تیونر آلمانی ای سی اشنایتزر کاملاً روی غلتک افتاده زیرا قبلاً توانسته رکورد سریعترین سدان را در پیست Sachsenring ثبت کند و هماکنون نیز ثابت کرده که M5 F90 تیون شدهاش سریعترین M5 تاریخ در پیست مشهور نوربرگ رینگ است.
ژورگ مولر پشت فرمان این سدان تقویت شده توانسته یک دور جهنم سبز را در ۷ دقیقه و ۲۹.۵۰ ثانیه طی کند. در مقام مقایسه باید گفت این رکورد حدود ۹ ثانیه سریعتر از رکورد M5 استاندارد است. البته رکورد M5 استاندارد توسط مجله اسپورت اتو ثبت شده بود.
با تمامی این تفاسیر M5 تیون شده توسط ای سی اشنایتزر سریعترین سدان نوردشلایف نیست زیرا این عنوان به جگوار XE SV پروجکت ۸ تعلق دارد که توانسته رکورد قبلی آلفارومئو جیولیا کوادروفولیو را بشکند.
واضح است که تفاوتهای زیادی بین بامو M5 و جگوار وجود دارد به گونهای که در نظر داشته باشید XE متمرکز روی پیست بهطور قابلتوجهی سبکتر بوده و برای رکوردشکنی حتی فاقد صندلیهای عقب بوده است. اشتباه نکنید! نمیخواهیم هیچگونه بهانهای برای بامو بیاوریم زیرا محصول این شرکت همچنان یک سوپرکار چهار درب در لباس یک سدان لوکس میان سایز است.
ای سی اشنایتزر با دستکاری پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی M5 قدرت ۶۹۱ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری را به دست آورده است. این خودرو حتی قویتر از M5 کامپتیشن با قدرت ۶۱۷ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری است.
تنها مشکلی که پیش روی تیونرها در ارتقای M5 کامپتیشن وجود داشته موضوع زمان بوده و اگر بفهمیم که رکورد فعلی M5 تیون شده در آینده ارتقا مییابد سورپرایز نخواهیم شد.
Khosrow
۴ شهریور ۱۳۹۷خوشم میاد سالی چندبار– ام5 — ب ام و –رو میندازن تو این رینگ و میتازونن / چه خود بیمر چه تیونرها / سوراخ پیست رو پیدا کردن / یه چیز جدید رو کنید / خسته نشدین؟ ..
امیر
۴ شهریور ۱۳۹۷چه هیولایی ساخته این تیونر ۹ ثانیه بهتر از M5 استاندارد یه دنیاست! M5 استاندارد نتونست رکورد پانامرا توربو رو بشکنه و این در حالیه که پانامرا توربو حدود ۵۰ اسب بخار قدرت کمتر داره و با وزن بالای ۲ تن مقدار قابل توجهی از M5 سنگین تره.انسان کف و خون قاطی می کنه از شاهکاری که پورشه ساخته!
مهدی
۴ شهریور ۱۳۹۷دوست گرامی m5معمولی درچندپیست توسط یه راننده ازپانامراتوربو اس هم سریع تربوده.که توسط کارانددرایو.موتور۱ویک مجله دیگه بوده.حالا درنوربرینگ میتونه دلیلش برتری راننده پورشه باشه.امااین خودروها توسط یک راننده نه تنهاm5معمولی ازپانامراتوربوsسریع تربودش بلکه حتیe63sهم ازپانامرا توربوsسریع تربود.خودت بورو سرچ کن خبرهاشو
امیر
۴ شهریور ۱۳۹۷من رکوردشون در نوربرگ رو گفتم دوست گرامی.در درگ ریسی که وبسایت اتوکار گذاشته بود m5 از پانامرا توربوs شکست خورد.
مهدی
۴ شهریور ۱۳۹۷من زمان دور پیست رومیگم نه درگ.جدیدترین این مقایسه توسط مجله اسپرت اتو بود که توسط یک راننده حرفه ای زمان گیری کردن.m5 اول شد.e63sدوم شد.پانامرا توربوs سوم شد وکادیلاک چهارم.m5 یک ثانیه ازپانامراتوربوs زودترپیست رودور زد
mahdy
۴ شهریور ۱۳۹۷نابود گری مریخی در لباس یک سدان
مهدی
۴ شهریور ۱۳۹۷m5معمولی ازتمام رقباش درپیست سریع تره.این رقبا به ترتیب سریع بودن اینطور هستن.اونم در۳پیست متفاوت توسط یک راننده.m5 اوله.e63sدوم.پانامراتوربوs سوم.کادیلاکctsvهم آخز شد.حالا احتمال داره توسط راننده های متفاوت تعیر کنه.اما یک راننده دریک زمان این بوده
Dante
۴ شهریور ۱۳۹۷چند دقیقهداست به عکس هاش خیره شدم
چقدر زیباست
این راننده ماشین و به چالش کشید
لذت بردم .
shirko
۴ شهریور ۱۳۹۷واقعا بی نظیره ولی از ام ۵ کامپتیشن زیادتر خوشم میاد چون غول مرحله ی اخره