بامو رسماً تأیید کرده است که برنامهای برای ساخت نسخهٔ پرفورمنس X7 M ندارد. البته آلپینا XB7 که بهتازگی معرفی شده است، با ۶۲۰ اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت، کاملاً میتواند جای X7 M را در سبد محصولات بامو پُر کند؛ اما بااینحال ممکن است یک شاسیبلند M بالاتر از X7 به سبد محصولات باواریاییها اضافه شود. منظور X8 M است که حالا جزئیات جدیدی در مورد آن منتشر شده است.
طبق گزارش جدیدی که توسط BMWBlog منتشر شده است، احتمالاً این خودرو از ابتدا و بهطور مستقل ساخته خواهد شد. این یعنی برخلاف X6 که اساساً نسخهٔ کوپهٔ X5 است، X8 در پلتفرم با X7 اشتراک نخواهد داشت. در این گزارش گفته شده که X8 M میتواند مدل مستقلی باشد که توسط بخش پرفورمنس M ساخته میشود. در همین حال، شاید کلمهٔ مستقل در این گزارش بدین معنا باشد که X8 M اصلاً نشان بامو نخواهد داشت. این یعنی ممکن است X8 M اولین محصول با نشان مستقل M باشد هرچند که این احتمال بعید به نظر میرسد.
درهرحال آنچه که تاکنون میدانیم این است که X8 M خودرویی بسیار سریع و قدرتمند خواهد بود. این شاسیبلند پرفورمنس میتواند تا ۷۵۰ اسب بخار قدرت داشته باشد که توسط نسخهٔ هیبریدی پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی بامو تولید میشود. انتظار میرود در ظاهر X8 M شاهد جلوپنجرهٔ کلیوی شکل عظیمی به همراه برخی ویژگیهای وام گرفته از X7 سنتیتر باشیم. اولین کانسپت X8 M باید تا پیش از پایان سال جاری معرفی شود اما نسخهٔ تولیدی آن تا پیش از حدود سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه نخواهد شد. مطمئناً X8 M خودروی ارزانی نخواهد بود و میتواند گرانترین محصول تاریخ بامو باشد.
محمد
۳ خرداد ۱۳۹۹از استایلش خوشم اومد
MAHDI
۳ خرداد ۱۳۹۹اینا طرح هایی هستن که افراد عادی طراحی کردن.
در مورد طراحیش کاملا با این تصاویر تفاوت داره.حالا کو تا بیاد.
مهدی
۳ خرداد ۱۳۹۹یا حضرت جلو پنجره عکس اول چیه
هم قرنطینه هم روزه روشن تاثیر گذاشته
ممد ژانگولر
۳ خرداد ۱۳۹۹کلا bmw سری های X عددهای زوجش عالین مثل ۲،۴،۶،۸ و حالت کوپه و اسپورت دارن و از طراحی های چشمگیرتر و قلدر تر برخوردارند
البته کسی دنبال کارایی باشه سری های فردش جادارتر و کاربردیترن
در کل تجربه خودم میگه bmw ماشین استخون داریه و خیلی محکمه ولی راحت نیست و باید به تعویض روغن ماشینت دقت و حساسیت به خرج بدی مگر نه بدجوری به فنا میری
MASIHA
۳ خرداد ۱۳۹۹باسلام یه سوال
مدل های صفر کیلومتر هم همینطوره؟؟
ممد ژانگولر
۴ خرداد ۱۳۹۹بله فرقی نمیکنه
کلا موتورهای بی ام و بخاطر اینکه شاتون کوتاه و بالاترین بهره از کم ترین حجم موتورو میگیره یعنی یک جورایی پربازده ترین موتورهای جهانو میسازه و شدیدا در روغن درگیره حتما باید به موقع روغنشو عوض کنی و حتما باید از روغنهای مخصوص خودشون استفاده کنی . در کل bmw عشقه با تمام این مشکلات ارزششو داره
اردوان
۴ خرداد ۱۳۹۹بی ام و X2 وجود نداره که??
MAHDI
۳ خرداد ۱۳۹۹مجله AUTO BILD sportscars دیشب فیلم رقابت جدیدی رو منتشر کرد. رقابت مرسدس C43 استیشن و آئودی S4 آوانت و ولوو V60 و ب ام و M340 استیشن در پیست زاکسنرینگ!!!!
دقیقا مجله CARWOW با همین خودروها درگ برگزار کرد و الان مجله AUTO BILD اونارو به پیست برد. تنها تفاوت اینه که در درگ CARWOW بجای مرسدس C43 مرسدس E53 حضور داشت.
AMIR
۳ خرداد ۱۳۹۹دیدمش خیلی رقابت خوبی بود
MAHDI
۳ خرداد ۱۳۹۹بلکه خیلی جذابه. چندین رقابت دیگه بین کوپه های اسپرت و البته سدان های پرفومنس و SUV های پرفومنس هم انجام دادن در پیست.
ماکان
۳ خرداد ۱۳۹۹سلام.انشاالله که یکی از نظرات و تصمیمات شان عوض شود و خود بی ام و X7 M را هم بصورت استاندارد و کامپتیشن تولید کنند.
meysam
۳ خرداد ۱۳۹۹خدا کنه جلوش این شکلی نباشه
امین
۳ خرداد ۱۳۹۹فکر نمیکنم ساخت همچین خودرویی لازم باشه برای بی ام و اگر قیمتش زیر ۲۵۰هزارتا باشه و قدرت ش هم در همین حد باشه احتمال موفقیتش هست و فک کنم اون موقع رقبای دیگری هم مثل اوروس پرفورمانته یا پلاگین هیبرید یا حتی فراری پروسانگ هم به رقباش اضافه شه در هر صورت من جای بی او و بودم این خودرو میساختم ولی تمام الکتریکی
رضا
۴ خرداد ۱۳۹۹شبیه گلادیاتورهای روم باستان میمونه ، خیلی با ابهته