ۱۳۹۵با این که به شدت طرفدار پورشه ام
حرفتو تایید نمی کنم .
و البته دوست عزیز این سایت جایی نیست که بشه از پورشه راحت حرف زد
و هر وقت این کارو بکنی فقط دیسلایک نسیبت میشه تو سایت پورشه ستیز و آلمانی ستیز فراوونه
رامتین
۱۱ شهریور ۱۳۹۵موافقم. البته مطمئن باشید جنگ مسگری هست بین بی ام و با بنز یا پورش. بنظرم نه بنده نه همه دوستان توانایی تحلیل مقایسه برای اینکه کدوم خودرو بهترند را نداریم. این مباحث کار مثلا مهندسان زبده دنیای خودروست که بدون تعصب مقایسه علمی داشته باشند.
Saied
۱۰ شهریور ۱۳۹۵اقا بی ام دبلیو خوبه. ولی کارش رقابت با اس نیست. خودش تو زمینه های خاص خیلی طرف دار داره.
omid
۱۰ شهریور ۱۳۹۵این فقط نظر اون تحلیلگره و البته اکثر ساکنین خاورمیانه که به طور سنتی به برند مرسدس بنز علاقه بیشتری نشون میدن. به نظر من سری 7 به خصوص توی نسل جدیدش کم و کسری از اس کلاس نداره که هیچ، توی بعضی بخش ها مثل هندلینگ و لذت رانندگی احتمالا بالاتر قرار میگیره. طراح این نسل هم نادر فقیه زاده بوده که انصافا خیلی پخته تر از نسل قبل طراحی کرده و کاملا با طرح مرسدس گوردون واگنر قابل رقابته. ولی اینجا مرسدس یه تصویر تو ذهن همه ایجاد کرده که انگار در همه زمینه ها بهترین دنیاست و هیچ مدل دیگه ای به پاش نمیرسه. درصورتی که این دیدگاه کمی تعصبی هست و به نظر خیلی ها شاید بی ام و یا آئودی یا لکسس یا کادیلاک یا … برتر باشند.
Elemento
۱۰ شهریور ۱۳۹۵بابا ایهاالناس BMW چندین تیم طراحی داره.
تو یک تیم یک مهندس ایرانی هم هست به اسم مهندس نادر فقیه زاده.
همین و بس.
اینقدر دیگه افراط نکنین.
هر کی ندونه فکر میکنه راجع به طراحی های جیوجیارو نظر حرف میزنی.
75 درصد طرفدار های دنیای خودرو Benz رو بهتر از BMW میدونن.
بنز تو هر کلاس گرون ترین ماشین هارو تولید میکنه. ولی بازم از bmw که ارزون تره بهتر میفروشه. هر چند فروش اصلا ملاک نیست.
رامتین
۱۱ شهریور ۱۳۹۵درسته بنز در خیلی سگمنتها بنظر طراحی بهتری داره اما هیچوقت نتونست حریف سری6 بی ام و بشه. وقتی در سال2005 بی ام و 630 به بازار اومد، مدیران بنز اشک میرختند که چرا اینقدر داره فروش میکنه.
ALIREZA034
۱۱ شهریور ۱۳۹۵متاسفانه با توجه به مقاله سری دوست داشتنی 7 همچنان رنکینگ قبلی رو در این سگمنت خواهد داشت و باز a8 اول خواهد بود و بعد sکلاس.
MjM
۱۱ شهریور ۱۳۹۵نه تو دیگه راه بنزو پیش نگیر!!..اس کلاس کوپه…کابریولت…شوتینگ بریک… پیک آپ!!!
بعضی ماشینا باید تک باشن و ابهتشونم به همونه!!!
نمیدونم والا!!!
ALIREZA034
۱۱ شهریور ۱۳۹۵این کمبود داشت احساس میشد و بی ام و باید این کارو میکرد که هیچ موردی هم نداره.همین افرادی که میگن اینکارو نباید میکرد یه زمانی میگفتن بی ام و باید کوپه ی این ماشینو بسازه تا گسترده تر بتونه رقابت کنه ولی حالا……..به نظر شما گسترش دادن سطح عرضه ی یک ماشین تقلیده؟این یعنی احترام به سلیقه و شعور مشتری.
MjM
۱۳ شهریور ۱۳۹۵من نگفتم تقلیده..بحث تقلید نیست….بحث ایجاد کلاس های مختلف…و گاهی تنوع زیاد تو محصولات یک شرکت….مثلا همین اس کلاس ابهتش به سدان بودن و ماشین لوکس بودنه….ولی اومدن کوپشو هم زدن…یا سی کلاس که خیلی به ای کلاس نزدیک شده و لوکس شده! و اون کوپه خشن نیست!!….یا همین سری سه GT و سری 4 گرن کوپ بی ام و! و این تنوع محصولات …..البته هدفشون معلومه….افزایش مشتری و همپوشانی بین محصولات و پرکردن فاصله هاست..که همیشه و خوب از اب در نمیاد….و فقط عادی میشه در آینده و مشتری سر در گم تر!!
پوریا
۱۱ شهریور ۱۳۹۵به نظر من هر کلاسی یک نماینده داره
اسپورت:bmw
مجلل:benz
سوپر اسپورت:پورشه و فراری
……