بامو فازهایی نهایی توسعه هفتمین نسل سری ۳ را پشت سر میگذارد اما مدل فعلی هنوز هم نفس میکشد زیرا باواریایی ها از M3 CS در لسآنجلس رونمایی کردهاند.
این خودرو که به منظور جذب هواداران دو آتشه طراحی شده به تعدادی از قطعات پلاستیکی تقویت شده با فیبر کربن مجهز است که از جمله آنها میتوان به کاپوت و سقف اشاره کرد. طراحان همچنین اسپویلر عقب جلو، دیفیوزر عقب برگرفته از M4 GTS و سیستم اگزوز اسپورت با ۴ خروجی را برای این خودروی توانا در نظر گرفتهاند. بامو M3 CS از رینگهای ۱۹ یا ۲۰ اینچی و لاستیکهای میشلین پایلوت سوپر اسپورت سود میبرد.
این استایل اسپورت به کابین نیز تزریق شده زیرا CS دارای صندلیهای اسپورت چرمی و دو رنگ، عناصر آلکانترا و نشانهای متعدد CS میباشد. رانندگان همچنین شاهد استفاده از سیستم صوتی هارمن کاردون و سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive به همراه سیستم ناوبری خواهند بود.
shirko.mercedesbenz
۱۳ آذر ۱۳۹۶خوبی که خوب تر شد .
Sajjad
۱۳ آذر ۱۳۹۶رنگ مشکی ماتش فوق العاده میشه
kazem
۱۳ آذر ۱۳۹۶خیلی ماشین خاصی شده با رژیم وزنی که گرفته شتابش خیلش بهتر شده و سر پیچ ها هم قاعدتا باید چابک باشه از کامبین داخلش زیاد خوشم نمیاد اما بی ام و کابین داخلی و خارجی رو اسپورت و جوان پسندانه تر میسازه.
اگر بی ام و به دنبال سوپر کار بره خیلی خوبه تا از مرسدس ، آئودی، پورشه و…. عقب نمونه اما با این حال گفته که هنوز سوپر کار درست نمیکنه چون فکر کنم تلاشش رو بزاره روی خودرو های برقی و هایبرید
با تشکر
Mohammad
۱۳ آذر ۱۳۹۶چرا بی ام دبلیو هیچ یک از ماشیناش با هم فرق نمیکنه
همه یه شکلن که اسم درست و حسابی هم ندارن
ام ۳ اخه چیه
mohammad_FM 480
۱۳ آذر ۱۳۹۶چرا ماشین هاش با هم فرق نمیکنه؟ ؟
کدوم دوتا مدلش شبیه همه
خب یه سری شباهت هایی وجود داره که امضای بی ام و هست مثل مدل های بنز.
راجب اسمش هم باید بگم خیلی هم خوبه اینجور اسم ها چون می تونی اندازه و کاربردش رو تشخیص بدی و کاملا مشخصه…
مهدی
۱۴ آذر ۱۳۹۶میخواد ادای موستانگ رو دراره اونم تو آمریکا !!!!!!