بامو تصاویر و جزئیات جدیدی از خودروی M8 کوپه را منتشر کرده است. واضح است که باواریایی ها به دنبال ارائهی محصولی جذاب و پرفورمنس هستند.
این خودروساز اعلام کرده M8 در ابتدا بهصورت کوپه و کانورتیبل عرضه خواهد شد و البته در آینده مدلهای کامپتیشن آنها نیز تولید خواهد شد. اگرچه بامو به پیشرانههای بکار رفته در این خودروها اشاره نکرده اما میدانیم که نیروبخش آنها پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو با قدرت حدود ۶۰۰ اسب بخار خواهد بود.
یکی از ویژگیهای جدید این خودرو دکمهی تنظیمات خواهد بود. این دکمهی جدید که در کنسول مرکزی قرار دارد به رانندگان اجازه میدهد تا پیشرانه، سیستم تعلیق، فرمان، ترمزها و سیستم xDrive را شخصیسازی کنند. بنا به گفتهی این برند آلمانی، پیشرانه را میتوان با تنظیمات کارا، اسپورت و اسپورت پلاس شخصیسازی کرد درحالیکه شاسی هم با حالتهای کامفورت، اسپورت و اسپورت پلاس ارائه میشود. از نظر فرمان و ترمز M هم باید اشاره کرد حالتهای کامفورت و اسپورت در دسترس است. سیستم چهار چرخ محرک xDrive هم بهصورت استاندارد، اسپورت و تک دیفرانسیل عمل میکند.
ترمزهای قابل تنظیم هم جالبتوجه هستند و با یک ماژول تنها میتوان فعالسازی، بهبود عملکرد و کنترل ترمز را مشاهده نمود. تنظیمات کامفورت و اسپورت نیز میزان فشار روی پدال ترمز موردنیاز برای کاهش سرعت خودرو را سبکسنگین میکنند.
بامو هنوز زمان عرضهی خانوادهی M8 را اعلام نکرده اما انتظار داریم در ماههای آینده این خودروها را مشاهده کنیم.
مهدی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸امیدوارم زودتر معرفی بشه
رامتین
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸واقعا زیباست و از نظر پرفورمنس عالی. فقط ای کاش مدل کروکش با سقف فلزی ارائه بشه که اینطور نخواهد بود. تنها سری4 با سقف فلزی ارائه میشه که گویا آن هم در نسل جدید با سقف پارچه ای میاد. یعنی نمیشه سقفی طراحی کرد که استحکام فلز را داشته باشه و سبک هم باشه، مثل فیبر کربن و البته با قیمت کم؟؟
عرفان
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸گیج های بی ام و اخیرا زشت شدن در حالی که میتونن رنگارنگ تر باشن مثل آئودی و…
یاس ی
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸عجب ابهتی داره لعنتی، یادش بخیر 850 دهه 90 را از نزدیک دیدم، خیلی نسبت به زمان خودش طراحی زیبا و جذابی داشت، این که دیگه جای حرف باقی نمیزاره.