بی ام و

رونمایی از ب‌ام‌و سری 2 کانورتیبل

سقف خودرو را باز کنید و در هوای آزاد در جاده‌های زیبا و خلوت کوهستانی رانندگی کنید. لازم نیست برای لذت بردن حتماً سوار یک خودروی گران‌قیمت باشید. خوشبختانه می‌توانید دو یا سه سرنشین اضافی را هم در پشت بنشانید تا با ظرفیتی بیش از ۲ نفر خودروهای رودستر به یک سفر مفرح بروید.

2015 BMW 2-Series Cabriolet
۲۰۱۵ BMW 2-Series Cabriolet
ب‌ام‌و سری ۲ کانورتیبل برای چنین سفری آماده است. خودرویی که ماه آینده با سقفی باز به پاریس می‌رود تا در نمایشگاه بزرگ خودروی این شهر شرکت کند.
2015 BMW 2-Series Cabriolet
۲۰۱۵ BMW 2-Series Cabriolet
ب‌ام‌و کلاس‌بندی جدیدی را برای خودروهای خود اعمال می‌کند. حالا خودروهای سدان از سری خودروهای کوپه و کانورتیبل جدا شده‌اند. بنابراین دیگر نسخه کوپه و روبازی از مثلاً سری یک را شاهد نخواهیم بود و سری ۲ اینک شامل همین دو عضو خانواده می‌شود. خوشبختانه علاوه بر ارتقای نام‌گذاری، طراحی سری ۲ هم از سری یک فاصله گرفته و به طرحی امروزی و شیک‌تر تبدیل شده است. همان‌گونه که در مورد کوپه سری ۲ قضاوت شد، در مورد مدل کانورتیبل نیز می‌توان آن را یکی از زیباترین خودروهای کوچک روباز چهارنفره نامید.
2015 BMW 2-Series Cabriolet
۲۰۱۵ BMW 2-Series Cabriolet
با وجود اینکه طراحی سری ۲ کانورتیبل به سری ۴ کانورتیبل هم شباهت‌های بسیاری دارد، اما این مورد کمتر قابل خرده‌گیری است زیرا نتیجه کار، خودرویی موقر و جذاب است.
2015 BMW 2-Series Cabriolet
۲۰۱۵ BMW 2-Series Cabriolet
در قلب این خودرو یک موتور شش سیلندر داغ ۳.۰ لیتری می‌تپد. مدل M235i می‌تواند با کمک توربوشارژر دوقلوی خود، ۳۲۲ اسب بخار نیرو و ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. شتاب صفر تا صد این مدل تنها ۵.۲ ثانیه خواهد بود.
2015 BMW 2-Series Cabriolet Interior
۲۰۱۵ BMW 2-Series Cabriolet Interior
اما صبر کنید. شاید شما علاقه‌ای به مدل‌های M با قدرت و کارایی بالا و در عین حال قیمت گران نداشته باشید. در این صورت نسخه پایه ۲۲۰ i برای لذت حداقلی در دسترس است. این مدل با موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری خود، ۱۸۱ اسب بخار نیرو و ۲۷۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. اگر این ارقام شما را راضی نکرد، مدل 228i را پیشنهاد می‌کنیم که با همان حجم ۲.۰ لیتر و با کمک توربوشارژر، خروجی ۲۴۱ اسب بخاری و ۳۵۰ نیوتن‌متری دارند. این مدل را می‌توان به صورت اختیاری با انتقال نیرو به هر چهار چرخ xDrive سفارش داد. اروپایی‌هایی که به موتورهای دیزلی علاقه دارند می‌توانند به سراغ مدل 220d بروند. این مدل توربودیزل ۲.۰ لیتری هم ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر تورک تولید می‌نماید.
باز کردن سقف نرم و چندلایه پارچه‌ای و الکتریکی خودرو به زمانی حدود ۲۰ ثانیه نیاز دارد. سقف را می‌توان با یکی از سه رنگ سیاه، سفید و آنتراسیت نقره‌ای و قهوه‌ای انتخاب کرد. عایق‌های اضافی باعث شده‌اند تا سطح صدا در جلو ۵ دسی‌بل و در قسمت عقب ۷ دسی‌بل نسبت به مدل کانورتیبل سری ۱ کاهش یابد. سقف را می‌توان در حالی که خودرو سرعتی کمتر از ۵۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد، نیز باز و بسته کرد.
2015 BMW 2-Series Cabriolet
۲۰۱۵ BMW 2-Series Cabriolet
در مقایسه با سری ۱ کانورتیبل، جانشین آن ۹ درصد فضای بیشتر صندوق در زمان بسته بودن سقف و ۷ درصد بزرگ‌تر در زمانی که سقف جمع شده ارائه می‌کند. این فضا برای قرار دادن دو کیسه ۴۶ اینچی گلف یا یک جفت اسنوبرد هم کافی به نظر می‌رسد.
برنامه‌ریزی برای فروش این مدل از اوایل اسفند ماه امسال یا بهار ۲۰۱۵ انجام شده است. قیمت پایه‌این خودرو ۳۸۸۵۰ دلار خواهد بود. افزودن آپشن xDrive می‌تواند ۱۸۰۰ دلار به قیمت هر مدل بیفزاید. مدل M دیفرانسیل عقب نیز قیمت پایه‌ای معادل ۴۸۶۵۰ دلار خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. توفیقی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    بی ام و زیباترین طراحی داخلی رو تو دنیا داره و واقعا خودروی قابل تحسینی هست که تمام استانداردهایی که یه خودرو باید داشته باشه رو داره.
    و جای هیچ گله و شکایتی نمیزاره

    1. Saeed.shariati

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (477 ديدگاه)

      فقط اون قسمتش که در باز میکنی لوگوی بی ام میوفته رو خیلی باهاش حال کردم
      بچه ها راستی کسی از اونی که میگفتن میخواد بشه قطب سوم خودرو سازی ایران تو چابهار خبری نداره؟
      پدال یکم برسی کن ببین چه حرف هایی در موردش زده شده

    2. مک میسل

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      دقیقا،توفیقی فکر کنم از930 دیدگاهی که گذاشتی،فقط همینو درست گفته باشی!

    3. مهدی 911

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      من خودم عاشق بی ام و هستم ولی انصافا سری 1و2 زیبایی کمتری نسبت به سایر بی ام و ها دارند دیگه وفتشه بی ام و یه سوپر اسپرت تولید کنه درحال حاضر برترین محصولات ام5وام6 اند ولی درکل اگه بی ام و بهترین نباشه ولی زیباترینه

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        مهدی جان ب ام و میخواد با همکاری تویوتا سوپر اسپورت بزنه .

        1. حمید

          ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (199 ديدگاه)

          اگه کامنت های قبلی من رو خونده باشید متوجه میشید که زیاد از ب ام و خوشم نمیاد ولی این مدلش رو دوست دارم .سلام اقا میلاد.مرسی راجع به اون کامنتت هم باید خدمتت بگم مگه اون مدل مزدا تو ایران هست که میگی بیشتر هوندا دوستش داری راجع به سانتافه هم باید بگم 99 درصد مشتری ها و اشناهامون از سانتافه به عنوان یک ماشین خوب یاد میکنند ولی ما وقتی به تهران به نمایشگاه اشنامون اومدیم بهمون گفت موتور سانتافه کشش 4 نفر رو نداره و از این لحاظ جالب نیست ولی مطمین باش اگه موتور 3300 سی سیش وارد میشد اون رو به همین اکورد هم ترجیح میدادیم.سوار تویوتا rav4 هم شدم از داخلش خیلی خوشم اومد ولی حالم از طراحی بیرونیش بهم میخوره و اگه با این وضع بازار و قوانین فعلی اگه تویوتا ظاهرش رو قشنگ میساخت اون رو هم دوست داشتیم بگیریم.

        2. حسين

          ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          درود. میلاد جان احتمالا نسل آینده Z4 رو با همکاری تویوتا اونم فقط در زمیته تکنولوژی هیبریدی، میزنه. و برای تولید سوپر اسپرت هنوز برنامه دقیقی ارائه نشده. ولی احتمالش هست در سال 2016 به مناسبت 100 سالگی نسل جدید M1 معرفی بشه

        3. حسين

          ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          نمیدونم کیه که همش دیس میزنه!!! برای همه هم میزنه، انگار لج داره!!! ای بابا

    4. Alpha

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (544 ديدگاه)

      خوب که چی ؟

  2. توفیقی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    فقط از این سقف برزنتی خوشم نمیاد واقعا مزخرفن.سقف های فلزی که تو M4 هست بهترن.که مثل بدنه خودرو میمونه.

    1. مک میسل

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      خودروی خوبیه.راستی میخوام 2تا مطلب بنویسم،یکی در باره مناطق ازاد ارس،یکی درباره واردات خودروهی2500سی سی

      1. توفیقی

        ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1122 ديدگاه)

        تو صد ساله قراره مطلب بنویسی کو؟؟؟

  3. danlelord

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    عجب ماشینیه
    دم بی ام و گرم

    1. ASTON MARTin

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      دیگه تصمیم دارم یا نیام پدال یا کم بیام :|
      دائم دل منو میبره! نه دل خوشی ازین دولت بی وفا داریم که نمیزاره ملت بفهمن رانندگی یعنی چی نه دل خوشی ازین ملته بی مروته نالوتی که یه پیکانم از دستشون نمیتونی با دل خوش تو سطح شهر نگه داری و مطمئن باشی بت نمیمالن!
      هرچی از وضعیته فوقه خراب این آبو خاک بگم کم گفتم :|
      هیچ کس اینجا به فکر “آدم”نیست

  4. توفیقی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    ولی خودمونیم ها هیچی M6 گرن کوپه نمیشه.

  5. توفیقی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    واقعا ماشینهای آلمانی گرونم باشن.واقعا ارزششو دارن.استانداردن.
    افراط و تفریط تو کارشون نیست.

  6. توفیقی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    با این قیمت میشه یه ماستانگ V8 خرید.
    نظر سنجی
    بی ام و M2 : لایک
    ماستانگ GT : دیس لایک

  7. حاج حسن

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    ناموسن میخوامش :| خدا برسان ‍بول

  8. توفیقی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    فقط ای کاش یه نسخه سوپر اسپرت هم بسازه.
    واقعا جاش خالیه.
    بشه چی میشه.قول میدم میتونه از پس هر حریفی بربیاد.

    1. Ehsan

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      توفیقی جان همینطور ادامه بدی شک میکنم که خودتی :-D

      1. توفیقی

        ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1122 ديدگاه)

        چرا؟؟؟؟چون نظر موافق از من نشنیدی…..
        راستش این ماشین رو هم دوس ندارم من یکم که چه عرض کنم خیلی مشکل پسندم.ولی خواستم بدونم موافق بودن چه حالی میده.

        1. Ehsan

          ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (1251 ديدگاه)

          جدیدا سبکت رو عوض کردی ، ایراد کمتر میگیری در هر پست 10 تا کامنت میگذاری ولی هنوز خودتی :-D

  9. Just germany...

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    آقا چقدر پشتش زشت شده.
    هرکی نفهمه میگه مال طرفای سال 2007 هست

  10. توفیقی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    یه بار تو X6 معمولی که 240 میلیون هست نشستم.هر چی بگم از این برند کمه.
    خیلی خودروی نرم و بی صدا و بی ادعایی بود.
    مثل روغن روان بود و شتاب رو بدون های و هوی که امریکایی ها دارن به آدم میده.
    ولی گرونه نسخه M هم 380 تومن تو ارسه فول آپشنش

  11. توفیقی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    رنگ سفید رینگ مشکی تودوزی قرمز کالیبر ترمز زرد
    این ترکیب رنگ ترکیب مورد علاقه من تو همه خودروهاست

    1. Vahid

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (86 ديدگاه)

      رنگ مشکی ، رینگ طلایی ، تودوزی قرمز و مشکی.
      اینم ترکیب رنگ مورد علاقه من تو تمام ماشینهاست. به نظرتون چطوره؟ هیچ رنگی رو جز این واسه ماشین نمیتونم بپذیرم.

    2. Ahmad..F12

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      انصافاً با سقف باز خیلی خوشگله و زیبایی خارق العاده ای داره ولی دو مشکل هست:

      1- جلوش کاملاً هوشمندانه و زیبا طراحی شده اما عقبش اصلاً اینطور نیست، یاد مدلای دهه 90 یا 2000 میلادی بی‌ام‌و افتادم!!!!

      طراحی عقبش قدیمی تر از خودشه

      2- به جای برزنت، سقف هاردتاپ اگه قرار میگرفت خیلی بهتر میشد

      1. فرید458

        ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (71 ديدگاه)

        بله احمد خان در مورد نمای عقب با شما موافقم این در حالی هستش که این عکس مربوط به مدل چهار سیلندر 228i هست در مدل m235i با طرح سپر عقب دو رنگ نمای عقب بهتر میشه☺

  12. توفیقی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    به همه جاش نمره + میدم به جز سقف برزنتیش!!!!!!!!!!

  13. Elring-aventador

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (331 ديدگاه)

    ماشین بسیار خوبی هست ولی طراحی پشتش یکم نپختس

  14. امیر

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    خیلی عالی

  15. سجاد

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    از نور درش خوشم اومد عقبش یکم زشته جلوش هالیه از سقف های پارچه ای بدم میاد

  16. مرتضی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    چهار تا صندلی داره!! میپسندم!!!!!!!!!!!!!
    ولی پشت سری صندلی های جلوش برام نا اشناست جدیدا استفاده شده؟؟

  17. علی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (72 ديدگاه)

    اون چراغ که موقع بازکردن درخودرو ارم بی ام و روزمین میفته خیلی باحاله.

  18. مصطفی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (350 ديدگاه)

    کابینش جون تازه ای گرفته.

  19. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    اون چراغای جلوش منو کشته! :)
    چه قدرت و گشتاور خوبی داره.

  20. e36

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    عاشقتم ب ام و

  21. مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (89 ديدگاه)

    فقط m3 و m4
    سقف فلزی ظاهر خیلی قشنگ تری دارن

  22. soroush

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    خواهشا راهنماییم کنید. پرادو2012 + یا ix45 –

    1. وحید

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (398 ديدگاه)

      این چه سواالیه داداش معلومه که پرادو. پرادو ماشینیه که هیوندای سوارا آرزوی روندنشو میکنن البته اگه دوس داری سوار ماشین صفر بشی همون ix45 بخر چون ماشین صفر یه لذت دیگه ای داره!

  23. مصطفی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (350 ديدگاه)

    نمی دونم چرا به دلم نمی شینه.

  24. ياكان

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    زیبایی و وقار و کارایی همه باهم جمع شدن. تو دل برو!!

  25. Ehsan

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    درود بر BMW ، هم طراحی جلوش خوبه و هم طراحی عقبش ، اصلا چراغ های عقب باید برزگ و با ابهت و اصالت باشند نه یک خط نازک ! ;-)

  26. datsun

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3943 ديدگاه)

    خیلی زیبا و لوکسه

  27. امیرمحمد قرایی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    هیچی bmw نمیشه

  28. محمد

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (70 ديدگاه)

    سری2 طراحی خیلی خوبی داره..از نظر فنی هم که مشخصه..بی ام وست…با کابریو… خانوادش کاملتر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا