به نظر شما در یک درگ دوستانه ب ام و i8 که هم هیبریدی است و هم اسپرت در برابر پورشه ۹۱۱ کررا S که اسپرتی تمام عیار است، در مسافت یک کیلومتر دوام می آورد؟ برای یافتن جواب این سوال به سراغ Evo می رویم . . .
[jwplayer mediaid=”۸۶۵۶۳″]۹۱۱ کررا S که در این رقابت حاضر شده مجهز به پکیج سفارشی Powerkit است و به همین دلیل خروجی انجین آن از ۳۹۵ اسب به ۴۲۵ اسب افزایش یافته. اما قدرت ۶۸ اسبی بیشتر پورشه ابتدا تحت تاثیر گشتاور ۱۳۰ نیوتن متری بود که ب ام و اضافه تر از پورشه داشت اما بتدریج وزن بیشتر i8 تاثیرگذار شد تا نهایتا اضافه وزن ۹۰ کیلوگرمی i8 مانع رسیدن او به ۹۱۱ شود.
با اینکه i8 تنها با اختلاف ۰.۸ ثانیه مغلوب ۹۱۱ کررا S شد اما فراموش نکنیم که در اینجا خودرویی شکست خورد که می تواند ۳۷ کیلومتر را بدون یک قطره بنزین طی کند!
911Carrera S PwerKit | BMW i8 | |
۰ تا ۴۸ کیلومتربرساعت | ۱.8sec | ۲.0sec |
۰ تا ۹۶ کیلومتربرساعت | ۴.2sec | ۴.5sec |
۰ تا ۱۶۰ کیلومتربرساعت | ۹.7sec | ۱۰.2sec |
۴۰۰ متر | ۱۲.7sec | ۱۳.0sec |
۱۰۰۰ متر | ۲۲.9sec | ۲۳.7sec |
مشخصات کارخانه ای | 911Carrera S PowerKit | BMW i8 |
پیشرانه | 6cyl inline | 3cyl + Electric Motor |
حجم انجین | ۳.8L | ۱.5L |
قدرت | 425hp | 357hp |
گشتاور | 440nm | 570nm |
وزن | 1395kg | 1485kg |
۰-۱۰۰ | ۴.0sec | ۴.4sec |
حداکثر سرعت | 308km/h | 250km/h |
قیمت (معادل) در انگلیس | ۱۳۶,۴۰۰$ | ۱۶۳,۱۰۰$ |
e36
۱۶ شهریور ۱۳۹۳باز Evo شیرین کاری کرد
باز نبرد نا برابر
huayra
۱۶ شهریور ۱۳۹۳من ک کررا رو خیلی دوس دارم تازه من کررا 4 هم سوار شدم مشکی بود تو بیروت…
مصطفی
۱۶ شهریور ۱۳۹۳مبارکه.شاهکار کردی!
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۶ شهریور ۱۳۹۳ولی به نظر من رقابت خوبی بود البته شتاب ها نباید بیشتر از یک یا نهایتا”دو دهم ثانیه اختلاف داشته باشه و تاپ اسپید پورشه هم خیلی بیشتره.اما نباید تنها به مسیر مستقیم بسنده کرد چرا که پیست و مسیر پیچ دار مهمتره و شاید i8 از این نظر قویتر باشه.
همون طور که خودتون میدونید یکی دیگه از نقاط قوت ب ام و هندلینگ فوق العاده اش است و این ویژگی رابطه ی مستقیمی با مانور بهتر توی پیست داره.
علی
۱۶ شهریور ۱۳۹۳پدال جان چند مدتی سحر خیز شدی.
ولی به نظر من خرید bmwبه صرفه تر از پورشه است.البه این نظر شخصی بنده است.ولی در کل پورشه واقعا ماشین محبوب و عجیب و غریبی است.
علی
۱۶ شهریور ۱۳۹۳پدال جان چند مدتی سحر خیز شدی.
ولی به نظر من خرید bmwبه صرفه تر از پورشه است.البه این نظر شخصی بنده است.ولی در کل پورشه واقعا ماشین محبوب و عجیب و غریبی است.
قیمت bmwبا تخفیف دولتی انگلیس ۹۰/۰۰۰پوند است ولی پورشه ۱۰۳/۰۰۰
انزو
۱۶ شهریور ۱۳۹۳من کاری ب نتیجه درگ ندارم من طرفدار بی ام و هستم.
Ferrari
۱۶ شهریور ۱۳۹۳اولین درگ بود از evo که میشه گفت دو خودروی حاظر تا حدی با هم برابرن.
ولی از اول معلوم بود پورش پیروز این درگ خواهد بود، ولی میدونید چیه من BMW بیشتر دوست دارم.
mahdi
۱۶ شهریور ۱۳۹۳واقعا درگ مضخرفی بود یه پورشه تمام اسپرت در مقابل بی ام و که از تمام لحاظ از پورشه ضعیف تر بود
RainCityCars
۱۶ شهریور ۱۳۹۳:::::: BMW :::::: پورشه 911 رو بدون کیت عمرا ببره
مصطفی
۱۶ شهریور ۱۳۹۳پدال کاری کردی که صبح مونو با درگ شروع کنیم.دمت گرم.
محمد.
۱۶ شهریور ۱۳۹۳مسلما پورشه با ماشینای هیبریدی یا الکتریکی فقط بلده درگ کنه و برنده بشه چه با کیت چه بدون کیت چون با سوپر اسپرت های کامل نمیتونه درگ کنه..بازم پرچم bmw بالاست هر کاری کنید. با اختلاف 0.8 ثانیه باخت اینم زیاد چیزی نیست.
mehran911
۱۶ شهریور ۱۳۹۳دوست عزیز شما می تونی چند تا سوپر اسپرت کامل نام ببری؟؟؟ در حال حاضر پورشه تو شتاب اولیه در جهان هیچ رقیبی نداره تکرار میکنم هیچ رقیبی فقط کافیه نگاهی به شتاب 2.2 پورشه 918 بکنی از طرفی در این درگ اگر پورشه بدون کیت هم بود هیچ کاری از BMW ساخته نبود چون شتاب Carrera s بدون کیت 4.3 ثانیست و BMW 4.5 ثانیه
BMW4ever
۱۶ شهریور ۱۳۹۳دوست عزیز عذر میخوام شتاب 918 از صفر تا صد 2.6 ثانیه است تو خوده سایتشم همینو زده بعد تو از کجا گفتی 2.2
mehran911
۱۶ شهریور ۱۳۹۳دوست خوب من سایت پورشه شتاب 0 تا 60 مایل رو 2.5 ثبت کرده که راستش قبلا 2.6 بود اما تو تمام تست های انجام شده توسط مجلات معتبر خودرو زمان 2.2 ثبت شده همینطور خود پدال فقط لازمه در صفحه اصلی پدال 3 صفحه به عقب برگردی و پست ((10 نمونه از بهترین خوردرو های سبز )) رو بخونی
mehran911
۱۶ شهریور ۱۳۹۳اینم لینک صفحه
http://www.pedal.ir/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87/%DB%B1%DB%B0-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A8%D8%B2/
محمد
۱۶ شهریور ۱۳۹۳آخه این چه تستیه، اگه قراره باشه دیگه چرا نسخه تقویت شده، مسخرست
یونس
۱۶ شهریور ۱۳۹۳تست نابرابر.
evo بیشتر تست هاش درست نیست نمونه همین کی آخه 911 رو با i8 مقایسه کرده.
ولی بازم BMW بهتره.
محمدرضا
۱۶ شهریور ۱۳۹۳آقاااااااا BMW کجا porsche کجا؟؟؟ i8 با این موتورش تا اینجاشم اومده خودش کلیه پورشه اگه تونست این موتورو با این بازدهی بسازه…
BMW سلطان…
mehran911
۱۶ شهریور ۱۳۹۳محمد رضا عزیز در پورشه918 از یک موتور 4.6 لیتری نفس طبیعی 608 اسب بخار و فقط از یک موتور الکتریکی نیروی فوق العاده 286 اسب بیرون کشیده شده با مصرف 3.3 لیتر در صد کیلومتر پس پورشه هر کاری میتونه بکنه
محمدرضا
۱۶ شهریور ۱۳۹۳مهران عزیز
BMW i8: این خودرو که میتواند به صورت تمام چرخ متحرک هم عمل کند دارای یک موتور 1.5 لیتری سه سیلندر توربو شارژر دار است.
porsche 918 spyder 2015:موتور احتراق داخلی: DOHC 32-valve V-8، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، انژکتور سوختمستقیم، گنجایش: ۴۵۹۳ سیسی
منبع:سایت پدال
قضاوت با خودت عزیز…:ِ)
منکه منکر پورشه نمیشم اما به نظرم تکنولوژِی BMW بیشتره اگه i8 یه موتور4500 داشت فک کن چی مشید و نتیجه همین درگ چی میشد…
محمدرضا
۱۶ شهریور ۱۳۹۳تازه اینجا برتری تکنولوژِی BMW ثابت میشه:
BMW i8: این خودرو که میتواند به صورت تمام چرخ متحرک هم عمل کند دارای یک موتور 1.5 لیتری سه سیلندر توربو شارژر دار است که قادر است حدود 230 اسب بخار توان تولید کند.یعنی حدود 155 اسب بخار برای هر لیتر…یعنی اگه مثل 918 4600 بود میشد 713 اسب بخار.
porsche 918 spyder 2015:موتور احتراق داخلی: DOHC 32-valve V-8، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، انژکتور سوختمستقیم، گنجایش: ۴۵۹۳ سیسی، قدرت ۶۰۸ اسب بخار.
BMW سالاره…
mehran911
۱۶ شهریور ۱۳۹۳محمد رضا عزیز در این که BMW شرکت بزرگی است هیچ شکی نیست اما دقت کن پورشه 918 با نفس طبیعی یعنی بدون توربو 608 اسب تولید کرده و از طرفی اینکه شرکتی ازتوربو شارژر با فشار بالا استفاده کنه هنر نیست بعنوان مثال پژو در مدل RCZ با موتور THP که مخفف turbo high pressureهستش و حجم1.6 لیتری توانایی تولید 266 اسب و گشتاور 330 نیوتون متر را دارد پس الان پژو میتونه ادعا کنه بهترین موتور رو تولید کرده که اصلا اینجوری نیست البته i8 یکی از بهترین موتور های هیبریدی جهان رو داره ولی من با دلایلی که اگه بخوای برات توضیح میدم موتور 918 رو بهتر میدونم
محمدرضا
۱۶ شهریور ۱۳۹۳بیخیال داداش اگه بخوایم بحث کنیم حرف زیاده ممکن باعث دلخوری بشه حرفتم لایک کردم چون قبولش دارم ولی من موتور i8 رو میپسندم :) و اینم بگم من از ماشینای پورشه اصلا خوشم نمیاد یعنی به دلم نمیشینن اما تنها ماشین پورشه که خیلی دوسش دارم و به نظرم خیلی خوشگلو جذاب و خوش استایله همین 918 :)
mehran911
۱۶ شهریور ۱۳۹۳من برعکس شما بعد از پورشه BMW رو دوست دارم چون واقعا دوست داشتنیه. خوشحال شدم بیشتر با شما آشنا شدم موفق باشی
datsun
۱۶ شهریور ۱۳۹۳به نظر من i8 با اینکه هیبریدی بود ولی بازم خیلی خوب کار کرد واختلاف زیادی با 911 نداشت
e36
۱۶ شهریور ۱۳۹۳چرا قیمت جدید ماشینارو نمیزاری پدال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Ahmad..F12
۱۶ شهریور ۱۳۹۳بیامو خیلی خوب کار کرد
Ahmad
۱۶ شهریور ۱۳۹۳هردوشون عالی و بی نظیر.
مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج
۱۶ شهریور ۱۳۹۳ترو خدا نگاه کنین
حجم موتور
نوع موتور
نوع خودرو
این هیبریدی اون یکی اسپرت
کجاشون به هم میخوره آخه
حالا اگه m4بود یه چیزی
امید
۱۶ شهریور ۱۳۹۳نمیشه از این درگ گفت که اون بده این خوب هردوشون عالین و دوست داشتنی
Vahid
۱۶ شهریور ۱۳۹۳عالی. عاشق پورشه بودم و هستم و میمونم. گرچه میدونم که هیچوقت سعادت اینو ندارم که مالک یکیش بشم.
Vahid
۱۶ شهریور ۱۳۹۳بازم جای لطفش باقیه که آدم یه like به خودش میتونه بده که ضایع نشه.مگه نه بچه ها؟
مـ♥حـ♥مـ♥د
۱۶ شهریور ۱۳۹۳:-/
گاهی اوقات شک میکنم اینا که تو شرکت EVOمشغولن واقعا مهندسن!
بازم یه مقایسه عجیب و غریب دیگه
مجتبی (ساروی)
۱۶ شهریور ۱۳۹۳کلا شوخی دارن و نمیدونم چرا همش میخوان بی ام رو ضایع کنن؟؟؟؟والا
mb1909
۱۷ شهریور ۱۳۹۳باید منتظر amg gt باشیم تا ببینیم چجور ماشینیه من که مطمئنم این دو تا رو راحت میخوره