اولین تصاویر رسمی بامو سری ۵ جدید با فاصلهی بیشتر بین محورها، اندکی قبل از معرفی خودرو در نمایشگاه شانگهای بهصورت آنلاین افشا شد.
حدود ۷ هفتهی پیش تصاویر غیررسمی از این خودرو منتشر شده بودند اما حالا با نمونهی رسمی طرف هستیم. در تصاویر سدانی میدسایز را مشاهده میکنیم که قول داده فضای کابین قابل مقایسه با سری ۷ معمولی داشته باشد.
این خودرو که نام رسمی سری ۵ Li را در چین دارد، از نظر فاصلهی بین محورها ۱۳.۳ سانتیمتر طولانیتر است تا فضای پای بیشتری را برای سرنشینان عقبی فراهم نماید. از نظر طراحی ظاهری، دربهای کشیدهتر واضحترین نشان از سری ۵ بازار چین هستند.
در تصاویر منتشر شده کابینی را میبینیم که فضای صندلیهای عقبی بیشتری داشته و صفحهنمایشی نیز روی استراحت گاه دست نصب شده است. پوشش صندلیها نیز از نوع ناپا است. شایان ذکر است دو صفحهنمایش ۱۰.۲۵ اینچی نیز در این بخش وجود دارد.
این خودرو با سه پیشرانه در دسترس خواهد بود. اولین مدل یعنی ۵۲۵ Li از پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۲۴ اسبی استفاده خواهد کرد. نسخهی دوم که ۵۳۰ Li نام دارد از پیشرانهی ۲ لیتری با خروجی بالاتر ۲۵۲ اسب بخاری سود خواهد برد؛ و در نهایت مدل ۵۴۰ Li را داریم که قلب تپندهی آن نسخهی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با قدرت ۳۴۰ اسب بخار است.
Kamran
۱۹ فروردین ۱۳۹۶انتخاب من E-Class L هسش
reza-a
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ارائه نسخه با فاصله محور بیشتر یک ماشین چقدر تو فروشش تاثیر داره که کمپانی ها این همه روش خرج میکنن چون بیشتر کردن فاصله محور احتمالا کار آسونی نیست
محمدرضا
۱۹ فروردین ۱۳۹۶قطعا برای بزرگ ترین بازار دنیا و پرجمعیت ترین کشور دنیا خیلی سود داره!
ب ام و سلطان
۱۹ فروردین ۱۳۹۶سلطان اشک تویه چشمام جمع شد چقدر با وقاری تو
TRX
۱۹ فروردین ۱۳۹۶بعد از E39 دوباره یه سری ۵ واقعی میبینیم
حسين
۱۹ فروردین ۱۳۹۶دقیقا حرفت درسته TRX جان. اینم من اضاف کنم که در مورد سری 7 هم همین موضوع گفته میشه. بعد از E38 دیگه سری هفتی که واقعا سری 7 باشه نداشتیم تا الان
amir2020
۱۹ فروردین ۱۳۹۶این چینی ها خیلی جسه کوچیکی دارند نمیدونم چرا عاشق ماشین های بزرگ اند
Amir.dp
۱۹ فروردین ۱۳۹۶جذاب و دیدنی ، تیز و چابک
شاهین
۲۰ فروردین ۱۳۹۶این شد یه چیزی…خسته شدم از بس بین سری 3 و 4 و 5 نمیشد تشخیص داد…کاش ایرانم بیاد