تنها دو روز تا رونمایی رسمی بامو از سری هفت ۲۰۱۶ باقیمانده است، اما به لطف حواس پرتی مدیر وبسایت اتریشی این شرکت، ما اکنون تقریباً تمام جزییات این مدل را میدانیم. انتشار زودهنگام مشخصات سری ۷ جدید در وبسایت اتریشی بیامو باعث شد تا ما بتوانیم اطلاعاتی در مورد قیمتگذاری، مشخصات موتور و امکانات سری ۷ جدید بهدست آوریم و همچنین برخی از تصاویر داخلی و خارجی آن را البته با اندازه و کیفیت پایین تماشا کنیم.
بامو سری ۷ جدید در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ با سه موتور مختلف در نمایندگیهای اروپایی این شرکت عرضه میشود که شامل موتور شش سیلندر B58 جدید با ۳۲۶ اسب بخار در مدل 740i (همان موتور فیسلیفت 340i)، موتور V8 دو توربو با ۴۵۰ اسب بخار در مدل 750i xDrive و موتور شش سیلندر دیزلی جدید B57 با ۲۶۵ اسب بخار در 730d، میشود. علاوه بر موتور، این اطلاعات نشان میدهد که رنگهای متنوعی برای سری ۷ جدید در دسترس خواهد بود و مشتریان همچنین میتوانند این سدان لوکس را با رینگهای آلیاژ ۱۷، ۱۸، ۱۹ و یا ۲۰ اینچی انتخاب کنند.
برخی از امکانات اضافی اختیاری و ابزارهای داخلی شامل کیت M اسپورت، چراغهای جلو تطبیقی تمام LED، فرمان چندمنظوره و سرعتسنج دیجیتالی هم جز گزینههای روی میز خریداران است. شروع قیمت در اتریش از ۱۰۰٫۴۴۵ یورو (حدود ۱۱۲٫۱۲۲ دلار) برای 730d و ۱۰۷٬۶۹۰ یورو (۱۲۰٬۲۱۰ دلار) برای 740i خواهد بود.
رضا
۱۹ خرداد ۱۳۹۴قبلا یه عکس با کیفیت از نمای عقبش لو رفته بود که خیلی زیبا بود
ولی در هر حال رقابت با مرسدس sکلاس خیلی سخته هم برای سری 7 هم برای دیگر محصولات این سگمنت.هرچند که ب ام و همیشه جوان پسندتر از مرسدس بوده …
amin
۱۹ خرداد ۱۳۹۴قبل از این که عکساسو ببینم پیش خودم گفتم حتما بی ام و برای طراحی داخلی یه تغییر و تحولی میده اما الان که عکسای داخلیش رو دیدم … زهی خیال باطل ! همون طراحی تکراری !
همو ن اس ۵۵۰ رو با سیستم مجیک کنترل بادی خارق العادش ترجیح میدم :)
سینا
۱۹ خرداد ۱۳۹۴طراحی داخلی BMW دو سال پیش ر و به طراحی داخلی s500 ترجیح میدم. این طرح داخلی از نظر من چیزی کم نداره، بارها هم راجب این موضوع تو همین سایت بحث شده.
امیدوارم سری 7 جدید یک محصول با کیفیت و خوب باشه تا شاهد یه رقابت شانه به شانه با S500 باشیم
amir
۱۹ خرداد ۱۳۹۴بعضی ها در ایران جوری به برند های آلمانی مخصوصا bmw تعصب دارند که خود مردم آلمان ندارند s500 کلی جایزه گرفت ،تو طراحی داخلی یه جور انقلاب کرد حالا بعضی دوباره میان از این طراحی ساده تعریف می کنند و می گن باکیفیته مگه bmw کیفیت پایین اصلا تولید می کنه فقط می گیم طراحی سادست همین
حسين
۱۹ خرداد ۱۳۹۴درود.
به قول داوینچی: «سادگی، نهایت کمال است»
اس کلاس هم کابینش خیلی سادس و همین سادگی خیییلی قشنگش کرده. این نکته رو هم در نظر بگیرید که درسته که کابین سری 7، وقار کابین S رو نداره، اما S هم پویایی کابین سری7 رو نداره.
احمدرضا
۱۹ خرداد ۱۳۹۴اتفاقا طرفدارای بنز متعصب اینجا خیلی بیشتره
P.G
۲۰ خرداد ۱۳۹۴حسین جان،نشد برادر:)
این جملتو واسه ما تفسیر کن ببینیم منظورت دقیقاً چیه:
“درسته کابین سرى 7 وقار کابین S کلاس رو نداره،اما کابین S هم پویایى سرى 7 رو نداره!”
اون الان این که گفتى یعنى چى؟!
یعنى کابین S پویایى نداره؟!
اصلاً منظور از پویایى چیه؟! چه فاکتور هایى رو شامل میشه؟
چون این ماشین بى ام و است سادگى نهایت زیبایىه! یا این موضوع براى برندهاى دیگه هم صدق میکنه؟
آقا حسین روشن سازى کن ببینیم منظورت چیه،فقط خواهشاً تفسیر به رأى نکن!:)
حسين
۲۰ خرداد ۱۳۹۴درود بر بازرس ارشد… که الان با لباس شخصی اومده مچ بگیره ;)
اول اینکه سادگی در هر چیزی نهایت کمال و پختگی و ماندگاری رو داره و اگه خوش سلیقگی هم درش به کار بره، نهایت زیبایی رو هم پیدا میکنه و این موضوع فقط برای ب ام و نیست و برای همه خودروسازها صدق میکنه. امیر در مورد کابین ب ام و گفت: «حالا بعضی دوباره میان از این طراحی ساده تعریف می کنند» منم گفتم که سادگی عیب نیست و کابین بنز هم سادس.
منظورم از وقار و پویایی هم این بود:
کابین بنز یک فضای لوکس و ساده و با ابهت و سنگین و مجلسی رو به نمایش میذاره و کابین ب ام و یک فضای لوکس و اسپرت. منظور من از پویایی بیشتر، اسپرت تر بودنشه. من نمیگم کابین ب ام و (به زبون ساده) سنگین و مجلسی نیست و کابین بنز هم پویا و اسپرت نیست، بلکه میگم کابین ب ام و حس حرکت و کابین بنز حس صلابت بیشتری رو القا میکنن
پویایی رو میشه Dynamic بودن ترجمه کرد
نمیدونم تونستم اون چیزی که میخواستم رو برسونم یا نه؟! به هر حال اگه قانع نشدی دوباره میگم. فقط دستگیرم نکن ;)
جی تی ار
۱۹ خرداد ۱۳۹۴تغییر نداده????کلا دوتا عکس ناقص از کابین می بینیم که تازه تو همین دوتا عکس ده ها تغییر رو می تونم برات بشمارم. اگه بخوایم بگیم که شباهت ندارن که قطعا گزافه گفتیم; کمااینکه کابین زیبای s جدید شباهت های غیرقابل انکاری با مدل قبلیش داشت. بعضی دوستان انتظار دارند که مثلا فرم قسمت تنظیمات تهویه و سیستم صوتی باید کاملا جدید باشه. مگه برا کابین s اینجوری بود? همان چند دکمه کلاسیک گونه که زیر پنجره های کولر قرار دارند. تو مدل قبلی هم همین بود. فرم مانیتور و الحاقش به صفحه کیلومتر شمار یه شلاهت عمده ی دیگر در دونسل پیاپی s. اما مشاهده می کنیم که تو همین موارد ذکر شده به عنوان تشابه, تغییراتی صورت گرفته که باعث بروز شدن و زیبا شدن کابین s جدید شده. پس عزیزم نیا یه ایراد چرت الکی بگیر…
milad
۱۹ خرداد ۱۳۹۴سری 7 آوج شکوه bmw…
شلبی
۱۹ خرداد ۱۳۹۴خیلی عالیه ولی باید باز هم تا رونمایی رسمیش صبر کرد تا اطلاعات و تصاویر کامل تری ازش بیاد ولی رقابت در این کلاس با بنز کار خیلی سختیه
حسين
۱۹ خرداد ۱۳۹۴درود. سری 7 فردا رونمایی میشه، فقط امیدوارم پدال زود خبرشو بذاره. در مورد کابینش هم یکم بی طرف قضاوت کنید.
آقا چشماتو ببند، بعد باز کن و به عکس داخل کابینش نگاه کن… به نظرتون توی نگاه اول قشنگ نیست؟؟ کاری نداشته باش شبیه بقیه مدلها هست یا نه، واقعا از نگاه کردن بهش خسته میشی؟؟؟ این کابین خیلی قشنگه، چرا بیخودی میخواین ایراد بگیرین؟
یه نگا به کابین مدلهای مختلف ب ام و بندازین، میبینید که از سال 2012 که سری 3 رونمایی شد، یه تغییر سبک در طراحی کابین اتفاق افتاد و کم کم ادامه پیدا کرد تا حالا به اینجا رسیده و کامل شده. الان چند سال همین سبک ادامه پیدا میکنه و بعد دوباره کم کم تغییر میکنه.
عاشق اون کنسول معلقش شدم
جی تی ار
۱۹ خرداد ۱۳۹۴سلام حسین جون.
میدونی مراسم رونماییش ساعت چنده?…
حسين
۱۹ خرداد ۱۳۹۴سلام بر جی تی آر عزیز
ساعت دقیق پرده برداریشو نمیدونم ولی مراسم رونمایی قبل از اذان ظهر انجام میشه و بعد از برگزاری نماز جماعت ظهر، مسئولین میرن برای صرف ناهار ;) ;) ;)
یه خواهش از پدال دارم، اونم اینکه خبرشو سریع بذارین روی سایت
احمدرضا
۱۹ خرداد ۱۳۹۴بهترینه مطمعنم
AMGs
۱۹ خرداد ۱۳۹۴به پا s نمی رسه
ساسان.م
۱۹ خرداد ۱۳۹۴فکر کنید ب ام و سری 7 با رینگ 17
ب ام و جان گرفتی مارو؟ :D
Fsport
۱۹ خرداد ۱۳۹۴هه هه هه هه…باز مثل بقیه بی ام و هاست…باز هم شکست طراحی.
حسين
۱۹ خرداد ۱۳۹۴هه هه هه هه
…
Fsport
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ااااااا پس شما هم خندت گرفت؟؟؟؟؟:-D :-D :-D :-D
فکر نمیکردم اینقدر خنده دار باشه که طرفدارانشم به خنده وا داره :-D :-D :-D :-D
جی تی ار
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ها ها ها…
شکست در طراحی. نکنه بنز در اوج مسند طراحیه???!!! طراحی هایی که بویی از اصالت یک و نیم قرنه مرسدس کبیر نبرده اند???!!!
جک واقعا قشنگی بود. استفاده از عناصر خیال و آرزو پردازی در این کامنت موج میزنه. احسنت به این سطح از دانش ادبی…
Fsport
۲۰ خرداد ۱۳۹۴اووووووج؟؟؟؟؟؟؟؟شما برو اول ۳ تا ماشینتون رو عین هم نزن بد بیا از عصاااااااااااااااااااااااااالت صحبت کن…عصالت :-D :-D :-D
جی تی ار
۲۰ خرداد ۱۳۹۴من که ازت این همه تعریف کردم چرا عصبی می شی???:-P
کدوم سه تا دقیقا?????!!!!
نقاط اشتراک بین cوsجدید رو امکان نداره بین دو سطح کاملا متفاوت از بی ام و ببینی. اگرم دوباره گیر دادی به سری 3و4 که خدا روزی ات رو جای دیگه بده.
اصلا اینارو ول کن. بیام و طراحیش هرچی هم باشه دیگه نمیاد از بنز کپی کاری کنه که GLE COUP…
luis
۱۹ خرداد ۱۳۹۴خدایش باوقار وزیباست دوسش دارم.
علي رضا
۱۹ خرداد ۱۳۹۴فوق العاده اس…عالیه..قبول دارم که سری هفت هیچ وقت به فروش s کلاس نمیرسه، ولی عوضش فروش C کلاس هم به سری 3 نمیرسه.
نوید جهرمی
۱۹ خرداد ۱۳۹۴بین سری هفت ها این بار از قیافش خوشم اومد.
اما سدان لوکس بنز اس کلاس لوکسه . ب ام و اسپرته و آئودی بین این دو
بنتلی
۱۹ خرداد ۱۳۹۴بی ام دبلیو تو طراحی ریسک نمیکنه،برعکس بنز ک با تحول کلی موجب حیرت همه شد،بی ام دبلیو باید ی طراحی فوق العاده ومتفاوت انجام بده ک ب ذهن کسی نرسه مثل کاری ک تو i8انجام داد وموجب شگفتی شد،راستی درای عقبش زیادی کشیده نیستن؟!ی جورایی تناسبشو بهم زده،
دوستان بزرگوار من فقط نظرمو گفتم بعضی دوستان به دل نگیرن
حسين
۲۰ خرداد ۱۳۹۴درود. سری i ب ام و یک سری کاملا جدید بود و ب ام و میتونست اونو با هر شکل و شمایلی که میخواد تولید کنه و دستش باز بود. اما در نسلهای آینده سری i مجبور به حفظ اصالت میشه و احتمالا طراحی ساده تری رو به نمایش بذاره. همینطور توان طراحی و نوآوری و خلاقیت خودش رو در کانسپت فیوچر لاکچری نشون داد و ثابت کرد که هنوز هم جزء بهترین های طراحیه.
اما در مورد درهای عقب: در مدل معمولی اینجوری نیست اما در مدل L (کشیده)، درهای عقب بزرگتر هستن و صندلی های عقب فضای بیشتری دارن. من از کشیده بودن درهای عقب خیلی خوشم میاد. یه جورایی ابهت داره
Mamas
۲۰ خرداد ۱۳۹۴این همون چیزیه که باید باشه ، ساده و با اصالت ، منم با اون قسمت داشبورد معلق خیلی حال می کنم … منتظر خبره رونمایی هستم
بنتلی
۲۰ خرداد ۱۳۹۴بانظرت موافقم حسین جان،ولی میتونست ازکانسپت سری9 توطراحی سری7 استفاده کنه،خیلی جذاب ترمیشد،فیوچرلاکچری واقعا زیباست فقط ب نظرم پشتش یکم بد شده،خیلی بده ک بیشتر کانسپت های بی ام و فقط درحد کانسپت باقی میمونه و تولید نمیشن چون واقعا زیباهستن
حسين
۲۰ خرداد ۱۳۹۴بنتلی عزیز، فیوچر لاکچری کانسپت سری 9 نیست و همونطور که از اسمش پیداس، نمای لوکسهای آینده رو به تصویر میکشه. سری 9 اصلا معلوم نیست تولید بشه یا نه!! همه کمپانی ها همینجوری هستن و کانسپتهاشون به راحتی به تولید نمیرسه. اما یه نکته دیگه: هیچ وقت یه سری محصولات با قدمت رو یهویی تغییر نمیدن. تغییرات بسیار آهسته داره انجام میشه. ویژگیهایی از فیوچر لاکچری و گرن لوسو کوپه رو در محصولات ب ام و میشه دید که نشون دهنده هدف گیری طولانی مدت ب ام و برای رسیدن به سبک طراحی فیوچر لاکچری و گرن لوسو هستش.
و یه جمله تکراری: باز هم میگم هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت از روی عکس در مورد ظاهر ماشینا قضاوت نکنید :)
بنتلی
۲۰ خرداد ۱۳۹۴دوست عزیز من، حسین آقای گل،من انقد داغون نیستم اون دوتارو قاطی کنم با هم!!!نظرمو درمورد دوتاشون گفتم
درمورد حرف آخرت ما سعادت دیدن از نزدیک و تستشو نداریم تهش کلیپشو میتونیم ببینیم