بامو ظاهراً به عنوان بخشی از برنامههای کاهش هزینهی خود تا ۶ هزار نفر از کارکنانش در آلمان را اخراج خواهد کرد.
مجلهی آلمانی مدیر ادعا میکند که بخش اعظم تعدیل نیروی این برند در مقرهای اصلی بامو در مونیخ انجام خواهد شد. این تعدیل نیرو میتواند در زمانی انجام شود که احتمالاً بخشهای مدیریتی نیز با تغییراتی همراه خواهد بود.
کلاوس فرولیش مدیر تحقیق و توسعهی فعلی بامو به خاطر عدم تمایل به کار با اولیور زیپس، مدیر اجرایی جدید این خودروساز اقدام به ترک کمپانی در تابستان سال آینده میلادی خواهد کرد. البته گفته شده رئیس هیئت نظارت بامو خواهان حفظ فرولیش در سمت کنونی خود است.
اخیراً تائید شده بود که مارکوس دوزمن مدیر بخش توسعهی پیشرانههای بامو با ترک این شرکت به آئودی خواهد پیوست و سکان هدایت ارباب حلقهها را به دست خواهد گرفت. برخی مدیران ردهبالای بامو نیز اخیراً گفته بودند قرارداد خود را تمدید نخواهند کرد.
بامو در بیانیهای به جزئیات تعدیل نیروی خود اشاره نکرده اما گفته که به سرمایهگذاری و تحقیق در زمینهی خودروهای خودران و حملونقل الکتریکی ادامه خواهد داد.
این شرکت اعلام کرده است: “ما در حال تمرکز روی آینده به منظور بهبود راندمان و کارایی هستیم.”
بامو با اعلام برنامهی صرفهجویی ۱۲ میلیارد یورویی به دنبال افزایش راندمان خود است. هدف این شرکت جبران کردن هزینههایی است که صرف توسعه و معرفی ۲۵ خودروی الکتریکی شده خواهد کرد. از میان این تعداد خودرو ۱۳ مدل دارای پیشرانههای پلاگین هیبریدی خواهند بود. بامو همچنین با آغاز دههی میلادی آینده برنامهی آزمایشی تست سیستمهای خودران سطح ۴ و ۵ را راهاندازی خواهد کرد.
امیر
۴ مهر ۱۳۹۸یادمه بعضی از دوستان درمورد تعدیل نیروی شرکت های امریکایی آشوبی به پا کرده بودن و حتی دیده میشد ک این قضیه رو به ورشکستگی مرتبط میکردن!!!!
این مشکل ممکنه برای هر شرکت بزرگی بوجود بیاد،مخصوصا در این دوران ک روز به روز فضای تجارت و صنعت رقابتی تر و سخت تر میشه و گاها شرکت ها مجبورن به روش هایی جبران کنن
ali (chevy nova)
۴ مهر ۱۳۹۸افرین دقیقا
الان نوبت المانیهاست
morteza
۴ مهر ۱۳۹۸همیشه همینجوریه.صاحبان قدرت و پول برای پول بیشتر کارگران و اخراج میکنم.دلیلشم میگن«عدم کارایی»یا مثلاً صرفه جویی.اینجاإ که آدم میفهمم باید چیزی بلد باشه که دیگری نمیدونه…
Bilbo
۴ مهر ۱۳۹۸این جابجایی های سطح بالا تو ب امو کم کم داره نگران کننده میشه، بواسطه این تیم مدیریتی فعلی بامو در اوج قرار داشت، هم در بحث فروش و هم در بحث محبوبیت، شاهکار ماندگاری مثل ام۵ رو به یادگار گذاشتند و با احیای دوباره سری ۸ چشم ها رو نوازش دادن.
حالا چی شده که همشون کم کم دارن میرن خیلی عجیبه، احتمالا دیوار تعصب و رفتار محتاطانه باعث و بانی این مسئله هست، چیزی که از تغییرات چشمگیر و ریسک به بهای پیشرو در بازار بودن جلوگیری میکنه و سعی داره پا تو راهی بذاره که سوددهی اون هرچند کمتر ولی تضمین شده هست!
ارش
۴ مهر ۱۳۹۸بیچاره اونا یی که مدتی برای بی ام و از جان و دل کارکردن حالا میگن برو بیرون خیلی سنگینه.
هادی 8سیلندر
۵ مهر ۱۳۹۸مهاجرن بیشتر دیگه دکتر مهندس که بیرون نمیندازن
بی نام
۴ مهر ۱۳۹۸این تعداد نیرو فقط تو آلمان خیلی زیاده
doubt
۴ مهر ۱۳۹۸عجیبه مهدی تو پست ب ام و پیداش نیست. هرجا بشه گفت انتقادی به ب ام و وارده پیداش نیست. واقعا که……..