فرقی نمیکند که درباره سری ۸ عادی یا برادر خشنتر یعنی M8 صحبت کنیم. در هر حال مفتخریم اعلام کنیم اولین تصاویر از کابین این خودروی در شرف تولید منتشر شده است.
درحالیکه طراحی کلی کابین هنوز هم ناشناخته باقی مانده اما میتوانیم صندلیها، غربیلک فرمان و بخشی از کنسول مرکزی را ببینیم. به نظر میرسد همان الگوی چیدمان دکمههای مدل مفهومی در نسخه تولیدی نیز بکار رفته اما از شدت آیندهنگری آنها کاسته شده است.
غربیلک فرمان کاملاً شبیه سری ۷ بوده اما به احتمال بسیار زیاد شاهد تغییر آن خواهیم بود. همچنین پوشش پشت آمپرها ما را به یاد همان چیزی میاندازد که در مدل مفهومی دیدهایم و این یک نکته مثبت است.
M8 همچنان پوششهای استتاری سنگینی دارد. ما میتوانیم به ورودیهای بزرگتر هوا، سیستم اگزوز با چهار خروجی، ترمزهای بزرگتر و… اشاره کنیم اگرچه که این مدل هنوز فاقد چراغهای جلوی نسخه تولیدی میباشد.
از نظر پرفورمنس و عملکرد میتوان انتظار قدرت زیاد از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو را داشت. منظور از قدرت زیاد چیزی در حدود ۶۰۰ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور است.
سری ۸ کاملاً جدید بامو که شامل نسخههای M8 و M8 کانورتیبل میباشد سال آینده در نمایندگیهای این برند دیده خواهد شد.
اعتمادیان
۱۵ آبان ۱۳۹۶دلم برات تنگ شده جونم …..
افشار
۱۵ آبان ۱۳۹۶طراحیش پخته نیس از سلطان آلمان بعید بود
Ali
۱۵ آبان ۱۳۹۶شما الان از روی این پوشش چطور تشخیص دادین طراحیش پخته نیست!؟
Parvaz
۱۵ آبان ۱۳۹۶داداش واقعا هم نپخته خامه، یعنی این محصول نرسیده هنوز وقتی تولید بشه پخته میشه، به عبارتی شما راست میگی هنوز نپخته !!!!!!!!
.....::::LAST VIPER::::.....
۱۵ آبان ۱۳۹۶بکس به نطرتون واسه m8موتور4.4لیتری میذارن
یاv12 6.6؟
Aminspoort
۱۵ آبان ۱۳۹۶با موتور ۸ سیلندر توئین توربو و ۶۰۰ اسب بخار قدرت و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متر!!! هیچ نیازی به نسخه ۱۲ سیلندر نداره مگر اینکه بخواد یه نسخه گرون تر با قیمت بیش از ۲۰۰ هزار دلار واسه رقابت با s65 کوپه جدید داشته باشه که دور از انتظار هم نیست، بلاخره این دو کمپانی تا بوده واسه رقابت با هم از هیچ کار خیری دریغ نکردن، درست مثل دو کمپانی تکنولوژیک دنیا:ایران خودرو و سایپای همیشه مطمئن از مرگ مشتری!
ستاره های پرفروغ (Daniel)
۱۵ آبان ۱۳۹۶BMW هیچ وقت ((البته نظره بندس)) سری M محصولاتش رو وارده محدوده 12 سیلندر نخواهد کرد.
1) چون هم ماشیناش قیمت سرسام آوری میگیرن که براش به صرفه نیست.
2) BMW استراتژیش اینه که همیشه از حجم موتور کم و سیلندر کم بیشترین بازده رو بگیره.
مثل M3 competition package که به راحتی C63 amg s رو شکست داد
یا
مثل BMW M4 GTS که از 6 سیلندر 500 اسب بخار وحشی بیرون کشید.
3) بیخودی انتظارات رو بالا میبره چون 12 سیلندر الکی نیست. از ی ماشین 12 سیلندر خیلی انتظار بالایی میره و این بازم باعث گرونی میشه.
فعلا سری M رو وارد محدوده 12 سیلندر نمیکنه.
رضا
۱۵ آبان ۱۳۹۶کاش تا اونجا ک بشه شبیه کانسپتش درستش کنن
Sam
۱۵ آبان ۱۳۹۶امید وارم به طرح کانسپتش خیلی نزدیک باشه و موتور v12 هم با بهینه سازی های بیشتر براش در نظر گرفته بشه البته دومیو بعید میدونم…