مارکوس فلش رئیس بخش بامو M اعلام کرده این شرکت هیچ برنامهای برای تولید نسخههای پرفورمنس استیشنهای باواریایی ندارد.
رقبای بامو M یعنی مرسدس-ای ام جی و آئودی اسپورت برخی از سریعترین و قویترین استیشنهای بازار همچون C63 استیت، E63 استیت، RS4 آوانت و RS6 آوانت را عرضه میکنند؛ بنابراین حرکت منطقی این بود که بامو M هم چنین رویهای را دنبال کند.
اما فلش در مصاحبه با مجله خودرو اظهار داشته شاسی بلندهای اسپورت این شرکت همچون X3 M و X4 M جدید باعث شدهاند نیازی به عرضهی استیشنهای اسپورت M نباشد. او گفته است:
استیشنها بخشی از برنامهی ما نیستند. اگر مشتریان اتریشی، سوئیسی یا آلمانی چنین خبری را بشنوند احتمالاً آنها برخورد خوبی با من نخواهند داست؛ اما ما یک شرکت جهانی هستیم و با فاکتورهای زیادی روبرو هستیم که یکی از آنها قوای محرکه است. به همین خاطر است که شاسی بلندها را تولید میکنیم.
اگرچه این خبر خوبی برای طرفداران نیست اما بامو M طوفانی از محصولات جدید را خواهد داشت.
مدیر ارشد بامو M دربارهی M3 جدید میگوید:
جدای از پیشرانه باید به سیستم چهار چرخ محرک M5 هم اشاره کنیم که میتوان آن را در M3 هم قرار داد. وضعیت دو خودرو بسیار شبیه هم خواهد بود اما ما باید خودروهای دیفرانسیل عقب را هم تولید کنیم که با ترکیب گیربکس دستی یک محصول ناب را تشکیل میدهند.
MAHDI
۱۰ شهریور ۱۳۹۸همین بهتره.خودروهای M باید خاص بمونن!!!!
خودروهای BMW M فروشش از خودروهای AMG مرسدس وخودروهای RS آئودی بیشتره!!!!
Me
۱۰ شهریور ۱۳۹۸کلا ب ام و جدیدن خبرهای بدش بیشتر از خبرهای خوبشه.این ینی بخش m کاملا به بازار اروپا پشت کرده.