آقایان و خانمها! خودرویی که مشاهده میکنید نسل جدید بامو سری ۳ با کد G20 است که پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه خودروی پاریس به تصاویر آن دست یافتهایم.
این تصاویر که از پیکربندی خودروساز آلمانی به بیرون درز کرده نشان دهندهی چندین نسخهی گوناگون سری ۳ جدید از جمله مدل پرچمدار M340i، مدل M اسپورت پکیج و اسپورت لاین میباشد. همچنین چندین پیکربندی کابین را نیز میتوانیم مشاهده کنیم.
در اولین نگاه میتوانیم تناسبات طراحی بهتر این خودرو در مقایسه با نسل پیشین و همچنین گیراتر بودن جدیدترین نسل سری ۳ را ببینیم. در بخش جلوی این خودرو شاهد طراحی جدید چراغها (با تکنولوژی LED یا لیزر) و سپر عضلانیتری هستیم. چراغهای عقب تختتر نیز در مقایسه با نسل پیشین کاملاً متفاوت بوده و همین چراغها باعث شدهاند ظاهر خودرو پهنتر به چشم آید.
در بخش جانبی فاصلهی بین محوری طویلتر کاملاً واضح بوده و این امر باعث شده پروفایل ظریفتری ایجاد شود. خودروهای M340i و M اسپورت پکیج حاضر در تصاویر گیراترین کیت آئرودینامیکی را داشته و ورودیهای هوای جانبی در سپر جلو و خیزهای آغاز شده از چراغهای جلو نیز از جمله شاخصترین ویژگیهای این خودروها هستند.
خودروهای یاد شده همچنین از رکابهای تیزتر و سپر عقب اسپورت با دو خروجی اگزوز گرد در مدل 330i M اسپورت پکیج و خروجی چندضلعی در مدل M340i سود میبرند. نهایتاً باید گفت چهار رنگ بدنه جدید خاکستری، آبی، مشکی و برنز در دسترس هستند.
اما به کابین هم نگاهی بیندازیم که در آن پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی بازهم به چشم میخورند. یک صفحهنمایش ۱۰.۲۵ اینچی، صندلیهای اسپورت جدید، کنترلهای نوین سیستم تهویه مطبوع و فرمان متفاوت از شاخصترین تغییرات نسل جدید سری ۳ هستند.
امیر
۹ مهر ۱۳۹۷زیباست اینکه بی ام و یک طراحی جدید رو ارائه کرده و سعی در ادامه دادن طراحی نسل قبل نداشته ارزشمنده.صادقانه بگم شخصا فکر می کنم زیباترین در گروه خودش نیست اما یک طرح انقلابی از بی ام و داریم میبینیم طراحی داخلیش هم خیلی زیبا و مینیماله.یه مقدار در بخش عقب شبیه آئودی a6 جدید شده که ابدا چیز بدی نیست.
علیx76
۹ مهر ۱۳۹۷ولی با داخل کابینش خیلی حال نکردم
اگه فرمونش رو حذف کنی نمیشه فهمید ب ام و هستش
ولی نسل های قبل همیشه یه رگه هایی توشون بود که همه ی سری ها و نسل ها رو بهم مرتبط میکرد
امیر
۹ مهر ۱۳۹۷نظرتون محترمه اما بی ام و اکثرا همین سبک رو در طراحی های داخلی داشته خصوصا ماشین های جدیدش.راننده محور و آسان برای استفاده کلا خیلی شلوغ کاری توی طراحی داخلی نمی کنه.
حسین
۱۰ مهر ۱۳۹۷درود.
داداش این طراحی در کانسپتها و تمام مدلهای جدید بامو وجود داره و به راحتی قابل تشخیصه.
حالا که کابینو عوض کرده میگین چرا عوض کرد؟
Davood
۱۰ مهر ۱۳۹۷این ادرس رو سرچ کنین تمام مشخصاتش و شکل دنده را زده شتاب 0تا100هست 5/6 ثانیه مصرفش صدی 4.88 واقعا معرکه است https://www.carwow.co.uk/news/2018-bmw-3-series-price-specs-release-date-2682
امیر
۹ مهر ۱۳۹۷اصلا دلچسب نبوده انتظار طراحی جسورانه تر اینده نگرانه تر بودیم
مصطفی
۹ مهر ۱۳۹۷نههههههه
چراغای پشتش که لکسوسه !!!
نه لطفا نه.
Mohammad
۹ مهر ۱۳۹۷گل گفتی چراغ های عقب لکسوس رو زدن براش
ب ام و سلطان
۹ مهر ۱۳۹۷چراغای کرایسلرم مثل پرایده! از کسی که چشم دیدن بزرگتر بهتر و محبوب تر قوی تر از خودشو نداره و نفرت یپراکنی میکنه نفرت دارم
Mohammad
۱۰ مهر ۱۳۹۷خطاب به ( بی او و سلطان )
عزیزم ناراحتی نداره که خوب این بار شبیه یه ماشین دیگه شده چراغاش
ولی کرایسلر شبیه پرایده جایی نگو بهت میخندن ??
Muty
۹ مهر ۱۳۹۷بیشتر شبیه چراغ عقب های اپتیما نیست ؟؟
Omid
۱۰ مهر ۱۳۹۷کلا از جلو تا عقب کپی لکسوسه
علی رضا
۱۰ مهر ۱۳۹۷نمی گم شبیه بودن نمای ش به لکسوس چیز بدیه اما چطور رو aclass اینقدر حساس بودی که شبیه برلیانس و کیا
پدر واگنر رو درآوردید…
kfaz
۹ مهر ۱۳۹۷منتظر رقابتش با c class هستم
لعنتی خیلی خوشگله
Bilbo
۹ مهر ۱۳۹۷تو پست ام۵ هم گفتم، بنظرم کاملا میشه حس برادری بین این و سری۵ و ۷ رو دید و این بنظرم خیلی پسندیده هست خصوصا وقتی که اینا برادر دوقلو هم نیستن و تفاوتهاشون در عین نزدیکی ها، اونها رو از هم متمایز میکنه. طراحی بیرونی بنظرم درسته محافظه کارانه هست ولی باید در نظر بگیریم که تو این بازار که رقابت وحشتناکی هست، تغییر طراحی بزرگ خیلی ریسکیه، خصوصا اگه اون تغییر بزرگ در جهت مثبت هم نباشه. بنظرم این روند فعلی، یعنی تقسیم تغییرات بزرگ در طول زمان، خیلی روند درستیه گرچه از نگاه ما تصمیم اشتباهی بنظر بیاد
من تنها مشکلم با کابین این نسل هست، هرچی فک میکنم میبینم خیلی سادهست و فقط تو رنگهای تیره میشه باهاش ارتباط خوبی برقرار کرد
Khosrow
۹ مهر ۱۳۹۷بیشتر فیس لیفت ه تا نسل جدید / یه تیون کار هم همین فعلی رو این شکلی میکرد / بعد از E46 سری 3 واقعی دیده نشد ..
نوید جهرمی
۱۰ مهر ۱۳۹۷باهات موافقم. بهترین سری 3 که تا الان اومده E46 ه. حتی انجینش هم یه چیز دیگه بود با اون صدای گیراش.
این سری هم بد نشده. به جز طراحی پشتش که نمیتونم باهاش ارتباط برقرارکنم. خطوط سیالی که به کار بردن خوبه ولی حیف که خط شانش رو محوتر از همیشه کردن.
منتظرم بیاد بیرون 360 درجه ای با دوربینا ببینیمش.
امیدوارم هنوزم سلطان و سنگ محک این کلاس باقی بمونه.
Majidsh
۹ مهر ۱۳۹۷داخلش واقعا زیبا نیست
shirko
۹ مهر ۱۳۹۷بسیار عالی ، منتظر فروش عالی و شکست دادن رقیباش هستیم .
Morteza
۹ مهر ۱۳۹۷طراحی خارجیش رو من که با این عکس ها به طور کامل متوجه نمیشم عکس های واقعی تر و بهتر بیان راخت تر میشه متوجه همه جزییاتش شد
ولی کابینش نیاز به عادت کردن داره به نظرم
خیلی سادست
این ماشین رو یکی دوتا مجله قبل از رونمایی تست کرده بودن و واقعا تعجب کرده بودن از توانایی هاش مخصوصا تو هندلینگ
مثل اینکه باز هم سری سه قراره استانداردهای جدیدی رو واسه این کلاس تعریف کنه
رامتین
۹ مهر ۱۳۹۷عالی شده. انتطار کمتر اصلا نداشتم
ارش
۹ مهر ۱۳۹۷عالیه.ماشین زیباییه.یه نیم نگاهی هم به مزراتی داشته.طراحی داخلیش هم خیلی خوبه.
دانیال روشنی
۹ مهر ۱۳۹۷چراغ عقبش لگزوزه .
در کل خوبه
مهدی
۹ مهر ۱۳۹۷خیره کننده است.این نسل بهترین عملکرد ممکن رو قراره داشته باشه.کیفیت کابین خیلی بالارفته.حتی ازسری۵ هم قراره بهتره بشه اونم سری۵ که تاالان که درحدود۵۰مقایسه داشته فقط در یکیش اول نشده که اونم نسخه ضعیف تر ازرقبا انتخاب شده بود.ودر مدلm5هم درتمام رقابت هاش تاالان اول شده.حالا این چه شود
مانی
۱۰ مهر ۱۳۹۷طرفدار بیام و هستی درست
اما زیادی جو میدی
مگه میشه کیفیت کابین سری ۳ از سری ۵ بالاتر باشه
کاملا غیر منطقیه
در کل خوشگل شده
کاپوت کشیده و صندوق عقب کوتاه خوش فرمترش کرده
موتور رو پشت محور جلو نصب میکنن؟؟
مهدی
۱۰ مهر ۱۳۹۷شما اول متن منو بخون بعد اینطور بگو.وقتی دارم میگم قراره از سری۵ بهتر باشه منظورم عملکرد خودرو هستش.چون گفتم سری۵ که تاالان توهمه مقایسه ها اول شده یعنی منظورم بخاطره کابینشه؟هرچندbmwدرنسل های جدید کیفیت کابین ها رو خیلی بالا برده وبعید هم نیست کیفیتش بهتر باشه.اما اون حرف من درمورد عملکرد بود
حسن
۱۰ مهر ۱۳۹۷خطوط جانبی بدنه خیلی من و یاد c class میندازه!
omid622
۱۰ مهر ۱۳۹۷دوستان اینقد انتقاد نکنید
نسخه بی نظیر سری ۳
مدل M3 هستش که امیدواریم عمرمون به
اونجا قد بده چشمامون به جمالش منور شه
این طراحی که شما منتقدین از این سری ۳ جدید میگرید
به زرس قاطع میشه گفت تو مدلهای M3 و کامپتیشن
وCS رفع میشه
اندکی صبر کنید
بهادر
۱۰ مهر ۱۳۹۷,واقعا در برابر طراحی های مرسدس بنز طراحی های بی ام و مثل نقاشی کودکان میمونه.
shirko
۱۰ مهر ۱۳۹۷از کدوم سیاره وارد زمین شدی ؟؟؟؟؟!!!!!!!!
مهدی
۱۰ مهر ۱۳۹۷منظورش طراحی هایی هستش که در مدل clsبا اون چراغ های واقعا بدفرم.در مدلaکلاس هم همینطور .در مدلgleهم همینطور.وکابین های تکراری که یه تبلت یک متری کشیدن داخل کابین که واقعا صدای خیلی هارو درآورده.اما بزرگترین افتخارbmw اینه که ماشین هاش دراکثر کلاس هاش سنگ محک هستن و رقبا هروقت میخوان رقیبی بسازن اسم مدل های bmwرو میارن که بنزفقط در مدلsکلاس این جایگاه رو داره.البته اونم نه درکیفیت کابین که پایین تر ازسری۷ وa8هستش وهمینطورهندلینگ ولذت رانندگی پایین ترازسی۷ وa8 تررانندگیش هم که پایین ترازهمه است.bmwطراحی کابینش آرگونومیک ترین کابین بین تمام خودروسازهاست
mohammad FM480
۱۱ مهر ۱۳۹۷کیفیت کابین اس کلاس از سری هفت پایین تره؟؟؟????
مانی
۱۲ مهر ۱۳۹۷سی ال اس رو یکبار از نزدیک ببین بعد در مورد چراغ هاش اینجوری بگو
کابینهای بیام و که خیلی تکراری تر از مرسدس هست همشون کاملا شبیه هم هستن
اما A،AMG-GT،S،GLE و G کاملا متفاوت هستن بقیه هرکدوم از المانهای بقیه استفاده کردن
اینی که میگی صدای خیلیها رو در آورده احتمالا منظورت یه تعداد کم از کاربرهای پدال هست
فقط بیام و سری ۳ سنگ محک بود میگم بود آخه جدیدا دیگه اونجوری نیست و مرسدس برتره
دیگه تو کدوم کلاس سنگ محکه؟؟؟؟؟بقیه حرفات هم بنظر بی پایه و اساس هست
بهنام
۱۰ مهر ۱۳۹۷عکسهایی که صفحه ی اینستا گرام کار اند درایور از سری سه گذاشته بسیار زیباست. فک کنم نسخه های سطح بالای سری سه فوق العاده باشن.
مهدی
۱۰ مهر ۱۳۹۷https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/09/2019-BMW-330i-M-Sport-34.jpg
مهدی
۱۰ مهر ۱۳۹۷https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/10/2019-BMW-3-Series-Paris-Motor-Show-35.jpg
مهدی
۱۰ مهر ۱۳۹۷https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/09/2019-BMW-3-Series-G20-interior-04.jpg
مهدی
۱۰ مهر ۱۳۹۷https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/09/2019-BMW-3-Series-G20-interior-01.jpg
مهدی
۱۰ مهر ۱۳۹۷https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/10/Photo-Oct-01-11-17-01-AM.jpg
مهدی
۱۰ مهر ۱۳۹۷https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/10/Photo-Oct-01-10-34-53-AM.jpg
مهدی
۱۰ مهر ۱۳۹۷https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/10/Photo-Oct-01-11-16-02-AM.jpg
مهدی
۱۰ مهر ۱۳۹۷https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/09/2019-BMW-330i-Sport-Line-32.jpg
مهدی
۱۰ مهر ۱۳۹۷https://www.motoringresearch.com/wp-content/uploads/2018/10/IMG_3659.jpg
REZA ///AMG
۱۰ مهر ۱۳۹۷طراحی داخلی دل پسندی داره
از اون فرمول همیشگی فاصله گرفته و یه چیز مدرن تر و جدید تر رو ارائه کرده اما در عین حال اصالت طراحی داخلی هم حفظ شده
حسین
۱۰ مهر ۱۳۹۷به به
به به
درود.
آقا سنگین کردی این پست رو با این تعداد کامنتت. آقا رضا خوش اومدی داداش. سری ۳ خیلی باید مهم باشه که تو زیر پستش کامنت گذاشتی. ???
آره آره حرفاتو تایید میکنم.
REZA ///AMG
۱۰ مهر ۱۳۹۷قربان شما :))))
mohammad FM480
۱۱ مهر ۱۳۹۷نسل قبلش یه سری جذابیت های خاصی داشت البته اینم خوبه ولی نکته ضعفش تو طراحی از نظر من چراغای عقبشه که شاید زیاد جالب نباشه