بی ام و

ب‌ام‌و Z4 تیون شده توسط کارلکس

ب‌ام‌و Z4 به‌تنهایی خودرویی جذاب برای جوانان به شمار می‌آید حال تیونر Carlex Design دستی بر سر و روی این الهه آلمانی کشیده و آن را به مراتب زیباتر از قبل کرده است.

BMW E89 Z4 Carlex Design
BMW E89 Z4 Carlex Design
این تیونر از الکانتارا و فیبر کربن به حدی در تریم داخلی این خودرو استفاده کرده که مسلط بر جو داخلی خودرو شده است. در اکثر تیون های این تیونر معروف طراحی داخلی به‌کلی تغییر می‌یابد که در این نمونه فعلی نیز شاهد مشاهده آن هستیم. استفاده از آلکانتارا و چرم سوراخ‌دار، نمای خاصی به صندلی‌های این خودرو بخشیده است. جایگزینی فیبر کربن در تریم و کنسول و فرمان این خودرو نیز زیبایی منحصربه‌فردی را برای این خودرو به ارمغان آورده است. استفاده از این مواد مرغوب در همه جای این خودرو به‌خصوص کنسول وسط و سردنده و صندلی‌های عقب نیز مشهود است.
BMW E89 Z4 Carlex Design
BMW E89 Z4 Carlex Design
BMW E89 Z4 Carlex Design
BMW E89 Z4 Carlex Design
BMW E89 Z4 Carlex Design
BMW E89 Z4 Carlex Design
صندلی‌های این خودرو نیز طوری طراحی شده‌اند که نهایت چسبندگی را برای سرنشینان این خودرو به ارمغان بیاورند.
البته نمای بیرونی این خودرو نیز دچار تغییراتی شده است تا به زیبایی این خودرو آلمانی بیفزاید. سپر جلو و عقب بهبودیافته و دیفیوزر عقب و جلو فیبرکربنی و اگزوزهای اسپرت الکترونیکی به همراه رینگ‌های سرخ ۲۱ اینچی آلومینیومی این خودرو BMW Z4 را تبدیل به یکی از زیباترین مدل‌های تیون شده این شرکت کرده است.
BMW E89 Z4 Carlex Design
BMW E89 Z4 Carlex Design
حتی لوگو شرکت BMW نیز دچار تغییر شده و به‌جای پره‌های آبی از پره‌های سرخ استفاده شده است. متاسفانه موتور این خودرو همان موتور نمونه استاندارد است که با حجم ۳ لیتر و آرایش سیلندر V6 توانایی تولید ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور را داراست که قادر است این کروکی آلمانی را در عرض ۴.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسانده و نهایت سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت (محدود شده) را برای این خودرو به ارمغان آورد.
BMW E89 Z4 Carlex Design
BMW E89 Z4 Carlex Design
BMW E89 Z4 Carlex Design
BMW E89 Z4 Carlex Design
BMW E89 Z4 Carlex Design
BMW E89 Z4 Carlex Design

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نیما تبریزی

نیما تبریزی 24 ساله ساکن تهران، دانشجوی دندانپزشکی، علاقمند به دنیای اتومبیل

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۱۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    عاشق این z4 ام

    1. علی

      ۱۹ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (242 ديدگاه)

      دوستان کسی تا حالا تجربه رانندگی با z4داشته!؟
      من زمستان پارسال تجربه خاصی با این z4داشتم ماشینو از بندر عباس خریدم و چون شیراز بودیم تصمیم گرفتیم تا ماشین رو برونیم و دیگه حملش نکنیم.اول که پشت فرمونش نشسته انگار این بود که صندلی عقبی پرایدی یا پژوی چیزی نشستی و میخوام برونی قسمت کاپوت رو فکر کنم ۱/۷۰_۱۸۰طول داشت واقعا تا سه چهار ساعت اول باید داخل جاده برونیش تا عادت کنی وگرنه واگر عادت نداشته باشی و بخوای از همون اول تو شهر باهاش بگردی احتمال تصادف و… زیاد است.
      ولی من تجربه سه تا ماشین bmwرو داشتم و به این نتیجه رسیدم که دست وفرمون bmwعالی است.ولیبعضی از دوستان خودم این عقیده رو ندارم .
      حالا دوستان شما چه نظری دارید؟

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. DRAGONBORN

        ۲۰ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        آره تو NFS

    2. DRAGONBORN

      ۱۹ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      منم همینطور

    3. DRAGONBORN

      ۱۹ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      فیبر کربن خیلی خوشگلش کرده

    4. DRAGONBORN

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      کی نیست

  2. Ahmad

    ۱۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (150 ديدگاه)

    از طراحیه داخلش خیلی خوشم اومد، بیرونشم که مثل همیشه عالی.

  3. وحید

    ۱۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    اگه دیفیوزر جلو هم قرمز میکرد میگفتم کار نیسمواِ

    1. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

      ۱۹ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2277 ديدگاه)

      خوب شد که نکرد….. :D

      1. DRAGONBORN

        ۲۰ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        اگه میکرد نور علی نور میشد

  4. محمد.

    ۱۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (116 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان.
    منم z4 رو خیلی دوست دارم. این آرم بی ام و رو که قرمز کرده قشنگ شده.
    بی ام و رو خیلی دوست دارم عاشقش هستم زندگیمه. ولی ندارمش.

  5. امید

    ۱۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1320 ديدگاه)

    قشنگ شده فقط این چیه رو داشبردش کشیدن شبیه مخمل هست؟

  6. M Power///

    ۱۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (413 ديدگاه)

    با این که تا حالا نام این کمپانی تیونینگ رو نشنیدم ولی واقعا کارش رو خوب انجام داده. داخل ماشین فوق العاده شده. نمای بیرون ساده ولی زیبا طراحی شده. فقط ایکاش انجین رو هم یه دستکاری می کرد.

    1. DRAGONBORN

      ۱۹ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      آره موتور ساده یه جوریه

  7. MPS

    ۱۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (71 ديدگاه)

    الان بعضیها میان میگن به قیمتش نمی ارزه جیلی هاچ بک بهتره!!فقط از ترس فحش رکیک هست که میترسن اینو بگن!

    1. علی

      ۱۹ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (242 ديدگاه)

      Mps عزیز معلومه خیلی از ما وضع مالیت بهتره که میخوای بری ۸۰میلیون بری بدی یه رنو با موتور 0/9لیتری.
      من نظرم رو گفتم حالا اگر به شما بر خورده ما شرمنده.
      بعدشم اینجا مگه مهد کودک و مدرسه ابتدایی است که هر کی مخالف دیگری بود بهم فحش بده.

      1. DRAGONBORN

        ۱۹ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        BMW با رونمایی این مدل خیلی سود زیادی به جیب زد

  8. mahdi

    ۱۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    درود به همه دوستان
    اول از آقا نیما بابت تهیه مطلب سپاسگزارم
    دوم مهمترین نکته توی یه تیون ارتقای توان موتور هست
    البته z4 توانایی خوبی داره اما اگر تغییراتی بر ر این مدل میدادند و توان و گشتاورش رو بالاتر میبردند بهتر میشد و شتابش رو به 3.5 میروسوندند جالب میشد
    هر چند همین کار چرم که روی ماشین انجام دادند خیلی خوبه
    هرچه موتور و ….. کمتر دست بخوره بهتر که در اصطلاح به این حالتی که روی z4 کار شده اسپرت میگن
    فقط یه نکته قیمت این تغییرات چقدره ؟
    سپاسگزارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    1. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

      ۱۹ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2277 ديدگاه)

      درود مهدی جان
      عرض ارادت

      تیونینگ شامل سه کار میشه:
      1.تغییر کیت بدنه
      2.تغییرات و تزیینات داخلی
      3.تقویت موتور

      همونطور که گفتی مهمترین قسمت تیونینگ تقویت نیروگاه ماشینه…بنده خودم به شخصه با تیونی که توش به موتور دست برده نشه موافق نیستم.الته درسته که تیونینگ موتور در اغلب موارد سبب کاهش عمر موتور میشه ولی مطمئنا فردی که به دنبال ماشین تیونینگ شده میگرده این مسائل رو هم در نظر داره و به خاطر همین هم به سراغ ماشین تیونینگ شده میره…من خودم نظرم اینه که تقویت توان موتور و گشتاور میتونه وجهه بهتری داشته باشه مخصوصا توان موتور که طبق گفته کارول شلبی خدا بیامرز:”اسب بخار بازارو میبره و گشتاور پیست رو”.افزایش توان مطمئنا در بازار خیلی به فروش بیشتر کمک میکنه

      یه بحث دیگه هم اینه که من خودم از بین مدل های BMW خیلی از Z4 خوشم نمیاد!
      البته این نظر شخصی من در مورد ماشین مخصوصا طراحیشه و به هیچ عنوان از توانایی هاش کم نمیکنه…مخصوصا اینکه ساخت مهندسان ژرمن هست…
      (خدایی هرچی فک میکنم تو کتم نمیره اینا با ما هم نژادن!!!!!!!!!)

      عذر خواهی میکنم از دوستان از اینکه خیلی طولانی شد

      1. mahdi

        ۱۹ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (623 ديدگاه)

        درود رضا جان
        ارادت دارم داداش
        با گفته هات موافقم
        اما با یه نکته موافقم و اون اینه که اگر کارخونه موتور رو تقویت کنه خیلی بهتره
        مثل کاری که فولکس روی بیتل انجام داد
        به نظرم استانداردش رو رعایت میکنه
        سپاسگزارم
        مهدی (فرزند کوروش)

        1. وحید

          ۱۹ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (394 ديدگاه)

          مثل نیسمو برای نیسان

        2. DRAGONBORN

          ۱۹ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1884 ديدگاه)

          چرا Z4 نسخه M نداره

    2. DRAGONBORN

      ۲۰ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      ممنون کوروش جان

  9. reza

    ۱۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (141 ديدگاه)

    با سلام
    فکر کنم تیون کردن ماشین یعنی تغییری توی قیافه ایجاد نشه و فقط موتور تغیر کنه
    و فیسلیفت کردن یا به قول معروف اسپرت کردن یعنی تغیر در قیافه ی ماشین
    من انگلیسی خوندم و فکر کنم معنی درست تیون اینه
    شاید منظور شما موتور ماشین باشه ولی من خیلی جاها ی دیگه دیدم در موتور ماشین تغیر ایجاد نشده ولی میگن تیون

    1. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

      ۱۹ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2277 ديدگاه)

      فیسلیفت توسط کمپانی سازنده خودرو برای نسل های بعد انجام میشه ولی تیونینگ توسط کارگاه های شخصی . کمپانی های تیونینگ و البته اسپرت کردن در همه جا :)

    2. DRAGONBORN

      ۱۹ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      من ولی سری M رو بیشتر میپسندم

  10. رضا

    ۱۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    z4 عادی به نظر من اصلا جدی نیستش‌…
    این تیون خیلی خوب تونسته رو این قضیه تاثیر بذاره و این خاصیت z4 رو تغییر بده…
    الان قشنگ میشه قدرت و جدیت رو تو وجودش حس کرد…

  11. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۱۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (808 ديدگاه)

    دست آقا نیما درد نکنه.
    داداش فکر کنم خیلی به تیونینگ خودرو علاقه داری.به هر حال مطلب زیبایی بود و استفاده کردم واقعا” هم زیبا تیونش کردن.

    1. DRAGONBORN

      ۱۹ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      چون اکثر مطالبم راجع به تیون هست اینو میگی نه؟؟؟

    2. DRAGONBORN

      ۲۰ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      ممنون باربد جان

  12. parseh net30

    ۲۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (282 ديدگاه)

    نگا رینگای قرمزش چقد دلبرن خداااااااااااااااااا!!!!! خدایا چرا منو اون ور آب بدنیا نیووردی؟؟چرااااااااااا؟؟؟؟

  13. Ghost

    ۲۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (167 ديدگاه)

    z4 فقط مدل 2004 و 2003 !

  14. DRAGONBORN

    ۲۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    نه این نسل بهتره

  15. DRAGONBORN

    ۲۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    ولی در کل M6 گرن کوپه

  16. Ahmad..F12

    ۲۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2536 ديدگاه)

    آقای تبریزی ممنون

    بد نشده ولی من برای BMW تیونر AC Schnitzer رو خیلی قبول دارم، حتی بیشتر از M

    واقعاً شاهکار میکنه

    یادمه برای همین Z4 2012 شتاب 4.0 ثانیه و نهایت سرعت 300 کیلومتر رو به ارمغان آورد

    از لحاظ ظاهری هم خیلی زیبا از آب در اومده بود

    1. DRAGONBORN

      ۲۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      خواهش احمد جان

  17. مرتضی

    ۲۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (846 ديدگاه)

    بی ام و با آرم قرمز؟؟؟؟؟ کمی عجیب و غریبه!!! در مجموع از این تغییرات خوشم نمیومد! نمیدونم چرا مدل z4استاندارد رو بیشتر میپسندم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا