همهٔ نسلهای بامو M5 همواره جذاب بودهاند اما دراینبین نسل E39 در بین طرفداران از جایگاه ویژهای برخوردار است و حتی هنوز هم بسیاری خواهان آن هستند؛ اما یافتن یک M5 E39 کمکار و تمیز کار چندان سادهای نیست خصوصاً اگر به دنبال رنگ قرمز ایمولا باشید زیرا بامو تعداد کمی از M5 با این رنگ تولید کرده و امروزه خودروی بسیار کمیابی است.
حال اما یک دستگاه M5 نسل E39 کمکار با رنگ قرمز ایمولا برای فروش گذاشته شده است. این خودرو بسیار تمیز و کمکار بوده و واقعاً فوقالعاده به نظر میرسد بهگونهای که تنها ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد دارد که با توجه به سنش هرگز عدد زیادی نیست؛ اما چنین ماشینی اصلاً ارزان نیست زیرا فروشنده برای آن مبلغ ۱۵۰ هزار دلار را مطالبه کرده که تقریباً ۵۰ هزار دلار از قیمت M5 صفرکیلومتر مدل ۲۰۱۹ امروزی بیشتر است! البته فروشنده خاطرنشان کرده که یافتن یک E39 قرمز ایمولا با چنین شرایطی بسیار دشوار است اما بااینحال قیمت درخواستی هنوز هم بیشازاندازه به نظر میرسد.
تردیدی وجود ندارد که M5 E39 هنوز هم خودرویی باشکوه و فوقالعاده به نظر میرسد. هرچند گرد پیری کاملاً بر چهرهٔ این ماشین نشسته است اما هنوز هم ترکیبی از وقار و خشونت در ظاهر آن احساس میشود. در این M5 برخلاف بسیاری از سدانهای پرفورمنس مدرن هیچ لبهٔ تیز، رکابهای برجسته، بالهای بزرگ یا اسپلیتر دیده نمیشود بلکه در عوض فقط خطوط ساده و درعینحال هماهنگ و جذاب چشم را نوازش میدهند و ویژگیهایی جزئی مثل بالهٔ کوچک لبهٔ درب صندوق آنرا از سری ۵ معمولی همان دوران متمایز کردهاند.
M5 E9 برای اولین بار در نمایشگاه ژنو ۱۹۹۸ رونمایی شد و تا سال ۲۰۰۳ به تولید رسید. در سینهٔ این سدان اسپرت دوستداشتنی یک نیروگاه ۴.۹ لیتری V8 تنفس طبیعی قرار گرفته که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی به چرخهای عقب انتقال پیدا میکند و E39 را ظرف ۴.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرساند که حتی هنوز هم عدد قابلتوجهی است. حداکثر سرعت این خودرو بهصورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده بود اما در آزمایشی بدون محدودیت سرعت توانست به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
روزبه
۶ آبان ۱۳۹۸وای قلبم …
Just bentley continental
۶ آبان ۱۳۹۸این ماشین فوقالعادست
مثل جواهره به نظر من که میارزه
نظرشخصی
هادی نجفی
۶ آبان ۱۳۹۸با این قیمت خیلی خیلی تند برای سرمایه گذاری مناسبه فقط…
وگرنه ارزش خرید غیر سرمایه گذاری هیچ جوره نداره
mohammad
۶ آبان ۱۳۹۸خیلی خوب و تمیز و با وسواس خاصی ازش نگهداری کرده
هرکه طاووس کشد جور هندوستان کشد
اونی ک ۱۵۰هزارتا بخاطرش حاضره پرداخت کنه چندین برابرش داراییشه هرکی میخردش مبارکش باشه
MAHDI
۶ آبان ۱۳۹۸یه M5 نسلE39 اونم با یه رنگ جذاب که در بهترین شرایط نگهداری شده!!!
کابین بسیار باکیفیت وسطح بالا و با عملکردی خیره کننده که در زمان معرفیش جزو بهترین خودروهای دنیا بوده!!!!
M5 همیشه یک M5 هستش!!!!
ب ام و واسه افرادی که دوست دارن M5 وحشی تری نسبت به نسخه عادی داشته باشن مدل کامپتیشن رو معرفی کرد.وچندروزی هستش که خبر اومده که قراره نسخه ای فراتر از کامپتیشن ساخته بشه یعنی M5CS
((( M5CS/M2CS/M3CS/M4CS)))
مهراد
۶ آبان ۱۳۹۸اووووفففف ماشینوووو ، بعضی مدلای بی ام و اینقدر شاهکارن که نمیشه دوستشون نداشت
قیمت این مدل = قدرت برند بی ام و
رامین
۶ آبان ۱۳۹۸این ماشین جزو جواهرات بی ام و هستش. طراحیش بی نقص بود
Khosrow
۶ آبان ۱۳۹۸افسانه ای / کاملا می ارزه / بهتراز 2019 / عکس 11 – تاریخ – ب ام و – رو یدک میکشه ..
Mad.z.Max
۶ آبان ۱۳۹۸فسط به شرطی که مستقیما بره تو پارکینگ کلکسون، ارزش خرید با این مبلغو داره، وگرنه اگه کسی واسه زیر پا اینو بخره، به ازای هر کیلومتری که بروندش، از قیمتش کم میشه و خیلی زود میاد زیر سی هزار دلار
Behrouz. anzali
۶ آبان ۱۳۹۸خیلی خوب ازش نگه داری شده . احتمالا بیشتر تو پارکینگ بوده تا جاده . بقول دوستمون m5 یه m5 هست کاریش نمیشه کرد . خیلیم خوشکل
محمدرضا
۱ بهمن ۱۳۹۹سلام. یکدستگاه خودروی بی ام و مدل ۱۹۹۶ دارم اتاق ای ۳۹ 528i ماشین خیلی سالم هست.کارکردش۱۳۸هزارکیلومتر هست.تا حالا لنگشو هیج جا به این شکلی ندیده بودم داخل ایران