به جرات میتوان گفت چند روز اخیر برای طرفداران بامو خیلی هیجانانگیز نبوده زیرا باواریایی ها دوباره تأکید کردهاند پیشرانهی ۱۲ سیلندر به پایان راه خود رسیده و از طرف دیگر هم گفته شده خبری از سوپرکار پرچمدار این برند نخواهد بود. البته این بار میخواهیم خبر خوبی را خدمت شما تقدیم کنیم چراکه مدیر بخش M مارکوس فلش برخی جزئیات مهم از گسترش سبد محصولات شرکت را منتشر کرده است.
بخش پرفورمنس بامو در حال حاضر به دنبال تحلیل و آنالیز جنبههای گوناگون تولید یک خودروی مستقل است. این خودرو نه دارای نسل پیشین بوده و نه نسخهی اسپورت تری از محصولات کنونی بامو میباشد. بهتر اینکه بخش M قبلاً ایدههایی دراینباره داشته و این برنامه تنها چیزی بیشتر از تولید یک خودرو است زیرا ممکن است در آینده دیگر محصولات جدیدی هم تولید شوند.
بنا به گزارش Car Sales، مارکوس فلش اذعان کرده مطالعات دربارهی تولید محصولات مستقل M در دست انجام بوده است. او فعلاً به جزئیات بیشتری اشاره نداشته چراکه این پروژه هنوز در مراحل اولیه قرار داشته اما یکی از منابع نزدیک به این شرکت گفته چندین نوع بدنه برای تولید چنین خودرویی تست شده است. همچنین مهندسان بامو M در تلاش برای فهمیدن این موضوع هستند که آیا استفاده از پیشرانههای درونسوز بهتر است یا پیشرانههای تمام الکتریکی.
جدای از نوع خودرو، محصول مستقل M دارای کاراکتر خاص این برند خواهد بود و ترکیبی از دقت، چابکی و اشرافیت را به نمایش خواهد گذاشت. فلش خاطرنشان ساخته است: “ما کپی نخواهیم کرد و روش خود را در پیش خواهیم گرفت.” البته باید گفت این خودروهای M از نظر قیمتگذاری ضرورتاً در جایگاهی بالاتر از M8 قرار نخواهند گرفت.
تولید محصولات مستقل به بامو M اجازه خواهد داد تا رقابت بهتری با مرسدس-ای ام جی داشته باشد. از آنجایی که بامو هایپرکاری در جایگاه بالاتر از M8 نخواهد ساخت بنابراین ای ام جی وان برگرفته از فرمول ۱ رقیبی از جانب باواریا را در آینهبغل نخواهد دید.
حسين وي
۲۹ خرداد ۱۳۹۸اگه بسازه این بی ام و هست که مرسدس رو تو ” آیینه وسط” خواهد دید ???
OMID
۲۹ خرداد ۱۳۹۸آره
هر وقت تونست بسازه پزشو بدید
هر وقت ب ام و اومد تو فرمول یک و اول شد اونوقت برای ای ام جی وان هم رقیب می سازه
Mohsen
۳۰ خرداد ۱۳۹۸عزیز جان اطلاعاتت خیلی کمه اولا شما برو درمورد موتور M12 بی ام و یه تحقیق کن هنوز کارخونه تاکسی ساز مورد علاقتون و نه هیچ کارخونه دیگه ای بهرکورد این موتوربی ام و تو فرمول یک نزدیکم نشده دوما بنز بدون رانندش تو فرمول یک آخرم نمیشه چه برسه به اول شدن، سوما سریعترین ماشین قرن بیستم که مک لارن F1 هست رو برو ببین موتورشو کی زده، چهارما که تا وقتی شرکتای متخصص سوپر اسپرت سازی هست و برند خاص محصوب میشن (لامبورگینی، فراری،بوگاتی،مک لارنو..) کمتر کسی سراغ سوپر اسپرت برندی میره که خاورو تاکسی بسازه چون خاص نیست??
Seyed AMG
۳۰ خرداد ۱۳۹۸تو اواسط قرن ۲۰ مرسدس هم با مدل های سیلور ارو افتخارات خیلی زیادی به دست اورد و آیرودینامیک ترین خودرو ها رو تولید میکنه ، همین چند روز پیش هم قدرتمند ترین پیشرانه تولید انبوه رو رونمایی کرد ، عزیز من اطلاعات شما خیلی کمتر که فقط تو اجزای ماشین رو موتور مانور میدی ، واقعا خودت خنده ت نمیگیره که فرمول یک رو تو موتور و راننده خلاصه میکنی…. دوما اگه بنز خاور میسازه ، تاکسی میسازه ، وانت میسازه ، ماشین نظامی میسازه می خواد تو همه حوزه بهترین ها رو به مردم ارائه بده که شرکت های دیگه بدلیل عدم ریسک پذیری از چنین کار های بزرگی سر باز میزنن . پس به جای اینکه به مرسدس بخندی به خودت بخند …
Seyed AMG
۳۰ خرداد ۱۳۹۸در ضمن همین شرکت های خاصی که میگی با مدل های هم سطح با مرسدس AMG در برابر بنز با اینکه تمرکزی روی تولید سوپراسپرت نداره حرفی واسه گفتن ندارن ، برو به لپ تایم های مرسدس AMG و رقباش از همین شرکت ها نگاه بعد بیا اینجا اطلاعاتت رو به رخ بکش .
حالا که بی ام و ریسک تولید هایپر کار یا سوپرکار رو قبول نمیکنه ، پس الکی خودت رو به اب و اتیش نزن …
OMID
۳۰ خرداد ۱۳۹۸همه این چیزایی که نام بردی یک سوم موتور 1.6لیتری هزار اسبی مرسدس نیست
اونوقت موتور اف وان رو ب ام و زده که چی؟
موتور کونیگزگ رو هم فورد زده این طور که شما میگید اونوقت ب ام و هم میره زیر فورد ?
Khosrow
۲۹ خرداد ۱۳۹۸محصول مستقل M دارای کاراکتر خاص این برند خواهد بود و ترکیبی از دقت، چابکی و اشرافیت را به نمایش خواهد گذاشت / اره واقعا – مثل عکس اخر که همرو یکجاداره / انگاری همین الان از مرکز تیون شربت اوغلی کشیده بیرون لعنتی ..
MAHDI
۲۹ خرداد ۱۳۹۸دوستان تمام رقابت های BMW M5 از مجلات خارجی که تا الان انجام شده رو براتون جمع کردم که به شکل زیر بوده نتایج
MAHDI
۲۹ خرداد ۱۳۹۸مجله car and driver بین مرسدس E63 و ب ام وM5 وپورشه پانامرا و کادیلاک CTS V
جایگاه اول:BMW M5
جایگاه دوم:مرسدسE63
جایگاه سوم:کادیلاکCTS V
جایگاه چهارم:پورشه پانامرا توربو
مجله auto express رقابت بین ب ام و M5 و مرسدسE63s
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم::مرسدسE63
مجله auto car رقابت بین کادیلاک CTS V و مرسدسE63s و ب ام وM5
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم::مرسدسE63
جایگاه سوم:: کادیلاک CTSV
مجلهcarmagazine رقابت بین آیودی RS6 و ب ام وM5 و پورشه پانامرا توربو ومرسدسE63
جایگاه اول:BMW M5
جایگاه دوم:مرسدسE63s
جایگاه سوم:پورشه پانامرا توربوs
جایگاه چهارم: آئودی RS6
مجلهautomobilmag رقابت بین مرسدسE63S و ب ام وM5
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم::مرسدسE63S
مجله Whichcar رقابت بین مرسدسE63S و مرسدس E63S
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم::مرسدسE63S
مجله EVO رقابت بین مرسدسE63S و ب ام وM5 و آئودی RS6
جایگاه اول ::BMW M5
جایگاه دوم:: مرسدسE63S
جایگاه سوم:: آیودیRS6
مجله pistonheads رقابت بین مرسدس E63s و ب ام وM5
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم:: مرسدسE63S
مجله pistonheads رقابت بین ب ام وM5 و کادیلاکCTS V
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم::کادیلاک CTS V
مجله CAR ADVICE رقابت بین ب ام وM5 و مرسدس E63S
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم:: مرسدس E63S
مجله TOP GEAR رقابت بین مرسدسE63S و ب ام وM5
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم:: مرسدسE63S
مجله AUTO ZEITUNG رقابت بین پورشه پانامرا ومرسدسE63s و ب ام وM5
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم::پورشه پانامرا توربو
جایگاه سوم:: مرسدس E63S
مجله AUTO ZEITUNG رقابت بین مرسدسE63S و ب ام وM5
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم::مرسدس E63S
مجله auto motor sport رقابت بین مرسدس E63S و ب ام وM5
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم::مرسدسE63S
مجله AUTO BILD رقابت بین ب ام وM5 و مرسدس E63S و پورشه پانامرا توربوSو کادیلاک
CTS V
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم:: مرسدسE63 S
جایگاه سوم:: کادیلاک CTS V
جایگاه چهارم:: پورشه پانامرا توربوs
مجله AUTO BILD رقابت مرسدسAMG GT4 63 وب ام وM5 کامپتیشن
جایگاه اول ::BMW M5
جایگاه دوم:: مرسدس AMG GT4 63
مجله AUTO BILD رقابت جگوارپروجکت 8 و ب ام وM5 کامپتیشن
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم:: جگوار پروجکت8
مجله drivnmag. co. za رقابت مرسدسE63S و ب ام وM5
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم:: مرسدس E63S
مجله WHIT CAR رقابت مرسدس E63S و ب ام وM5
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم:: مرسدس E63S
مجله EVO AUSTRALIA رقابت بین مرسدس E63S و ب ام وM5 کامپتیشن
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم:: مرسدس E63S
مجله DRIVE. COM رقابت بین آئودی RS5 کوپه و مرسدس E63S و ب ام وM5کامپتیشن
جایگاه اول::BMW M5
جایگاه دوم::مرسدسE63S
جایگاه سوم:: آئودی RS5 کوپه
Hosseinbimmer
۲۹ خرداد ۱۳۹۸خودت خسته نمیشی؟
ایلیا
۲۹ خرداد ۱۳۹۸هیچ اشکالی نداره
من طرفدار bmw نیستم ولی این آقا داره محترمانه از برند محبوبش حرف میزنه، نه به کسی توهین کرده نه دیگران رو مسخره میکنه شما اگه خسته میشی نباید به سایت خودرو سر بزنی.
مگه کسایی که صبح تا شب توی سایت به هم توهین میکنن و همدیگه رو مسخره میکنن خسته میشن؟ شما چرا به اونا تذکر نمیدی؟
MAHDI
۲۹ خرداد ۱۳۹۸طرف با چندین اکانت با اسم های مختلف مطلب میذاره بعدزبونش هم درازه .اینه که شرم آوره!!!
ایمان
۲۹ خرداد ۱۳۹۸عاشق واقعی BMW با اختلاف آقا مهدی هستن
من که برای خوندنشون هم خسته شدم
رامتین
۲۹ خرداد ۱۳۹۸عالی بود.
mehran911
۲۹ خرداد ۱۳۹۸به به چه شود چه رقابتی بشه
BMW از پتانسیل های بسیااار بالایی در موتور اسپرت برخورداره
BMW پادشاه 24 ساعته نوربرگرینگ و SPA هستش وسابقه درخشانی در موتور اسپرت داره
امیدوارم خودروهای خفنی ازش ببینیم
MAHDI
۲۹ خرداد ۱۳۹۸اینم چندرقابت بدون حضور BMW M5
مجله PISTONHEADS رقابت مرسدس E63S و آئودی RS6
جایگاه اول:: مرسدس E63S
جایگاه دوم::آیودی RS6
مجله auto express رقابت آئودی RS7 و مرسدسE63
جایگاه اول:: مرسدس E63S
جایگاه دوم:: آئودی RS7
مجله carmagazine رقابت پورشه پانامرا توربو
جایگاه اول:: مرسدسE63S
جایگاه دوم:: پورشه پانامرا توربو
مجله AUTO MOTOR SPORT رقابت بین مرسدس E63S استیشن وآلپینا B5 استیشن
جایگاه اول:: مرسدس E63S واگن
جایگاه دوم:: آلپینا B5 واگن
مجله AUTO ZEITUNG رقابت بین مرسدس E63S استیشن و آلپینا B5استیشن و آیودی RS6 استیشن
جایگاه اول:: آلپینا B5 واگن
جایگاه دوم::مرسدس E63S واگن
جایگاه سوم:: آیودیRS6 واگن
" Swedish Arrogant Tiger"
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ای ام جی وان هیچوقت رقیبی از باواریا در آینه بغل نخواهد دید…
mohammad FM480
۲۹ خرداد ۱۳۹۸دوستان نظرتون چیه یه استشهاد نامه جمع کنیم با مضمون برتری m5 نسبت به تمام خودرو های چهار در ، پنج در، کوپه و… برای یکسری از دوستان دیگه؟
خسته شدیم از بس نتیجه اول شدن m5 تو درگ ها رو زیر انواع پست ها خوندیم.
بخدا ما خودمون میتونیم تو گوگل سرچ کنیم
ما راضی نیستیم شما اینقدر خودتون رو به زحمت بندازید.
Bilbo
۲۹ خرداد ۱۳۹۸بنظر میرسه بامو کم کم داره متوجه تغییر بازار میشه، بعید میدونم سراغ مواردی مثل فرمول یک یا هایپر کار میلیون دلاری بره چون خیلی با استراتژی محتاطانه شرکت همخونی نداره اما بنظرم استراتژی های میانه رویی برای پیشرفتش در نظر گرفته
این خیلی خوبه که خود بخش ام بدنبال تولید یه محصول خاص هست، ما هنوز و تا ابد نمیتونیم نگاه خیره خودمون رو از AMG GT بر داریم و امیدوارم یه همچین حرکتی هم از بخش ام ببینیم.
مورد دوم اینکه بامو بعد از تغییر نسل از درون سوز به الکتریکی قطعا خودرویی بالاتر از ۲۰۰ هزار دلار هم تولید میکنه، رقیبی برای تسلا رودستر، شاید کمی متمایل به لامبورگینی و رفقا! این احتمالا یا نسل بعد آی۸ خواهد بود یا اولین نسل آی ۹.
من تعجب میکنم چطور شرکتی با این سطح از درآمد و اعتبار و دانش و فناوری، چطور به سمت یه هایپرمارکت حرکت نمیکنه…
OMID
۳۰ خرداد ۱۳۹۸سودآوری…
امیر
۳۰ خرداد ۱۳۹۸درواقع ماهیت بی ام و اسپرت بودنشه ک در این بخش به خوبی عمل کرده وبنظرم با این قضایا و داستان های جدید میتونه بهتر از مرسدس عمل کنه
البته این نظر منه
منتظر اتفاقات جدید و جذاب هستیم