بامو میگوید نسل جدید شاسیبلند X5 2019 در بحث آفرود تواناترین نسل این خودرو تا به امروز خواهد بود؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که نسخههای پیشتولیدی این خودرو در مناطقی همچون سوئد، آفریقای جنوبی و آمریکا دیده شدهاند.
چهارمین نسل X5 دارای سیستم تعلیق و سیستمهای شاسی کاملاً جدید خواهد بود و گفته میشود که این تنظیمات در این کلاس خودرویی منحصربهفرد است. در آغاز باید بگوییم پکیج آفرود جدید ارائه خواهد شد که توازن احساسبرانگیزی بین راحتی سواری در ارتفاع بالا و همچنین توانایی آفرود خارج جاده برقرار خواهد کرد.
با فشار یک دکمه میتوانید خودرو را آماده حضور در برف، شن، صخره و گلولای بکنید. پیش از این نمونههای پیشتولیدی X5 جدید در سراسر جهان دیده شدهاند.
دیگر تست سخت X5 جدید در پیست پرسرعت تالادگای BMMW در آمریکا و همچنین در نوربرگ رینگ آلمان بوده است. این خودرو از سیستم تعلیق تطبیقپذیر و حرفهای M اسپورت و سیستم فرمان فعال سود برده است. این سیستم برای اولین بار در این خودرو دیده میشود.
مدیرعامل BMW آقای هارالد کروگر از گردهمایی سالانه این شرکت برای تأیید خبر رونمایی این شاسیبلند در اواخر سال جاری استفاده کرده است.
کروگر در مصاحبه با خبرنگاران گفته است:
۲۰۱۸ سال خودروهای کراس اوور X ماست.
شایان ذکر است در سال جاری X2 و X4 جدید هم عرضه شدهاند.
کروگر از اشاره به جزئیات بیشتر خودداری کرده اما گفته شده نسل جدید X5 میتواند در نمایشگاه پاریس معرفی شود. به نظر میرسد این خبر تا حدی صحت داشته باشد زیرا تنها دو رویداد خودرویی مهم در پیش بوده و BMW احتمالاً در نمایشگاه لسآنجلس مدل X7 جدید را رونمایی خواهد کرد.
صرفنظر از زمان رونمایی، این خودرو دارای طراحی گیراتری خواهد بود زیرا از نمای جلوی نوین با جلوپنجره حجیم سود خواهد برد. تصاویر جاسوسی قبلی نشان دادهاند که X5 2019 دارای ورودیهای هوای بزرگتر و چراغهای جلوی متمایزتری برخوردار است.
فرم کلی این خودرو تغییری نخواهد داشت اما ابعاد آن میتواند بزرگتر شود. کابین این خودرو نیز پیشرفتهای زیادی خواهد داشت زیرا از پشت آمپرهای دیجیتالی و سیستمعامل iDrive 7.0 بامو سود خواهد برد. رانندگان همچنین شاهد فرمان جدید، دکمههای بهروز شده و کنسول مرکزی مدرن با کنترلهای گوناگون خواهند بود.
بامو اطلاعات زیادی درباره این خودرو منتشر نکرده اما انتظار میرود X5 با طیف وسیعی از پیشرانههای بنزینی و دیزلی توربو به دست مشتریان برسد. احتمالاً این خودرو دارای پیشرانه ۲ لیتری بنزینی با قدرت ۲۴۸ اسب و قلب آهنین ۶ سیلندر ۳ لیتری بنزینی با خروجی حدود ۳۳۵ اسب بخاری خواهد بود. انتظار داریم مدل X5 M نیز از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری با قدرت ۵۹۲ اسب بخار سود ببرد.
همچنین گفته شده نسخه پلاگین هیبریدی و مدلهای دیزلی گوناگون از X5 با قدرتهای ۲۲۸ تا ۳۹۴ اسب بخاری ارائه خواهند شد.
F۲۲RAPTOR
۴ خرداد ۱۳۹۷اعتقاد دارم نسل جدید x5 یه شاسی بسیار عالی و توانا خواهد بود
Parvaz
۴ خرداد ۱۳۹۷دوستان عزیز به تغییرات داشبورد توجه کردید؟؟؟
این داشبورد مثل داشبورد عکس های لو رفته سری ۸ هستش، دمش گرم خیلی خوب شده…
عرفان
۴ خرداد ۱۳۹۷دقیقا
کنسول وسطش خیلی دکمه بیشتر از حالت عادی داره
mohsen
۴ خرداد ۱۳۹۷اصلا درک نمیکنم که بی ام وه داره تازگیا چیکار میکنه!
کالینان رو داد ولی ایکس 7 کو؟
ایکس 5 هم که قیافش تازه و سرحال بود چرا دست بهش زد؟
میخواد زهر چشم بگیره واسه معرفی ایکس7؟
سری 8 چی شد پس؟
زد4 کو؟
Bilbo
۴ خرداد ۱۳۹۷ایکس ۵ به این دلیل نسل جدیدش زودتر معرفی میشه که ۲۰۱۹ میشه بیستمین سالگرد تولید اولین شاسی بلند بامو که اتفاقا همین ایکس ۵ هم بوده.
کالینان چه ربطی به برنامه های بامو برای ماشین های خودش داره؟ تو سبد محصولات شرکت هیچ محصولی حتی نزدیک کولینان نیست که بخواد از اون تاثیر بگیره. ایکس هفت جدید قرار هست یک پله سطح لوکس بود شاسی بلند های بامو رو ارتقا بده و بنظر نمیاد کار خیلی سختی داشته باشه تو این زمینه، تو متن هم زمان تقریبی معرفیش رو گفته.
سری هشت رسما اعلام شد ۱۵ ژوئن معرفی میشه، همزمان با مسابقات لمانز(اگر اشتباه نکنم).
Z4 هم همونطور که کانسپتش بعد از سری هشت معرفی شد، مدل تولیدیش هم بعد از سری هشت معرفی میشه، اما خیلی دور نیست زمان معرفیش.
خدایی ایرادهای بنی اسرائیلی نگیرید.
net
۴ خرداد ۱۳۹۷بیش از حد بی ام و داره مدل تکراری تولید میکنه و مشتریان رو گیج کرده
Bilbo
۴ خرداد ۱۳۹۷باشه
Pooriya:::BMW:::GERMANY
۴ خرداد ۱۳۹۷شما در مورد زیبا ترین بهترین خفن ترین خودرو ساخته شده تاریخ سانتافه اسپرت ۲۰۱۷ فقط نظر بدین کاری به بقیه شرکتها نداشته باشین
پیکان جوانان گوجه ای
۴ خرداد ۱۳۹۷من به شخصه توانایی افرود حتی تو حالت سبک به حالت اسپرت ترجیح میدم البته تو این کلاس خودرویی
Sina
۴ خرداد ۱۳۹۷[بامو میگوید نسل جدید شاسیبلند X5 2019 در بحث آفرود تواناترین نسل این خودرو تا به امروز خواهد بود]
ای ول این شد یه چیزی
بابا شاسی بلند یعنی آفرود یعنی آفرود و سخت جون بودن
من اگر بخوام از پیست و شتاب و درگ و اسپورت بودن لذت ببرم خب میرم ماشین اسپورت میخرم چرا ماشین شاسی بلندی بخرم که نه بتونه ماشین اسپورت رو شکست بده نه میتونه وظیفه اصلی خودش آفرود بودن رو انجام بده
میگن کلاغه اومد راه رفتن کبک رو تقلید کنه راه رفتن خودشم یادش رفت
چرا اگر مثل رنجرور اسپورت مشخصات اسپورتی و سرعت داشته باشه ولی ذره ای به آفرودش لطمه نخوره بحثش جداست
من رنجرور اسپورت رو خیلی روست دلرم اما برند ب ام و واسم یه چیز دیگست و از هرچی بگذریم هیچی رنجرور اسپورتی نمیشه که جلو پنجرش ب ام و باشه اگر ایکس پنج یه آفرودر ماهر باشه واقعا بی نظیره
ژان وال ژان
۴ خرداد ۱۳۹۷به به ! واقعاً به به !
چه عشقی میکنم این ماشین رو میبینم
ایکس ۵ جزو شاسی بلند های مورد علاقه منه
و بی ام و که انگار یه جون تازه گرفته ٪
فتنه گوساله سامری
۴ خرداد ۱۳۹۷باید هم بترسن.رقباهمیشه ازساخته های این غول خودروسازی ترسیده ان
shirko
۴ خرداد ۱۳۹۷چیکار داری می کنه ب ام و جان ، مثل هیتلر می خوای کل دنیا رو تصاحب و تسخیر کنی ؟؟ احسنت به مدیریت و مهندسیت .
محمد
۴ خرداد ۱۳۹۷والا من یکیش داشتم از پارکینگ خونمون نمیبردمش بیرون چه برسه برم آفرود.خخخخ
عشقه بی ام و
datsun
۴ خرداد ۱۳۹۷درود
آفرود کراس اوورهای لوکس که دارای سیستم های پیشرفته و پیچیده الکترونیکی هستن فقط در حد تبلیغاته و در تست های مختلف دیده شده در زمان آفرود سنگین در این سیستم ها اختلال و گیجی به وجود آمده.
ژان وال ژان
۴ خرداد ۱۳۹۷رنج روور ، جی کلاس ، ال ایکس ۵۷۰ ، جی۵۰۰ ، اسکالید و … اینا آفرودشون در حد تبلیغاته ؟!
عزیزم اگه تو ویدئوی آفرود این ماشینا میبینی کسی زیاد بهشون فشار نمیاره دلیلش قیمت بالاشونه و اگه این قیمت رو نداشته باشن دیگه لوکس نیستند ، محفظه ی کمپرسور جی۶۵ یا باک sv autobiography اگه به یه تخته سنگ در زیر ماشین گیر کنه و آسیب ببینه نصف قیمت یک رانگلر با پاترول رو باید خرجش کنی
اگه یه سنگ از زیر لاستیک در بره و بدنه ی این ماشینا رو خراب کنه نصف قیمتشون رو از دست میدن
اکثر کسایی که این ماشین ها رو تست میکنن مال خودشون نیست و اگه صدمه ببینه بدبخت میشن
___
به منم اگه یه پاترول یا لندکروزر قدیمی بدن از دیوار راست میرم بالا تا جایی که زور داشته باشه جونش رو درمیارم ، اما اگه یه lx۵۷۰ بهم بدن عمرا راضی بشم ببرمش جایی که احتمال آسیب وجود داره !
datsun
۴ خرداد ۱۳۹۷با توجه به کامنت های که قبلا از شما تو این سایت دیدم ترجیح میدم با شما بحث نکنم .
ضمنا اونهای که نام بردی SUV هستن نه کراس اوور
بنده به استناد ویدئوها ی که تو تست های معتبر دیدم کامنت گذاشتم
ژان وال ژان
۴ خرداد ۱۳۹۷#باشه هر چی شما بگی :-)
Bilbo
۴ خرداد ۱۳۹۷نسل فعلی ایکس ۵ رو ببینید از لحاظ رخ محشره اما ابهتش با سایز جلو پنجرش همخونی نداره(خصوصا تو ایکس ۶) اما این مدل جدید اومده دقیقا رو همونجا دست گذاشته و اصلاحش کرده و حالا نتیجه چیه؟ اینکه زیر این همه پوشش استتاری ابهت ماشین داره داد میزنه اقتدارشو.
تو این یکی دو سال کل مدلهای شرکت دارن زیر و رو میشن، به به
Pooriya:::BMW:::GERMANY
۴ خرداد ۱۳۹۷رقبا باید بترسند…!
همین?
BMW Life style s
ب ام و به نظر من فقط یه ماشین نیست یه نوع سبک زندکیه
Sajjad
۵ خرداد ۱۳۹۷شاسی بلند برای جاده قبلا یه حرف خنده دار بود اما الان رواج پیدا کرده
ایکاش شاسی بلند برای افرود باقی میموند
چرا ماستا رو ریختید تو قیمه ها