در سال ۲۰۱۸ بامو با کانسپت خبرساز ویژن iNext پیشنمایشی از یک شاسیبلند الکتریکی و پرچمدار داشت. این خودرو قرار است سال آینده به فرم تولیدی وارد بازار شود. هماکنون باواریایی ها آمادهی پیشنمایش رقیب آینده تسلا مدل ۳ هستند. با بامو کانسپت i4 آشنا شوید، یک سدان لوکس، روان و کاملاً الکتریکی که پیشنمایشی از i4 تولیدی میباشد.
با فاصله بین محوری طولانی، خط سقف فست بک و اورهنگ های کوتاه و بدنهای چهار درب، بامو کانسپت i4 ترکیبی از طراحی اسپورت و کاربردی بودن یک گرن کوپه چهار درب است. این یک سدان با طراحی بسیار روان و صیقلی است که از خطوط شکننده و تناسبات ظریف استفاده کرده و رنگ بدنه نیز از کانسپت ویژن iNext گرفته شده است. متأسفانه این تنها عنصر طراحیای نیست که از iNext گرفته شده است.
یک جلوپنجره بزرگ اما بسته حرف اول را در نمای جلو میزند. از آنجایی که خبری از پیشرانه درونسوز نیست بنابراین نیازی به خنککنندگی نبوده و جلوپنجره به عنوان پانل هوشمند برای پذیرایی از چندین حسگرها در نظر گرفته شده است. این جلوپنجره را چراغهای نازک و تیزی احاطه کردهاند. چراغهای عقب L شکل نیز مورد برجسته بخش پشتی هستند. آپرون عقب قابلتوجه نیز بر راندمان آئرودینامیکی این خودرو افزوده و دیفیوزر آبیرنگ نیز دیگر ویژگی طراحی i4 هستند.
کابین این خودروی مفهومی تمرکز خاصی روی راننده داشته و از صفحهنمایش پهن برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی استفاده میکند. تقریباً تمامی عملکردهای خودرو شامل کنترل سیستم تهویه در صفحهنمایش ادغام شدهاند تا تعداد کنترلها کاهش یابد. نوارهای برنزی نیز با کروم ترکیب شده تا ظاهر لوکسی برای کابین ایجاد کنند.
پانل کنترل مرکزی جایگزین دستهدنده سنتی شده و عناصری همچون کنترلر iDrive و دکمههای حافظه صندلی در دربها از نوع شیشهای هستند. در بخش عقب کابین فضای سر و پای زیادی وجود دارد.
صفحهنمایش منحنی کانسپت i4 پیشنمایشی از نسل بعدی سیستمعامل بامو میباشد. سه حالت مختلف وجود دارد که تجربههای کاربردی متفاوتی ایجاد میکنند. این حالتها روی صفحهنمایش و گرافیک آن و همچنین نورپردازی داشبورد، دربها و زیر صفحهنمایش تأثیر میگذارند. در حالت Core طراحی چهار ویجت آشنا وجود داشته و الگوی بالای ورودیهای هوا و رنگ برنزی تکرار میشوند. در حالت اسپورت ویجت ها به یکدیگر نزدیک شده و دید متمرکزتری ایجاد میکنند. حالت Efficient نیز دارای دید کمک به راننده است که آنچه حسگرها تشخیص میدهند را به راننده نشان میدهد.
اگرچه اکثر خودروهای الکتریکی کاملاً ساکت هستند اما صدایی منحصربهفرد برای بامو کانسپت i4 توسعه یافته است. تولید کننده این صدا نیز هانس زیمر مشهور به همراه رنزو ویتاله طراح صدای بامو میباشند. این خودروساز میگوید صدای کانسپت i4 حس سبکی و شفافیت را ایجاد کرده و به راننده حس آزاد بودن را القا میکند. بسته به حالت انتخابی، صدای یاد شده تغییر خواهد یافت. برای مثال در حالت اسپورت صدای گیراتری را خواهیم شنید.
نیروبخش این خودروی مفهومی پیشرانهای الکتریکی با قدرت ۵۳۰ اسب بخار است که آن را میتوان با قدرت پیشرانه ۸ سیلندر کنونی محصولات بامو مقایسه کرد. باتری ۸۰ کیلووات ساعتی کانسپت i4 تنها ۵۵۰ کیلوگرم وزن داشته و حداکثر برد ۶۰۰ کیلومتری را ارائه میکند. تولید این خودرو از سال ۲۰۲۱ در سایت اصلی بامو در مونیخ شروع خواهد شد.
حدود ۹۰ درصد تجهیزات تولید فعلی در بخش بدنه میتواند با فرایند ساخت i4 هماهنگ شود اما ۱۰ درصد باقی مانده باید برای تولید این خودرو تغییر یابند. قرار بود کانسپت i4 در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ معرفی شود اما خب همانگونه که میدانید برگزاری این رویداد خودرویی لغو شد.
[دانلود ویدئو] [دانلود ویدئو] [دانلود ویدئو]
:::فرشاد:::
۱۴ اسفند ۱۳۹۸مثل اینکه طراحان بامو تو بحث سایز جلو پنجره، لجبازتر از اونی هستن که به حرف طرفداران این برند اهمیت بدن؛ دیگه باید عادت کنین به این سبک طراحی
NAVID۰۰۹۸
۱۴ اسفند ۱۳۹۸در عجبم ، وارد بازار بشه ، چطوری یکی پول میده تسلا بخره .
تسلا روح نداره ، نه بیرونش و نه داخلش ، اما این از bmw و اون از پورشه ، اصلاً آدم دلش نمیاد سوارشون بشه از بس که خوبند .
تسلا یه خوبی (( داشت )) و اون هم این بود که خودش را فدای آزمایش های برقیها در بازار کرد و راه را برای بقیه خودروسازان باز کرد که بدون ترس از تحقیق و فروش وارد رقابت شوند .
قابل توجه دوستانی که از تسلا بُت ساخته بودند ، اما نمیدونستند خودروسازان در خَفا دنبال موقعیت مناسب جهت آماده بودن مردم با این خودروها بودند تا بترکونند و تسلا این زحمت را به جان خرید ? .
Elmiraj
۱۴ اسفند ۱۳۹۸کافیه تا فوریه صبر کنی تا تسلا از پروژه Roadrunner در روز کنفرانس باتری رونمایی کنه…..
Bilbo
۱۴ اسفند ۱۳۹۸قضیه این پروژه چیه؟
moh
۱۵ اسفند ۱۳۹۸@elmiraj
نمیدونم کامنت منو میبینید یا نه. من مدتهاست این سایتو میخونم و همیشه کامنتهای شمارو میخونم واقعا عالیه
میخواستم بگم چرا یه پیج اینستاگرام یا توییتر نمیسازید در مورد اتومبیل و ما هم فالو کنیم از کامنهتا و نقدهاتو لذت ببریم
Anti-nazi
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ایشالا هروقت تونستن مصائب تولید الکتریکی در ابعاد بالارو حل کنن شما از زمین خوردن بت ما خوشحال شو(ای دی تری و ای ترون تا فروش بسیار بالای ای کیو سی)
ینی ببین تسلا چی زده ک بعد از سه سال تازه کانسپتش اومده و تازه قراره قاتل باشه
اونم کی یکی ک کلیه هاش خیلی باد کرده….
شما هم کی میگی بود اون موقع ک سایبرتراک چند صد هزار پیش فروش گرفت تایکان معرفی شده بود ملت اگه خوششون میومد میرفتن سمت تایکان(البته ب حرف شما ک انتظار داری ماشین ۱۳۰ هزار دلاریو ملتی با درامد سالی ۴۰۰۰۰ بخره?)
پس تا اون روز ک تسلا شکست بخوره شما ارزش دایملرو بی ام و رو جمع بزن ببین ب تسلا میرسه یا نه
پارسا
۱۴ اسفند ۱۳۹۸چه بخوای چه نخوای همه خودروسازای گنده دارن میرن تو بازیی که تسلا شروعش کرده ، و وقتی بازیو خودت شروع میکنی خودتی که توش جلوتر از بقیه میتونی پیشرو باشی
بنز موش آزمایشگاهی کسی نشد صد و خوردهای سال پیش
تسلا هم نمیشه
شروع کنندهها چیزایی به دست میارن که هیچ کس نداره
NAVID۰۰۹۸
۱۴ اسفند ۱۳۹۸اصلاً افتخار به شروع نیست .
همیشه گفتند مهمتر از موفقیت و پیشرفت ، یکه تازی در زمان حاله .
بنز اگر شروع کننده بوده ، هنوز هم بهترینه ، اما شرکتی مثل رنو که بالای صد سال سابقه داره ، هنوز هم پیشروئه ؟؟؟
مهم اینه حالا چی هستی و نه شروع کننده .
کشور ایران هم یک روز بهترین جای دنیا برای زندگی بود با تمدنی کُهَن و با اصالت اما حالا چی … ؟
ممد ژانگولر
۱۴ اسفند ۱۳۹۸طراحی جدید جلو پنجره که ترکونده نشانه بلعیدن دنیای خودرو توسط bmw است
هر چی بزرگتر باشه بیشتر میبلعه ?
مهدی
۱۴ اسفند ۱۳۹۸بزارید اونایی که قاتل تسلا بودن و تسلا رو ضربه فنی کردند از بیمارستان مرخص بشن بعد بگید….
هر موقع به بازار اومد و بردش مثل تایکان واقعی بود و قیمتش هم عین تایکان پایین بود و تونست از این دو لحاظ و پرفورمنس مثل مدل 3 باشه اون موقع بگید….همچنین تازه این اولشه و به زودی مدل 3 با باتری 100 kwh و برد بسیار بیشتر به علاوه شتاب احتمالا 0-60 مایل 2.5 ثانیه عرضه میشه!!!به زودی تسلا باتری های خودش رو با برد بیشتر،طول عمر 1.6 میلیون کیلومتر،ایمنی وامنیت بیشتر و قیمت احتمالا 100 دلاری به ازای هر kwh ساعت عرضه میکنه!!!(بلومبرگ پیش بینی کرده بود در سال 2023 احتمالا قیمت باتری ها به مقدار 100 دلار به ازای هر kwh میرسه)
مسافت قابل پیمایش کانسپت i4 بر اساس استاندارد واقع گرایانه تر epa برابر با 432 کیلومتره و بردی که در بالا گفته شده(600)مربوط به استاندارد wltp هست،برد تسلا مدل 3 long range در همین استاندارد(epa) با باتری 75kw عدد 523 کیلومتر هست.
Elmiraj
۱۴ اسفند ۱۳۹۸Bilbo @
به مدت یک ساله که مهندسان باتری تسلا و Maxwell ( شرکت زیر مجموعه تسلا و فعال در حوضه ابر خازن و باتری های فشرده ) به سرپرستی پروفسور Jeff Dahn ( مغز متفکر باتری یک میلیون مایل تسلا ) در حال کار روی پروژه ای سری تحت نام Roadrunner هستن که با بهره گیری از تکنولوژی الکترود خشک موفق به ساخت باتری هایی شدن که که ۴۰ درصد متراکم تر از نمونه فعلی و ۷۰ درصد ایمن تر از بهترین باتری های امروزی هست ، جالبتر از همه اینا هزینه ساخت و تولید انبوه این باتری هاست که به ازای هر کیلووات تنها ۱۰۰ دلاری برای تسلا هزینه خواهد خواهد داشت ( در حال حاظر هزینه تولید باتری برای بزرگترین سازندگان باتری ۱۳۶ دلار به ازای هر کیلووات ساعت هست ) که باعث میشه فاصله تسلا با رقبا سالها جلوتر از چیزی باشه که اکنون می میبینم…..نخستین ساخته تسلا که این باتری را دریافت خواهد کرد model S plaid خواهد بود با بیش از ۸۰۰ اسب بخار قدرت و تنها با یک پک ۱۲۰ کیلووات این توانایی را خواهد داشت که بیش از ۵۰۰ مایل را با هر شارژ طی کنه ، این ماشین تابستان امسال به بازار میاد .
https://electrek.co/2020/02/26/tesla-secret-roadrunner-project-battery-production-massive-scale/
.
(( اون بالا به اشتباه نوشتم فوریه ، در حالی کنفرانس روز باتری ماه آینده و در آوریل هست ))
Bilbo
۱۴ اسفند ۱۳۹۸آقا دم شما گرم
امیدوارم که این به حقیقت بپیونده
هر شرکتی که تو دنیا نوآوری داشته باشه میتونه قواعد بازی رو تعیین کنه و نوش جونش هرچی سود میکنه و ارزش سهامش میره بالاتر. شرکتی هم که بلد نیست با تغییرات جور بشه باید شکست بخوره حتی اگر کمپانی محبوب من بامو باشه (که البته من تصور میکنم تو بحث برقی بودن با فاصله مشخصی بعد از تسلا دومین کمپانی پیشرو هست).
اما تسلا باید قاپ بازار رو بدزده تو این بی رقیبی. تجربه نشون داده مردم دنیا همه چیز رو تو بعد فنی نمیبینن. مثال واضحش خودروهای پرفورمنس آمریکایی هست، فنی در حد خودرو های گرون قیمت اروپایی ولی قیمت نصف ولی مردم باز هم اون خودروهای گرون رو میخرن و خوب هم میخرن.
مشتاقم همه کمپانی های دنیا الکتریکی ساز بشن تا قواعد بازی رو ببینم اون موقع چطور هست.
مهدی
۱۴ اسفند ۱۳۹۸البته طبق آمار دقیق تر و گزارش بلومبرگ قیمت باتری در اواخر 2019 ،156 دلار به ازای هر kwh(نه 136 دلار فکر کنم دوست عزیزم elmiraj اشتباه تایپ کرده اند و به جای 3،5 نوشته اند) و در 2023، 100 دلار و در 2024، 94 دلار و در 62،2030 دلار به ازای هر kwh میرسه.تسلا به زودی و در سال 2020 به قیمت 100 دلار به ازای هر kwh سال 2024 میرسه!تازه با برد و بازده خیلی بیشتر و طول عمر بسیار بیشتر(1/6 میلیون کیلومتر) نسبت به باتری های سایر سازندگان باتری و خودروسازان(یعنی قیمت پک باتری تسلا رودستر که حجم 200 kwh داره برابر با 20/000 دلار خواهد بود و این خارق العاده است).
Elmiraj
۱۵ اسفند ۱۳۹۸مهدی@
(( درسته دوست عزیز من خودم هم با اشاره شما عدد اشتباه ۱۳۶ را دیدم…..))
.
در سال ۲۰۱۰ هزینه تولید هر کیلووات باتری ۱۱۰۰ دلار بود در حالی این عدد برای سال ۲۰۱۹ به ۱۵۶ دلار به ازای هر یک کیلووات کاهش یافته .
پیش بینی میشه با سرعت پیشرفت فعلی بزرگترین تولیدکنندگان امروزی باتری این هزینه در سال ۲۰۲۳ به ۱۰۰ دلار در هر کیلووات میرسه در حالی تسلا سه سال جلو تر از بقیه با تراکم انرژی بسیار بیشتر به این عدد باورنکردنی رسیده…!!!!
مهدی
۱۴ اسفند ۱۳۹۸فکر نکنم اونا فارسی بلد باشن که بیان پدال و نظرات بخونن
حسین
۱۴ اسفند ۱۳۹۸خود هیتلر رازی به این شکل از جلو پنجره نیست و بعد از این . خودروی برقی احتیاجی به جلو پنجره بزرگ نداره و بیشتر باعث ایجاد نیروی منفی درگ میشه و هرچند کم باعث کاهش برد الکتریکی خودرو میشه .
حالا مطمئنا مهندسین BMW اینو میدونن ولی برای بازخورد و ثبت امضا برای BMW این کار رو انجام میدن و من خریدار جوان پسند نمیتونم باهاش کنار بیام
NAVID۰۰۹۸
۱۴ اسفند ۱۳۹۸حسین عزیز
نمیدانم شاید شما درست میفرمایید اما بحث سر رقابت با تسلا هست که خدایی حداقل این bmw یا پورشه تایکلن روح دارند ، اصالتی از طراحی دارند اما خدایی تسلا فقط تکنولوژیها رو میریزه تو ماستا .
من نه طرفدار bmw هستم و نه برایم فرقی داره بنزینی یا برقی اما تسلا هیچ انرژی مثبتی در طراحی نداره یا در کل بگم روح نداره .
همون پیکاپ تسلایی که رونمایی کرد برای هفت پشتشون بسته .
دنیای امروز ، دنیای طراحی و زیباییست که باید با تکنولوژی مَچ شود ، دیدین که اگر خودرو طراحی نداشته باشه یعنی نه در فروش .
Anti-nazi
۱۴ اسفند ۱۳۹۸من نمیفهمم حتی اگه ربطم نداشته باشه باید بچسبونی ب تسلا؟؟
طرف از بیمر ایراد میگیره تو میگی تسلا بده؟
و دقیقا حرف شمارو هزاران خریدار با خرید مدل سه بیروح نقض کردن
شماهم وایسا سایبرتراک بیاد بعد برای هفت پشتشون بس باشه
اون کف خوابای وال استریت از من وشما بیشتر حالیشونه و ارزش تسلا رفته بالا بخاطر آینده فوق العاده ای ک تجار با تجربه برا خودشون از تسلا ترسیم کردن
مردم برای خرید ی سری معیار دارن
الان تو کلاس کراس اوور میدسایز راوفور همیشه اخره(حالا من اسم کلاس رافورو نمیدونم)
نمرات پایینی میگیره از خبرنگارا و غیره ولی ب حرف اینا نیست
ملت چیزای دیگه ای براشوت مهمه ک میرن راوفورو میخرن و فروش بالاش رو تضمین میکنن
تسلا هم اینو خوب میدونه ی کارخونه ای ک بیست سالشم نشده
Hamidreza
۱۴ اسفند ۱۳۹۸@Navid0098
من نمیدونم شما از کجا میفهمید چه ماشینی روح داره و دیگری نه
ببینید همه چی اصالت نیست درسته اصلات مهمه ولی اگه اونطور حساب کنیم ایرانخودرو هم خیلی وقته تاسیس شده پس اصیله
من از تسلا بدم نمیاد ولی اگه پول داشته باشم میرم تایکان میخرم اما نمیگم تسلا بده و… شما داری تعصبی صحبت میکنی همونطور که میگید مک لارن روح نداره!
گناه یه شرکت چیه که دیر تر از بقیه تاسیس شده شما و بعضیای دیگه دارید چشم رو همه چی میبنید
من به شخصه تنها مدل زیبای تسلا رو مدل s میدونم اما شما دارید منکر توانایی ها و دستاورد های تسلا یا برخی شرکت های دیگه میشید نمیشه نتیجه گرفت یه شرکتی که قدیمی تره و ماشین های خوبی ساخته همه محصولاتش عالین و بی عیب (منظرم bmw نیست کلی عرص کردم)
حتی برخی طرفدار های تسلا هم تعصبی عمل میکنند و این از اونجایی سرچشمه میگیره که برخی افراد طرفدار شرکت های قدیمی تر طرفدار های تسلا و خودش رو میکوبند
Anti-nazi
۱۴ اسفند ۱۳۹۸هیتلر ک اتریشی بود
المان حتی یدونه هیتلرم نداره
MAHDI
۱۴ اسفند ۱۳۹۸من طراحیی کلی این ماشین رو دوست دارم. سبک جلوپنجره اش هم باید کم کم بهش عادت کرد، اما هیچوقت از یه خودروی الکتریکی خوشم نمیاد، حتی از ب ام و یا پورشه!!!
Bilbo
۱۴ اسفند ۱۳۹۸من نمیتونم از نظرات مردم تو سایتها برداشتی برای شکست حتمی این طراحی داشته باشم، به خوبی یادمه که نظرات بعد از کانسپت ایکس 7 و اون طراحی جلو پنجره غول اساش چطور بود. ولی سری هفت فیس لیفت و ایکس هفت و ایکس پنج با جلو پنجره غول آسا اومدن تو بازار و خب نه تنها خوب فروختن که جو عمومی عاشق ابهت حاصل از این تغییر هم شد.
کمپانی میدونه که سهم بزرگی از مشتری هاش بهش ایمان دارن و این تغییرات تو ذهن اونها انقلابی نیست و میخرن، وقتی هم که جو برای خریدن حاکم بشه، بقیه هم تحت تاثیر قرار میگیرن.
الان نکته مهم قیمت گذاری ماشین هست. اگر بتونه در بحث قیمت تسلا رو به چالش بکشه بنظرم اوضاع یکه تازی تسلا کاملا تحت الشعاع قرار میگیره که البته بسیار کار سختی هست. البته بامو با i3 و i8 تو ذهن مردم ذهنیت برقی و خوب بودن رو خیلی خوب جا انداخته و 150 هزار فروش این رو به خوبی نشون میده. بامو زودتر از همه لوکس سازهای دنیا متوجه تهدید تسلا شده بود. اونقدر دو مدلش خوب بودن و مدلهای بنزین و دیزلش پرسود که در دو بازار داشت خوب کار میکرد و تحقیقاتش در مورد برقی ها رو جلوتر میبرد. تا اینکه محدودیت های بازار اروپا در مورد خودروهای بنزینی وضع شد. اونجا بود که باید روند تغییر میکرد و نتیجه همه این تحقیقات با سه مدل iX3, iX, i4 در سال 2021 قرار هست به رخ جهان کشیده بشه. iX اگر طبق شایعات و خبرها باشه، به معنای حقیق کلمه پرچمدار خواهد بود.
M3csl
۱۴ اسفند ۱۳۹۸خارِ چشمِ دشمنان چشم تنگ،،
افتخار ما به آن بی انتهاست.
هر محصول آلمانی که معرفی میشه انگار یه عده رو دارن توی روغن داغ تفت میدن یا انداختنشون تو بشکه قیر داغ…
Bayerische Motoren Werke
۱۴ اسفند ۱۳۹۸خدا نکشت
تفت دادنشون تو حلق دشمنان صدر اسلام
ALIREZA
۱۴ اسفند ۱۳۹۸m3csl عزیز فعلا بوی سوخته از طرف آلمانیا و طرفداراشونه البته تیتر مطلب هم بهش اشاره کرده
ALIREZA
۱۴ اسفند ۱۳۹۸قاتل تسلا مدل 3 ؟!
Hadi
۱۴ اسفند ۱۳۹۸برید کنار قاتل مدل۳ وارد میشود…
حمید
۱۴ اسفند ۱۳۹۸به به چه خودرویی شده
حالا بی ام و به صورت جدی بعد از i8 و i3 که پیش نمایش خودروهای آینده نگرانه بود با i4 که به نظرم زیباترین خودروی الکتریکی هست یک رقیب قدر برای مدل 3 باشه
کاوه
۱۴ اسفند ۱۳۹۸جلوپنجره فاجعه. فاجعه.
حسین
۱۴ اسفند ۱۳۹۸نکته اینجاس که با باتری ۸۰ کیلووات ساعتی به این برد رسیده. خیلی خوبه. EQC با همین سایز باتری ۳۴۵ کیلومتر میره. مدل S با باتری ۹۰تایی، حدود ۴۵۰ تا
کسی میدونه اون تونل کف ماشین توی ردیف عقب توجیهش چیه؟؟
Elmiraj
۱۴ اسفند ۱۳۹۸Model S long range plus با باتری ۱۰۰ کیلووات و 518 اسب بخار قدرت ، طبق آزمایش جدید EPA توانایی پیمایش ۶۲۸ کیلومتر……
و model S performance هم با باتری ۱۰۰ کیلوواتی و ۷۹۴ اسب بخار قدرت توانایی پیمایش 556 کیلومتر را دارن ( که البته این مدل هنوز توسط EPA تست نشده )
حسین
۱۴ اسفند ۱۳۹۸حرفم برد نیست، بازدهی رو میگم
مهدی
۱۴ اسفند ۱۳۹۸مسافت قابل پیمایش کانسپت i4 بر اساس استاندارد واقع گرایانه تر epa برابر با 432 کیلومتره و بردی که در بالا گفته شده(600)مربوط به استاندارد wltp هست،برد تسلا مدل 3 long range در همین استاندارد(epa) با باتری 75kw عدد 523 کیلومتر هست.
حسین
۱۴ اسفند ۱۳۹۸به نکته خوبی اشاره کردی. ممنووووون
MAHDI
۱۴ اسفند ۱۳۹۸مدیر عامل جدید ب ام و زیپس چه خوشتیپ هستش!!!! خخخخخ
Saman
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ب ام و ماشین خوب و جالبی ساخته ولی من تسلا رو ترجیح میدم. خدائی تسلا یه چیز دیگست
JDM
۱۴ اسفند ۱۳۹۸شوما اون شوفاژ دیواری ای که انداختی جلو کاپوت رو بردار بعد شاهرگ تسلا رو بزن جیسون استتهام!!
Bilbo
۱۴ اسفند ۱۳۹۸یه جوری واکنش نشون میدید که انگار بامو بنر تبلیغاتی زده که من قاتل سری سه رو دارم میسازم و حالا اقتصاد زندگی شما مورد تهدید جدی قرار گرفته.
خیلی جدی گرفتید این نبرد آلمان و آمریکا رو. هر شرکتی بد کار کنه چوبش رو میخوره چه بامو، چه بنز و چه تسلا.
اگر احیانا این به قول شما شوفاژ بد باشه اونقدر ضربه میزنه به شرکت و فروشش که تو نسل بعد جمع بشه قضیش. دقیقا در مورد طراحی عجیب سایبرتراک هم مصداق داره. عموما نظرات تو سایتها منفی بود اما چی شد؟ چندین هزار خریدار ابراز تمایل کردن در چند ساعت.
حالا باید صبر کنید نتیجه یونیک بودن این طراحی ها رو در فروش ببینید. بنظر من هم بامو و هم تسلا با طراحی های عجیبشون موفق میشن.
JDM
۱۴ اسفند ۱۳۹۸وقتی به جا شما نوشتم شوما یعنی شوخی کردم.
به دل نگیرید،
ولی خب این جلو پنجره جدید و طراحی سایبرتراک هم واقعا بحث برانگیزه
Bilbo
۱۴ اسفند ۱۳۹۸داداش من خراب این ادبیات ریزبینانه شما شدم. بخدا با هیچ فرمولی من نمیتونستم تشخیص بدم که یه دونه واو میتونه کل منظور شما رو عوض کنه
حالا “شوما” منو ببخشید اگه باعث رنجش خاطر شما شدم. ???
نقی معمولی
۱۴ اسفند ۱۳۹۸آه خدا این بازی کثیف بزرگ کردن جلوپنجره رو کی شروع کرد؟
anti-Nazi
۱۴ اسفند ۱۳۹۸این بازی خیلی وقته شروع شده
فقط تازگیا ب صنعت ماشین اومده (ب طور خاص جلو پنجره)
از همون موقع ک ناصر خان دنبال بشکه های سیبیلو میگشت
تا الان که همه پی لب پروتزین
هر چقدر بزرگتر=القای احساس قدرت بیشتر
بنظرم این موضوع جواب داده
مثل اینکه حتی امریکاییا هم لب پروتزی دوس دارن که بی ام و افزایش فروش داشته اونجا
مهدی
۱۴ اسفند ۱۳۹۸الان مقاومتی میاد و میگه بهتره شو میسازیم بی ام که کشکه
Mercede kaviani
۱۴ اسفند ۱۳۹۸عشق من سیترون امی برای اتوموبیل مدرن بیشتر از 60 هزار یور ارزش ندارد ونمی دهم
ویلیامز (بنتلی)
۱۴ اسفند ۱۳۹۸طرتحی جلوی این کانسپت به نظرم خیلی بهتر از نسل جدید سری 4 هست، اون ورودی های هوای عمودی و بلند زیر چراغ های جلو یه هماهنگی خوبی با جلوپنجره بلندش ایجاد کرده
راستی چرا چیزی از تغییر لوگو bmw نگفتید؟ این لوگویی که روی این خودرو هست لوگوی جدید bmw هست و اون زمینه مشکی حذف شده، البته من قبلی رو بیشتر دوست داشتم
احمد
۱۵ اسفند ۱۳۹۸جلو پنجره اش افتضاحه
هرچقدر خوش بین باشید و بخوای چشمت رو به چیزهای جدید و غیر عادی عادت بدی باز هم جالب نیست .جلو پنجره اش عین دندون سگ آبی زاقارته
مانی
۱۵ اسفند ۱۳۹۸طرفدارهای بیمر که ایراد میگرفتید
دیدید خودشون فهمیدن کجا برن دزدی
نصف شبی انبار تبلتهای مرسدس رو خالی کردن شیطونا