جی پاور در غیاب بامو M8 جدید از خودروی تیون شدهی M850i رونمایی کرده است. مشخصات این خودرو به گونهای است که با پرچمدار خانوادهی سری ۸ برابری میکند.
نسخهی کارخانهای بامو M850i از پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو سود برده و قدرت ۵۲۳ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد. این قدرت برای اکثر مالکان بیش از حد نیاز است اما خب برای جی پاور اینگونه نیست.
این تیونر مشهور آلمانی از نرمافزار پرفورمنس پیشرانه به همراه خروجیهای اگزوز فولادی ضدزنگ با مبدلهای کاتالیتیک اسپورت ۲۰۰ سلولی استفاده کرده است.
M850i دستپروردهی جی پاور هماکنون قدرت ۶۶۱ اسبی و گشتاور ۸۹۰ نیوتون متری داشته و میتواند تنها در عرض ۳.۱ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۲۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. به نظر میرسد M850i جی پاور با این مشخصات یک سر و گردن بالاتر از خودروهای M8 و M8 کامپتیشن قرار خواهد گرفت.
البته برخلاف این دو خودروی یاد شده، M850i جی پاور به غیر از تغییرات یاد شده تغییر دیگری را تجربه نکرده است. به این ترتیب شاسی، سیستم تعلیق و ترمزها مشابه مدل فابریک هستند.
جی پاور نرمافزار پیشرانهی خود را با قیمت ۲۸۳۱ دلار ارائه میکند درحالیکه خروجیهای اگزوز و مبدلهای کاتالیتیک نیز ۴۷۴۲ دلار قیمت دارند. مشتریانی که خواهان رسیدن به حداکثر سرعت ممکن هستند باید ۵۰۰ دلار دیگر هم بپردازند تا محدود کنندهی سرعت M850i حذف شود.
تنها بازنگری بصری این خودرو رینگهای ۲۱ اینچی جدید هستند که با قیمت ۸۵۷۷ دلار خودنمایی میکنند.
امیر
۸ بهمن ۱۳۹۷ظاهر رینگاش بدرد این هیکل نمیخوره. برای این ماشین باید رینگی مثل رینگ های 5 پره m6 2015 بزارن
M
۸ بهمن ۱۳۹۷ارتفاعو خیلی پائین اورده
همچنان منتظر M8 کامپتیشن و کولاکش هستم در حد M پاور ظاهر نشد G پاور
مهدی
۸ بهمن ۱۳۹۷جذابه اماM8 خیلی جذاب ترازاین میشه
یاس ی
۹ بهمن ۱۳۹۷آخه چررررا انقدر خوشگلی لامصب ..!!!!!!!!!!!!!!!!!..
حسین وی
۹ بهمن ۱۳۹۷در وصفش یک کلمه میشه گفت
“”عشق””