هر فردی نظر خاص خود را دربارهی زیبایی دارد و ما نمیتوانیم مردم را به خاطر سلیقهی خود در انتخاب خودروها، موسیقی، فیلم، لباس و… قضاوت کنیم. هرکسی پس از دیدن طراحی بامو سری ۷ فیس لیفت و شاسیبلند جدید X7 نظر خاص خود را داشت و به ویژه دربارهی جلوپنجرهی کلیوی شکل این دو خودرو نظرات فراوانی به ثبت رسید؛ اما نظر شما چیست؟ جلوپنجرهی بامو در کدامیک از این دو خودرو هماهنگی بهتری دارد؟
BMW بلاگ به تازگی ویدئویی از مقایسهی شانهبهشانهی این دو خودرو داشته تا بتوانیم نگاهی دقیقتر به جلوپنجرهی حجیم پرچمداران بامو داشته باشیم. شاسیبلند فول سایز بامو از نوع X7 M50d بوده و سری ۷ نیز از نوع 745Le است بنابراین نسخهی پلاگین هیبریدی سری ۷ نسخهای با فاصلهی بین محوری بیشتر است. اگرچه این جلوپنجره در خودروهای رده میانی و بزرگ بامو جواب میدهد اما امیدواریم چنین طراحیای را هرگز در خودرویی همچون سری ۱ نبینیم.
با نگاهی به محصولات جدیدتر و آیندهی بامو بهطور مثال سری ۳ میتوانیم ببینیم که جلوپنجرهی بزرگتر این خودروها ظاهری برجستهتر دارند. البته جلوپنجرهی سری ۳ جدید به بزرگی برادر ارشد خود یعنی سری ۷ نیست. نسل بعدی سری ۱ فعلاً معرفی نشده اما با توجه به پوششهای استتاری مدلهای پیشتولیدی میتوان گفت این هاچبک کامپکت نیز جلوپنجرهی بزرگتری خواهد داشت.
حسین
۱۱ فروردین ۱۳۹۸جلوپنجره کدام خودرو بهتر است: بامو سری 7 یا X7
جواب هیچ کدام
Abbas
۱۱ فروردین ۱۳۹۸به نظر من که باید یه تفاوتی بین پرچمدارا و مدلای پایین تر باشه،کلا الان با ابهت ترن و داد میزنن که پرچمدارن
TESLA
۱۱ فروردین ۱۳۹۸چون پرچمدارن باید دماغ کنده باشن ؟؟
یعنی کاپیتان تیم فوتبال هم باید دماغش بزرگ تر از بقیه باشه ؟؟
Abbas
۱۱ فروردین ۱۳۹۸چرا دوتا مورد بی ربطو به هم میچسبونی؟آخه جلو پنجره چه ربطی به دماغ گنده داره؟حالا هر موقع یکی از این دماغ گنده هارو جلوتون گذاشتن شما برندار
sina7
۱۱ فروردین ۱۳۹۸فکر کنم بعدا چون یه تعداد زیادی دوسش ندارن دچار افت قیمت زیادی بشن
مث بی ام و سری 7 e65 که الان تو کل دنیا(ایران از معادلات دنیوی خارجه) فوق العاده ارزونه
Porsche & Mercedes
۱۱ فروردین ۱۳۹۸کلا من ژرمنی فنم
ینی درسته بیشتر فن پورش و مرسدسم ولی همه المانی ها رو دوس دارم
هرچقدم سری هفت فعلی خوب باشه نسبت ب نسل قبل جلو پنجرش یه پسرفته
باید پذیرفت
درسته سلیقه دخیله ولی باید قبول کنیم جلو پنجره فعلی رو بعضیا دوس دارن بعضیانه
اما قبل فیس لیفت رو همه دوس داشتن
حیف شد
Omid622
۱۱ فروردین ۱۳۹۸X7قابله تحمل تره
همین!
af.1024
۱۱ فروردین ۱۳۹۸جلو پنجره این دوتا رو میبینم یاد سیبیل های جان بولتون میوفتم…
حسین
۱۱ فروردین ۱۳۹۸جلو پنجره بی ام و مثل سیبیل هیتلره
af.1024
۱۲ فروردین ۱۳۹۸نه نه، سیبیل هیتلری مال دوره E23 و یه نسل بعدش بود و تموم شد…
نسل بعدی جلو پنجرش قطعا سیبیل های غضنفره.
نمیدونم چرا حس میکنم یه خودروی لوکس سایز بزرگ که مصرف کنندش قطعا یه شخص با سن بالای 40 ساله باید همچین طراحی خشن و اسپورتی داشته باشه. شخصا طراحی نسل فعلی اس کلاس و حتی آئودی A8 و کمی LS رو ترجیح میدم به این اتاق سری 7 ، ماشین واقعا قابلیه از نظر فنی; ولی از نظر طراحی چه خارجی و چه داخلی چشم نوازی رقباشو نداره مخصوصا اس کلاس.
فرزاد
۱۱ فروردین ۱۳۹۸به نظرم سری 7 بهتره
امیر
۱۱ فروردین ۱۳۹۸بنظرم رو سری ۷ چون کشیده تره(نسبت به ایکس۷) توجیه پذیرتره!
مهدی
۱۱ فروردین ۱۳۹۸هردو فوق العاده جذابن. اما سری7 مدل مدل آلپیناb7 خیره کننده است
مهدی
۱۱ فروردین ۱۳۹۸https://cdn1.evo.co.uk/sites/evo/files/styles/gallery_adv/public/2019/03/image-from-ios-63_1.jpg?itok=8LCc6l9O
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2019/02/2020-ALPINA-B7-Facelift-19.jpg
https://cdn.motor1.com/images/mgl/OjKBL/s1/alpina-b7-walkaround-video-lead-image.jpg
http://trivota.com/wp-content/uploads/2019/02/Alpina-B7.jpg
https://images.carscoops.com/2019/02/8768061d-alpina-b7-lwb-awd-3.jpg
https://s3-prod.autonews.com/s3fs-public/7%20series%201.jpg
https://www.automotiverhythms.com/wp-content/uploads/2019/02/2019_BMW_Test_Fest_001.jpg
مهدی
۱۱ فروردین ۱۳۹۸شکوه باواریا
پدال مدتی هستش که مشکوک میزنه.مدتی هستش که یه مطلبی رو درمورد فورد میخوام بگم که ثبت نمیشه
مهدی
۱۱ فروردین ۱۳۹۸درمورد شباهت کابین خودرویی ازفورد به کابین سانتافه.اماهربال اسم اون ماشین رو میارم ثبت نمیشه
حسین
۱۱ فروردین ۱۳۹۸شباهت ها تو دنیای خودرو فراوونه
مثل چراغ جلوهای بنز cls مدل 2018 با برلیانس
حمیدرضا
۱۱ فروردین ۱۳۹۸سری هفت شبیه دهن نهنگه این چیه اخه باز ایکس هفت کراس اور هفت سرنشینه هست یکم توجیه پذیره ولی در کل جلو کوچیک تر به نظر من جذاب تره
چرا کامارو زی ال وان باشه یا موستانگ باس یا همین ام 6 اگر جلو پنجرشون بزرگ باشه نه تنها توجیه پذیره بلکه کاملا هم به اون ماشین ها میاد نه ماشین لوکس
shirko
۱۱ فروردین ۱۳۹۸از وقتی که این جلو پنجره رو دیدم نمای جلوی نسل قدیمش قدیمی بنظر می رسه !!
مهدی
۱۱ فروردین ۱۳۹۸دوستان مجله auto bild رقابتی انجام داده بین کراس اور های برقی و آئودی e. tron رومقابل تسلا مدلX رو مقابل قرار دادن که این نتایج رو داشته.
جایگاه اول_ آئودی e. tron باامتیاز515 از750
جایگاه دوم_ تسلا مدلX با امتیاز 462 از 750
تبریک به دوستاران آئودی که دراولین رقابت خودروی برقی e. tron پیروز رقابت بود.امیدوارم پدال زودتر مطلبش رو بزاره
حسین
۱۱ فروردین ۱۳۹۸تسلا اونقدر فروشش بالا رفته که برد و باخت تو 2 تا مجله براش اهمیت نداره
همین صبح بود که پدال افزایش فروش تسلا تو نروز رو گذاشت
بهراد
۱۱ فروردین ۱۳۹۸یکی باید به bmw بگه سایز ماشینِ جلو پنجره هاشو یکم زیاد کنه
رامتین
۱۱ فروردین ۱۳۹۸از نظر من که طرفدار bmw هستم، طراحی اکثر محصولات جدیدش نسبت به قبل افت کرده. مثلا سری3 و بدیهیا سری4 که کاملا شبیه سری3 خواهد شد، x4 و حتی z4. سری2 که هنوز نیومده و نظر نمیشه داد، x3 و x5 بهتر شدند، سری7 از دیدگاه من بهتر شده جز جلوپنجرش (انتظار داشته باشیم sکلاس در نسل جدید جلوپنجرشو بزرگتر کنه! امکان نداره. حتی مشاهده شده s;کلاس در نسل جدید ظریفتر و اسپرتتر میخواد بشه). در نهایت ستاره تابناک bmw سری8 هست که از هر نظر عالیه.
Khosrow
۱۱ فروردین ۱۳۹۸اگر چراغ هارو به جلوپنجره با این ابعاد نچسبونه به نظرم عالی میشه / یعنی همین جلوپنجره با چراغ های لایتچسبک ..
بهنام
۱۱ فروردین ۱۳۹۸ایده ی چسباندن چراغ به جلو پنجره بنظرم جالب نیست. سری هشت، سری شش قبلی، سری دو، همه ی آنها نمای جلوی بسیار زیباتر و اصیل تری دارن
شاهین
۱۱ فروردین ۱۳۹۸تو بعضی انیمیشن ها میبینیم دماغ خوک هارو متفاوت و بزرگ طراحی میکنن …
این دو تا هم منو یاد همون خوک ها میندازه
باز ایکس7 قابل هضمه
Ù Ø٠د
۱۲ فروردین ۱۳۹۸بنظرم دوتا مشکل داره این طراحیه که اگه رعایت میشد واقعا پرچمدار های خیلی لوکسی میشدن…
اول
اینکه جلو پنجره ها طول خیلی زیادی نسبت به عرض ندارن و همین یه شکل مربع طوری بهش داده، و اگه جلو پنجره بیشتر باز میشد و به سمت کناره ها میومد بهتر میشد
دوم
خط قوس جلو پنجره رو ببینید(همونجایی که یه شکستگی میخوره) یه مقدار ازش میاد روی کاپوت جلو و بقیه ش جلوی ماشینه… این تیکه که بالا قرار داره بنظرم زیادی بزرگه و اگه باریک تر بود خیلی لوکس تر میشد
(کانسپت میباخ رو در نظر بگیرین که چقدر جلو پنجره بزرگ و چراغای کوچیکی داره ولی بخاطر همین دوتا نکته ای که گفتم اصلا ظاهر خراب که نشده هیچ بلکه اوج حس مجلل و لوکس بودن رو انتقال میده)
محسن
۱۷ فروردین ۱۳۹۸هیچکدام
شهرام
۲ مرداد ۱۳۹۸بی خیال این هم مثل علی دایی می مونه که اوائل وقتی سبیل هاش و زد قیافه ش برامون عجیب و قریب بود ولی کم کم بهش عادت کردیم،ولی به شخصه انتظار پیشرفت در طراحی اتاق و بدنه رو از بی ام و داشتم این داشبورت جدیدش شبیه ماشین چینیها شده اون هم از جلو پنجره ش که شبیه ماشین های دهه ی نود میلادی فقط کافی بود دو تا از اون چراغ گردهای کالسکه ای هم بهش اضافه کنه و با دوربین سیاه سفید ازش فیلم بگیرن عمرا کسی بتونه تشخیص بده که این ماشین برای صد و شصت هفتاد سال قبله،به هر حال مدیریت بخش طراحی خیلی دوست دارم بیرون کنن چون واقعا داره گند میزنه به ابهت و جذبه بی ام و ،طراحی سری 5 چه داخل ماشین و چه بیرون،واقعا یه شاهکار هنریه،هارمونی و هماهنگی فوق العاده بین تمام قسمتهای ماشین به دور از اغراق یه شاهکار و اثر هنریه،هرچی ازش بگم واقعا کم گفتم،ولی الان دیگه برعکس شده و در طراحی خارجی بی ام و به گام به عقب برداشته ،البته اینها فقط نظر شخصی و سلیقه ای خودم بود و ممکنه برای شما جذابیت بیشتری نسبت به سری قبل داره،یه خسته نباشید مخصوص به بچه های پدال