با این که تنها چند صباحی از معرفیاش میگذرد (دقیقاً ۱۱۳۸ روز)، نسل کنونی بیامو سری ۷ به زودی جایگاه را به فیس لیفت خود واگذار خواهد کرد. طبق معمول عکاسان چابک داستان، تصاویری چند از این سدان لاکچری در حال گشت و گذار در نوربرگرینگ شکار کردهاند؛ از این زاویه شاهد جلوپنجره بازنگری شده با خطوط عمودی پیل پیکرش، که بی شک از برادر بزرگش X7 به ارث رسیده، هستیم. همچنین کمپانی ساکن مونیخ با کشیدن دستی به سر و روی چراغهای جلو و ارائه سپر جلویی تازه، ظاهر اسپرتتری به سدان آینده خود بخشیده است.
در بخش انتهایی خودرو، چراغهای عقب نیز از تغییرات بی نصیب نماندهاند، تغییراتی که هرچند به پای چراغهای جلوی خوش تراش عضو جدید خانواده BMW نمیرسد اما بودنشان بهتر از نبودن است. خلاصه کلام اینکه، با دیدن این خودرو به یاد X7 میافتیم که تا چند مدت دیگر باید برای مقابله با رنجروور به میدان نبرد قدم بگذارد.
هرچند این بار چشممان به جمال داخل کابین روشن نشده، اما پارچههای سیاهی که داخل خودرو را دربر دارند، خبر از تغییراتی قابل توجه میدهند. تصاویر یواشکی پیشینی که از داخل کابین به دستمان رسیده نیز، بیانگر استفاده از داشبوردی تماماً دیجیتال و هم چنین سیستم اطلاعات/ سرگرمی تازه BMW است. گفتنی است که تکنولوژی داخل کابین جدید BMW که همین چند ماه پیش معرفی شد، به سری ۸ و X7 نیز راه پیدا خواهد کرد.
نوبتی که باشد، نوبت سر زدن به زیر کاپوت اسب تازه نفس آلمانی است؛ جایی که سپر جلوی اسپرت شانس استفاده از قلب تپندهای V12 را برای M760 بالا میبرد. همچنین بعید نیست که برای نخستین بار در تاریخ این سری، شاهد نسخه M ـی از دست پخت جدید BMW باشیم. دلیل این حدس نیز ثبت شدن نشان تجاری M7 توسط ژرمنهاست (البته بیایید به این قضیه با دیده تردید بنگریم، شاید تنها قصدشان از این کار حفظ این نام باشد؟.) بنا بر شایعات، بیامو سری ۷ ۲۰۱۹ در ماه مارس سال آتی (اسفند ۹۷) روانه خط تولید شده و نهایتاً تا پایان سال جاری میلادی یا اوایل سال بعد (دی ۹۷)، پرده از رخ خواهد برداشت.
Reza
۳۱ تیر ۱۳۹۷لامصب داره دلبری یکنه
علی
۳۱ تیر ۱۳۹۷من نمیدونم این سری ۷ چی داره که مدلای قدیمیشم سوار میشی باز انگار احساس غرور خوبی داری و اصلا حس نمیکنی ماشینت قدیمی شده . من ی بنده خدایی میشناسم که وضع مالی خیلی خوبی داره ولی همیشه سوار سری ۷ دو نسل قبل تره ولی ماشینش هنوزم دل میبره.
با تچکر
امیرمحمد
۳۱ تیر ۱۳۹۷سری 7 اتاق e66 با طراحی ناب کریس بنگل واقعا بینظیره به شخصه عاشق تمام مدل هایی از بیمر هستم که کریس بنگل طراحیشون کرده به نظر من این شخص یه نابغه ی طراحی بود و طراحی های بیمر بعد از بنگل زیباست ولی به شدت تکراری و قابل پیشبینیه…
عرفان
۳۱ تیر ۱۳۹۷شاید m7 باشه همونطور ک تو متن اشاره شد نه فیس لیفت
هر دفعه که بی ام و آپدیت میکنه میگم دیگه آخرشه اما بعد از چن وقت از اون غوغا تر میده بیرون
عاشقتم
shirko
۳۱ تیر ۱۳۹۷فک کنم طراحیش خیلی با ابهت تر باشه ، اس کلس هم در حال یه فیس لیفت تازست که می تونن با هم یه رقابت سالم داشته باشن .
Khosrow
۳۱ تیر ۱۳۹۷( رقابت سالم ت ) بیابان گردم کرد :) ..