بامو در حال بررسی ایده عرضه برنامه اشتراک سواری برای موتوربایک ها و اسکوترهای خود در شهرهای شلوغ است.
پیتر شوارزنبر مدیر برندهای مینی، رولزرویس و موتورسیکلت BMW در خلال مصاحبهای که در نمایشگاه ژنو صورت گرفته گفته است: “این قطعاً یک گزینه است اما ما هنوز راهحلی برای کلاه کاسکت دوم نیافتهایم. مشکل ما به ابعاد و استفاده دوباره از کلاه کاسکت در گرمای تابستان مربوط میشود.”
بامو با آغاز ماه می بهصورت آزمایشی به مردم اجازه خواهد داد از طریق برنامه موبایلی نمایندگی به مدت چند روز موتوربایک ها را اجاره کنند. این برنامه از کشورهای آلمان، فرانسه و اتریش کلید خواهد کرد.
به منظور پاسخگویی به تقاضای رو به رشد موتورسیکلتسواران در شهرهای شلوغ، BMW در حال توسعه دومین اسکوتر الکتریکی خود میباشد. مدیر بامو گفته این محصول جدید کوچکتر از اسکوتر C اوولوشن که محدوده حرکتی حدود ۱۶۰ کیلومتری دارد خواهد بود. البته شوارزنبر از ارائه جزئیات بیشتر این اسکوتر جدید خودداری کرده است.
نهایتاً مدیر ژرمنها گفته است:
جدای از سرویس اشتراک موتورسیکلت، در بسیاری از شهرها شاهد حملونقل بیشتری روی دو چرخ خواهیم بود.
مسعود
۲۲ اسفند ۱۳۹۶تو اروپا برا اسکوتر سبک گواهینامه میخواد
برا موتور با توان بالاتر از 35 کیلو وات باید هیجده ساله باشی و موتور سنگینم باید 24 ساله باشی
بعدم اینجا بچه ده ساله موتور سوار میشه
خاک تو سرمون که خودمون نمیخواییم قانونمند باشیم حتما باید چوب زور سرمون باشه
hamid
۲۲ اسفند ۱۳۹۶چقد عکس سوم قشنگه.
بی ام و و یار و دیگر هییییچ…
امیر.عارف
۲۲ اسفند ۱۳۹۶میگن تو تهران موتورها بیشترین آلودگی را برای شهر دارند. بعد با تمام توان از ساخت و ورود موتورهای برقی و کمتر آلوده کننده جلوگیری میکنند. موتور برقی باید ارزان در دسترس باشد ولی اون تعداد معدودی که وارد کردند چنان قیمتی روش گذاشتند که شد لاکچری و برای افراد خاص . هیچ وقت حرف و عمل مسئولین یکی نبوده و یکی از بزرگترین آفتهای صنعت هم همینه
Danial
۲۲ اسفند ۱۳۹۶خدایش یدونه S1000 ب ن بدین ی دور بزنم باهاش خب دلم میخواد :|