شاسی بلندها به حدی محبوب هستند که خودروسازان ساخت نسخههای اسپورت و پرفورمنس آنها را نیز توجیهپذیر میدانند. به همین خاطر است که بامو پس از معرفی مدل X2 M35i اقدام به عرضهی نسخههای پرفورمنس X3 M و X4 M کرد. بنا به دلایلی خوب، نسخههای سریعتر از محصولات لوکس نیز روانهی بازار میشوند تا به پرچمداری پرسود برای سازندگانشان تبدیل شوند.
بامو هنوز از نسل بعدی X6 رونمایی نکرده اما همانگونه که مشاهده میکنید نسخهی M پرچمدار آن در حال تست است. نسخهی پیشتولیدی این خودرو که اخیراً در نوربرگ رینگ رؤیت شده نه تنها از پوششهای استتاری معمول استفاده کرده بلکه دارای لایهی استتاری اضافی در درب پشتی هم هست. علیرغم استفاده از پوشش سنگین برای پنهان کردن جزئیات طراحی، به سادگی میتوان M بودن این شاسیبلند را تشخیص داد.
در نمای جلو شاهد ورودیهای هوای بزرگ نزدیک به گوشههای سپر هستیم و یک اسپویلر لبهای نیز بر خصیصهی پرفورمنس X6 جدید تأکید میکند. این خودروی پیشتولیدی از چراغهای جلوی مدل تولیدی سود برده و حتی نشان X6 M نیز پشت نواری مشکی در جلوپنجرهی سمت راننده پنهان شده است. این جلوپنجرهی کلیوی شکل کاملاً بزرگ و باابهت طراحی شده و با کاراکتر این شاسیبلند بزرگ همخوانی دارد.
در پروفایل جانبی میتوانیم آینهبغلهای خاص محصولات M و قوسهای چرخ بزرگ را ببینیم که رینگهای بزرگ ۱۹ اینچی و لاستیکهای میشلین پایلوت اسپورت ۴ را در آغوش گرفتهاند. کالیپرهای ترمز آبیرنگ برای ترمزهای پرقدرت این خودرو هم نشان میدهند با یک X6 عادی طرف نیستیم. ارتفاع کمتر خودرو نسبت به سطح زمین نیز خبر از سیستم تعلیق سفتتری را میدهد.
احتمالاً سیستم اگزوز با چهار خروجی اولین چیزی خواهد بود که نظرتان را در نمای عقب جلب خواهد کرد. درب پشتی نیز پذیرای یک اسپویلر لبهای بوده و یک اسپویلر دوتکهای هم روی سقف نصب شده است. به نظر میرسد بامو جا پلاک را در بخش پایینتر درب پشتی نصب کرده و پایین آن هم دیفیوزر اسپورتی قرار گرفته است.
انتظار میرود نسل جدید بامو X6 استاندارد تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد و اندکی بعد هم مدل M پرفورمنس آن روانه میدان خواهد شد. حتی نسخهی داغتر X6 M کامپتیشن هم در راه خواهد بود.
مهدی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ظاهر تهاجمیش پشت این پوشش هم کاملا مشخصه.چه چیزی بشه
محمد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸باواریاییه دوست داشتنی
s.h
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ارورس فعلا بی رقیبه یعنی یه هوراکان شاسی ایا اینم میتونه یه m5 قد بلند باشه ؟؟
باید دید هست یانه گرچه بازم فلسفه هر شاسی یه خرده پیرو بقیه ماشینای اون کمپانی هست مثل کولینان و بنتیگا که مولسان و فانتوم این کلاس هستند
در کل منظورم اینه که هر چند ظاهر تهاجمی داشته باشه و شتاب و قدرت بازم اوروس اروسه و بقیه هم خودشون اینکه همه قد بلند هستند شاید معیار کاملی واسه قیاس نباشه
Seyed.AMG
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸اره خدایی با اینکه زیاد اوروس رو دوست ندارم اما تو این سگمنت تافته جدا بافته ست … همه شاسی بلند ها رو میشه با هم مقایسه کرد ولی هیچکدومشون قابل قیاس با اوروس نیستن. چه در بحث طراحی و چه پرفورمنس مخصوص در پیست منحصربه فرد و بی نظیر.
Bilbo
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸با توجه به تصاویر جاسوسی منتشر شده، جلو پنجره نسخه ام ایکس۶ با نسخه حتی عادی فرق داره، ایکس۶ام جلو پنجرش مثل سری هشت شیب منفی گرفته و این خشم بنظرم در راستای یه ابهت مثال زدنی هست.
شما نمای جلوی ایکس ۵ رو ببینید، ابهتش کم نیست، این یکی از زیر پوشش ها هم مشخصه ابهتش درخور توجه
نکته دیگه اینکه بامو داره کم کم نسخه هایش ام خودروهاش رو با تمایز بیشتری وارد بازار میکنه، مثلا M550i و M5 هر دو پرفورمنس سری پنج هستند که گرچه در بحث آمار متفاوتند اما از لحاظ بصری خیلی تفاوت فاحشی ندارن. بنظرم بامو به دنبال این هست که نسخه هایی که مستقیما میرن زیر دست بخش M امضای خودشون رو داشته باشن. بنظر میاد شروع این مسیر با ام۳ و ایکس۶ام کلید خورده. ام۳ هم هنوز تصویر با پوشش استعاری سبک ازش منتشر نشده و این با توجه به نزدیکی زمان معرفیش خیلی عجیبه. فرم چراغ ها و جلو پنجره تو ام ۳ نسبت به سری ۳ جدید قطعی!
نویدی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸اوروس رو به فنا میده، مثل M5 که همه همکلاسیهاشو شرمنده کرد.
Abbas
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸داداش این نسخه ی پرفورمنسه،اوروسی که الان میبینی پایه ترین حالتشه که بازم رو دست نداره،بذار نسخه ی پرفورمنس از اوروس بیاد بعد ببینیم کی به کیه