توسعهٔ نسل بعدی بامو سری ۷ هماکنون در حال انجام است اما این به معنای نزدیک شدن به زمان معرفی آن نیست زیرا با رونمایی رسمی سدان پرچمدار جدید بامو احتمالاً یک سال یا بیشتر فاصله داریم و هر آنچه که تاکنون دیدهایم کاملاً زیر پوششهای سنگین استتاری پنهان بوده است. بااینحال از زیر همین پوششهای استتاری هم ویژگیهای طراحی خودرو تا حدودی قابلتشخیص است و به همین دلیل گرافیستهای وبسایت Kolesa که عمدتاً رندرهای نزدیک به واقعیتی را طراحی میکنند، با رندرهای جدیدی، پیشنمایشی از نسل بعدی سری ۷ را ارائه کردهاند.
جنجالیترین ویژگی طراحی که احتمالاً در محصولات آیندهٔ بامو خواهیم دید چراغهای جلو دوقسمتی است که با توجه به تصاویر جاسوسی، بهاحتمالزیاد در سری ۷ جدید هم از همین طرح استفاده شده است. بااینحال خوشبختانه این سدان پرچمدار به جلوپنجرهای با اندازهٔ معقول مجهز خواهد بود و از جلوپنجرهٔ عظیم سری ۴ در اینجا خبری نیست. بهطورکلی، سری ۷ جدید دماغهٔ بسیار مربعتری نسبت به نسل کنونی خواهد داشت. در عقب خودرو اما به نظر میرسد طراحان Kolesa بیشتر از ایدههای ذهنی خود استفاده کردهاند زیرا در تصاویر جاسوسی، با پوششهای ضخیم کل قسمت عقب کاملاً پنهان شده و چیزی مشخص نیست. بااینحال در این رندر چراغهای عقب بسیار باریکی دیده میشود که تقریباً در کل عرض عقب خودرو کشیده شده و نمای سادهتری را نسبت به نسل کنونی ایجاد کرده است.
این احتمال وجود دارد که نسل جدید سری ۷ تا سال ۲۰۲۲ معرفی نشود که این یعنی باید انتظار عرضهٔ آن به بازار را با مدل ۲۰۲۳ داشته باشیم. فعلاً اطلاعاتی از پیشرانههای این ماشین نداریم اما ارائهٔ نسخهٔ تمام الکتریکی آن قطعی است که گفته میشود i7 نام خواهد داشت. انتظار میرود این نسخه از حدود ۵۴۰ اسب بخار قدرت و سامانهٔ چهارچرخ محرک برخوردار باشد و بُردی در حدود ۵۰۰ کیلومتر را ارائه کند. بامو i7 باید با مرسدس بنز EQS رقابت کند که نسخهای الکتریکی از S کلاس خواهد بود.
امیررضا
۲۹ آذر ۱۳۹۹بیامو، چراااااااا؟ د آخه چرا آخه ؟
دلیل این طراحی زاقارت چیه؟ کو اون بیامو که طراحیهاش بهترین در رقبا بود؟ نابود شدی دیگه نابود
AMG///
۲۹ آذر ۱۳۹۹هعی
Good bye black bimmer good bye ??
بعد m5 f10 فهمیدم که دیگه— بی ام و اون بی ام و سابق نیست….
AMG///
۲۹ آذر ۱۳۹۹الان که این طرح های جدید بی ام و رو میبینم یاد آهنگ bohemian rhapsody از queen میفتم…..
…Good bye every body , l’ve got to go
Mr.X
۲۹ آذر ۱۳۹۹میخواسته لوکسیش رو از رولس رویز بدزده. ولی یه کپی نا موفق از آب در اومده.
Mahdi911Turbos
۲۹ آذر ۱۳۹۹اصلا محاله نمونه تولیدی این شکلی باشه
Ahmedreza2002
۲۹ آذر ۱۳۹۹کاس همین طور که میگی باشه
MASIHA
۲۹ آذر ۱۳۹۹بای بی ام و بای
Hadi
۲۹ آذر ۱۳۹۹بازم این رندر بهتر از قبلیاس
ولی در کل خوب نیست…
SS
۲۹ آذر ۱۳۹۹دوستان میدونم خریدارهای پر وپا قرص ب ام و بودین و تا الان جز ب ام و سوار نشدین و حالا “بای” میگین
اشکالی نداره بیاید با هم با سری 7 خداحافظی میکنیم میریم در رویاها A کلاس لیموزین (S Klasse) سوار میشیم??
میلاد
۲۹ آذر ۱۳۹۹داداش گلم راسته که میگن عشق چشم عقلو کور میکنه.
MASIHA
۳۰ آذر ۱۳۹۹????
چرا درشت میگی
اولا وقتی میخوای به کسی تیکه بندازی به خودش ریپلای کن رفتار ها بچه گونه رو کنار بذاریم.
دوما
من خودم طرفدار پروپا قرص بی ام و هستم اما این رندر اصلا به دلم ننشسته و واقعا زده شدم از طراخی های جدیدش،
فکر نکنم برای منظورم تو کامنتام لازم باشه به کسی جواب پس بدم.
SS
۳۰ آذر ۱۳۹۹شوخی کردم به دل نگیر ?
امیر
۲۹ آذر ۱۳۹۹پس نادر چیکار میکنه اونجا؟
مهدی،:امید اینده
۳۰ آذر ۱۳۹۹فکر کنم خفش کردن
مهرداد كمال
۲۹ آذر ۱۳۹۹با این گندی که زده الپینا هم نمیتونه جمعش کنه
Ahmedreza2002
۲۹ آذر ۱۳۹۹سنگر بگیرین ترکش های بیمر عزیزبرخورد نکنه بهتون
امیر محمد
۲۹ آذر ۱۳۹۹متاسفم برای بی ام و با این افتضاحات جدید به کجا میخواد برسه!!!!هنوز جلو پنجره سری ۴ هضم نشده بود که افتضاح جدید رونمایی شد
فرشاد
۲۹ آذر ۱۳۹۹الپینا b7 گند نزدن بهش گزینه خوبیه بجاش
بی ام و مشکلش طراحی داخلیشه چرا فکری برا اون نمیکنه
AMG///
۳۰ آذر ۱۳۹۹SS من طرفدار بیمر نیستم
من AMG بازم
الکی به S کلاس هم توهین نکن آمریکا و دیگر کشور ها تا صدسال دیگه هم نمیتونن مثلشو بسازه
Ãbţìň
۳۰ آذر ۱۳۹۹یه لینکلن کانتیننتال آمریکا می ارزه به کل آلمان،برو پی کارت آپشن باز
AMG///
۳۰ آذر ۱۳۹۹آره پشتشو از آزرا 2011 اسکی رفته
تازه فورد زده توقف بدلیل کم فروشی
MASIHA
۱۰ دی ۱۳۹۹رکورد هیت شکسته شد
سطح فشار