علیرغم اینکه بامو جزو اولین لوکس سازان بازار بود که خودرویی تمام الکتریکی را تولید کرد اما این خودروساز با کاهش سرعت تولید چنین خودروهایی در ادامه مواجه شد.
بهطور ویژه بامو iX3 مدتهای زیادی در فرایند تولید گیر کرده مخصوصاً اینکه خودروی یاد شده بر پایه X3 تولید میشود، کراس اووری که قبلاً موجود بوده و iX3 هم از صفر توسعه نیافته است.
بامو iX3 کانسپت در سال ۲۰۱۸ معرفی شد اما نسخه تولیدی آن هنوز روانه جادهها نشده است. در نظر داشته باشید که معرفی رسمی این خودرو در آینده نزدیک رخ خواهد داد زیرا تصاویر رسمی این خودرو در شبکههای اجتماعی منتشر شده است.
در دو تصویری که مشاهده میکنید iX3 از رینگهای آئرودینامیک سبکوزن بامو، عناصر آبیرنگ خاص محصولات i این برند و پلاکهای آلمان برای خودروهای الکتریکی شده را میبینیم.
مهمترین تغییر ظاهری این خودرو نسبت به نسخه کانسپت به جلوپنجره آن مربوط میشود که بجای نسخه مشابه محصولات کیا از دو بخش جداگانه مشابه سایر محصولات این خودروساز استفاده میکند. به نظر میرسد بامو بازخوردهای مربوط به طراحی جلوپنجره محصولات خود را شنیده و این بار محافظهکار بوده است.
به غیر از این موارد همهچیز طبق انتظارات بوده و از جمله آنها میتوان به بخش عقب به قطعات آبیرنگ نصب شده بجای خروجی اگزوز مدلهای استاندارد X3 اشاره کرد.
بامو iX3 جدید از باتری ۷۴ کیلووات ساعتی استفاده کرده و شعاع حرکتی بیش از ۴۴۰ کیلومتر خواهد داشت. پیشرانه الکتریکی این خودرو قدرت ۲۸۲ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری تولید میکند. این پیشرانه چرخ های عقب را به حرکت درمیآورد و هنوز خبری از تولید نسخه چهار چرخ محرک iX3 به گوش نرسیده است.
ظاهراً نبود نسخه چهار چرخ محرک دلیل اصلی عدم عرضه iX3 در آمریکا میباشد. این خودرو در چین و توسط جوینت بامو برلیانس تولید خواهد شد. زمان عرضه دقیق این خودروی الکتریکی با توجه به شیوع ویروس کرونا مشخص نیست.
♤Angus_812♤
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹EQC رقیبت امد!!!!!
Car lover
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹اینم قراره سرجمع ۳۰۰ تا بفروشه؟؟
پس عجب حریف بدبدنیه
رزیتا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹کمپانی بی ام و از پیشوند i واسه ماشینای الکتریکی خودش استفاده میکنه و الآن چند سالی هستش که محصولای تولیدی الکتریکی خودشو با این کد به بازار معرفی میکنه
ATa
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹این جلو پنجره “بدون کاربرد” همان قدر مضحکه که طراح بخواد برای زیر زمین پنجره تعریف کنه! حالا هر برندی که می خواد باشه… طراحی در عصر الکتریکی شدن جسارت می خواهد و تفکر نوین. نتیجه استفاده از طراحی که تمام عمر خود را صرف خودروهای دروس سوز کرده چنین خروجی خواهد بود.(آیندگان در مورد این نوع طرح ها چه دیدگاهی رو خواهند داشت، مضحکه پافشاری به ایده های موجود). حالا معلوم می شود چرا بایستی برندی کاملا نوین همچون تسلا سردمدار ورود به عرصه الکتریکی ها می بود.
M سابق
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹الان مثلا شما روشن فکر نوین اندیشی !
سرطراح بیمر اسکل عقب مونده …
داری حیف میشی تو این چار دیواری !
وقتی بیچاره شدیم که نشستیم پشت پراید و واسه سیاست طراحی بیمر تز دادیم !
پدال خواهشا بزار
Moein
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹منم باهاش موافقم وقتی کاربردی نداره خیلی مزحکه که یه جلوپنجره عین مدل بنزینی استفاده کنن. مطمئنا این ماشین میتونست خیلی زیباتر و متفاوت تر طراحی بشه. مثل eQC یا eTron. با اینکه به اصلشون پایبند موندن و برندشونو نشون میدن، ولی طراحی رو به جلویی داشتن.
Mسابق
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹معین جان هر چیزی تو ماشین هست که نباید دلیل داشته باشه مثلا شما فرض کن رینگو !
رینگ چه کاربردی داری که انقدر رو زیبائی حساسن!
اینم همون شاید طراح پیش خودش گفته آقا بی کاربرده قبول ولی به نظر من قشنگه (اصلا کاری به اینکه این جلو پنجره اصالت چند دهه ای باواریاییاست ندارم !)
منم اگه ایشون میگفت من دوست ندارم جلو پنجره رو به ایشون احترام می گذاشتم و تمام اما خدا وکیلی ادبیاتشو ببین ! قشنگ داره از بالا به سیاستهای بی ام دابلیو نگاه میکنه!
اگرم دقت کنی من به این تاکید کردم که داره به سیاست طراحی بمیر گیر میده به زیبایی طراحی گیر میداد کار نداشتم سلیقه بود اما این مدلی …
علیرضا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹اتفاقا عامل عقب موندگی ما همین تفکر افراد مشابه شما هستن…که اجازه نقد رو به نمیدن و ….
Car lover
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹خود شما هر توهینی رو ب هرکسی میکنی و موقعی ک دوست داری توهینت شنیده بشه دست،ب دامن پدال میشی ک بزاره
بعد اونوخ یک نفر ک مطابق اصول اخلاقی شما عمل نکنه (موقعی ک حواست سر جاشه) اونموقع شوخیای کوچولوهم جنبه توهین پیدا میکنه و باز میگی پدال توروخدا این کامنتارو ببیند
میبینید همه ما همینطوریم…
هیشکی دیگ از ی جایی ب بعد مسالش اصل دزدی نشد و شد اینکه چرا همه میکنن من نکنم و حرصش سر این بود ک نمیتونست دزدی کنه مث خیلیا ن ک چرا انقد دلالی زیاده
M
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹دوست عزیز نفس عمیق بکش ! فکر کنم اشتباه گرفتی
عزیزم من هیچوقت نگفتم پدال کامنت ببند!
به خدا به همین زبون روزه دارم قسم می خورم تا حالا از هیچکدومتون هیچی به دل نگرفتم چون به بحثام با کار برای پدال به چشم جرو بحث کردن با دوستام نگاه میکنم
بارها همینو گفتم تو همین پدال
car lover
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹حالا ک معلوم شد شما ادم حسابی هستید من حرف شمارو قبول میکنم و از موضعم معذرت خواهی میکنم
ولی بنظرم ب نککته فراگیری اشاره کردم و اگه شما گریبان گیر این مشکل نشدید الحمدلله باید نگران باشیم و باشید ک داره تبدیل ب اپیدمی میشه این موضوع
و بازهم پوزش
حسین دهمرد
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹امضای کمپانیه
MAHDI
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹اگه این باشه که خیلی خوبه. طراحی X3 خودش عالیه واینم اگه شبیه به X3 هستش خیلی دوست داشتنی میشه.
Hadi
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹اره…
جلو پنجره اش خوب شد..
امیدوارم که تو بازار بر خلاف eqc موفق باشه…
MAHDI
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹اگه طراحیش این باشه که من خیلی دوسش دارم ون طراحی X3 خودش عالیه واین مدل هم بیس طراحیش از X3 هستش. هرچند من الکتریکی هارو دوست ندارم اما در مورد طراحیش خوشم اومد.