مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور سوم، قسمت دوازدهم، سومین دوئل از گروه کراساوورهای سابکامپکت لوکس
نتایج دوئل قبلی بین آئودی Q2 و مینی کانتریمن
مجموع آراء: ۸۸۰
آراء آئودی Q2: 700
آراء مینی کانتریمن: ۱۸۰
پیروز دوئل: آئودی Q2 با کسب ۷۹ درصد از کل آراء
مرسدس بنز GLA | اینفینیتی QX30 |
مرسدس بنز GLA | |
آئودی Q2 | مینی کانتریمن |
آئودی Q2 | |
بامو X2 | رنجروور اووک |
؟ | |
ولوو XC40 | آئودی Q3 |
؟ |
بامو X2
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۱۷
نسل کنونی: اول
پلتفرم: UKL بامو
امتیاز از کاربایر: ۴.۱ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: – دستگاه
فروش هشتماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۱۹,۶۸۹ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: – دستگاه
فروش هشتماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۸,۴۶۳ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۰ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۷ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۴ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۷ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
رنجروور اووک
تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس ۲۰۱۰
نسل کنونی: اول
پلتفرم: D8 جگوار-لندروور
امتیاز از کاربایر: ۳.۵ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۳ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۵۶,۸۳۴ دستگاه
فروش هشتماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۲۶,۹۱۶ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۱,۹۷۹ دستگاه
فروش هشتماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۵,۵۸۵ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۶ درصد
حفاظت از کودکان: ۷۵ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۴۱ درصد
سیستمهای ایمنی: ۸۶ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
مقایسهٔ مشخصات فنی
بامو X2 28i | رنجروور اووک | |
پیشرانه | ۲ لیتری I4 | ۲ لیتری I4 |
تنفس | توربوشارژ | توربوشارژ |
قدرت | ۲۳۰ اسب بخار | ۲۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۵۰ نیوتن متر | ۳۴۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۶.۴ ثانیه | ۶.۶ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۵.۰ ثانیه | ۱۵.۲ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۳۰ کیلومتر/ساعت | ۲۱۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۹.۴ لیتر (ترکیبی) | ۹.۸ لیتر (ترکیبی) |
تولید آلایندگی | – | ۱۸۱ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۶۱ لیتر | ۷۰ لیتر |
وزن | ۱۶۸۰ کیلوگرم | ۱۸۴۰ کیلوگرم |
طول | ۴.۳۷ متر | ۴.۳۷ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۶۶ متر | ۲.۶۶ متر |
حجم صندوق بار | ۴۷۰ لیتر | ۴۲۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه بریتانیا | ۲۷,۹۵۰ پوند | ۲۹,۵۱۵ پوند |
قیمت پایه آمریکا | ۳۷,۳۹۵ دلار | ۴۲,۷۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10147560]
کاوه
۴ آبان ۱۳۹۷ایکس ۲ واقعن خصوصیات فنی و طراحی قابل توجههی داره اما رنجروور فوق العاده عجیب و چشم نوازه. فروش فوق العاده ای هم داشته. به نظر من رنجروور حریف قدری برای ایکس دو است. رای من رنجرووره.
Reza
۴ آبان ۱۳۹۷BMW X2
علی
۴ آبان ۱۳۹۷طراحی داخل و خارجی ایووک خیلی تکراری و قدیمی شده الخصوص داخلش . در ضمن سیتم مولتی مدیا ایووک خیلی مبتدی و هنگ میکنه و همچنین مانیتور کوچیکی داره که خیلی باید دقت کنی تا بتونی بخونیش و از همه بدتر دریچه های کولرشه که منو یاد (((پیکان))) میندازه . من هیچ وقت طراحی پویا و با نشاط X2 را به ایووک پیر که بیشتر به درد آدمهای افسرده دل میخوره ترجیح نمیدم . X2 مطمئننا از نظر فنی هم دنیای متفاوتی خواهد داشت . وقتی X1 انقدر عالی در بیاد بعید بدونم X2 بهتر نباشه.شما ی نگاه به ماشینای چینی بندازی همشون ی ته چهره از ایووک به ارث بردن. حالا خود دانی ی ماشین خاص جسور چقر بخوای یا ماشین پیر و تکراری مثل ((( رنجروور ایووک))) که اسمشو باید رو قطار حمل کنی.
با تچکر
Amir
۴ آبان ۱۳۹۷وجدانن چند نفر مثل شما بیشتر تو این مملکت باشن دیگه افسردگی و ناراحتی نداریم بس که با نمکی.خدا زیادت کنه.
مانی
۴ آبان ۱۳۹۷طراحی داخلی ایوک قدیمی شده
اما طراحی بیرونیش زیباست و از اون طرحهایی هست که بر عکس کره ایها به این زودیها قدیمی نمیشه
و جذابیتش رو تا مدتها حفظ میکنه
کاوه
۴ آبان ۱۳۹۷ب.ام.و ایکس ۲ دقیقا ۵ سیلابه، رنج وور ایووک هم پنج سیلاب. اسم هیچکدومشونو لازم نیست قطارحمل کنن. برتری داخل ایکس دو مشخصه اما طراحی رنجرور یه هوای تازس. برای همین فروش فوق العاده ای هم داشته. شکل یک تانک ظریفه.
مزدا
۴ آبان ۱۳۹۷این دوتا تو یه کلاس هستن!!؟
حسن
۴ آبان ۱۳۹۷مشخصا رنجروور انتخاب منه
ظاهر خوب،موتور عالى
شرکتى قابل اعتماد
Just bentley continental
۴ آبان ۱۳۹۷با اینکه رنج رور مال ۸ سال قبله بازم ظاهرش خیلی زیباست و به نظرم از x2 قشنگ تره.
Behnam
۴ آبان ۱۳۹۷از نزدیک ببینی اینطور فک نمیکنی به نظر من!
کاوه
۴ آبان ۱۳۹۷من از نزدیک دیدم. در بیروت . سوارش هم شدیم و تا صیدا هم رفتیم. واقعا چشم نوازه اما تریم داخلی اش به ایکس دو میبازه. کلا به غیر از پورشه، ب.ام.و در تریم داخل بی رقیبه
Kamran
۴ آبان ۱۳۹۷یه نگاه به کابین X2 بکنید … !
–
رائ من رنجروور اووک
sina
۴ آبان ۱۳۹۷از اون کلاس هایی که نمی فهممشون هست :/
رای ندادم کلا !
Sajjad
۴ آبان ۱۳۹۷دقیقا
اصلا فلسفه تولیدشون برام نا مشخصه
شاسی بلنده یا هاچبک؟
قدیم یه سدان بود یه شاسی بلند
هرکدوم کار خودشو میکرد
الان بین این دوتا کلاس چندین نوع کلاس دیگه طراحی شده
هرکدوم هم چند نوع دارن
لوکس و غیر لوکس هم دارن
رویه جالبی نیست به نظرم
شاهين
۵ آبان ۱۳۹۷چرا جالب نیست؟ناب ترین ماشین ها مثل بنز glc کوپه یا bmw x4 از این بینابین بودن کلاس ها به وجود اومدن، اتفاقا تنوع بیشتر خیلی خوبه
F22RAPTOR
۴ آبان ۱۳۹۷من بین این دوتا اووک رو انتخاب میکنم
نه اینکه بیمر بده،نه
حسین وی
۴ آبان ۱۳۹۷ردیف عقب x2 چرا یه جوریه تو عکس :|
به نظره من طراحی داخلی بیمر نکته منفیش هست مقابل رنجروور
ولی چه میشه کرد این دل بیمر میخواهد ?
Mclaren 720s
۴ آبان ۱۳۹۷هر خودروی دیگه ای هم بود مقابل رنجروور بود فرقی نداشت انتخاب من رنجروور✌✌✌
Amir
۴ آبان ۱۳۹۷اووک انتخاب منه چون خیلی جذابتره و با این که جثه نسبتا کوچکی داره اما آفرود های بزرگ انجام میده و در کل عالیه.x2 نیاز به تغییرات جدی در طراحی داخلیش داره داخلش خیلی کسل کنندست!
حمیدرضا
۴ آبان ۱۳۹۷خیلی انتخاب سختیه ولی انتخاب من بی ام و چون از شکل دنده چرخی رنجرور خوشم نمیاد
تو عکسا جالبه ایکس 2 یا رو ی اسفالته یا زمین سنگفرش ولی اووک تو زمین خاکیه یعنی توانایی افرودش خیلی بیشتره
مهدی
۴ آبان ۱۳۹۷در رقابت های واقعی X2همیشه پیروزبودن درمقابل رنجروور
مهدی
۴ آبان ۱۳۹۷اون دوستی که میگه به کابینX2نگاه کنیداینو بگم که کیفیت کابینX1وX2 ازهمه رقباشون بالاترین پس کیفیت کابینX2از همین رنجروورهم بالاتره.سعی میکنم لینک چندتارقابت بینX2و رنجروور ایووک وچندتا ازرقبا رو بفرستم که X2اول ورنجروورمعمولا آخریا یکی به آخرمیشه
datsun
۴ آبان ۱۳۹۷داداش میخوایی چیو ثابت کنی میخوایی لندروور رنجرووری رو زیر سوال ببری که هفتاد سال فقط تخصصی شاسی بلند میسازه
مهدی
۴ آبان ۱۳۹۷البته امتیازکارانددرایو هم نشون میده اینو
مهدی
۴ آبان ۱۳۹۷https://icdn2.digitaltrends.com/image/rg-detroit-2018-bmw-x2-1.jpg
https://s2-ssl.dmcdn.net/rzuXZ/x720-6hm.jpg
https://www.bmw-me.com/content/dam/bmw/common/all-models/x-series/x2/2017/at-a-glance/F39-mpa-gallery-wallpaper-
06.jpg.asset.1536296834257.jpg
مهدی
۴ آبان ۱۳۹۷https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2018/06/dahler-bmw-x2-10.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/01/2018-BMW-X2-Sunset-Orange-8.jpg
https://blogmedia.dealerfire.com/wp-content/uploads/sites/761/2018/09/P90320388_highRes_the-new-bmw-x2-m35i-.jpg
sina7
۴ آبان ۱۳۹۷چرا آرم بی ام و رو ستون عقب زدن؟
ولی در کل با این پولی که واسه اینا میشه داد،تو کلاسای دیگه خیلی ماشینای بهتری پیدا میشه?
مهدی
۴ آبان ۱۳۹۷https://www.caradvice.com.au/639263/2018-bmw-x2-v-jaguar-e-pace-comparison/
https://www.autoevolution.com/news/bmw-x2-vs-jaguar-e-pace-vs-volvo-xc40-the-freshest-small-suvs-124510.html
https://preamble.news/2018/10/2018-bmw-x2-vs-2019-jaguar-e-pace-vs-2019-volvo-xc40-comparison/
https://www.auto-motor-und-sport.de/test/bmw-x2-mercedes-gla-volvo-xc40-test-2018/
مهدی
۴ آبان ۱۳۹۷لینک چندمقایسهX2 با رقبایی مثل ولووXC40 وجگوارE Pace ومرسدس بنز GLA رو فرستادم در چندین مقایسه که درهمشون پیروز رقابت X2 بوده وجالب اینه که برای مثال ازکابین جگوار وبنزGLA ازنظر کیفیت متریال ایراد گرفته شده اما کیفیتX2 و ولوو بالاتر هستن نسبت به رقبا.
mahdy
۴ آبان ۱۳۹۷رنجروور چه برتری از هر لحاظی که بگی داره ؟
ایمان
۴ آبان ۱۳۹۷قوای فنی و طراحی ب ام و برتره، از لحاظ طراحی داخلی رنجرور، با وجود علاقه ای که به رنجرور دارم انتخابم بیمره
مهدی
۴ آبان ۱۳۹۷درکل این دوئل هانشان برتری که نیست.توی این دوئل ها بیشتر علاقه.تعصب واگه عکسی باکیفیت ترباشه اون ماشین انتخاب میشه.درحالیکه در واقعیت زمین تاآسمون تفاوت هست.طوری که پورشه۹۱۱توربوS روحذف کردن که بهترین درکلاس خودش هست
Adak
۴ آبان ۱۳۹۷تنها محصول بی خاصیت و زشت بمیر
X2
سام
۴ آبان ۱۳۹۷هر دو ماشین از مشخصات فنی عالی برخوردارند و عاشقان سینه چاکی در جهان دارند.اما انتخاب من در این دوئل ب ام و x2 است.چون طراحی واقعا جالب و بدیعی دارد و شبیه هیچ ماشین دیگری در دنیا نیست.
:::فرشاد:::
۴ آبان ۱۳۹۷رنجرور عشقه، وقتی یه پای دوئل رنجی باشه، چشمم رو روی هر برندی میبندم، حتی مرسدس
Hossein gh
۴ آبان ۱۳۹۷رنجروور تو این سگمنت ، (حداقل)از نظر طراحی رقیب نداره،خیلی دوسش دارم
javad
۴ آبان ۱۳۹۷چرا عکسای فیس لیفت ایووک رو نذاشتید؟
pool
۴ آبان ۱۳۹۷من اینو قبول ندارم ایووک 2019 بیارید رفتید مال 9 سال پیش ورداشتید اوردید این چه وضعشه ایکس ۲ تازه معرفی شده
شاهين
۵ آبان ۱۳۹۷به نظرم هم فنی هم ظاهر bmw شیک تره، مخصوصا رنگ مشکیش با تریم داخلی موکا،ولی واقعا واسم عجیب بود چرا ونجروور انقد طرفدار داره! شک کردم به خودم شاید چیزیو ندیدم راجبش
محمد
۵ آبان ۱۳۹۷رنجروور چیز دیگریست…
طراحی داخلی بی ام و طراحی بیرونی رنجروور
اگه قرار بود یکیش رو بخرم رنجروور میگرفتم ولی واقعا یکم باید طراحی و تریم داخلیش رو عوض کنه