گزارشات قبلی نشان دادهاند که بامو قصد دارد هاچبک الکتریکی خود یعنی i3 را برای سال آینده فیسلیفت کند اما در حال حاضر یک خبر دیگر نیز در ارتباط با این خودرو منتشر شده است. Autocar به نقل از یک منبع در داخل بامو گفته است که بامو برنامه دارد تا طراحی ظاهری i3 را بهبود بخشیده، بُرد آنرا افزایش داده و تکنولوژیهای آنرا هم بهروزرسانی کند اما اینها تنها برنامهریزی ژرمنها برای i3 جدید نیستند چراکه احتمالاً یک نسخهٔ بالا رده هم از این هاچبک الکتریکی ساخته خواهد شد.
این مدل که پسوند S را به دنبال نام خود خواهد داشت میتواند به اولین هاچبک داغ الکتریکی تبدیل گردد و اعتقاد بر این است که عملکردی مشابه فورد فییستا ST یا رنو کلیو RS خواهد داشت. احتمالاً i3 S مجهز به یک نسخهٔ قویتر از موتور الکتریکی نصب شده در عقب خواهد بود. بااینحال هنوز مشخص نیست که آیا بامو یک کیت بیرونی و تغییرات داخلی را در i3 S جهت تمایز آن از مدلهای معمولی اعمال خواهد کرد یا آنرا شبیه به دیگر مدلهای i3 ارائه میکند.
انتظار میرود i3 فیسلیفت در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ رونمایی گردد اما مشخص نیست که نسخهٔ داغ و اسپرت S هم همزمان با آن معرفی میشود یا معرفی آن بعداً بهصورت مجزا برنامهریزی شده است.
madjid
۱۱ آذر ۱۳۹۵به شدت منتظر i3 facelift هستم.
شورلت بولت الان برد خیلی خوبی اعلام کرده.
i3 جدید میتونه یک جواب محکم به شورلت بده.
نوید جهرمی
۱۱ آذر ۱۳۹۵کاش زودتر یه سدان و یه کراس اوور برقی هم بزنه.خیلی جای خالیش احساس میشه.
Bavaria
۱۱ آذر ۱۳۹۵آرزومه i3 داشته باشم
ب ام و مثلا ده سال بعد: مدل جدید mi3 معرفی شد?
Daniel
۱۱ آذر ۱۳۹۵M i3
جالب بود. دور اندیشیه باحالی بود… .
Bavaria
۱۱ آذر ۱۳۹۵ممنون?
حميد
۱۱ آذر ۱۳۹۵فعلا شورولت بلت داره همه جایزه ها رو میبره
تسلا هم که ظاهرا از پس سفارشهاش بر نمیاد
reza-a
۱۱ آذر ۱۳۹۵i3 ماشین خوبیه کاش تو ایران هم بیاد
farid
۱۲ آذر ۱۳۹۵مگه صد سال دیگه ایشالله اونم شاید
فرشاد سجادیان
۱۲ آذر ۱۳۹۵به نظرم اگر i3 رو به طور گسترده و با قیمت منصفانه وارد بازار ایران میکردن، خیلی کارشون با ارزشتر از واردات i8 میلیاردی بود، هر چند بعید میدونم همینم زیر ۴۰۰ بفروشن.
احمد باقری
۱۳ آذر ۱۳۹۵فعلا که مشکل اصلی، دامنه مسافت هست.