بی ام و

ضریب درگ عالی ب‌ام‌و سری 3 جدید 2019

ب‌ام‌و در حال شدت بخشیدن به کمپین تیزری نسل جدید سری ۳ می‌باشد. این خودرو که با کد G20 شناخته می‌شود در خیابان‌ها دیده شده است. شاید این روزها و در همه‌جا شاسی بلندها سرخط خبرها را به خود اختصاص داده باشند اما سری ۳ هسته‌ی اصلی برند ب‌ام‌و بوده بنابراین در تولید آن نباید هیچ کم و کسری گذاشته شود. به همین دلیل است که تمامی مشکلات احتمالی باید پیش از تولید این خودرو رفع شوند.


ب‌ام‌و سری ۳ جدید به توری جهانی فرستاده شده تا از آب‌وهوای داغ نوادا و دره‌ی مرگ گرفته تا هوای سرد سوئد را تجربه نماید. نیازی به گفتن نیست که نسخه‌های پیش‌تولیدی این سدان اسپورت نیز در پیست نوربرگ رینگ دیده شده‌اند.


برنامه‌ی توسعه و تست وسیع ب‌ام‌و همچنین شامل گذراندن زمان زیاد در تونل باد بوده تا به این ترتیب بدنه‌ی سری ۳ در روان‌ترین حالت ممکن باشد. نتیجه‌ی نهایی این کار ضریب درگ احساس‌برانگیز ۰.۲۳ است که سری ۳ جدید را به یکی از آئرودینامیک ترین خودروهای تولیدی تاریخ بدل می‌کند. تنها خودروهایی که آئرودینامیک تر از سدان جدید باوارایی ها می‌باشند مرسدس A کلاس سدان جدید و نسل پیشین CLA با ضریب درگ ۰.۲۲ هستند. همچنین فولکس‌واگن XL1 ضریب درگ ۰.۱۹ دارد اما آن را نمی‌توان خودروی تولیدی عادی دانست زیرا سقف تولید بسیار کمی داشته است.

با شمارش معکوس رونمایی از این خودرو حدس می‌زنیم ب‌ام‌و سری ۳ سدان جدید در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شود. شاید رونمایی آنلاین این خودرو چند روزی زودتر باشد. احتمالاً نیمه‌ی اول سال آینده نیز شاهد معرفی سری ۳ استیشن هم خواهیم بود.
[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    سری۳همیشه بهترین درکلاس خودش بوده.بهترین موتور.بهترین شاسی.بهترین گیربگس.بهترین لذت وهندلینگ ممکن.سری۳همیشه سنگ محک باقی خودروسازان واسه این کلاسه

  2. mahdy

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    علی نوا حالا دیگه چی داری بگی هنوزم عاشق این شاهکار نشدی؟
    به این میگن مهندسی آلمانی :
    ضریب آیرودینامیک 0.23
    تقسیم وزن 50 به 50
    سیستم تعلیق جدید
    تا الان خبری از موتورش بیرون نیومده ولی مگه میشه شاهکار نباشه

    1. بهراد

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (537 ديدگاه)

      الانه که پیداش بشه بگه اکانت شما هم مال منه

      دفعه ی قبل گیر داده بود منه بهراد و مجید رونالدو یکی هستیم!!

      خیلی تیزه سریع میفهمه.

      در مورد این ماشین هم که خیلی عالیی شده حرف نداره بهتر این نمیشه

      1. madjidiano rolambo

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        دفعه ی قبل گیر داده بود منه بهراد و مجید رونالدو یکی هستیم!!

        هر کی گفته من با اکامنت دیگه ای در این سایت کامنت میذارم ***

        خدا شاهده من با هیچ حساب دیگه ای اینجا کامنت نمیذارم

        1. mahdy

          ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (2371 ديدگاه)

          عععع
          عععع
          مجید این رفتارا از تو بعید بود خجالت بکش
          همه میدونن جنجالی ترین کسی که ایمن کارو میکنه علی شوی نواست

  3. madjidiano rolambo

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    سری 3 یکی از اون ماشینایی بود که به شدت منتظر نسل جدیدش بودم (و هستم)
    لامصب خدای ماشینه …
    یه دونه E92 همیشه تو مسیرم پارکه … با وجود اینکه 10 جاش رو زدن و با بتونه و رنگ و صافکاری و اینا شکلش رو حفظ کرده ولی با این حال هر وقت از کنارش رد میشم محاله بدون اینکه یه چند ثانیه نگاش کنم ازش بگذرم

  4. shirki

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    احتمال داره دوباره تو کلاس خودش جزو پر فروشا باشه .

  5. احمدرضا

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (227 ديدگاه)

    مگه میشه سری3 فوق العاده نباشه ؟

  6. محمد مهدی

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    مگه داریم ؟
    مگه میشه ؟

  7. omid622

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    ماشینی که بهترینه تو دنیا
    بین تمام ماشین های کاربردی
    حالا نسخه M چه شود
    به خصوص مدل CS که آخرین نسخه M هر محصوله سدان بی ام و هست شاهکاریه واسه خودش

  8. رامتین

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3254 ديدگاه)

    همه چیش عالی. بی ام و سری 4 هم دقیقا همینطور خواهد بود که سال بعد معرفی میشه.
    فقط امیدوارم موتور فعلی 2لیتری 245 اسبیش که البته در سری7 به 258 اسب هم رسیده بود، امسال به عدد جذاب 268 اسب برسه. 2 لیتر حجم و 2 دهم مگاوات توان با سیستم تعلیق پیشرفته تر و گیربکس بهتر دیگه چی میخوای.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا