بامو M8 گرندتورر پرچمدار باواریاست که از قدرت و دینامیک سطح بالایی سود میبرد اما جی پاور میگوید همیشه فضا برای بهبود وجود دارد. اعضای جدید قویترین خودروهای این تیونر یعنی G8M هوریکان RS و RR به تازگی معرفی شدهاند و با قدرت ۸۸۷ اسب بخاری خود میتوانند سوپرکارها را شرمنده نمایند! پکیج تیونینگ جی پاور برای تمامی فرمهای بدنه این خانواده شامل کوپه، کانورتیبل و گرن کوپه در دسترس میباشد.
این اولین پروژه تیونینگ جی پاور روی M8 نیست زیرا قبلاً نیز کیتهای ارتقای متنوعی را دیده بودیم. البته همچون همیشه مدلهای هوریکان قویترین پکیجهای تیونینگ را ارائه میکنند.
بامو M8 کامپتیشن در حالت استاندارد از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۶۲۵ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری سود میبرد. جی پاور با الهام از مدل G5M هوریکان RR سال پیش قدرت M8 را به ۸۸۷ اسب بخار و گشتاور را به ۱۰۵۰ نیوتون متر رسانده است. البته مدل G8M هوریکان RS اندکی قدرت کمتری داشته هرچند با وجود خروجی ۸۲۸ اسبی و گشتاور ۱۰۵۰ نیوتون متری اصلاً کمبودی وجود نخواهد داشت.
هر دو کیت تیونینگ یاد شده باعث تغییرات سختافزاری و نرمافزاری میشوند که این تغییرات شامل ارتقای توربوشارژرها نیز میباشد. قویترین کیت جی پاور باعث بهبود بخشهایی همچون پیستونها، یاتاقانها، سیستم خنککنندگی و… میشود. هر دو مدل از اگزوز فولادی ضدزنگ سود میبرند. این سیستم اگزوز دارای خروجیهای اسپورت، مبدلهای کاتالیتیک اسپورت و خروجیهای کربنی ۱۱۰ میلیمتری است.
به لطف افزایش قدرت قابلتوجه، هر دو مدل G8M هوریکان RS و RR توانایی ثبت حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت را دارند. البته سرعت این خودروها به خاطر لاستیکها محدود شده است. اگرچه جی پاور اشارهای به شتاب محصولات خود نکرده اما قطعاً این دو مدل شتابی بهتر از شتاب ۳.۲ ثانیهای مدل استوک خواهند داشت.
از نظر بصری باید به رنگ بدنه نارنجی روشن اشاره کرد که با عناصر فیبر کربنی ترکیب جذابی را به وجود آوردهاند. این خودروها همچنین از کاپوت کربنی جدید ساخت ونچوری سود برده است. بال عقب نیز از جنس فیبر کربن میباشد.
جی پاور دو نوع رینگ ۲۱ اینچی فورج کاری را نیز عرضه کرده است. سیستم تعلیق نیز به لطف فنرهای قابل تنظیم جدید کاهش ارتفاع یافته است. نهایتاً باید به بخش کابین اشاره کرد که دارای پوشش چرم دستدوز و آلکانترا و تریم فیبر کربن میباشد. یک پلاک شمارهدار نیز در سمت سرنشین نصب میشود تا بدانیم این یک M8 معمولی نیست.
G8M هوریکان RS و RR هنوز در وبسایت رسمی جی پاور ظاهر نشدهاند و قیمت آنها نیز مشخص نشده اما M5 تیون شده با نام G5M هوریکان RR قیمت ۱۱۵ هزار یورویی دارد و بنابراین با محصولی ارزانقیمت طرف نخواهیم بود.
ممد ژانگولر
۱۴ مرداد ۱۴۰۰عجب رنگ زیبا و گیرایی داره
abdi_mahdi
۱۴ مرداد ۱۴۰۰بشدت زیباست
امیر
۱۴ مرداد ۱۴۰۰فوق العاده زیباست. گرن کوپه رو بیشتر از همه دوست دارم.
رامتین
۱۴ مرداد ۱۴۰۰حرف نداره…. عجب ابهتی.
MAHDI
۱۴ مرداد ۱۴۰۰M8 کوپه اصلا قابل مقایسه با M8 گرن کوپه نیست، اونم M8 گرن کوپه با رنگ مشکی❤️
بی نهایت جذابه M8 گرن کوپه
MAHDI
۱۴ مرداد ۱۴۰۰پدال جان مجله CARWOW رقابت آئودی RS6 و مرسدس GT63 s و ب ام و M5 CS و پورشه پانامرا توربو S رو انجام داده، مطلبش رو بزار
هم رقابت 0 تا 100 هستش و هم 0 تا 400 متر و هم تست رانندگی و هم تست آسایش خودرو، عملکرد خودرو، پرفومنس و یه رقابت کامل هستش👍
ماکسیمیلیان
۱۴ مرداد ۱۴۰۰درود!
قطعاً زبان از وصف این خودرو نا توان نخواهد بود اما ما از توصیف این شاهین باواریایی دست و پا بسته خواهیم بود☺!
فقط خدا قابل وصف و توصیف نیست!
خوب فرمودند استاد غزنوی :
{ نتوان وصف تو گفتن که تو در فهم نیایی }
{ نتوان شبه تو گفتن که تو در وهم نیایی }
با سپاس ، یاعلی🌷
«پارس و بریتانیا»
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۴ مرداد ۱۴۰۰خیلی باحال و رویایی شده اما تیونینگ منهارتش رو ترجیح میدم چوگ ترکیب مشکی و طلایی بینظیرش ورده بود
AMG GT R
۱۴ مرداد ۱۴۰۰خیلی اسپرت شده عالیه
پیام
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ای کاش Bmw یه نسخه GTS از M8 را بده بیرون عالی میشه
Reza Waffen SS
۱۵ مرداد ۱۴۰۰زیباست
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۶ مرداد ۱۴۰۰الحق که خوشگله، واقعاً گیراست،ایول جی پاور💪👌