بامو با معرفی مدل جدید X2 XDrive25e خانوادهٔ محصولات پلاگینهیبریدی خود را افزایش داده است. این کراساوور سازگاربامحیطزیست در جلو از نمای منحصربهفردی برخوردار است زیرا چراغهای مه شکن نسخهٔ استاندارد در اینجا حذف و این مه شکنها با چراغهای جلوی LED جدیدی جایگزین شدهاند که از ویژگی «نور آبوهوای بد» برخوردار هستند. علاوه بر این، X2 XDrive25e روی رینگهای ۱۷ اینچی آلیاژی قرار گرفته و ارتفاع آن نیز ۱۰ میلیمتر کاهش پیدا کرده تا آئرودینامیک آن بهبود پیدا کند.
در داخل X2 XDrive25e نمایشگرها بهطور خاص برای نسخهٔ هیبریدی تنظیم شده و پکیج باطری لیتیوم یونی ۱۰ کیلووات ساعتی هم کمی از فضای صندوق بار کاسته است اما این خودرو در صورت خواباندن صندلیهای عقب هنوز هم فضای باری برابر با ۱۲۹۰ لیتر را ارائه میکند.
مهمترین ویژگی این ماشین اما قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی آن است که از یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری سه سیلندر بنزینی با ۱۲۵ اسب بخار قدرت برای به حرکت درآوردن چرخهای جلو و یک موتور الکتریکی با ۹۵ اسب بخار قدرت برای نیرو بخشیدن به چرخهای عقب تشکیل شده است. مجموع خروجی این سیستم ۲۲۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن متر گشتاور است که خودرو را ظرف ۶.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرساند. حداکثر سرعت این مدل نیز به ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت میرسد.
اما مهمتر از همهٔ اینها، قابلیت پیمایش تمام الکتریکی X2 XDrive25e است که میتواند تا حداکثر ۵۷ کیلومتر را در این حالت طی کند. هنگام خالی شدن شارژ باطریها نیز با استفاده از پریز برق خانگی میتوان آنها را ظرف تقریباً پنج ساعت بهطور کامل شارژ کرد؛ اما اگر از شارژرهای i Wallbox بامو استفاده شود این زمان به حدود ۳ ساعت کاهش پیدا میکند. بامو X2 XDrive25e قرار است از همین تابستان در آلمان عرضه شود.
محمد
۱۰ خرداد ۱۳۹۹میزان ذخیره سازی باطری ها چند کیلو واته ؟
msn
۱۰ خرداد ۱۳۹۹فارغ از طراحی زیبا و فناوری بالای هیبریدی این خودرو ولی واقعا طراحی های داخلی BMW یکنواخت و خسته کننده شده ، این سبک طراحی داشبورد BMW از دوران جنگ جهانی اول!!! هنوز این شکلیه و تغییری نکرده.
meysam
۱۰ خرداد ۱۳۹۹زشته
بهتره بگم زیبا نیست
اما من ماشینای دوست دار محیط زیست رو دوست دارم.