دوئل باقیمانده از مرحلهٔ یکچهارم نهایی، سومین دوئل از گروه سدانهای بزرگ لوکس
نتایج دوئل قبلی بین مرسدس بنز S کلاس و مازراتی کواتروپورته
مجموع آراء: ۱۷۷۹
آراء مرسدس بنز S کلاس: ۱۳۳۶
آراء مازراتی کواتروپورته: ۴۴۳
پیروز دوئل: مرسدس بنز S کلاس با کسب ۷۵ درصد از کل آراء
آئودی A8 | لینکلن کانتیننتال |
آئودی A8 | |
مرسدس بنز S کلاس | مازراتی کواتروپورته |
مرسدس بنز S کلاس | |
بامو سری ۷ | کادیلاک CT6 |
؟ |
بامو سری ۷
تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵
نسل کنونی: ششم
پلتفرم: CLAR بامو
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۹,۲۷۶ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۸,۲۷۱ دستگاه
کادیلاک CT6
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۵
نسل کنونی: اول
پلتفرم: اُمگا جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۰,۵۴۲ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۹,۶۶۸ دستگاه
مقایسهٔ مشخصات فنی
کادیلاک CT6 | بامو 740i | |
پیشرانه | ۳ لیتری V6 | ۳ لیتری I6 |
تنفس | توئین توربو | توربوشارژ |
قدرت | ۴۱۰ اسب بخار | ۳۲۵ اسب بخار |
گشتاور | ۵۴۰ نیوتن متر | ۴۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | عقب یا چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۵.۰ ثانیه | ۵.۴ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۳.۴ ثانیه | ۱۳.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۱.۲ لیتر (ترکیبی) | ۱۰.۷ لیتر (ترکیبی) |
تولید آلایندگی | – | ۱۵۹ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۷۴ لیتر | ۷۸ لیتر |
وزن | ۱۸۶۰ کیلوگرم | ۱۷۲۵ کیلوگرم |
طول | ۵.۱۸ متر | ۵.۱۰ متر |
فاصلهٔ محوری | ۳.۱۱ متر | ۳.۰۷ متر |
حجم صندوق بار | ۴۳۵ لیتر | ۵۱۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۵۱,۴۹۰ دلار | ۸۴,۰۹۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۶۶,۱۹۰ دلار | ۸۴,۰۹۵ دلار |
*مشخصات فنی و قیمت هردو خودرو متعلق به مدل ۲۰۱۸ و نسخۀ پیش از فیسلیفت است
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10226163]
امیر
۱۰ بهمن ۱۳۹۷کابین کادیلاک اصلا حس لوکس بودن رو نداره ویجوری توذوق میزنه باز لینکلن بهتره برای رقابت با المانهای گردن کلفت هرچند قیمت کمتر وقدرت بیشتر مزیته ولی راحتی حس لوکس داشتن اولویت اوله تواین کلاس وبی ام بهتره
محمد
۱۰ بهمن ۱۳۹۷“مشخصات فنی و قیمت هردو خودرو متعلق به نسخۀ پیش از فیسلیفت مدل 2018 است”
خب وقتی جفتون فیس لیفت شدن چرا مشخصات بعد فیس لیفت رو نگذاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیر دهقان
۱۰ بهمن ۱۳۹۷چون مشخصات کامل و قیمت نسخه فیسلیف شده هیچکدوم هنوز منتشر نشده
ارش
۱۰ بهمن ۱۳۹۷اتفاقا مشخصات بی ام و منتشر شده ۳۹۵ اسب بخار برای موتور ۶ سیلندر و ۵۳۰ اسب بخار برای موتور ۸ سیلندر
محمد
۱۰ بهمن ۱۳۹۷کادیلاک فیس لیفت موتورش شده:
۴.۲ لیتری
با قدرت : ۵۵۰ اسب بخار
با گشتاور : ۶۲۷ نیوتن متر
.
ب ام و فیس لیفت موتورش شده:
۴.۴ لیتری
با قدرت : ۵۳۰ اسب بخار
با گشتاور : ۷۵۰ نیوتن متر
.
که شتابش رسیده به ۳.۹ ثانیه
شتاب کادیلاک رو من پیدا نکردم
.
و با توجه به اینکه ب ام و سبکتره، عملکرد فنی کادیلاک با توجه به وزن بیشتر و گشتاور کمتر بعیده بالاتر از این باشه!!!
.
ضمنا ب ام و موتور قوی تر ۶.۶ تویین توربو هم داره که در رقابت برابر قرار نمیگیره اینجا
اینم از مشخصات فنی بروز شده که پدال جان نگذاشت
که یعنی دست ب ام و علاوه به پرستیژ طراحی، در این مورد هم خالی نیست
هرچند که کادیلاک فیس لیفت هم قابل توجهه
Yousef
۱۰ بهمن ۱۳۹۷گشتاور کادیلاک 850 نیوتن بر متره!
حسن
۱۰ بهمن ۱۳۹۷فروش بالاتر کادیلاک ct6 واقعیت بازار امریکا رو نشون میده
Mآsكvيch
۱۰ بهمن ۱۳۹۷واقعیت بازار امریکا رو میخوای بدونی؟
فروش بی ام دبلیو در سال ۲۰۱۸ در امریکا: ۳۱۱۰۱۴ دستگاه
فروش کادیلاک در سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۱۵۰۳۶۱ دستگاه
اینم واقعیت :))
اینجا هم جالبه سری ۷ حدود ۳۳ هزار دلار گرون تره اما با این وجود اختلاف فروش فاحشی نداشته با کادیلاک !
Reza
۱۰ بهمن ۱۳۹۷100% BMW ???
یانکی
۱۰ بهمن ۱۳۹۷لازمه چندتا نکته بگم.اول یه دوستی نوشته گشتاور ct6 برابر 650 هست در حالی که گشتاورش 850 نیوتن متره.اینجا هم که میبینید وزن کدیلاک بیشتر به خاطر نسخه کوتاه بیمر وگرنه کذیلاک رکورد دار کاهش وزن تو این کلاسه.نکته بعدی عکسهایه داخل کدیلاک مربوط به نسخه پایه قدیمیه.نسخه فول جدید کنسول متفاوت شیفتر متفاوت داره و صندلی عقبهاش تنظیم کامل برقی داره و کنسول بزرگ با ادوات کنترل.داخل بیمر قشنگ نیست ولی مواد توپی کار کردن کدیلاک داشبردش نازه ولی رو دریهاش خیلی سادست.در کل من عاشق کدیلاکم و بس.
The notorious B.I.G
۱۰ بهمن ۱۳۹۷بی ام و برای مسعول عزیزه و کادیلاک برای آقازاده ی عزیز تر????
فرشید
۱۱ بهمن ۱۳۹۷کادیلاک جنتلمن خودروهاست! باشخصیت ، باکلاس و اصیل
Amir
۱۰ بهمن ۱۳۹۷فیس لیفت سری ۷ چیزی نیست که خیلی دوستش داشته باشم اما هنوزم وقتی جمع بندی کنیم میبینیم در کل بی ام و بهتر از کادیلاکه
❤BMW❤
Kamy R
۱۰ بهمن ۱۳۹۷بیامو برندش یه سرو گردن بالاتره و قیمتشم یه سرو گردن بالاتره
ولی در کل من بیمر رو انتخاب میکنم
مهدی
۱۰ بهمن ۱۳۹۷https://wheels.ae/reviews/group-tests/article/279/cadillac-ct6-vs-bmw-7-series-vs-mercedes-benz-s-class
رقابت بین سری7 ومرسدسs کلاس وکادیلاک ct6
مهدی
۱۰ بهمن ۱۳۹۷دوستان تنها رقابت بین این خودروهارو فرستادم بین کادیلاکct6 وبی ام و سری7 ومرسدس sکلاس.
که در این رقابت
جایگاه اول بی ام و سری7 باامتیاز 9
جایگاه دوم مرسدس sکلاس با امتیاز 8/5
جایگاه سوم کادیلاک ct6 باامتیاز 8
وقتی تایید شدبرای ارسال میتونیدببینید نتایج رو
E 36
۱۰ بهمن ۱۳۹۷به نظرم برای همسان بودن قدرت باید مدل 750 سری 7 لحاظ می شد
حسین وی
۱۰ بهمن ۱۳۹۷کاش بی ام و این مدل رو فیس لیفت نمیکرد -____-
رای من بی ام و
ولی خوب صدر بی چون و چرای این جدول اس کلاس خواهد بود
مهدی
۱۰ بهمن ۱۳۹۷انتخاب من سری7هستش. بخاطر طراحی لوکس تر وجذاب تر. کابین خیلی لوکس تر وباکیفیت تر. وهمینطور خیلی مدرن تر.وصذالبته حس لذت رانندگی آرامش بخش تر وهمینطور اسپرت تر.
البته پدال عکس ساده ترین مدل کابین سری7 رو گذاشته!!!
me84
۱۰ بهمن ۱۳۹۷.
فقط کابین audi a8 رو با این دوتا مقایسه کنید. حتی bmw هم نمیتونه باهاش رقابت کنه.
آرمین
۱۰ بهمن ۱۳۹۷نمیشه از هندلینگ عالی، لذت رانندگی بالا، طراحی اسپرت و جوان پسند، کابین زیبا و جذاب، همچنین شتاب و سرعت یکسان با توجه به توربو شارژر بودن و استهلاک کمترش نسبت به تویین توربو و طراحی پخته و آرگونومیک سری 7 به راحتی دست کشید و همچنین اختلاف قیمت 18000 دلاری هم توجیه پذیر و منطقیه
car lover
۱۷ مرداد ۱۴۰۳هندلینگ کادیلاک برتره، لذت رانندگی کادیلاک همینطور، طراحی مردونه و شیک تر و باوقار، شتاب بهتر کادیلاک، المانی ها و مخصوصا بی ام و خدای استهلاک هستن برخلاف امریکایی ها و کادیلاک. طراحی پخته جلو پنجره که شبیه شوفاژه؟
Jdm
۱۰ بهمن ۱۳۹۷Ct6.
قیافه زیباتر،مشخصات فنی بهتر،پرفورمنس بهتر،قیمت کمتر
فروش بیشتر(البته به شخصه اینو ملاک قرار نمیدم)
(Saeed(peugeot
۱۰ بهمن ۱۳۹۷با وجود اینکه bmw رو خیلی دوست دارم ولی با توجه به چهره این کادیلاک و مشخصات فنی و قیمت و بقیه چیزا رای من کادیلاکه
Solid Snake
۱۰ بهمن ۱۳۹۷بنظر من BMW
طراحی داخلی کادیلاک بیشتر برا رقابت با ماشینای نیمه لوکسه زیاد حس لوکس بودن رو نداره
BMW تو این کلاس تریم های مختلفی داره که در نهایت آلپاین هس که با اون موتور حجیم bmw ارائه میشه اما کادیلاک نهایتش به نسخه V میرسه
BMW به تکامل رسیده و تنها رقیبش تو این سگمنت SClass هست اما کادیلاک تازه داره راه تکامل رو طی میکنه
مهدی
۱۰ بهمن ۱۳۹۷https://wheels.ae/reviews/group-tests/article/279/cadillac-ct6-vs-bmw-7-series-vs-mercedes-benz-s-class
اینم رقابت انجام شده بین کادیلاکCT6 وبی ام و سری7 وهمینطور مرسدس Sکلاس
روزبه
۱۰ بهمن ۱۳۹۷خیلی دوس دارم بدونم رو چه منطقی آدم باید کادیلاکو ول کنه بچسبه به بیمر ؟ حداقل تو این کلاس رو هر چی دست بزاری کدی بهتر از بیمره خداییش …
مهدی
۱۰ بهمن ۱۳۹۷این دیگه از اون حرفا بود.کادیلاک ct6 خیلی خوبه اما اگه بجای سری7 مدل سری5 هم بودبازم از نظرکیفیت کابین. لذت رانندگی. آرامش کابین وپرفومنس بازم سری5 پیروز رقابت میشد.دوست عزیزتنها ماشینی که توان رقابت شانه به شانه باسری7 روداره مرسدس کلاسS و آئودی A8 هستش که هرکدم از این 3ماشین برتری هایی نسبت به اونیکی دارن.بعدشمامیگی کادیلاک ازهرنظر سرتره!!!!! عجب
حالا خوبه یکی از معدود رقابت هایی که بین سری7 وکادیلاکCT6 برگزار شده رو فرستادم که کادیلاک آخر شد وسری7 اول
علی رضا
۱۰ بهمن ۱۳۹۷من موندم جسارتا شما چرا عکس مرسدس رو پروفایلتونه ، لطفا همون عکس ارم بی ام و رو بزارید هویتتون مشخص بشه
رضا
۱۰ بهمن ۱۳۹۷نمیدونم چرا مردم ایران دست از سر بنز و بی ام و ور نمیدارن و کلا ایرانیها برای انتخاب ماشین خیلی از همدیگه تقلید میکنن مثلا هیوندای سانتافه که هیچ جذابیتی نداره خودشونو مبکشن براش چرا؟ چون چند نفر خریداری کردن تو خوزستان بعدش هر کس میخواست شاسی بلند بخره میگفت سانتافه در صورتی که کیا سورنتو خیلی از سانتافه قشنگتره باز هم میگفتن سانتافه
ولی من تو این انتخاب کادیلاک رو انتخاب میکنم
فقط با اسم تنهاش هم که خیلی ابهت داره از اونا سرتره
محمدرضا
۱۰ بهمن ۱۳۹۷Ct6 ارزش چیزی که ارایه میده نسبت به سریه ۷ خیلی بالا تره البته کلن ماشین های امریکایی خیلی ارزش خرید در براب ر پرداختیشون بالاست
Elmiraj
۱۰ بهمن ۱۳۹۷طراحی این دو که تقریباً همزمان فیس لیفت شدن باعث برتری کامل کادیلاک بر BMW شده ولی در بحث لوکس بودن که در این کلاس بیشتر از هر چیزی اهمیت داره بدون شک BMW دست برتر رو داره ، هر چند این طراحی داشبورد BMW هم در اکثر محصولاتش دیده میشه زیادی تکراری شده…!!!!!
.
من به هیچکدام رأی نمی دم ، و تا بازگشت کامل کادیلاک با مدل Escala در سال آینده صبر می کنم.
امیر
۱۰ بهمن ۱۳۹۷اگه قیمت بیمر اینقد اختلاف نداشت انتخابش میکردم اما با توجه به قیمت و فنی بهتر و فروش بیشتر انتخابم کادیلاکه
نظز دوستانم محترم
علی رضا
۱۰ بهمن ۱۳۹۷برنده واقعی این دوئل کادیلاک البته اگه طرفداران متعصب بی ام و اجازه بدن
حسن
۱۰ بهمن ۱۳۹۷مهم نیست تو اینجا کادیلاک ببره یا ببازه
مهم اونکه تو دنیای واقعی فروش کادیلاک ct6 بیشتره از این بی ام و
Mآsكvيch
۱۰ بهمن ۱۳۹۷اگر کسی اونا یه مقاله از یه سایت بیاره که تو اون بین این کادیلاک و المانی ها مقایسه انجام شده باشه و توش همین مدل کادیلاک از سری۷ یا اس کلاس رتبه بالاتری کسب کرده باشه!
مثل روز روشنه که سری ۷ بهتره!
ahmad
۱۰ بهمن ۱۳۹۷اخه واقعا این بی ام و نازنین با کادیلاک !!! جدا !!!
ADAK
۱۰ بهمن ۱۳۹۷برای رای دادن
به خوندن مشخصات نیاز نبود اصلا …
:-)
مانی
۱۱ بهمن ۱۳۹۷این مدل کادیلاک فعلا بهترین سدان کادیلاک هست که میشه خردید
ولی اصلا در حد و اندازه رقابت با اس کلاس و سری ۷ نیست
طراحی داخلیش که جلو ۲ رقیبش مثل شوخیه
از نظر کیفیت سواری،کیفیت متریال،آسایش و راحتی،لوکس بودن،سیستم صوتی و …هم پایین تره برند دو رقیب هم مرغوبتره
شاید کادیلاک با تولید مدل CT8 بتونه یه رقیب قابل به میدون بفرسته
میلاد
۱۱ بهمن ۱۳۹۷خودروهای لینکلن از کمپانی فورد و کادیلاک از جنرال موتورز هیچکدام در گروه سدان فوق لوکس نیستند بلکه در گروه سدان لوکس قرار گرفته و با رقیبانی مثل بنز e کلاس و بی ام و سری 5 رقابت میکنند. بی ام و سری هفت در کلاس سوپرلوکس از امکانات رفاهی بیشتر سود می برد ولی کادیلاک با اینکه در یک کلاس پایین تر قرار دارد از نظر قدرت موتور و پارامترهای فنی برتر است.
car lover
۱۷ مرداد ۱۴۰۳کادیلاک کبیر