تصاویری که مشاهده میکنید اولین مشاهدات از بامو سری ۸ گرن کوپه میباشند. این خودرو نسخه چهار درب و طویلتر از مدل کوپهای است که اخیراً معرفی شده و تحسینهای زیادی را در پی داشته است.
عضو جدید خانواده سری ۸ پیشنمایشی با کانسپت M8 گرن کوپه در نمایشگاه ژنو امسال داشته است. همانگونه که در خودروی تست شده دیده میشود، این خودروی چهار درب در پنهان کردن خطوط دینامیک بدنه کار خود را بهخوبی انجام داده است. خودروی مورد بحث هماکنون طول بیشتری دارد تا به این ترتیب فضا برای دربهای عقب باز شود.
بامو با این خودرو به جنگ رقبای سرشناسی همچون پورشه پانامرا و مرسدس-ای ام جی GT4 کوپه میرود. افرادی هم که به دنبال لذت بردن از هوای آزاد هستند باید منتظر نسخه کانورتیبل بمانند.
سری ۸ گرن کوپه دارای جدیدترین تکنولوژیهای این کمپانی شامل پشت آمپرهای ۱۲.۳ اینچی دیجیتالی و یک صفحهنمایش ۱۰.۲۵ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی میباشد. از دیگر تجهیزات میتوان به میلههای ضد لغزش فعال و لیست بلند بالایی از سیستمهای کمکراننده اشاره کرد.
انتظار هیچ سورپرایزی در زیر کاپوت را نداریم زیرا این خودرو از همان پیشرانههای مدل کوپه شامل پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی ۵۲۳ اسب بخاری و نسخه ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی ۳۱۵ اسبی استفاده خواهد کرد. پیشرانه دیزلی تنها مختص بازار اروپا خواهد بود.
اما انتظار میرود نسخه پرچمدار M8 گرن کوپه از برخی قطعات نسل جدید M5 استفاده کند بنابراین پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی ۶۰۰ اسب بخاری با یک سیستم چهار چرخ محرک همراه خواهد شد. در برخی خبرها آماده که بخش M بامو قدرت این پیشرانه را کمی افزایش خواهد داد تا در M8 درخشش بیشتری داشته باشد. البته این خبر تأیید نشده است.
انتظار میرود نسخه تولیدی سری ۸ گرن کوپه در سال ۲۰۱۹ و به عنوان مدل سال ۲۰۲۰ رونمایی شود.
امیر
۱۰ مرداد ۱۳۹۷قطعا بی ام و همه رو به وجد خواهد آورد…
شخصا زیاد طرفدار سدان های کوپه نیستم اما رقابت بزرگان خودروسازی خیلی خیلی جذابه!
چندی بعد با معرفی rs7 جدید شاهد رقابت بسیار پیچیده تر و سخت تری هم خواهیم بود
علی
۱۰ مرداد ۱۳۹۷حالا تازه شد ی ماشین منطقی و کاربردی با چهارتا در . منتظر ورودت به ایران خواهیم ماند با قیمت بالای ۲۰ میلیارد تومان . کی به کیه ، تاریکیه ، هر کی ی قیمت میذاره . کلا خودرو تو بیشتر کشورها به عنوان کالای مصرفیه تا سرمایه ایی . ولی در ایران (((رانت)))!!!!!
مجوز (((نور چشمی )))بگیر ، قیمت عشقی بزار و بفروش با پولش برو اونور آب ۴ تا خونه بخر ، به همین راحتی !!!
با تچکر
مهدی
۱۰ مرداد ۱۳۹۷اس کلاس به اون اس کلاسیش شکست خورد پانامرا که سهله(پانامرا در کلاس خودش واقعا شاهکاره جادار و زیبا و در عین سنگین وزنی پر سرعت و اسپرت و فرزه اما بازهم به اس کلاس نمیرسه)
Amir Amini
۱۰ مرداد ۱۳۹۷اس کلاس با پانامرا فرق داره رقیب هم نیستن اصلا رقیب اس کلاس سری 7 و ورژن کوپه و کانورتیبل سری 8 ولی ورژن گرن کوپه سری 8 رقیب cls بود که با اومدن AMG gt 4 رقیب این شده
مهدی
۱۰ مرداد ۱۳۹۷خسته نباشید خودتون تنهایی کشف کردین اس کلاس با پانامرا فرق داره ؟
اصلا تعداد در هاشون یکسان نیس چه برسه به کلاسشون
البته که بیشتر مقصر من بودم که نتونستم منظورمو خوب بفهمونم یه دور دیگه حرفمو میگم :
ببینید S63 کوپه دو در در کلاس خودش یه امتیازی میگیره مثلا 90 از صد
بی ام دابلیو سری هست کوپه دو در میاد این امتیاز افسانه ای اس کلاس رو با یه امتیاز افسانه ای تر مثل 95 ارتقاء میده
حالا منظورم این بود که پانامرا در کلاس خودش بینظیره اما نه اندازه بی نظیری اس کلاس تو سگمنت خودش
حالا گفتم سری هشت کوپه یه ماشین افسانه ای رو برده
اگه گرن کوپه هم در اون حد باشه پس رقیبشو را حت تر میبره چون پانامرا در کلاس خودش فوق العادس اما نه به اندازه فوق العادگی اس کلاس تو سگمنت خودش
میدونم خیلی پیچیده گفتم خودمم به زور میفهمم خدا کنه شمام بفهمین منظورمو
Parvaz
۱۱ مرداد ۱۳۹۷این پانامراس اونی که تو اون سگمنت هست با اینی که شاهکاره اوون اینو برده، این پانامرا اون اس کلاس این در حد اون نیس ولی سری ۸ کوپه که این باشه اون رو راحت برده، حالا به عبارتی این با اون در حد این نیست!!! من فهمیدم
shirko
۱۰ مرداد ۱۳۹۷این هیولا بیاد ، همه رو بازنشست می کنه .
ایمان
۱۰ مرداد ۱۳۹۷استتار هم نمیتونه زیباییشو پنهان کنه
با یک BMW خاص در آینده طرف خواهیم بود
ایشالا قدرت و گشتاور خوبی هم داشته باشه تا در کلاس خودش رقیب نداشته باشه و یکه تازی کنه
مهدی
۱۰ مرداد ۱۳۹۷وای چه جواهری توراهه.خیره کننده است.حوش ازسره آدم میبره سری۸.دونوع طراحی جلو براش انتخاب شده.توعکس مشخصه
مهدی
۱۰ مرداد ۱۳۹۷سری ۸دیوانه کننده است واسه من.ولی درمقابل M8فقط میتونم سکوت کنم.
رامتین
۱۴ مرداد ۱۳۹۷بی نظیره. بطور کلی برترین خودروی غیر سوپر اسپرت دنیاست.