بامو بهتازگی کل خانوادهٔ کراساوورهای X3 و X4 را مورد فیسلیفت قرار داده که شامل نسخههای پرفورمنس M هم میشود. این نسخهها از همان بهروزرسانیهای طراحی و تکنولوژی که در نسخههای معمولی دیدیم بهره میبرند اما زیر کاپوت آنها بهبودهایی صورت گرفته است. البته در اینجا همچنان همان پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو قرار دارد که مثل گذشته در نسخهٔ معمولی ۴۸۰ اسب بخار و در نسخهٔ کامپتیشن ۵۱۰ اسب بخار قدرت تولید میکند اما…
این پیشرانه حالا با سر سیلندر پرینت سهبعدی و میللنگ فورجکاری شدهٔ سبکوزن متعلق به M3 و M4، بروز شده که این کار افزایش ۲۰ نیوتن متری گشتاور در نسخهٔ معمولی و ۵۰ نیوتن متر در نسخهٔ کامپتیشن را به دنبال داشته است؛ بنابراین حالا این کراساوورها در نسخهٔ معمولی ۶۲۰ نیوتن متر و در کامپتیشن ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور دارند. به لطف این گشتاور بیشتر، شتاب هردو مدل در نسخه معمولی از ۴.۱ به ۳.۹ ثانیه و در نسخه کامپتیشن از ۴ به ۳.۷ ثانیه کاهش یافته است. حداکثر سرعت این مدلهای M روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده اما با سفارش پکیج M Driver این رقم به ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا میکند.
X3 M و X4 M در بیرون مثل نسخههای معمولی خود به جلوپنجرهٔ بزرگتری مجهز شدهاند تا با سایر محصولات جدید بامو هماهنگ باشند. علاوه بر این، چراغهای جلوی باریکتر هم چهرهای عصبانیتر به آنها بخشیده است. در عقب، گرافیک داخلی چراغها بروز شده اما تغییرات چراغهای X3 بیشتر است. در سپر عقب خودروها هم تغییراتی به چشم میخورد و حالا شبرنگها بهصورت عمودی در طرفین آن جای گرفتهاند.
در داخل X3 M و X4 M صندلیهای جدیدی ارائه شده و کنسول مرکزی و دریچههای تهویه هم بازطراحی شدهاند. علاوه بر این، برای اولین بار سیستمی بنام «کمک رانندگی حرفهای» بهصورت سفارشی برای این دو خودرو ارائه شده که از صفحه آمپر دیجیتالی و نمایشگر سربالا برای اطلاع راننده از محیط اطراف استفاده میکند. بامو X3 M و X4 M از سپتامبر امسال با قیمت پایهٔ به ترتیب ۶۹,۹۰۰ دلار و ۷۳,۴۰۰ دلار برای نسخههای معمولی در ایالاتمتحده عرضه میشود.
parsa_ashgh.mashine
۲۱ خرداد ۱۴۰۰من همشونو دوست دارم و خیلی ممنونم که اون جلو پنجره ی خوکی رو نذاشتن اما عقب x3 یه جوریه مثل ماشینای چینی میمونه موتورشونم که خیلی خوبه بی ام و فیس لیفت قشنگی انجام داده یه فیس معمولی
محمد امین
۲۱ خرداد ۱۴۰۰فکر میکنم x3m جذاب تر باشه، و اصیل تره
Reza
۲۱ خرداد ۱۴۰۰چراغ های عقب X3M به دلم ننشست
Nima
۲۱ خرداد ۱۴۰۰من برعکس برای X4 تو کتم نمیره، خیلی ابهت نداره و با طراحی جلو هم هماهنگ نیست.
hssn
۲۱ خرداد ۱۴۰۰دقیقا منم همینطور یکم تو ذوق میزنه و همینطور سپر عقب X4M
بنظرم قبل فیس لیفت ظاهر جذابتری داشتن…
new RAMIN
۲۱ خرداد ۱۴۰۰((چراغ های عقب X3M به دلم ننشست))
بله به دلت نشست چون خیلی بد کپی کرده بودن. (همونطور که دیروز عکس دادم)
اروپایی ها استعدادی در کپی کاری ندارن🤣 کپی کنن گند میشه. کپی شون به جای اینکه زیبا بشه زشت میشه. کپی کاری هم صنعتی هست که هرکسی توانایی انجام آن را ندارند.
جای خنده دار اینه چینی ها و کره ای ها با کپی کاری کم کم به اصالت طراحی میرسن
و برای خودشون یه الگوی طراحی پیدا میکنن // اما برند های معتبر با کپی کاری قشنگ **** میزنن روی اصالتشون🤣
حالا طنز خفن تر ماجرا اینه مدیر عامل فورد میره با مدیر عامل جیلی تو کافی شاپ قهوه میخورن از مشکلاتشون میگن. ( بدون شوخی دارم میگم…)
***
پشت پرده و پشت صحنه خودرو سازی چیز جالبی هست.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۱ خرداد ۱۴۰۰پدال لطفاً رسیدگی کن…
Kf
۲۱ خرداد ۱۴۰۰رامین مثل شوهر عمم میمونه
یه ام وی ام X33 داره کچلمون کرده اینقدر میگه این ماشین عالیه این ماشین فلانه با این ک خودش هم میدونه گنده
حالا هم آقا رامین زور میزنه ک بگه ماشین های چینی خوبه با این ک خودت هم میدونی چقدر آشغاله اینقدر مثل بچه ها برند های آلمانی رو با چین مقایسه نکن خود چین هم خندش گرفته
mahan
۲۱ خرداد ۱۴۰۰من جات بودم با لوسیل میوفتادم به جون هردوتاشون
mahan
۲۱ خرداد ۱۴۰۰امیدم به این بود که بخش ام سپر هارو عوض کنه که تغییر شایانی نکرده.نمیدونم شاید ما پیرمرد شدیم شاید ما بی سلیقه ایم آدم دیگه به خودش هم شک میکنه.یک جمله هست که میگه وقتی با همه مشکل داری شک کن شاید مشکل از خودته ما الان با ام ۴وام۳ و ایکس ۳وایکس۴ و لندکروز جدید و بنز اس و ای و سی جدید و پاسات جدید و اوتلندر جدید و اسپورتیج و توسان و سوناتا و آزرا جدید و هوندا سیویک جدید و … مشکل داریم.نمی دونم شاید ما اشتباه کنیم آدم به خودش هم شک میکنه
Mad.z.Max
۲۱ خرداد ۱۴۰۰نه عزیز جان اینطور نیست
مد و مدگرایی هست و تحمیل نوگرایی. قرار نیست هرچیزی که به اسم تکنولوژی و طراحی بروز و نوآورانه به خورد مردم داده بشه، مورد قبول واقع شه. طراحی های جدید واقعا افراطی هستن و به قیمت ایجاد تفاوت، واقعا مسیر اصلیشون رو گم کردن. همیشه هم این جریان وجود داشته. و البته که گذرا هست
mahan
۲۱ خرداد ۱۴۰۰مدزمکس عزیز این قدر توی این چندسال اخیر مخصوصا این 3 سال این قدر طراحی های زشت دیدیم و اسطوره هامون یکی یکی خراب شدن ادم به خودش شک میکنه!منم با شما هم نظرم طراحی های جدید روح ندارن.همین امروز یک بنز کپل دیدم تو جاده کلی کیف کردم منتها امروزه همه چیز از ذوق و هنر فاصله گرفته شده و ماشینیزه شده و به جای اینکه طراح با ذوق و هنر طرح کنه کامپیوتر طرح میکنه انشالله که گذرا باشه
Mad.z.Max
۲۱ خرداد ۱۴۰۰منم مثل شما این طراحی های جدیدی که گفتین رو واقعا دوست ندارم
سهند
۲۱ خرداد ۱۴۰۰من دیگه مشکلی با طراحی مرسدس sکلاس ندارم و به بی ام و m3 و m4 هم عادت کردم ولی هنوز با طراحی داخلی ix مشکل دارم.
Amir Machine
۲۱ خرداد ۱۴۰۰صد سال هم که بگذره، من که نمیتونم با طراحی S کلاس جدید کنار بیام، جلوش واقعاً فاجعهس
mahan
۲۱ خرداد ۱۴۰۰دقیقا امیرجان نمیدونم اصلا کلمه ای به اسم عادت کردن رو نمیشه قبول کرد.وقتی s500 رو تمیز میکنی و میشوری و جلوپنجره و چراق های بزرگش رو پاک میکنی انگار داری شیر رو نوازش میکنی این جدیده مثل گربه هست قشنگ ابهت و یال و کوپالش رو برده
VENENO / SC V12
۲۱ خرداد ۱۴۰۰واقعا زشت هستن !
اصلا دیدن شون چشم رو اذیت میکنه!
مهدی
۲۱ خرداد ۱۴۰۰بنطر میرسه،وقت تغییر زبان طراحی محصولات ب ام وی رسیده،به قوس گلگیرها دقت کنید،یا خطوط پروفایل جانبی،و نمای عقب بشدت بی روح،نمای جلو با کهنگی بیش از حد،و گرافیک بشدت کهنه شده چراغ ها،حس یه ماشین چینی رو میده که ناشیانه کپی شده،امیدوارم فکر اساسی بابت طراحی انجام بشه
BenzSLR
۲۱ خرداد ۱۴۰۰خوبه ولی چراغ عقب x3 یه جوریه ولی در کل خوبه .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۱ خرداد ۱۴۰۰هی همون مدلای قبلیه دیروزن دیگه….
VENENO / SC V12
۲۱ خرداد ۱۴۰۰مسخره بازی اینا!
یه رنگ عوض میکنند میگن فیس لیفت!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۱ خرداد ۱۴۰۰آره دیگه 😂
ماکان
۲۱ خرداد ۱۴۰۰سلام . برای داشتن تنوع بیشتر محصولات بی ام و ، خیلی خوب بود اگر که از مدل X7 و سری 7 بی ام و یک نسخه M کامل می ساختند و تولید می کردند . البته به اضافه نسخه کامل M از X1 ، X2 و سری 1 ، چون که احتمالاً بی ام و X1 و X2 هم به اضافه سری 1 ، نسخه M کامل را ندارند .
Kf
۲۱ خرداد ۱۴۰۰انشاالله 😑
ماکان
۲۱ خرداد ۱۴۰۰بسیار ممنون .
Aryan🥋🥋🥋judo
۲۱ خرداد ۱۴۰۰بی ام و خیلی نسبت به مثلا ۱۰ سال پیش خودش بیریخت شده درسته از نظر پرفورمنس خیلی بهتر شده ولی طراحی مضخرف شده بعد جالبه رکورد فروش هم میزنه با این طراحی
Kf
۲۱ خرداد ۱۴۰۰تا ماشین رو از نزدیک نبینیم واقعا نمیتونیم واضح بگیم این باشین بیریخته یا زیباس
Amir Machine
۲۱ خرداد ۱۴۰۰دیگه اونایی هم که از نزدیک دیدن هزاران انتقاد نثار بامو کردن، بخاطر همین هم هست که بامو یه روز در میون میاد از اون جلوپنجره کذایی سری 4 دفاع میکنه
MAHDI
۲۱ خرداد ۱۴۰۰نسخه قبل هم رقیب نداشت در پیست و خط مستقیم و حالا که قوی تر هم شده و البته خیلی جذاب تر چه بیرون و چه کابین❤️
mm.y@rlou
۲۲ خرداد ۱۴۰۰جای شکرش باقی اون جلو پنجره بی ریخت رو نذاشتن
محمد مختاری آذر
۲۲ خرداد ۱۴۰۰واقعا عجب طراحی زیبایی دارند اگر دوستان توجه کرده باشید به 5 مدل اخیر بی ام و شاهد کابین جدید خواهید بود با فرمان جدید و تغیراتی کوچک که کابین را زیبا کرده است