همه ما میدانیم که نسل جدید بامو M3 و M4 با وجود کوهی از انتقادات در پی طراحی جلوپنجرههای بزرگ و غیرمعمول آن، از پرفورمنسی کمنظیر بهره میبرند.
حالا مجله carwow به سراغ نسل جدید و نسل قدیم این مدل رفته که البته مدل قدیمی تیونینگ شده است و قدرتی ۷۰۰ اسب بخاری دارد. اما قبل از اینکه به سراغ ویدئو برویم بیایید مروری بر اطلاعات این پدر و پسر داشته باشیم.
مدل جدید بامو M3 از همان پیشرانه ۶ سیلندر خطی مجهز به دو توربو شارژر استفاده میکند که در اینجا ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور توسط یک گیربکس ۸ سرعته به چرخهای عقب فرستاده میشود.
اما M3 قدیمی هم از همین پیشرانه استفاده میکند که دستخوش تغییراتی شده و در اینجا قدرتی ۷۰۰ اسبی به همراه ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید میکند که توسط یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه مانند پسر خود به چرخهای عقب منتقل میشود.
بامو M3 کامپیتیشن جدید
- موتور سه لیتری ۶ سیلندر خطی توئین توربو
- ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور
- گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
- محور عقب محرک=RWD
- وزن ۱۷۳۰ کیلوگرم
- قیمت ۷۴,۸۱۵ پوند
بامو m3 قدیمی
- پیشرانه ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری توئین توربو
- ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن گشتاور
- گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه
- محور عقب محرک=RWD
- وزن ۱۵۹۵ کیلوگرم
- قیمت ۶۵,۰۰۰ پوند
ترجمه: محمد دهقان
[دانلود ویدئو]
mohamadreza
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ایول
مدل جدید با اینکه از مدل قدیم ۲۰۰ اسب کمتر داره و۳۰۰نیتون متر هم گشتاورش کمتره(که گشتاور توی شتابگیری اولیه و کندن ماشین از زمین و ایجاد ترکشن و چسبندگی خیلی تاثیر گذاره) بازم توی درگ ایستاده برنده شد.
به این میگن پیشرفت به معنای واقعی کلمه👌👌
mohamadreza
۱۵ خرداد ۱۴۰۰البت هاین نکته هم یادم رفته بود که حتی مدل قدیمی وزنشم خیلی کمتره
MAHDI
۱۵ خرداد ۱۴۰۰بله، M3 کامپتیشن اونم نسخه محرک عقب حتی سریع تر از رقبای چهار چرخ محرک خودش هستش.
زمان 11.5 و 11.6 ب ام و M3 اونم نسخه محرک عقب همون زمانی هستش که آئودی RS6 و RS7 با قدرت بسیار بیشتر و البته چهار چرخ محور معمولا در carwow ثبت میکنن و این شگفت انگیز بوده ❤️
بدون شک M3 کامپتیشن چهار چرخ محور میتونه رقیب خطرناکی برای مرسدس E63S و آئودی RS6 و RS7 باشه. در پیست M3 کامپتیشن محرک عقب که با اختلاف قابل توجهی از همشون سریع تر بوده.
(( نکته جذاب M3 CS نسل جدید هستش که در حال تست دیده شده ))
Reza
۱۷ خرداد ۱۴۰۰نسخه قدیمی خوشگل تره
BenzSLR
۱۵ خرداد ۱۴۰۰کنار همدیگه ابهتشون بیشتره
امیر
۱۵ خرداد ۱۴۰۰برام مهم نیست مدل جدید پرفورمنس بهتری داره نسبت به مدل قدیمی یا نه.
من فقط نسل قبل رو دوست دارم.
mohamadreza
۱۵ خرداد ۱۴۰۰آره موافقم
ب ام و M3وM4جدید با اینکه پرفورمنسشون خیلی پیشرفت کرده ولی جدا از بحث جلوپنجره و اینا اصلا یجوری قیافشون شبیه ب ام و نیس.
چراغای عقبشون بیشتر شبیه محصولات کیا و هیوندای شدن
MAHDI
۱۵ خرداد ۱۴۰۰نسخه محرک عقب M3 جدید زمان 11.6 رو ثبت کرد، جالب اینه در تست carwow که با این ماشین قبلا انجام داد زمان 11.5 رو ثبت کرد، این در حالی هستش که رقبای چهار چرخ محرک یعنی RS4 و RS5 در این مجله معمولا زمان 11.9 و 12 رو ثبت میکنن.
باید دید نسخه چهار چرخ که جدیدا رونمایی شده چه عملکردی خواهد داشت❤️
ایران
۱۵ خرداد ۱۴۰۰جالب بود ولی ولی نسل قبل یه زیبایی خاصی داره
AHMET 2002
۱۵ خرداد ۱۴۰۰اینم مقایسه ۵۱۰اسب استوک با ۷۰۰ تا افتر مارکتی
مهردادکمال
۱۵ خرداد ۱۴۰۰قدیمی خیلی نازتره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۵ خرداد ۱۴۰۰قدیمیه خیلی خوشگله….
Ali+
۱۵ خرداد ۱۴۰۰فقط ای ۴۶ سلطان همه ام ها
Philipp
۱۶ خرداد ۱۴۰۰+ e30
مهراد
۱۵ خرداد ۱۴۰۰دمت گرم آقای دهقان
بسی لذت بردیم
ماکسیمیلیان ، یا ضامن آهو (علیه السلام)
۱۵ خرداد ۱۴۰۰با احترام به سلایق کاربران ، نظر بنده نسل قبلی ب ام و ام ۳ خواهد بود.