با رونمایی از نسل جدید بامو سری ۵ با کد G30 در روز پنجشنبه، گرافیستهای حرفهای خودرو نیز دستبهکار شده و رندری را نسل آیندهٔ مدل M5 طراحی کردهاند. رندری که به نظر میرسد تا حد زیادی به واقعیت نزدیک باشد. در این رندر، سدان پریمیوم عملکرد بالای بامو با برخورداری از سپر جلوی برجسته با ورودیهای هوای بزرگتر، رکابهای جانبی اسپرت و سپر عقب بروز شده که ترکیبی است از یک دیفیوزر و لولههای دوقلوی اگزوز، ظاهری تهاجمیتر از نسخهٔ معمولی سری ۵ دارد. از دیگر تغییرات بیرونی M5 نسبت به سری ۵ معمولی نیز میتوان به رینگهای جدید گودتر و نشانهای M Power در قسمتهای مختلف بدنه اشاره کرد درحالیکه در داخل نیز مجهز به مجموعهٔ ارتقاءیافتهٔ تریم داخلی به همراه صندلیهای اسپرت جلو با حمایت جانبی بیشتر خواهد بود.
رقیب مستقیم M5 جدید، نسل آیندهٔ مرسدس بنز E63 AMG خواهد بود به همین دلیل سدان عملکردی سلطان باواریا خود را برای نبرد با رقیب اشتوتگارتی کاملاً آماده کرده است. انتظار میرود نسل جدید بامو M5 مجهز به یک پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو اصلاحشده باشد که قادر به تولید حداقل ۶۰۰ اسب بخار قدرت خواهد بود. احتمالاً این نیروی عظیم بهصورت استاندارد به چرخهای عقب منتقل خواهد شد اما در صورت تمایل خریداران برای اولین بار نیروی موتور از طریق یک گیربکس ۷ سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه و سیستم XDrive به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند.
با توجه به اینکه نسل جدید مدل M550 XDrive با ۴۵۵ اسب بخار قدرت در شتاب صفرتاصد با ۴ ثانیه در حال حاضر ۰.۳ ثانیه از M5 فعلی سریعتر است، بهاحتمالزیاد نسل جدید M5 در نسخهٔ XDrive شتاب صفرتاصدی حدود ۳.۵ ثانیه خواهد داشت. همانطور که گفته شد، اصلیترین رقیب M5 جدید، نسل جدید مرسدس بنز E63 AMG خواهد بود که در نسخهٔ استاندارد ۵۷۰ اسب بخار و در نسخهٔ S حدود ۶۱۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. علاوه بر این، رقیب سرسختی بنام کادیلاک CTS-V هم از آمریکا رودرروی M5 قرار میگیرد. سدان قلدری که مجهز به پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری سوپرشارژ کوروت Z06 با ۶۴۰ اسب بخار قدرت است و احتمالاً ازلحاظ قدرت همچنان بالاتر از M5 جدید قرار میگیرد.
X-Tomi همچنین رندری از نسخه استیشن یا تورینگ سری ۵ جدید نیز منتشر نموده است.
Daniel
۲۴ مهر ۱۳۹۵خیلی جیگر شده.
به قول یکی از دوستان عروسک خوشگل منه این BMW M5
فقط انگلستان
۲۴ مهر ۱۳۹۵خودروسازیه آلمان داره روحش رو از دست می ده تمام مدل های جدیدشون اون روح و حس و برتری مدل های چند سال پیش رو ندارن طراحیشون مدرن شده ولی یه حالت مثل ربات رو پیدا کردن این حالت ربات گونه از سه سال پیش شروع شد پیش بینی من برای آینده ی خودروسازی آلمان اینه که فروششون خیلی کاهش پیدا می کنه و علاقه مردم نبست بهشون خیلی کمتر می شه.
...::: فقط لمبورگینی :::...
۲۴ مهر ۱۳۹۵.
اصلا موافق نیستم.
کجا میری اینقدر سریع.
واستا با هم بریم
( شوخی میکنم ها 😉🌹)
اتفاقا اتفاقا از 3 سال پیش خودروسازی آلمان جایگاه رفیع خودشو تثبیت کرد.
مدل هایی مثل AMG GT ، 918 ، و پیروزی های مرسدس و فولکس در این زمان به بلوغ و اوج رسیدن.
مطمئن باش آینده ی صنعت خودروسازی آلمان خیلی خیلی روشنه.
چون چندین قدم از بقیه جلوترن.
.
مردم دنیا نسبت به خودروهای آلمانی 2 دسته میشن
1 خودروی آلمانی سوار میشن
2 حسرت و آرزوی خودروی آلمانی دارن.
.
.
روزای بهتر از اینی که الان میبینی به زودی میرسن.
موفقیت های بزرگتر در راهن.
.
.
...::: فقط لمبورگینی :::...
۲۴ مهر ۱۳۹۵همین خبر سلول های سوختی رو بخون.
فقط انگلستان
۲۴ مهر ۱۳۹۵حرفای خنده دار می زنی اگه الان من یه بنتلی بنتایگا داشته باشم چرا باید حسرت یه خودرو آلمانی مثل پورشه کاین رو داشته باشم خودرو خودم که سریع تره قدرتمند تره با امکانات تره خاص تره با کیفیت تره محکم تره و … پس چه دلیلی وجود داره که حسرت ماشین های آلمانی رو بخورم یعنی چه دلیلی وجود داره که خودمو با این حرفا گول بزنم واقعا حرف متعصبانه هم حدی داره.
...::: فقط لمبورگینی :::...
۲۴ مهر ۱۳۹۵.
بنتایگا که شما (و شاید من) در حسرتشیم یکی از همون خودروهای آلمانیه که گفتم.
پس شما جزو دسته ی 2 طبقه بندی میشی.
دیدی چه تقسیم بندی درست و پرکاربردی کردم ؟!?
.
??
...::: فقط لمبورگینی :::...
۲۴ مهر ۱۳۹۵.
من نمیفهمم آدم چقدر میتونه متعصب باشه که جنسی رو که فروخته هنوز مال خودش بدونه !!
بنتلی فروخته شده.تموم شد و رفت.
بنتلی آلمانی شده.
من به اصلیت بنتلی کاری ندارم.
.
.
تا حالا کسی دیده یک آلمانی باز مثلا مهران 911 یا خسته شده بیاد بگه OPEL آلمانیه ؟ تا حالا شده ما بیایم بگیم Borgward آلمانیه ؟؟!
.
بس کنید این حرف های بی منطق رو.
بنتلی آلمانیه. چون مال فولکس واگنه.
.
باز دوستان میان میگن تو که میگی بنتلی آلمانیه هیچی از علم بازاریابی نمیدونی !?
هر کی ندونه انگار خودشون دکترای روابط بین الملل دارن.
ممکنه من دکتری بازار یابی نداشته باشم اما نسبت به چیزی که فروختم ادعای مالکیت نمیکنم.
...::: فقط لمبورگینی :::...
۲۴ مهر ۱۳۹۵.
این که میگی بنتلی هنوز متعلق به انگلیسه اوج تعصب رو نشون میده !!
.
🌹🌹
.
هر موقع دیدی ما نسبت به اوپل و بورگوارد ادعای آلمانی بودن کردیم شما هم بیا بگو بنتلی انگلیسیه.
.
خداییش اگه بنتلی و رولزرویس خدای نکره میخواستن تحت مدیریت آلمانی ها ورشکست بشن نمیگفتی شرکتی که به المانی ها فروخته بشه نتیجش همینه ؟ باور کن میگفتی.
.
#تعصب_را_کنار_بگذاریم.
...::: فقط لمبورگینی :::...
۲۴ مهر ۱۳۹۵طراحی بنتلی منو یاد خودروسازی انگلستان میندازه درسته.
اینو قبول دارم
رولزرویس هم همینطور
به این میگن حفظ اصالت.
نمیگن انگلیسی بودن.
Bloodhound SSC
۲۴ مهر ۱۳۹۵دوستان من رو هیچ شرکتی تعصب ندارم ولی خدایی بیان یکم فکر کنیم!!!!!!
بوگاتی صد سال پیش اومده یه شرکت به امید و آرزویی تاسیس کرده که شرکتش آینده مستقلی داشته باشه و حداقل غرور خودشو حفظ کنه.
یامثلا فروچیو ! زمان خودش(دهه 60)
ماشیناش حکم کوئنیگ زگ الان رو داشت!
ولی بعد چندین با ر فروش فولکس خریدش . خودشم تو 23- 24 سال پیش فوت کرد!!!!!
مسئله اینجاست که این شرکتای کوچیک مستقل تو زمان ما هم روزی دست این آدما می افتن!!!!!!
دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره!
اگه با این دید به جهان نگاه کنی زندگی خیلی قم انگیز میشه.
king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]
۲۴ مهر ۱۳۹۵دوست انگلیسی من
صنعت خودروسازی با المان روح پیدا کرد
شما میگی روح ندارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علاقه مردم نسبت به ماشین های المانی کم شده ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
ازتو بعید بود ….
Daniel
۲۴ مهر ۱۳۹۵من با king 918 موافقم.
king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]
۲۴ مهر ۱۳۹۵فدای اخلاقتم Daniel
uss zumwalt DDG-1000
۲۵ مهر ۱۳۹۵افرین کینگ 918
X5
۲۴ مهر ۱۳۹۵تو جهان فقط شما نیستی میلیارها نفر هستن و میلیاردها سلیقه وجود داره مثلا خود من هیچ ماشین انگلیسی به دلم نمیشینه حتی اگه زیر مجموعه bmw برند مورد علاقم باشه
Parvaz
۲۴ مهر ۱۳۹۵نه دیگه انصافا مینی ها ماشینای دوست داشتنی هستن، بی ام و خیلی تو پیشرفت مینی تاثیر گذار بوده
uss zumwalt DDG-1000
۲۵ مهر ۱۳۹۵خود من خیلی ها دیدم اصلا با خودروسازی انگلیس حال نکردن
ولی دلیلی بر بد بودنش نیست
uss zumwalt DDG-1000
۲۵ مهر ۱۳۹۵فقط انگلستان عزیز کار المان بک سره کرد
نویدی
۲۴ مهر ۱۳۹۵m5 میتونه یه الگو برای تمام خودروسازها باشه.
سينا
۲۴ مهر ۱۳۹۵واقعا شاهکاره ??
تو جاده های کوهستانی لذت میده با این ماشین تخته کرد ?
uss zumwalt DDG-1000
۲۵ مهر ۱۳۹۵ای دمت گرم
Ali
۲۴ مهر ۱۳۹۵داداش عزیزم که محصولات انگلیسی رو دوست داری باید بهت بگم که وقتی با اعتماد به نفس میگی بنتلی بنتیاگا همه چیش باحال تره اول قیمتاشونو مقایسه کن هر چه قدر و پول بدی همون قدرم آش میخوری .
uss zumwalt DDG-1000
۲۵ مهر ۱۳۹۵کلا ماشین های انگلیس گرون
Ali
۲۴ مهر ۱۳۹۵تازه باید بگم که خودرو سازی آلمان تازه داره روح میگیره مرسدس و بی ام و با ساخت کانسپت های دیوونه کنندشون از اون ور با تولید ماشین هایی مثل بی ام و سری هفت و مرسدس اس ۵۰۰دارن دنیا رو دیوونه ماشیناشون میکنن انگلستان هیچ وقت به گرد پای آلمان نمیرسه اما ایتالیابا این روند شاید ک بعید میدونم به آلمان برسن.
uss zumwalt DDG-1000
۲۵ مهر ۱۳۹۵ایتالیا درساخت خودروهای اسپرت و شتاب و سرعت عالی کارمیکنن
Saied
۲۵ مهر ۱۳۹۵ماشین ساز هایه المانی واقعا واسه تکنولوژی ماشین و کاربردی کردنش هزینه میزاره و هر سال چندین چیز جدید اخترا میکنن.
و برند هایه دیگه تو مملکت هایه دیگه بعد چند سال کپی سازی میکنن و همون محصولات رو ارزون تَر دست مردم میدن.
البته جدیدن برند تسلا هم واقعا داره واسه پیشرفتش هزینه میکنه و امید وارم که موفق بشه. به نظر من فرق المانی با بقیه یه برند ها یکیش هم اینه که تکنولوژی رو زود تَر مینوتی تجربش کنی.
بابک
۲۵ مهر ۱۳۹۵عکس اول عالیه و با روح و روان ب ام و بازا که هیچ با روح و روان همه بازی میکنه
کلا اگه ب ام و روندی رو که تو M2 شروع کرده ادامه بده هم از نظر طراحی ظاهری و هم لذت رانندگی اتوموبیل های پرفورمنسش از اینی هم که هستن جذاب تر میشن
به امید موفقیت روز افزون ب ام و
احمد باقری
۲۵ مهر ۱۳۹۵به به.