تیونرهایی چون Manhart و Lightweight Performance قلب تپنده بامو M2 را خالی کرده و آن را با پیشرانه S55 بای توربوی M4 پر کردند. انتظار میرود در آیندهای نزدیک کمپانی بامو نیز همین کار را با فرزند محبوب خود انجام دهد. انتظار داریم این خودرو سال آینده عرضه و تنها ۱۰۰۰ دستگاه از آن ساخته شود. اگر این موضوع صحت داشته باشد بنابراین M2 CS در واقع کمیابتر از برادر بزرگتر یعنی M4 CS خواهد بود زیرا این خودرو تولید ۳ هزار دستگاهی داشته است.
ظاهراً بامو M2 با رنگ نقرهای هاکنهایم و نارنجی غروب آفتاب فروخته خواهد شد. داخل کابین شاهد صندلیهای اسپورت دربرگیرنده بدن با پوشش چرم داکوتای مشکی و دوختهای آبی یا نارنجی خواهیم بود.
M2 استاندارد خروجی ۳۶۵ اسب بخاری دارد بنابراین انتظار میرود نسخه CS دارای قدرت حدود ۴۰۰ اسب بخاری برای رقابت داغتر با آئودی RS3 اسپورت بک و سدان داشته باشد. گرفتن خروجی بیشتر از این خودرو یک عمل ریسکی خواهد بود زیرا در این صورت وارد قلمروی M4 کوپه خواهد شد و مطمئن هستیم که بامو این را نمیخواهد. جدای از پیشرانه احتمالی خودرو، پرچمدار سری ۲ دارای ترمزهای بزرگتر برای هماهنگی با قدرت بیشتر پیشرانه خواهد بود. سیستم تعلیق و شاسی نیز بازنگری خواهد شد تا بهای بیشتر این خودرو نسبت به نسخه معمولی توجیه شود. قیمت M2 استاندارد در ایالاتمتحده از ۵۳۵۰۰ دلار آغاز میشود.
بامو هنوز نگفته این خودرو چه زمانی معرفی میشود. البته باید بگوییم هنوز تأییدیه تولید این خودرو صادر نشده اما کمپانی باواریایی اقدام به ثبت تجاری نامهای M1 CS و M8 CS کرده است. ظاهراً سفارشها برای این خودرو از ژانویه سال ۲۰۱۸ دریافت خواهد شد و اولین نمونهها در می همان سال به دست مشتریان خواهد رسید.
فرشاد
۱۶ شهریور ۱۳۹۶با توجه به وزن و ابعادش، از نظر خیلیا هیجانانگیزترین محصول باموست.
شما بین ماشینهای جدید بامو، کدوم رو ترجیح میدین؟
M4: لایک ?
M2: دیسلایک ?
AMIR
۱۶ شهریور ۱۳۹۶قطعا bmw M4
وقتی M4 gts رو می بینم هوش از سرم می پره حالا تکنولوژی های به کار رفته تو ماشین جای خود دارد