در اغلب موارد خواسته مشتری مبتنی بر افزایش توان پیشرانه، به پس از فروش خودرو و به شرکتهای تیونینگ محول میشود که معمولاً خیلی بیشتر از نیاز مشتری چنین کاری را انجام میدهند. کمپانی بامو کمی متفاوت عمل میکند. در صورتی که میخواهید خودروهای M3 و M4 خود را تقویت کنید، نیازی به سپردن خودروی خود به مراکز تیونینگ غیر مرتبط با بامو نیست که موجب شود گارانتی خودروی شما باطل شود. فقط نیاز است از بسته رقابتی (Competition Package) بامو استفاده کنید.
قیمت بسته رقابتی برای M3 و M4 کوپه ۵۵۰۰ دلار و برای M4 کانورتیبل ۵۰۰۰ دلار است که در نهایت افزایش ۱۹ اسب بخاری به توان پایه ۴۲۵ اسب بخار خودرو اعمال خواهد شد تا نهایتا به ۴۴۴ اسب بخار برسد. بهمنظور اینکه مطمئن شوید که این توان افزوده شده حتماً از طریق چرخها به زمین منتقل میشود، در این پکیج یک سیستم تعلیق تطبیقپذیر پیشبینی شده است. علاوه بر این، تغییرات جزئی در دیفرانسیل عقب و سیستم کنترل پایداری خودرو اعمال خواهد شد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت با گیربکس دستی در این مدل به ۴ ثانیه و با گیربکس اتوماتیک با شیفت سریعتر و کلاچ دوگانه به ۳.۸ ثانیه رسیده است. تغییرات فراوانی در ظاهر خودرو با سفارش این بسته ایجاد میشود. پکیج رقابتی از رینگهای آلیاژی با قطر ۲۰ اینچ استفاده میکند. همچنین از تریم های حاشیه مشکی در فضای داخلی استفاده میشود. در فضای داخل خودرو شاهد صندلیهای اسپرتیتر خواهیم بود و بر روی کمربند آرم BMW و سری M به شکل برجسته دوخته شده است. اگزوزهای با خروجی کُرومی با سیاه در بسته رقابتی به مشتریان خواستار این بسته عرضه خواهد شد. ممکن است کمپانی BMW در جریان نباشد ولی نام رقابتی بر روی این پکیج بسیار نام درخور و مناسبی برای گروه جدیدی از بهروزرسانیهاست. دو رقیب بزرگ این خودرو، کادیلاک ATS-V و مرسدس بنز AMG C63 میباشند که ازنظر توان خروجی بر خودروهای سری M کمپانی BMW غلبه میکنند. با استفاده از این بسته رقابتی خودروهای سری M یک بار دیگر به میدان رقابت واقعی برخواهند گشت، هرچند هنوز در پشت سر ۴۶۹ اسب بخار C63 و ۴۶۴ اسب بخار ATS-V قرار میگیرند. .۱۴ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
مهرداد شیدایی
۲۶ دی ۱۳۹۴آخه چرا این ماشین اینقدر جذابه؟
Lord Cezar
۲۶ دی ۱۳۹۴به عنوان یه طرفدار دو آتیشه مرسدس بنز اعتراف میکنم این ماشین خدای جذابیت هست .
روح و چهره اسپرت در یه وجود تمام اسپرت.
نمیشه ازش گذشت.
با اینکه اگر بخوام بخرم سی 63 اس رو انتخاب میکنم ولی این ماشین و سی کلاس تو این رده بهترینن . حریف ندارن .کادیلاک ATS-V هنوز مونده برسه به اینا .تو موتور ترند بررسی هر سه تاشونم موجوده و بی ام دبلیو و مرسدس واقعا یه سر و گردن از کادیلاک بالاتره.
رامتین
۲۶ دی ۱۳۹۴البته هر کسی نظری داره. منم موافقم کادیلاک در حد بنز و بی ام و نیست. اما خداییش c63 در برابر بی ام و ضعیفتره. قیافه c63 واقعا ناامیدکننده است. بهتره صرفا از چند مدل بنز طرفداری کنی نه همه مدلهاشو . منم عاشق بی ام و هستم، اما در بعضی سگمنتها مانند suvها، پورشه و در سدانهای بزرگ، بنتلی و … مدنظره.
sina
۲۶ دی ۱۳۹۴قدرتی بیشتره بنز
Lord Cezar
۲۶ دی ۱۳۹۴رامتین >
قیافه سی63 نا امید کننده نیست.
واقعا هر کی بتونه اون ارتباط با ماشین رو برقرار کنه و طراحیشو قبول کنه میفهمه چیه.
منم اولش با دیدن عکس نظر شما رو داشتم و از بنز نا امید شدم ولی با دیدن نسخه معمولی سی200 نظرم عوض شد چه برسه به مدل آ ام گ.
این 2 ماشین واقعا تفاوت خاصی ندارم به جز تفاوت ناچیز شتاب 0 تا 100 و طراحی ماشین که انتخابش سلیقه ای هستش.
سی63 به نظرم با اینکه اون خشونت مدل قبلیشو نداره (مخصوصا بلک سری) ولی بازم هیچی از ارزش هاش کم نمیشه.
great britain
۲۶ دی ۱۳۹۴اتفاقا bmw از هر لحاظ که فکر کنید جلوی مرسدس کم میاره هم طراحی هم تکنولوژی و……
الان ده ساله که این ماشین به جز تغییرات جزیی هیچ تغییرات دیگه ای تو ظاهرش نمیده.
mohsen
۲۷ دی ۱۳۹۴از هر لحاظ؟
Danial
۲۶ دی ۱۳۹۴من با رینگش حال نکردم اما بقیش خیلی عالیه…
Mustang
۲۶ دی ۱۳۹۴اتفاقا رینگاش خیلی عالیه
خسته شده
۲۶ دی ۱۳۹۴یه خرده سادست با توجه به هیبت ب ام و اون آرمش که در وسطه باید قشنگتر و سنگین تر میبود در کل بد نیست
mohsen
۲۶ دی ۱۳۹۴چیزی ندارم بگم …. ماتم!!
احمد باقری
۲۶ دی ۱۳۹۴این ماشین، خیلی عالیه، هر چند به نظرم بهتره یک طراحی جدید توسط بی ام و برای داخل کابین انجام بشه، به نظر میاد کابینش کمی حالت قدیمی به خودش گرفته.
moein
۲۶ دی ۱۳۹۴این ماشین مخصوصا M3 e36.46 واقعا ماشین های عزیزی هستن همین الانشم مدل های سال های اخیرش تو پیست های کشور طرفتارای خودش رو داره و نکته دیگه BMW در کمال لوکس بودن حس جوانی و سر زندگی رو به آدم القا می کنه واقعا لایق پرستشه
علی
۲۸ دی ۱۳۹۴وای گفتی E46
دیوونه میکنه ادمو لامصب
مخصوصا اگه نسخه CSL باشه
من ک حاضرم قید همه ماشینا رو بخاطرش بزنم