بی ام ولندروور-رنجروور

دوئل ب‌ام‌و X5 و لندروور دیسکاوری

مرحلهٔ مقدماتی، گروه پانزدهم، شاسی‌بلندهای میان سایز لوکس، دوئل سوم

نتایج دوئل قبلی بین لینکلن ناتیلوس و جنسیس GV80

مجموع آراء: ۱۶۴۸

آراء لینکلن: ۸۶۳

آراء جنسیس: ۷۸۵

پیروز دوئل: لینکلن ناتیلوس با کسب ۵۲ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

رنجروور اسپرت

آئودی Q7

آئودی Q7

لینکلن ناتیلوس

جنسیس GV80

لینکلن ناتیلوس

لندروور دیسکاوری

ب‌ام‌و X5

؟

لکسس RX

فولکس‌واگن توآرگ

؟

لینکلن اویاتور

آکورا MDX

؟

مرسدس بنز GLE

ولوو XC90

؟

جیپ گرند چروکی L

لکسس GX

؟

کادیلاک XT6

اینفینیتی QX60

؟

لندروور دیسکاوری

تاریخ معرفی: سپتامبر ۲۰۱۶

پلت‌فرم: D7u جگوار-لندروور

امتیاز از کارانددرایور: ۶.۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۴,۸۱۱ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۶,۴۹۳ دستگاه

فروش چهار ماه نخست ۲۰۲۱ در اروپا: ۲,۲۹۳ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۰ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۰ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۵ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۷۳ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: ظاهر شیک، توانایی‌های آفرود بالا، ارائهٔ تکنولوژی‌های مدرن به‌صورت استاندارد، کابین جادار، کاربردی، راحت و ساکت

نقاط منفی: هندلینگ ضعیف، فضای کم بار هنگام استفاده از صندلی‌های ردیف سوم، فضای محدود صندلی‌های ردیف سوم

چکیده: دیسکاوری خودروی خوش استایل و توانمند و توانایی‌های آفرود بی‌نظیر است اما سطح تجملی که خریداران در این کلاس انتظار دارند را ارائه نمی‌کند

ب‌ام‌و X5

تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۶

پلت‌فرم: CLAR ب‌ام‌و

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۵۰,۶۴۲ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۴۰,۹۶۱ دستگاه

فروش چهار ماه نخست ۲۰۲۱ در اروپا: ۱۵,۰۷۰ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۸۹ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۶ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۵ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۷۵ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: پیشرانه‌های متنوع، متریال داخلی باکیفیت، تعادل میان لوکس و اسپرت، رانندگی لذت‌بخش، سواری راحت، آپشن صندلی‌های ردیف سوم

نقاط منفی: فرمان تا حدودی مبهم، فضای بسیار کم صندلی‌های ردیف سوم، هزینه‌های نگهداری بالا

چکیده: هرچند X5 به‌اندازهٔ پورشه کاین اسپرت نیست اما هنوز هم ترکیبی عالی از تجمل، کارایی، راحتی و لذت رانندگی را ارائه می‌کند

مقایسهٔ مشخصات فنی

دیسکاوری P360

ب‌ام‌و X5 XDrive40i

پیشرانه ۳.۰ لیتری I6 ۳.۰ لیتری I6
تنفس توربوشارژ توربوشارژ
قدرت ۳۶۰ اسب بخار ۳۴۰ اسب بخار
گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر ۴۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب یا چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۶.۳ ثانیه ۵.۵ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۸ ثانیه ۱۳.۶ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۱.۲ لیتر ترکیبی ۱۰.۲ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۹۰ لیتر ۸۳ لیتر
تولید آلایندگی ۲۱۰ گرم/کیلومتر ۱۹۵ گرم/کیلومتر
وزن ۲۴۹۵ کیلوگرم ۲۲۰۵ کیلوگرم
ظرفیت بکسل ۳۷۰۰ کیلوگرم ۳۰۰۰ کیلوگرم
طول ۴,۹۵۵ میلی‌متر ۴,۹۳۵ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۹۲۳ میلی‌متر ۲,۹۷۴ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۲۶۰ لیتر ۹۶۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۷ نفر ۵ یا ۷ نفر
قیمت پایه آمریکا ۵۵,۲۵۰ دلار ۶۰,۳۹۵ دلار
قیمت موردبررسی ۶۳,۲۵۰ دلار ۶۲,۶۹۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند میان‌سایز لوکس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. مازیار

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3301 ديدگاه)

    امروز ۱۷ ژوئن
    ۵۱ سال قبل در این روز رنجروور متولد شد😍
    تلفیقی از خشونت و راحتی که خیلی زود جای خود را در خانه های اشرافی سراسر دنیا بعنوان اتومبیل دوم پیدا کرد

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. mahan

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      😍😍😍 ای جااان عالی بود ایکاش یک مطلبی به مناسبت این روز پدال تهیه می کرد.
      دنیای بدون شاسی بلند های لندروور-رنجروور یک چیزی کم داشت

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. مهدی

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1161 ديدگاه)

        دقیقا
        خوب شد که رنجرور ساخته شد
        اگه الان رنجرور نبود خیلی ها دیگه به افرود علاقه مند نمیشدن

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. mahan

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          دقیقاً جیپ و لندرور از پدران آفرود هستند.البته این مطلب رو شنیدم نمی دونم درست هست یا نه ولی به احتمال زیاد درسته که اولین لندرور ها رو از جیپ الگوبرداری کردن و الهام گرفتن و به مثل تویوتا از جیپ شروع کردن که بعد ها رقابت بین این دو بزرگوار شکل گرفت‌

        2. مازیار

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3301 ديدگاه)

          بله همینطوره
          جیپ انقلابی در دنیای خودرو بود و لندروور با الهام از جیپ ساخته شد در سالهایی که بخاطر بازسازی پس از جنگ فولاد بسیار کمیاب بود ، به همین خاطر از آلومینیوم در ساخت بدنه استفاده شد و درواقع این یک توفیق اجباری بود که بعدها به یکی از نقاط قوت محصولات لندروور رنجروور تبدیل شد

        3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          بله آقا ماهان درست شنیدید لندروور از جیپ الهام گرفته شده حتی توی تاپ گیر هم هموند به این موضوع اشاره کرد…

  2. reza+s4

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (144 ديدگاه)

    تو این کلای خودرویی قطعا bmw x5 تا تهش میره
    و ۵۵ درصد برنده است

    موافقم 1
    مخالفم 3
    1. GT

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      بزرگترین رقیبش هم مرسدس GLE هست که من اونا برتر از X5 میدونم
      از نظر طراحی هم ولوو XC90 را زیباترین خودروی این گروه میدونم
      در این دوئل، X5 را انتخاب می‌کنم،نمیدونم چرا جدیدا حس خوبی به دیسکاوری ندارم، قبلا خیلی از‌ خوشم میومد

    2. Amirreza

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2732 ديدگاه)

      Gle🔥🔥🔥🔥

    3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      اما از نظر من استاد چروکی سنگ تموم این کلاسه،آمریکایی ها هم خیلی شانس برد دارن….

  3. ممد ژانگولر

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4151 ديدگاه)

    خداییش bmw x5 ی چیز دیگست
    کیفیت از سیبیلای جلو پنجرش میچکه 😻

    1. مهراد

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (862 ديدگاه)

      جیگرتو 😘😘

      1. ممد ژانگولر

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4151 ديدگاه)

        داداش مهرداد هوا گرم شده حق بهت میدم 😂

        1. mahan

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          اوووممممم ارررره.
          اقا جوجه میزنید یه سیخم واسه ما بکشید😂😂

        2. ممد ژانگولر

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4151 ديدگاه)

          ماهان داداش خودت تو شمال وسط جوجه ها هستی کافیه لب تر کنی دعوتمون کنی

          من و مهرداد یکله جاده چالوسو برات درو میکنیم 😉

        3. mahan

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          محمد جان شما و داش مهرداد و همه عزیزان پدال بیان قدمشون روی چشمشون ازون مجالس هنسی پسند اصلا براتون میگیرم،😂😂😂 شما بیاید میبرمتون شمار شیروپلنگ،جوجه برای بزرگوارا کوچیکه

  4. Farzad

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    انتخابم صد در صد X5
    اصلا نمیتونم با طراحی دیسکاوری کنار بیام ، به نظرم اصلا در حد یه رنجرور نیست این طراحی .

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. mahan

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      دقیقاً شاید همه بگن ا رنجروور پس ماهان به رنجروور رای میده ولی منم موافقم اصلا طراحی خوبی لندرور دیسکاوری نداره و پر از نقطه کور هستش و با خرید نسخه قولش قیمتش نزدیک به مدل اسپورت میشه و ارزش ندارد.بیشترین ایرادی که از طراحیش میگیرم طراحی عقبشه.بزرگوار مثل انسانیه که یکی از دوتا مرکز ثقلش رو از دست داده یا پلنگی که یک طرفه رو پیکرتراشی کرده و طرف دیگه رو ژل تزریق کرده.🍑 هلویی که یک طرفش پنچره!اصلا نمی دونم این دیدگاه های سمی از کجا میاد ،😂😂🍑

      1. Farzad

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        عجب مثال های بارزی 👌😂

        1. mahan

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          😂😂😂 دلم نیومد این سمو تنهایی میل کنم

      2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        آقا ماهان چارلی چاپلین رو یه تنه زیر پا گذاشته 😂😂😂درود بر شما 👌

    2. mahan

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      البته ببخشید اینم باید بگم وگرنه آروم نمیگیگیرم.دیسکاوری از لحاظ آفرود دارای ژن های دیفندر هستش و توی بیرون جاده حسابی قدرتش رو به رخ رقبا میکشونه و بارها گفتم سیستم تشخیص جاده و هماهنگی رنجروور جز پیشرفته ترین هاست و هنوز مونده بنز و بی ام و بهش برسند و این سیستم توی خودرو های سطح بالاتری مثل بنتلی و رولزرویس بیکار می‌ره و خودش نوع جاده رو تشخیص میده و سیستم تعلیق و سرعت و شدت ترمز و فرمان دهی و حتی حسگری فرمون رو تنظیم می‌کنه و خیلی متنوع هست حتی برای یک رنجروور رانندگی توی شن دانه درشت با دانه ریز و چمن خیس و یخ فرق داره چیزی که توی بنز بی ام و به اسپرت و اسپرت پلاس و مامفورد خلاصه میشه.هدف ساخت این دو خودرو متفاوته.هر چند به خاطر طراحی نه چندان خویش که بین اسپرت و دیسکاوری گیر کرده و نه اسپرت هست نه دیسکاوری من نمی پسندمش.اما در جاده از x5خیلی نرمتره و داخلش بر خلاف بیرون کیفیتش بالاتره و شیکتره و امکانات رفاهی خیلی خوبی داره اما تکان های عرضی این ماشین زیادتره.اما قطعا اون قدر سریع هست که شمارو ارضا کنه.اما x5 با توجه لیق استثنایی مثل سری ۵ میمونه و چه تو سرعت و مانورپذیری و هندلینگ چه ترمز و فرمان دهی و شعاع گردش فرمان این ماشین بی نظیره تو نوع خودش و واقعا همه رو لوله می‌کنه و تنها رقیبش که پا به پا میاد gle هست که تا سال ۲۰۱۵ اطلاع دارم که در نزدیکی گرفتنش بود.سواری این ماشین حس سواری یک سری ۵با ارتفاع بیشتر رو میده و درست همون چیزی که می خواهید اعتماد سر پیچ ها هستش که این ماشین چپ نمیشه و بهتون این اعتماد رو میده که سوار یک خودرو اسپرت شده آید.
      البته استادی شما ولی بنظرم یکم مقایسه ها غلطه و یکی سری خودرو ها با هم و یک سری دیگه با هم کراس اور و است یو وی هارو با هم انداختن ولی در کل کار هر دو درسته باید دید برای چه منظوری می خواید اگه برای سواری داینامیک و اسپرت بخواید رنجرور اسپرت sv هستش و درخدمته که یک سواری به شدت سریع و اسپرت رو همراه تجمل و لوکس گرایی هدیه میده

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. Farzad

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        دست مریزاد ماهان جان مثل همیشه عالی بود ، استفاده کردیم .

      2. Amirreza

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2732 ديدگاه)

        لندروور همیشه در همه ماشیناش توجه خاصی به آفرود داره حتی ماشینای لوکسی مثل ولار و اتوبیوگرافی

        1. mahan

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          دقیقاً امیررضا جان ویژگی های آفرودی اصالت و DNA برند لندروور-رنجروور هستش که این رو سعی کرده به تمام خودروهاش به ارث بذاره.اتوبیوگرافی که بماند لاکشری ترین افرودی حاله نگفتم شاسی بلند درسته در برخی قیمت ها ممکنه از بنتلی بیشتر بزنه ولی هیچ وقت بپای قیمتی رولزرویس نمی‌رسه هرچند که بنظرم از هردوشون خیلی بهتره!ولی هر دو تو آفرود بپای این نمی‌رسند نزدیک به ۸۰سانتی متر داخل آب می‌ره البته اون موقع در سال ۲۰۱۵ میگفتند نمی‌دونم شاید الان بیشتر شده ولی میدونم کمتر نشده ولی من خودم ۵۰سانتی متر رو امتحان کردم و میتونم قسم بخورم ۵۰سانتی متر رو حتما می‌ره ولی حتما ۸۰هم می‌ره و این اطمینان رو بهتون میدم که حتی جی کلاس هم بپاش نمی‌رسه .رنجروور یعنی آفرود رفتن با تمام راحتی و ارامش

          موافقم 1
          مخالفم 1
      3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        ممنون از تجربیاتتون آقا ماهان 👌

        1. mahan

          ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          قربانت ابتین جان.چیزی نگفتم که شما دوستان لطف دارید

  5. مسعود

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (512 ديدگاه)

    قسمت عقب دیسکاوری خیلی ضایس
    اون تیکش حس یجور طراحی نا متوازن رو میرسونه انگار ته مینی بوس رو چسپوندن اونجا
    هر مدل دیگه ای از رنجرور بود انتخاب میکردم جز این

    موافقم 5
    مخالفم 1
  6. Reza

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (5359 ديدگاه)

    BMW X5

  7. فرید

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (203 ديدگاه)

    آمار فروش گویای همه چیز هست.

  8. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1960 ديدگاه)

    این دیسکاوری عالیه ولی هنوز درک نکردم اون جا پلاکش رو به چه دلیلی اونجوریش کردن . انتخابم هم X5 بود.

  9. محمد مختاری آذر

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    قطعا بی ام و

  10. RezaRs

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1612 ديدگاه)

    من دیسکاوری رو خیلی دوس دارم 💁‍♂️
    نظر دوستان هم مهترمه شاید بیمر ماشین بهتری باشه اما خب من رایم دیسکاوریه خصوصا یکی از علتاش افرود مناسبه خب شاید بگید چیکار افرود داری اتفاقا من با وجودی که از افرود خوشم نمیاد دوس دارم ماشینی که انتخاب میکنم در شرایطی که نیاز شد قابلیت خوبی تو افرود داشته باشه

    1. mopar

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (74 ديدگاه)

      درسته افرودش خوبه ولی هرگز یه ماشینی نیست که بخوای باهاش افرود خشن بری مسابقات شرکت کنی و …
      در حقیقت افرودر های واقعیه این روزا مدلای جیپ هستن(تازه اونم نه همشون) + چنتایی از تویوتا+ماشینای رم+برونکو فورد های سری اف+سیلورادو و…

      1. RezaRs

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1612 ديدگاه)

        من از تجربه دیدن فیلما کلا از دو چیز میترسم عین فوبیا شده برام
        آقا دسته جمعی بیان دورتو بگیرند بری توبیابونی چیزی گیر کنی
        دو بار یه تریلی خالی شه بهت و بمیری
        تو ایران نیسانای حمل میلگرد مزید بر علت شدن خواهشا پشت سرشون نمونید و سریعا سبقت بگیرید اگه تند میرفتن بزارین برن

  11. مهدی

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    اتواکسپرس انگلیسیه؟

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. Farzad

      ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      آقا مهدی ، بله انگلیسیه ، رقیبش هم در انگلستان مجله اتوکار هست .
      اینجا هم‌ امتیاز کامل رو به دیسکاوری داده بر عکس X5 😂

      1. R@m!n

        ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2240 ديدگاه)

        کلا کار اند درایو بررسی هاش عجیب و مبهمه

        1. Farzad

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          کار اند درایور آمریکاییه ، اومده اینجا تلافی کرده 😂
          البته هر مجله یه معیارهایی داره برای امتیاز دادن اما خب ۶ از ۱۰ یه خورده کمه برای دیسکاوری .

        2. R@m!n

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2240 ديدگاه)

          بدبختی اینه به آمریکایی هام نمره کم میده دلایلشم که قشنگ آدمو چاک میده 😂😂

        3. Amirreza

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2732 ديدگاه)

          کلا کار اند درایو میخواد ادای این معلم سختگیرای بچگیمونو در بیاره ولی متاسفانه از بیخ و بن داره اشتباه میزنه😂

        4. mahan

          ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          قشنگ خر تو خریه 😂😂
          وقتی میبینی خودروی سال و نامزد بهترین طراحی سال فلان خودرو میشه ولی تو نمایندگی خاک میخوره و همون چندتایی که فروخته شده هم فراخوان خورده همه چیز معلوم میشه که پشت قضیه چه خبره

  12. akrh78

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1359 ديدگاه)

    وای خدا رنگ x5 چقد قشنگه واقعا محو این ترکیب شدم
    بژ مات، جزئیات کروم، جلوپنجره مشکی
    محشره

  13. Amirreza

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2732 ديدگاه)

    طراحی بی ام و که خیلی بهتره ، کیفیتم همه دنیا از دست گروه تاتا ناراضین پدالم خبرشو گذاشت ، فنیشم بهتره و مهمتر از همه اینکه یه بیمره و طبق مهندسی آلمانی ساخته شده و اون ظرافت آلمانی رو همچنان داره که من عاشقشم

  14. مهدی

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    X5 خیلی زیبا و با کیفیت هست
    رنجرور هم خیلی زشته
    بهترین چیز ماشین های بی ام و همانهگیه گیربکس و توربو و موتور هستش

  15. mahan

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    قطعا x5 یکی از بهترین ها و قدیمی های این کلاس هستش و سنگ محکی هستش و رانندگی باهاش بسیار لذت‌بخش هستش و جاش توی ایران خالیه نمی دونم تا چند اومده ولی یکی دوتا ۲۰۱۳ قبلا دیده بودم و قیمت های به شدت غیر اخلاقی بهش خورده بود.اون موقع که ۷۵۰ رو خریده بودم ۵۰۰ تومن x5 رو حالا چون که رفیق طرفم و فلان بهم ۱ تومن گفته بودن که اون موقع خیلی هم سروصدا بپا کرده بود.این طراحی x5 چه بدی داشت اومدید گند زدید به طراحیش.خداوکیلی چراغ های پشتشو با اون طراحی گازانبر جدید مقایسه کنید.یعنی دقیقا چه مرگشونه طراح های جدید بی ام و ؟

  16. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    انتخاب من x5…

  17. mm.y@rlou

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (283 ديدگاه)

    نکات مثبتx5 بیشتر از دیسکاوری بود و از لحاظ ظاهر هم زیبا تر هست انتخاب من x5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا