بی ام ولندروور-رنجروور

دوئل ب‌ام‌و X1 و رنجروور اووک

در آدینه‌ای تابستانی برای یکی دیگر از قسمت‌های دور سوم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال، امروز سراغ گروه کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت لوکس رفته‌ایم. گروهی که در اولین دوئل آن اینفینیتی QX30 در برابر دی‌اس ۶ قرار گرفت. طی این دوئل درمجموع تعداد ۱۷۵۰ رأی به ثبت رسیده که سهم QX30 از این میزان، ۱۴۵۶ رأی بوده و بنابراین با کسب ۸۳ درصد از کل آراء، پیروزی ساده و قاطعانه‌ای را به دست آورده است. این در حالی است که دی‌اس ۶ موفق به کسب تنها ۲۹۴ رأی شده است. حال امروز نیز در دوئل سوم گروه کراس‌اوورهای کوچک لوکس، ب‌ام‌و X1 در برابر رنجروور اووک قرار گرفته است.

آئودی Q3

آکورا CDX

ب‌ام‌و X1

رنجروور اووک

؟

؟

آئودی Q2

ب‌ام‌و X2

اینفینیتی QX30

دی‌اس ۶

؟

اینفینیتی QX30

بیوک انکور

مینی کانتریمن

جگوار E-Pace

ولوو XC40

؟

؟

لکسس UX

مرسدس بنز GLA

؟

ب‌ام‌و X1

X1 به‌عنوان کوچک‌ترین عضو خانوادهٔ X ب‌ام‌و یا در اصل کوچک‌ترین کراس‌اوور این شرکت، برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ معرفی شد. این خودرو که روی پلت‌فرم دیفرانسیل عقب سدان سری ۳ ساخته شده بود، با پیشرانه‌های مختلفی به بازار عرضه شد و در سال ۲۰۱۴ نیز به‌روزرسانی و فیس‌لیفتی جزئی را تجربه نمود؛ اما X1 هم‌اکنون در نسل دوم خود قرار دارد که برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵ رونمایی شد؛ نکتهٔ مهم در مورد نسل دوم X1 این است که این خودرو برخلاف نسل قبلی خود، روی پلت‌فرم دیفرانسیل جلوی جدید ب‌ام‌و بنام UKL2 ساخته شده است و پس از مدل سری ۲ اکتیو تورر، دومین محصول دیفرانسیل جلوی تاریخ ب‌ام‌و محسوب می‌شود. این پلت‌فرم در سری ۲ سدان و همین‌طور نسل دوم مینی کانتریمن هم بکار رفته است. البته استفاده از پلت‌فرم دیفرانسیل جلو در برخی محصولات ب‌ام‌و ممکن است به مذاق طرفداران دوآتشهٔ این شرکت که سال‌ها به ساخت خودروهای دیفرانسیل عقب اصرار داشته است خوش نیاید. نسل دوم X1 در انواع گوناگون و با پیشرانه‌های مختلفی عرضه می‌گردد که برای اولین بار در بین آن‌ها یک نمونهٔ سه سیلندر هم قرار گرفته است. ولی ما برای این دوئل، مدل X1 25i را انتخاب کرده‌ایم که قوی‌ترین مدل بنزینی آن محسوب می‌شود. این مدل به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر بنزینی توربوشارژ مجهز است که ۲۳۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. هرچند X1 روی پلت‌فرم دیفرانسیل جلو ساخته شده اما غیر از مدل‌های سه سیلندر، برای دیگر مدل‌ها امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک XDrive وجود دارد درحالی‌که قدرتمندترین نمونه‌های بنزینی و دیزلی X1 (ازجمله نمونهٔ موردبررسی ما) به‌صورت استاندارد مجهز به این سامانه بوده و نسخهٔ دیفرانسیل جلو ندارند. نسخهٔ کشیدهٔ نسل دوم ب‌ام‌و X1 نیز صرفاً برای بازار چین تولید می‌شود.

رنجروور اووک

لندروور برای اولین بار با معرفی کانسپتی بنام LRX در نمایشگاه دیترویت ۲۰۰۸، قصد خود برای ورود به بخش کراس‌اوورهای کوچک لوکس را نشان داد؛ یعنی حتی پیش از ورود لوکس‌سازان آلمانی به این بخش؛ اما پروسهٔ تولید این کانسپت سه سال به طول انجامید و سرانجام نسخهٔ تولیدی آن با نام رنجروور اووک در سال ۲۰۱۱ معرفی شد. این خودرو کوچک‌ترین محصول برند رنجروور و به‌طورکلی شرکت لندروور محسوب می‌شود و برخلاف دیگر خودروهای این کلاس، در دو نسخهٔ سه‌در و پنج‌در تولید می‌شود. حتی لندروور نسخهٔ کابریولت اووک را هم تولید می‌کند که به همراه نیسان مورانو کابریولت، از نخستین کراس‌اوورهای روباز دنیا محسوب می‌شود. نسخهٔ تولیدی این مدل که بر اساس نسخهٔ سه‌در اووک ساخته شده، پس از معرفی یک نمونهٔ کانسپت در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۲، سرانجام در نوامبر ۲۰۱۵ رونمایی گردید و با مدل ۲۰۱۷ به بازار آمد. اووک نیز مانند رقیب آلمانی روی پلت‌فرم دیفرانسیل جلو ساخته شده است. کراس‌اوور کوچک جدید جگوار E-Pace که به‌تازگی معرفی شده نیز بر روی همین پلت‌فرم ساخته شده است. البته برای اووک هم مانند X1 در اکثر مدل‌ها سیستم چهارچرخ محرک ارائه می‌گردد. رنجروور اووک در بازارهای جهانی با استقبال بسیار خوبی مواجه شد به‌گونه‌ای که در سال اول تولید، نزدیک به ۸۸ هزار دستگاه از آن به فروش رسید. همین امر موجب شد که شرکت چینی لندویند در اقدامی ناشایست کپی بسیار شبیهی از اووک را تولید کند. اووک برای سال ۲۰۱۶ دستخوش فیس‌لیفتی قرار گرفت که طی آن تغییراتی جزئی در ظاهر این کراس‌اوور کوچک بریتانیایی ایجاد شده است. اووک درمجموع با سه پیشرانهٔ مختلف عرضه می‌گردد که دو نمونهٔ آن‌ها دیزلی بوده و دیگری بنزینی است. مشخص است که در رقابت ما نسخهٔ بنزینی اووک شرکت کرده که از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۴۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند.

 

مشخصات فنی

ب‌ام‌و X1 رنجروور اووک
پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر ۲ لیتری ۴ سیلندر
تنفس توربوشارژ توربوشارژ
قدرت ۲۳۰ اسب بخار ۲۴۰ اسب بخار
گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر ۳۴۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۶.۴ ثانیه ۶.۶ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۹ ثانیه ۱۵.۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت ۲۱۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۸.۷ لیتر (ترکیبی) ۹.۴ لیتر (ترکیبی)
وزن ۱۶۹۵ کیلوگرم ۱۸۴۰ کیلوگرم
طول ۴.۴۵ متر ۴.۳۷ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۶۷ متر ۲.۶۶ متر
حجم صندوق بار ۵۰۵ لیتر ۴۲۰ لیتر
قیمت پایه ۳۴,۷۴۵ دلار ۴۲,۷۹۵ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9793191]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۸ دیدگاه‌ها

  1. Ali.usa

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (335 ديدگاه)

    نیازی به فکر نیست رنجروور
    یه دلیل به من بدین که x1 انتخاب کنم
    طراحی رنج خییییلی عالی خیییلی

    1. بی نام

      ۳۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (92 ديدگاه)

      دلایلی که میخواستی : گشتاور بهتر، شتاب بهتر، مصرف سوخت کمتر، صندوقش جای بیشتری داره، هشت هزار دلار هم ارزون تره. البته رای خودم ایووکه.

      1. Ali.usa

        ۳۰ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (335 ديدگاه)

        من دوتارو از نزدیک دیدم
        طراحی و زیبای رنج رو که ببینی بیخیال همه این ها میشی
        که البطه اختلاف کاملا ناچیزی هستند

        1. فرامرز

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (1597 ديدگاه)

          منم هر دو رو از نزدیک دیدم. رنجروور از جلو طراحی بهتری داره ولی از پشت شبیه ماشین شهریه تا کراس اوور. به خاطر همه دلایل ذکر شده و همچنین قابلیت اطمینان خیلی بالاتر به ب ام و رای دادم

        2. Amir Schumacher

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          من رنج روور ، ولوو XC90 ، رو 3 هفته پیش از نزدیک دیدم
          فکر می‌کردم خیلی ‌باید باابهت تر و زیباتر از شاسی بلند هایی باشن که هر روز میبینم ولی واقعا جذبه ی خاصی نسبت‌به‌ اونا نداشتن.
          وقتی اووک وارد ایران بشه 20 تا ازش ببینی کاملا برات عادی میشه و اونوقت میشه منصفانه تر نظر داد.

    2. Moein

      ۳۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (74 ديدگاه)

      قیمت ارزون تر،طراحی جدید تر،اتاق جذاب تر(اتاقای لندروور دارن فسیل میشن)دلایل خوبی واسه انتخاب بی ام و هستن.

    3. بنزما

      ۳۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (505 ديدگاه)

      علی جان دلیل که انصافا زیاد وجود داره
      مصرف سوخت کم تر x1
      شتاب بهتر x1
      قیمت بیشتر اووک و قیمت مناسب تره اووک
      ولی خب با همه ی اینا انتخاب من هم رجرور
      چون اولین چیزی که انتظار دارم از یه شاسی بلند
      اف روده بهتره که رنجرور تو این زمینه برتره
      و همچنین طراحی عالی اووک که جایزه هم برده
      البته ایکس 1 هم جدیدا جایزه بهترین طراحی
      رو تو کلاس خودش برده ولی طراحی رنجروو به نظر من بهتره و بی ام و طراحیاش محافظه کارانه شده
      که از این بابت داره ضربه هم میخوره
      ولی گرمه هنوز نمیفهمه بعدا درد میگیره
      باید یه مقدار از این محافظه کاری طراحی داخلی و خارجی فاصله بگیره

      1. Landscape

        ۳۰ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (174 ديدگاه)

        نه داداش اشتباه نکن اتفاقا بی ام و طراحی معقول و شیک داره مثل
        بنز نیست که c,e,sکلاس رو فقط می تونی از طریق طول ماشین تشخیص
        بدی و نه مثل طراحی آمریکایی ها اینقدر متنوع و عجیب
        مثل طراحی های قبلی تویوتا هم محافظه کارانه و خسته کننده که البته
        الان خیلی بهتر شده

        1. Landscape

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (174 ديدگاه)

          دلیلمم کلاس آی بی ام و شما طراحی i8رو محتاطانه میبینی
          یا شاسی بلندای بی ام و که هم شکوه و جوان پسند بودن رو
          مشاهده می کنی یا کانسپتای بی ام و شما محافظه کارانه می دونی که جوایز طراحی زیادی برده درباره کوپه های بی ام و که چیزی نمی گم
          بی ام و تو طراحی کم نداره که هیچ اتفاقا حرفای زیادی برا گفتن داره?

        2. حسن

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (104 ديدگاه)

          کل صنعت خودروی جهان را شستی انداختی روبند که بگی ب ام و خوبه ما هم میگیم خوبه دلخور نشی

    4. ستاره های بی فروغ(Daniel)

      ۳۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (955 ديدگاه)

      دلیل که زیاد هست
      فقط چشم بینا لازمه
      با BMW حال نمیکنی حقته. چون سلیقس. ولی اینکه میاد میگی چه برتری داره آخه دیگه اینجا سلیقه حساب نمیشه و میشه توهین کردن.
      ببین BMW چقدر خوار شده که که راجب زیبایش اما اگر اومده وسط.
      این ماشین از نظر توانایی تو کلاس خودش اوله. قبول نداری برو ی سرچ ریز بکن و ببین. منم بهت لینک نمیدم که بگی این لینک درست نیستو بعد بگی قبولش ندارم و از این جور حرفا.
      نمیخوای رای بدی به BMW با اینکه میدونی BMW بهتره نیا اینجا گوهرفشانی کن.
      تو آخه چی از BMW میدونی؟؟؟
      تو جفت اینا رو از نزدیک دیدی و میگی BMW طراحیش ضعیفه؟؟؟؟؟
      بنظرت این حرف جای شک و شبهه نداره؟؟؟؟
      خود ساکنین انگلستان BMW رو حلوا حلوا میکنن.
      من خودم منطقه آزاد زندگی میکنم. اکثر مدل های خودروها رو از نزدیک دیدم.
      ی چیزی بگو که دیگه دیوار ترک برنداره.

      1. Behnam.xan

        ۳۰ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (156 ديدگاه)

        واقعا متاسفم واسه پدال و کاربرانش
        اولا ب کامنتا بیشتر اهمیت میدادم تو این سایت تا جایی ک اول کامنتارو میخوندم بعد میرفتم بالا?
        الان همه از روی تعصب کامنت میزارن و نمیدونم با این کار چی بدستشون میاد…

      2. مهدی

        ۱۲ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        ببین منم طرفدار پر و پا قرص بی ام دابلیو ام ویژگی اصلی بی ام و که تا سوارش نشی حس نمیشه کیفیت ساختشه که اینا میان بدون در نظر گرفتنش هر اراجیفی بخوان بهم میبافن

    5. Exse

      ۳۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (8 ديدگاه)

      همین دلیل که ماشین هندیه کافیه ??

    6. مهدی

      ۱۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      پدال یه جای خالی که نبودش شدیدا حس میشه تو دوئل ها کیفیت ساخته که نبودش باعث حذف خیلی از ماشینای بی ام و و فولکس شده خواهش میکنم اون رو هم اضافه کنید

  2. محمد

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان جالب توسایت باما یه دونه اووک زده یک میلیاردو چهارصدمیلیون با پلاک برای یه ماشین 42هزاردلاری واقعا که خ ا مارا به راه راست هدایت کند

  3. Amir Schumacher

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    انصافا رنج روور سواری عالم دیگه ای داره
    ( مخصوصا برای ما مردم ایران که رنج روور برامون خیلی خاصه. )
    اما همه چیز خاص بودن نیست . ضمن این که در اروپا و آمریکا کسی به این چیزا توجه نمیکنه. اصولاً اونجا تفاوت قابل توجهی هم بین پرستیژ ب‌ام‌و و‌رنج روور نیست.
    BMW برتری های مشخصی داره که باعث شد بهش رای بدم
    ۱- اختلاف قیمتی که باهاش میشه بهترین آپشن های X1 رو سفارش داد
    ۲- وزن خیلی کمتر ( حدود ۲۰۰ کیلو ) که این بر چابکی و آفرود این خودرو ها تاثیر میذاره و‌ یک امتیاز مثبته.
    ۳- مصرف کمتر
    ۴- شتاب بهتر ، هر چند که این آخری در این کلاس اهمیتی نداره.

    1. #ali.m#

      ۳۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      راستی مجید جون گفتی افروود بهتر
      (x1و افرود !!!!)
      در مورد مطلب( 11افرودر دنیا )نبودم که جواب بدم و چون مطلب قدیمی شده اینجا میگم .
      شما برای قیمت فراری رو مثال زدی!!?

      مگه ما سوپر اسپرت ارزون هم داریم؟
      خب یه دفه جت شخصی هم مثال میزدی .
      لطفا از این مثال ها نزن که هیچ ربطی به بحث نداره و منحرفمون میکنه .
      در ضمن کی گفته افرود g550بهتر از لندکروزره؟
      برو مطالعه کن بنز تو خیلی چیزا ضعف داره .مثلا تو جاده های یخی عملکرد ضعیفی داره .

      اونم با این قیمت!!
      در ضمن سایت motor trend
      از بین g550،جیپ رنگلر و لندکروزر .این تویوتا بود که رتبه اول رو اورد
      جیپ دوم
      و بنز سوم!!شد
      قرار نیست هر چیزی که گرون تره بهتر باشه که .
      لندکروزر مخصوصا در جاده های شنی و باتلاقی و صخره ای بهتر از همه عمل میکنه .
      تازه بنز نسخه 12سیلندر هم داره .
      ادعا نمیکنم که خیلی بهتره پلی واسه افرود مناسب تره.
      در مورد نسخه 6*6هم اصلا نمیشه با لندکروزر مقایسش کرد تا وقتی که تویوتا یه ماشین مشابه نسازه .ولی بازم لندکروزر ازش بهتر نباشه بدتر نیست .
      اینکه شیب 70درجه رو میتونه تحمل کنه یا نمیدونم فلان اپشن رو داره و باد لاستیک فللن میشه و ….
      اینا مشخصات معرکه ای هستن و خلاقانه و جدیدن.
      اما باید دید در مجموع کدم میتونه بهتر عمل کنه.
      (البته بحث ما در مورد لندکروزر و g550بود نه این)

      1. Amir schumacher

        ۳۰ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        .
        اتفاقاً سوپراسپرت ارزون خیلی داریم. نیسان جی‌تی‌آر ، شورلت کوروت ، دوج وایپر ، بهترین مثال هاش هستن.
        منظورم از آفرود صخره نوردی نیست !!!!
        آخر هفته که میری خارج شهر پیک‌نیک چون همه ی جاده ها آسفالته نیست اغلب مجبور میشی مسافتی رو از جاده خاکی و سنگلاخ عبور کنی.
        نمی‌دونم شما به این کار چی میگی ، ما که بهش میگیم آفرود !!!
        والا ما که با میتسوبیشی لنسر هم می‌زنیم به کوه و بیابون و از حق نگذریم درود بر میتسوبیشی که ما با همین لنسر تمام شاسی بلند های زیر ۲۰۰ میلیون رو تحقیر کردیم.

        اما بریم سر بحث اصلی ،

        دوست عزیز یک دستگاه ۶×۶ همین الان در فلوریدا با قیمت ۹۷۵۰۰۰ دلار فروخته میشه.
        همین نشون میده این اعجوبه یک الماس ارزشمنده
        با پول این ماشین میشه ۱۰-۱۲ تا لندکروزر خرید
        کسی که ۹۷۵۰۰۰ دلار پول داره که واسه یک ماشین بده مطمئن باش سرش خیلی بیشتر از من و شما تو حسابه و پول واسه چیزی که ارزش نداره نمی‌ده.

        لندکروزر ازش بهتر نباشه بدتر نیست !!!!!!!!!
        واقعا نمی‌دونم این فرمایش شما رو کجای دلم جا کنم !
        دوست عزیز آخه یه چیزی بگو بگنجه.
        جی۶۳ معمولی در یکی از مقایسه های موتورترند پا به پای رنج روور اس وی اتوبیوگرافی جلو آمد و از آخر هم شکستش داد. چند هفته بعد مجری برنامه ( جانی لیبرمن ) جی۶۳ ۶×۶ رو با جی۶۳ معمولی مقایسه کرد و گفت این ماشین هر کاری که یک آفرودر می‌تونه انجام بده رو به ساده ترین شکل انجام میده.

        در مقایسه ی موتور ترند که شما میگی جی‌کلاس تایر زمستونی نداشت واسه همین عملکردش روی برف عالی نبود.

        یکی دیگه بحث موتوره ، دوست عزیز شما موتور ۱۲ سیلندر رو یک نقطه ی قوت برای جی‌کلاس در نظر می‌گیرید در حالی که موتور وی۱۲ با اون وزن سنگینی که داره هیچ وقت برای آفرود استفاده نمیشه.
        هر چی موتور سبک تر باشه برای آفرود بهتره. واسه همین اکثرا موتور ۸ سیلندر رو واسه جی کلاس انتخاب می‌کنن.

        یه مورد دیگه اینکه جی‌ کلاس اتومبیل سازمانی تفنگداران دریایی آمریکا هستش. اگر قابلیت های این ماشین در حد قیمتش نبود این سازمان می‌رفت سراغ لندکروزر و با پول مالیات دهندگان امریکایی به جای هر جی‌کلاس ، ۲یا۳ تا لندکروزر می‌خرید !!!!

        در سبد محصولات تویوتا هرگز ماشینی مثل جی‌کلاس و یونیماگ وجود نداشته ، به همین دلیل بنز رو بهترین خودروساز جهان و سلطان آفرود می‌دونم .

        جی‌کلاس و لندکروزر هیچ ربطی به هم ندارن و اگر قیمتشون برابر بود تولید لندکروزر ۳۵ سالی پیش متوقف شده بود !!!

        1. #ali.m#

          ۳۱ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          ببین مجید داری حرف منو تایید میکنی .قیمت یه بنز اندازه 10تا لندکروزره ایا قابلیت افرودشم 10برابره لندکروزره؟
          لکسس lfa یه جا 7میلیون دلار قیمت خورد تو حراجی پس من میگم از فراری بهتره یا از 911بهتره
          چه ربطی به قیمت داره .که میگی یه الماسه .از کجا معلوم شاید تو عمل لندکروزر جاهایی بره که بنز نتونه .
          .
          اولا ک شما میگی g550
          لاستیک نداشت ب من بگو
          چرا رتبه 3 شد درکل؟
          بعد نگو تویوتا هیچ وقت ماشینی مثل جی کلاس نزده دارم میگم رتبه یک لندکروزر و رتبه سه جی گلاس بود .
          اینم دروغه نکنه.
          خندم میگیره وقتی میگی افرودر وحشیانه
          اگه تویوتا هم ماشین6*6میزد میتونستی اینو بگی .
          که بدون شک اگه بزنه افرود بهتریه .
          همین که یه جی کلاس از جیپ رنگلر و لندکروزر عقب افتاد تو رقابت یعنی خدای افرود نیست .
          در ضمن میبینیم ماشینایی که قیمتشون از بنز حتی بیشتره و متوقف هم نشدن پس تعصب رو کنار بزار .

        2. #ali.m#

          ۳۱ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          راستی اینم یادم رفت بگم وقتی ماشین سال 1973تویوتا
          ICON FJ44
          تو سایت موتور ترند به اندازه g63 قوی ب شمار میره.
          میفهمی تویوتا یعنی چی.

  4. محمد

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (247 ديدگاه)

    الآن عزیزان در صحنه میان میگن توی جدول مشخصات بی ام و بهتره و قیمتشم. نمیگن که ایووک با اینکه کراس اوور شهریه قابلیت آفرودی داره که حتی کلاسای بالاتر بی ام و هم نداره. البته دوباره عزیزان در صحنه میان و میگن کی با اینا میره آفرود که در جواب این عزیزان فقط میشه به پوکر فیس بسنده کرد.

  5. مهدی

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    بدون شک ایووک

    1. مرسدس بنز

      ۳۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      بدون شک!!!! اونوقت چرا چون آلمانیه و شما از آلمانی ها خوشتون نمیاد؟ اینجا متاسفانه چند نفر حس نفرتشون بیداد میکه
      ب ام و از تمامیه لحاظ ازش سرتره حتی در آفرود هم من تست هایی که دیدم از اووک بهتر بوده قیتشم که عجیب کمتره باید با قدرت برنده بشه اگه متنفرین محترم بذارن

      1. فقط تویوتا و هوندا

        ۳۰ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (571 ديدگاه)

        شما علم غیب داری داداش؟ تنفر ایشون رو از کجا فهمیدی؟؟ یعنی هرکی به هر ماشینی رای بده از اون یکی متنفره؟؟ پس شما هم که به بی ام و رای دادی یعنی از رنجروور متنفری؟ عجب. فکر کنم غیر مستقیم میخواستید بگید بی خود کرده هرکی به رنجروور رای داده!

        1. BMW

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (661 ديدگاه)

          شد ما یه خبر از آلمان بخونیم شما و رفیقتون علی نیاید تنفرتون از آلمان رو بیرون بریزید!؟هر خبر که میرم هی می یاین یه جوری خودتون رو دخالت میدین هر طور شده!مثلا اگه چیزی به ذهنتون نرسه خبر از بنز باشه میگین من هم کلاسش لکسوس رو میپسندم!!شما هرچقدرم تلاش کنی هیچ ماشین ژاپنی به آلمانی نمیرسه اگه میریسد مردم ژاپن که از شما با تعصب ترن میفهمیدنو بنزو بیشتر از لکسوس میخریدن!
          حالا از این بگذریم من یادم نمیاد جایی یه آلمانی از ژاپنی بد گفته باشه اگرم گفته مطمئنا تو و رفیقت علی شروع کننده بودین که احتمالا جفتتون یه نفرید…

        2. فقط تویوتا و هوندا

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (571 ديدگاه)

          نگاه توروخدا. ملت مشکل دارن به خدا. من دارم میگم کی گفت از بی ام و متنفره ایشون میاد میگه چرا از ماشینای آلمانی متنفری!!! حالت خوبه داداش؟ تو کامنت من اثری از تنفر میبینی؟ اصن تو کل کامنت های من اثری از تنفر نسبت به ماشینای آلمانی دیدی؟ به خدا قسم اگه یه کامنت من رو پیدا کردی که اثری از تنفر توش بود نسبت به ماشینای آلمانی قول میدم دیگه کامنت نذارم تو پدال. بعدشم چرا چرت و پرت میگی. من کی خبری از بنز بوده اومدم گفتم هم کلاس لکسوسیشو بیشتر دوست دارم؟ آره اگه مقایسه بین یه مدل بنز و لکسوس بوده شاید گفته باشم. که این فکر نمیکنم به شما ربطی داشته باشه که سلیقه من چیه. ولی هیچ وقت توهین به ماشینای آلمانی نکردم که هیچ خیلی وقتا هم تعریف کردم. اتفاقا این شما و دوستان طرفدار ماشینای آلمانی هستین که هرچی از دهنتون دراومده تا الان به ماشینای ژاپنی گفتید. خیلی رو دارید به خدا.
          ضمنا من نفهمیدم منظورت از علی کیه. منظورت علی شوی نوا یا هر کی که هست ما هیچ ربطی نداریم به هم. شما هم تهمت الکی نزن به مردم. اون دنیا پدر آدمو سر همین تهمت های کوچولو درمیارن. زشته به خدا. یه چیز مد شده تو پدال که هی میگن شما دوتا یه نفرید شما سه تا یه نفر بیشتر نیستید و فلان. دیگه شورشو دراوردید به خدا. بس کنید این بچه بازیهارو.
          ضمنا اینم بگم که به شما و هیچ کس دیگه ای ربط نداره که من چه قدر و کجا و چی کامنت میذارم. مگه شما کی هستید که واسه ملت تعیین تکلیف میکنید. دوست داشتم از یه ماشین تعریف می کنم دوستم داشته باشم بد میگم ازش. به شما ربطی داره؟

        3. ستاره های بی فروغ(Daniel)

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (955 ديدگاه)

          فقط تویوتا و هوندا
          حق با شماست. دوستمون با پروفایل مهدی فقط نظرشو گفته.
          من عذرخواهی میکنم.
          .
          به برادر BMW
          آقا مهدی فقط نظرش رو گفته.
          فدات
          بوس بوس

        4. Amir Schumacher

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          این دوستمون ” فقط تویوتا و هوندا ” رو میشناسم.
          سبک کامنت گذاشتنش رو در هیچ پروفایل دیگه ای ( از جمله علی شوی نوا ) ندیدم. پس مطمئنم دوز و کلک تو کارش نیست.

          یک انتقاد که من بهش دارم اینه که نسبت به تویوتا و هوندا شدیدا تعصب داره. مثل خیلی های دیگه از کاربرای سایت.
          زود هم عصبی میشه و جوش میاره ! ???

          اما کلا خیلی پسر خوبیه و من به شخصه هیچ وقت شاهد نبودم در صفحه ی ماشین های آلمانی از پیش خودش اسمی از lexus بیاره ( چه برسه به اینکه بگه لکسوس بهتر از ایناست) . اتفاقا خیلی اوقات شاهد بودم که از audi ، benz و BMW تعریف کرده و هیچ تنفری نسبت به ماشین های آلمانی نداره.

          ماشین های آلمانی بهترین هستند و من اگر روزی 1000 بار بدشون رو بگم هیچ تغییری در واقعیت ایجاد نمیشه. فقط بقیه پی به حسادت من خواهند برد.

        5. BMW

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (661 ديدگاه)

          من معذرت میخوام اگه ناراحت شدی ولی کلی گفتم….
          دقت کن من گفتم تو و علی ام دوستت (اونم ژاپنی بازه) نه علی نوا….یعنی همه این مواردی که گفتم بعضیاشو اون گفته توام گاهی ا قات تاییدش کردی …. جواب مهدی رم بخاطر حساسیت رو آلمانیا دادی اگه دوئل بین آمریکایی یا انگلیسی میبود و یکی این حرفو میزد هیچی نمیگفتی….. آره نظر دادن آزاده اما بشرتی که طرف از عمد روی اعصابت راه نره من یه کامنت گذاشتم تو قسمت ماشین مسابقه ای هوندا خوشت اومد؟مطمئنا نه ببین کامنت های تو و دوستت علی ام الان تو قسمت آلماینا مثل همون کامنت من تو خبر هونداست …
          دوستان انگلیسی همینو به من گفتن گفتم شما راست میگین دیگه ام از اون به بعد تو خبرهای انگلیسی کامنت نذاشتم که ناراحت شن اونام نذاشتن…
          تو آمریکاییم الان دیگه کامنتهای علی نوا بر علیه آلمانیارو اصلا کسی نمیخونه چون طبیعی شده ولی از شما بعیده!!

        6. #ali.m#

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          ????اقای bmw عزیزم
          دیگه وااقعا به ارامش دعوتت میکنم .
          فک کنم منظورت من بودم .
          رو چه حسابی شما میگی من و دوستمون علیرضا (فقط تویوتا و هوندا)
          یک نفریم؟
          با چه منطقی ؟
          سبک نوشتنمون هم که با هم فرق داره .
          در ضمن اره من ممکنه یه جایی هم گفته باشم لکسس رو به فلان ماشین ترجیح میدم اینقدر تعصب داری که نمیتونی تحمل کنی؟
          این ب خودم مربوطه بعدم من نگفتم لکسس از فلان ماشین بهتره احتمالا شما ایودی رو میگی که من گفتم کابین لکسس رو بیشتر دوست دارم .
          در مورد اینکه ما میام میپریم وسط حرف بقیه هم والا تا الان اکانت های فیک شما ها مثل (مرسدس بنز )(نوید)و…..
          با ما بحث کردن .
          و پریدن وسط بحث ما .
          خودتم یه جا وسط بحث من و مجید که در مورد فروش بیشتر حرف میزدیم و من گفتم چرا همه میگن”” پراید همر فروشه پس یعنی بهتره؟””
          اصلا اسمی از شما نبردم اومدی خیلی هم بد حرف زدی گفتی چرا پشت سرم میگید بیاید با خودم بحث کنید .
          اونجا دلم نیومد ناراحتت کنم ?
          ولی الان میگم اصلا کسی از شما اسم نبرد من اصلا شما رو یادم نمیاد که بخوام پشتت چیزی بگم .پس خودتو قاطی بحث بقیه نکن لطفا .
          مخلص☺✋
          .

        7. BMW

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (661 ديدگاه)

          ولی شما داش مجید امیر زنوو….
          شما از اون وقت که بهم بخورد کردیم کلا با من مخالفی آره…آقا دانیال شما درست میگی.
          ولی مجیدو… اینو بگم‌ آئودی هیچ موقه در حد پورشه نیست اینو خودت بهتر از من میدونی.

        8. #ali.m#

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          در ضمن bmw جان ما اینجا هستیم که نظرات رو بگیم
          نمیخوایم به هم ثابت کنیم که کی بهتره کی بدتر علایق همو بیان میکنیم و اطلاعات خودمون رو بالا میبریم .
          حالا فرض کن تو این دوئل یکی بیاد بگه بدون شک x1کسی مباید بهش حمله کنه که چرا در انتخاب اووک شک هم نمیکنی .
          بار ها شده من گفتم انتخابم فلان ماشینه و شما ها حمله کردید بهم که چرا انتخابت اینه؟
          مثل این میمونه که من کاشین سفید بخرم و بگم من تو خرید ماشین بین سفید و هیچ رنگ دیگه ای شک نمیکنم و بهم حمله کنن که جرا اینجوری فکر میکنی .
          حالا اینجا فرض کن اووک بهتره ولی من به x1رای بدم .
          چی میشه لندرور ورشکست میشه؟سهامش میپوکه؟
          لذت سواریش مال یکی دیگه هست .پولش تو جیب یکی دیگه میره .
          عشق و حالش مال بقیه هست .
          چرا من شور بزنم

        9. BMW

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (661 ديدگاه)

          علی ام (تو گفتی فروش پراید هم زیاده منطق آلمانی بر ضد آلمانی) اما من اون مثال رو برای آمریکایی ها زدم نه ژاپنی ها بخاطر اینم زدم که علی نوا تو هر خبر تقلب استهلاک میکرد….من منظورم از اون کامنت این بود اعصاب بقیرو بهم نریزین اسم همون شخصی که گفترو بیار و با همون بحث کن بعدشم من اگه میخواستم با شما بحث کنم جواب کامنتات رو میدادم (با آدم متعصب و بی منطق بحث نمیکنم) من دلم واسه بقیه سوخت چون دیدم غُرشو سر کسایی که اون حرفو نزدن میزدین و بحث میکردین ….

        10. BMW

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (661 ديدگاه)

          بشرتی=>بشرطی

        11. Amir schumacher

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          BMW
          نه رفیق ما دست فرمونمون خوبه و به کسی برخورد نمی‌کنیم

          هیچ وقت هم از کسی کینه به دل نمی‌گیرم.

          فقط حرف دلم رو می‌زنم

        12. BMW

          ۳۰ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (661 ديدگاه)

          مجید جان از شمام معذرت میخوام منم کینه به دل نگرفتم کامنتات رو هنوزم لایک میکنم البته میدونم نیازی نداری☺

        13. #ali.m#

          ۳۱ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          bmw جان اولا اون کامنتی که گفتم منطق المانی ضد المانی
          به خاطر یه کاربری ب اسم (مرسدس بود )
          که روز قبلش یه بحثی داشتیم .وگرنه من هیچ وقت همیچین کاری نمیکنم .در ضمن کامنت شما تو قسمت هوندا اصلا جالب نبود شما اصلا بحثی نداشتی بعد در جواب سینا که یه کاربره بی حاشیست و خیلی هم پسر گلیه و بر خلاف من با کسی بحث نمیکنه گفتی که کارت اشتباه بود .
          در مورد اون حرفت هم عزیزم مثل اینه که بگی یه ضرب المثل رو تو گفتی اینو خیلیا میگن من اصلا شما رو تا قبلش نمیشناختم که بخواب مسخرت کنم یا بهت تیکه بندازم .
          من دذ کل

        14. (ali(CHEVY NOVA

          ۳۱ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (7375 ديدگاه)

          Bmw
          شما گفتى که
          ((تو آمریکاییم الان دیگه کامنتهای علی نوا بر علیه آلمانیارو اصلا کسی نمیخونه چون طبیعی شده ولی از شما بعیده!!))
          اتفاقا برعکس نظرت بىشترىن حساسىت تو بخشى که مربوط به ماشىن المانى باشه کامنتهاى منه و هنوزم براى امثال شما طبىعى نشده

  6. الف.ی

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1765 ديدگاه)

    رنجروور عشقه ولی دوءل خیلی سختیه.

  7. Hosein

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    اووک با هر ماشینی تو کلاس خودش میفتاد هر ایرادی هم داشته باشه(که نداره) من بازم بهش رای میدادم .تک تک .

  8. SPEED

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (132 ديدگاه)

    خودم به بی ام و رای دادم به دلیل قیمت بهتر با برتری های فنی اما قبول دارم رنجرورر یک چیز دیگه است

  9. سياوش

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (185 ديدگاه)

    خب تو اکثر آیتم ها بیمر برترى مشخصی داره با قیمت کمتر ظاهر ماشین هم سلیقه ای هست
    شتاب بهتر
    وزن کمتر
    قیمت کمتر
    مصرف سوخت کمتر
    ازهمه مهم تر تواین سگمنت حجم محفظه بار بیشتر
    پس انتخاب من بیمر

  10. MehdiTurbo

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2362 ديدگاه)

    تفاوت رنج روور و بی ام و از طراحی داخلیش معلومه از اینک بی ام و واسه ماشینای مدل پایینش مثل ایکس وان و سری ۲ و … کم میزاره خیلی بدم میاد طراحی داخلی اینو با x4 ک تازه رونمایی شد مقایسه کنید میفهمید چی میگم،اما رنج رور عالیه و ارزش این اختلافو واقعن داره به علاوه اینک خاص

  11. فقط انگلستان

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    رنجروور سلطان شاسی بلند سازی دنیاست و توی کار خودش خیلی تبحر داره اینجا هم به دلیل اینکه ۱۴۵ کیلوگرم وزن بیشتری داره شتابش دو دهم ثانیه کندتره و مصرف سوختش یکم بیشتره و اگه وزنشون برابر می بود بی ام او این برتری ها رو هم نداشت.

    1. Amir schumacher

      ۳۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      مطمئنا مهندسان رنج روور و BMW نمی‌تونستن بدون آسیب زدن به امکانات و‌ کیفیت این ماشین ها وزنشون رو حتی ۱ گرم کمتر از اینی که هست بکنن.
      چون الان تلاش همه ی خودروسازان بر کاهش وزن خودرو ها معطوف شده و سنگینی اووک به دلیل قلوه سنگ یا آ جرپاره هایی که در ساختار ماشین استفاده شده باشه نیست !!!!!

  12. فرزاد لاکچری

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (119 ديدگاه)

    رنجروور مثل برند Dior تو صنعت مد میمونه خیلی زیبا خیلی خاص

    1. ستاره سه پر

      ۳۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      این مثالت از پایه خراب متاسفانه ایرانی چون به درستی نمیدونه خاص چیه هرچیزی که به اشتباه تویه ذهنش بزرگ کرده دوست داره بگه دیور برند مد بزرگیه و فراگیریه و فروش و درآمد بالایی داره اگرم مثالی باشه که نباید باشه و بازم غلطه اون ب ام وست نه لندروور من نمیدونم شماها دوست دارید هرچیز کمی رو خاص بدونید خاص ماشین چند میلیون دلاریه نه چهل هراز دلاری اگرم میبینی همه جا پر فروش نیست چون نمیخرنش و سفارش کم میگیرن خواهشا دید اشتباهتونو و عوض کنید
      نمیدوم چرا نظرم بالا نمیاد برای ویرایش من با یه اسمه دیگه امتحان میکنم شاید اشکال از اسم و اکانت منه!

  13. فقط انگلستان

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    قبلا هم گفتم بازم می گم جیپ اصلا رقیب لندروور نیست و یک کلاس پایینتراز لندروور کار می کنه برای مثال شرکت تویوتا رقیب بنز نیست چون برای مدل های گران قیمت بنز رقیب نداره و در اصل رقیب تویوتا شرکت هایی مثل نیسان هستن شرکت لندروور هم تو ضمینه کاری خودش شبیه بنز هستش یا تو یه مثال دیگه می بینید که خودروهای لندروور کاملا وارد رده لوکس ها و فوق لوکس ها و سوپر لوکس ها شدن و در آینده هم بیشتر وارد می شن ولی جیپ اصلا این طور نیست و توی رده لوکس هم به زور جای می گیره.

    1. مرسدس بنز

      ۳۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ما چیزی به اسم سوپر لوس و فوق لوکس نداریم اگر داشته باشیم اون دوتا تویه یه رده قرار میگیرن فقط ماشین های بالای چند میلیون دلار سوپر لوکسن که مطمئنا لندروور جر اونا نیست

  14. علي

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    من به شخصه bmw x1 رو از نزدیک تست کردم . بیشتر از اونی که میبینید به شما خدمت میکنه و کاملا کاربردی طراحی شده. موتور فوق العاده پر شتاب و کم مصرف ، فضای داخلی بطور غیر باوری دل باز و جادار طراحی شده، قیمت مناسب بابت عضویت در گروه مشتریان bmw , امکانات و آپشنهای زیاد و خودروی اسپورت و در عین حال خانوادگی که تمام قشرهارو ((( البته غیر از قشر ثروتمند ))) وسوسه به داشتنش میکنه. ضمنا کیفیت ساخت بالاتری از ((( ایووک))) داره.
    با تچکر

  15. شایان

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (146 ديدگاه)

    شوخیشم زشته X1 بیشتر یه استیشنه تا کراس اوور آوردن با رنجروور مقایسه کردن خوب معلومه اووک نابودش میکنه

  16. محمد

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (9 ديدگاه)

    طراحی داخلی و خارجی واقعا رنجروور کولاکه،ولی تو بحث شرایط فنی و مصرف و شتاب x1 برنزه

  17. DEADPOOL

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (164 ديدگاه)

    جدول که به نفع بی ام وه هست
    اما هرچی باشه اووک بهتره خیلی بهتر الکی که گرون نیست
    X1مثلهclaمرسدس میمونه زیاد بیمری نیست
    نظرشخصیمه ها حمله نکنین??

  18. h

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (434 ديدگاه)

    بحث بین دوتا ماشین لوکسه-
    bmw خیلی خوبه ولی نه x1 – اینجا رنجروور هم خاص تره هم شیک تره.

  19. فرشاد

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    اسم رنجروور که میاد، بقیه شاسی‌بلندها انتخابشون پر از اما و اگر میشه.

  20. نویدی

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (409 ديدگاه)

    اکثرا دوستان احساسی رای میدن!

    BMW X1
    گشتاور بیشتر،سریعتر،کم مصرف تر،جادارتر،سبکتر،ارزون تر.
    .
    .
    .
    رنجروور اووک:
    نمای بیرونی زیباتر
    .
    .
    .
    برنده:قطعا BMW X1

  21. امید

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    بی ام دبلیو بسیار معمولی بنظر میرسه بلحاظ ظاهری ولی در مقابل رنجروور خاصتر و قشنگتر

  22. Saman

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    در حال حاضر رنجروور اووک هیچ رقیبی نداره و مانند الماس میدرخشه و مقایسه bmw با رنجروور عزیز یه جورائی خنده آوره :D و bmw پر خرج و پر استهلاک رو باید با کراس های بنز و آئودی مقایسه کرد و اصلن در حد و حدود رنجروور و حتی کراسهای لکسس بی استهلاک نیستش :-) و مانند مقایسه سرطان با تندیس شکوه هستش. ما شش دانگ ارادتمند اووک :-)

    1. Amir Schumacher

      ۳۰ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      پسرجان سایت تبادل نظر پزشکی که نیامدی.
      در یک سایت ماشینی اینقدر اسم از سرطان نیار ، حالمون رو به زدی . اه اه اه .
      در دوهفته ی گذشته این سومین باره که شاهد تکرار این کلمه از سوی شما هستم.
      تکرار مکرر اسم یک بیماری لاعلاج که هر فرد بدشانسی رو میتونه گرفتار کنه در جایی که هیچ ضرورتی بهش نیست چه دلیلی داره؟
      روان شناسی یکی از دروس اصلی من در مدت تحصیل بود. بر مبنای علم روان شناسی اصول تکرار و تلقین جزو مبانی ثابت شده ی روان شناسی هستند و نمیشه انکارشون کرد.
      سایتی که روزی 2000 نفر کامنتاش رو میخونن نباید با این کلمات مسموم شما آلوده و متعفن بشه. شاید به خاطر همین تکرار های بی معنی و مسخره ی شما ریسک این بیماری در یکی از این 2000 نفر ، نیم درصد افزایش پیدا کنه و اون شخص خدای ناکرده به خاطر همون نیم درصد مبتلا بشه. میتونی خودت رو ببخشی ؟
      خوشبختانه خیلی ها شما رو میشناسن و نخونده از کامنتات عبور میکنن ، اما یک فکری به حال سردبیر سایت و کسایی بکن که از مجبوری اراجیفت رو میخونن.
      من با اینکه شما این حرف ها در مورد BMW یا هر ماشین دیگه ای بزنی هیچ مشکلی ندارم. هر صفتی دوست داشتی به BMW نسبت بده ، اما با سلامتی جوانان این سرزمین بازی نکن. این تذکر رو فقط به خاطر حس وظیفه شناسی دادم. همه ی ما در برابر سلامتی هموطنامون مسئولیم. اگر نمیتونیم خیر برسونیم حداقل عامل شر نباشیم.

  23. ستاره سه پر(مرسدس بنز)

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    باور کنید قصد من توهین به شخصی یا ماشینی نیست تا حالا هم این کار از من سر نزده و نخواهد زد من اووک رو هم ماشین خوبی میدونم هیمنطور بقیه افراد و کابرهای این سایت ولی باور کنید اینجا یه عده خیلی محدود قصدشون فقط و فقط تخریبه سایت و افراد و ماشینهاست و کشورها باید اینو تا حالا فهمیده باشید خواهشا هم نظر احساسی و حدسی ندید درسته لندروور وارد نمیشه به درستی در کشور ولی نمیخوام اینجور تعریف کنم همچین برتری ای هم نداره در طراحی چون از نزدیک دیدم من امیدوارم وارد بشه تا خودون به این نتیجه برسید متاسفانه چون ایران یه کشور بستست تفکراتم آنچنان باز نیست چون تجربه ای نشده اگر این پست مخصوص آلمانی ها نبود من هم اینجا نبودم

  24. فيصل

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (350 ديدگاه)

    ایووک چون خاص تر هست رای میدم بهش

  25. cls

    ۳۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    الان دیگه فقط سلیقه مطرحه .اختلاف خیلیه ناچیزه.رای من ایوک

  26. مهدی

    ۳۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    من اگه گفتم بدون شک ایووک نظر شخصی خودمه تاحالا اصلا سوار این مدل از بی ام و هم نشدم اما یبار سوار ایووک شدم و با توجه به کیلومتر ۵۰ هزارتاییش واقعا سواریش بی نقص بود. راستش وقتی خودم چشم و دست دارم و بعضی ماشینا دردسترس هستن کاری به مجلات و این چیزا ندارم تو ذهنم هم همه ماشینها رو تو شرایط محیطی خودمون مقایسه میکنم وقتی میبینم عموم بی ام و ها رو جاده های ایران ادمو ناراحت میکنن و به سرویسهاوسوخت و گرما و رطوبت و… حساسن و مدام ترس از روشن شدن چراغ چک خب چه کاریه اخه!!

    1. #ali.m#

      ۳۱ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      مهدی شما نظر خودتو گفتی و نیاز به توضیح نیست .
      منطق خیلیا میگه چون یکی گفته اووک رو بیشتر دوست داره باید بهش حمله کنیم .
      چون ما متعصبیم .

  27. ZIPPO

    ۳۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (248 ديدگاه)

    طراحی های بی ام و واقعا دیگه یکنواخت و تکراری شده (البته این نظر من تنها نیست بلکه نظر خیلی از منتقدان خودریی هم هست ) ظاهر اووک بهتره و مشخصات فنی بسیار بهتری نسبت به بی ام و داره
    بدون شک اووک انتخاب منطقی تر و عقلانی تریه

  28. MOBIN POURMAND

    ۳۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (78 ديدگاه)

    بدون وقفه و توجه بی ام و.
    هم‌ قیمت،مصرف سوخت،صندوق بار،لوکس تر و فضای عقب.
    یکم درست نظر بدین اخه ب چ دلیل ب اووک رای میدید؟!

  29. Anderiaski

    ۳۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (42 ديدگاه)

    این دوتا ربطى بهم ندارنکه بخوان مقایسه بشن هرچند ب ام سوارى و آپشن و کلاس بهترى داره ولى اووک رُخش کمى بهتره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا