بی ام و

پیست در انتظار ب‌ام‌و های X5 M و X6 M مدل 2015

وقتی اولین بار مدل ام پاور نسل دوم ب‌ام‌و X5 در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد، استانداردهای جدیدی را در کلاس شاسی‌بلندهای اسپرت وضع کرد و حالا مدل ام پاور نسل سوم ب‌ام‌و x5 به همراه مدل ام پاور نسل دوم ب‌ام‌و X6 در نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس رونمایی خواهند شد و در اوایل سال ۲۰۱۵ وارد نمایندگی‌های فروش این شرکت می‌شوند.

2015 BMW X5 M & X6 M
۲۰۱۵ BMW X5 M & X6 M
هر دوی این اتومبیل‌ها بهبودهای فراوانی در عملکرد فنی داشته‌اند. زیر کاپوت هر دوی آن‌ها موتور ۴.۴ لیتری V8 توربوشارژ قرار دارد که اکنون ۵۶۷ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که تنها ۳ درصد افزایش نسبت به موتور نسل قبلی داشته اما روی دیگر داستان افزایش ۷۱ نیوتن متری گشتاور است که در نهایت باعث تولید ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور می‌شود. دلیل دیگر بهبود عملکرد این خودروها گیربکس جدید ۸ سرعته STEPTRONIC است که نسبت به گیربکس ۶ سرعته نسل قبلی قدرت را بهتر منتقل می‌کند و رفتاری کاملاً مشابه گیربکس‌های دوکلاچه‌ای که در دیگر مدل‌های M پاور استفاده شده است دارد. این گیربکس دنده‌ها را خیلی سریع عوض می‌کند و باعث کاهش مصرف سوخت می‌شود.
2015 BMW X5 M & X6 M
۲۰۱۵ BMW X5 M & X6 M
تمام این بهبودها، باعث شده‌اند تا این دو خودرو بسیار سریع باشند. شاید باعث تعجب بشود ولی باید باور کرد که شتاب گیری ۰ تا ۹۶ کیلومتر این دو خودرو تنها در ۴ ثانیه انجام می‌گیرد. که حتی قابل رقابت با ب‌ام‌و M3 سدان و ۰.۵ ثانیه از مدل قبلی سریع‌تر است. برای مقایسه لازم به یادآوری است که شورولت کوروت استینگری و مرسدس AMG GT شتاب ۰ تا ۹۶ کیلومتر را در ۳.۹ ثانیه به ثبت می‌رسانند. سرعت هر دو مدل X5 M و X6 M هم به صورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر محدود شده است.
2015 BMW X6 M
۲۰۱۵ BMW X6 M
می‌شود گفت نیمی از لذتی که این دو خودرو به انسان منتقل می‌کنند مربوط به سیستم اگزوز جدید آن‌هاست. مهندسان ب‌ام‌و با اگزوزهای کاملاً به‌روزآوری شده و جدید سعی کرده‌اند تا این دو خودرو صدایی به‌مراتب اسپرت تر نسبت به نسل قبلی داشته باشد.
2015 BMW X6 M
۲۰۱۵ BMW X6 M
با مقدار کمی رانندگی، راننده به‌خوبی بهتر شدن هندلینگ این ماشین‌ها نسبت به نسل قبل را درک می‌کند. سیستم تعلیق بازنگری شده باعث می‌شود این خودروها، سر پیچ‌ها بسیار قاطعانه و استوار به نظر برسند. ب‌ام‌و X5 M جدید اکنون به سیستم تعلیق بادی عقب که قابلیت تنظیم دلخواه را دارد مجهز شده و در سرعت‌های بالا، ۱ سانتی‌متر ارتفاع خودرو را کم می‌کند. هم‌چنین راننده می‌تواند با فشار کلیدی در داخل از بین حالت‌های SPORT ،COMFORT و SPORT + یکی را به دلخواه انتخاب کند.
2015 BMW X6 M Interior
۲۰۱۵ BMW X6 M Interior
هم چنین سیستم چهارچرخ متحرک قابل تنظیم این خودرو به شما این امکان را می‌دهد تا در هر شرایطی تقسیم نیروی مناسب بین محور عقب و جلو داشته باشید. بیشتر قطعات آیرودینامیکی که روی این خودرو سوار شده‌اند به طور مستقیم روی عملکرد ماشین تأثیر می‌گذارند. ورودی‌های هوای جلو علاوه بر بهبود ضریب آئرودینامیکی باعث سریع‌تر خنک شدن موتور می‌شوند.
2015 BMW M-Power Engine
۲۰۱۵ BMW M-Power Engine
با این شرایط ب‌ام‌و تخمین میزند که مصرف سوخت هر دوی این مدل‌ها نسبت به نسل‌های قبلی‌شان حدود ۲۰ درصد بهبود داشته باشد و با یک بار سوخت‌گیری این خودروها توانایی پیمایش ۷۶۰ کیلومتر راه را داشته باشند.
2015 BMW X6 M
۲۰۱۵ BMW X6 M
قطعات آئرودینامیکی استفاده شده در این خودروها علاوه بر بهبود عملکرد، باعث می‌شوند تشخیص دادن مدل‌های ام پاور از مدل‌های معمولی این خودروها ساده‌تر شود. هم‌چنین در مدل‌های ام پاور هر دو خودرو ۴ خروجی اگزوز در عقب وجود دارد.
هر دو مدل X5 M و X6 M مجهز به چرخ‌های ۲۱ اینچی آلومینیومی هستند که در ترکیب با تایرهای میشلن پایلوت سوپر اسپرت، نمای فوق‌العاده‌ای به این اتومبیل‌ها می‌دهد.
2015 BMW X5 M
۲۰۱۵ BMW X5 M
ام پاور به تک‌تک قسمت‌های داخلی هر دو ماشین زینت بخشیده است. هم‌چنین نشان ام پاور در بیشتر قسمت‌های داخلی ماشین، برای مثال در قسمت زیرین فرمان، روی اهرم تعویض دنده، جای پای سرنشینان جلو و حتی روی صندلی‌ها وجود دارد.
2015 BMW X5 M
۲۰۱۵ BMW X5 M
از جمله امکانات استاندارد هر دو اتومبیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

درب صندوق عقب برقی، چراغ‌های جلو با قابلیت شستشو، سیستم تهویه مطبوع چهار ناحیه‌ای، دوربین دید عقب، چراغ‌های جلو زنون با قابلیت تطبیق با اتومبیل روبه‌رویی، سیستم صوتی حرفه‌ای Harman–kardon ، نمایشگر سربالا و …

2015 BMW X5 M interior
۲۰۱۵ BMW X5 M interior
ابزارهای استاندارد ایمنی هم شامل موارد زیر می‌شود:

ایربگ های جلو و جانبی برای سرنشینان ردیف اول، ایربگ سر برای تمام سرنشینان، کمربندهای ایمنی سه نقطه‌ای و سنسور ضربه.

و اما قیمت:
همان‌طوری که ذکر شد قرار است این خودروها در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شده و در اوایل سال ۲۰۱۵ هم به بازار عرضه بشوند. قیمت مدل استاندارد ب‌ام‌و x5 m 2015 از قرار ۹۹.۶۵۰ دلار و قیمت مدل استاندارد ب‌ام‌و x6 m 2015 هم ۱۰۳.۰۵۰ دلار می‌باشد که البته این قیمت‌ها شامل ۹۵۰ دلار هزینه تحویل در مقصد می‌شوند. [دانلود ویدئو] [jwplayer mediaid=”۹۲۷۲۴″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

فرید

فرید حنیفه زاده، علاقه مند و نویسنده مطالب خودرو

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. Ahmad

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (150 ديدگاه)

    خداییش از هر لحاظ که نگاه میکنی عالین و نمیشه ازشون ایرادی گرفت.

    1. کیا

      ۱۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1491 ديدگاه)

      بازم آلمانیها و بازم بهترین آلمان هنر خودش و نشون داد .

      بی شک تو ترکیب طراحی شاسی بلند + چاشنی اسپرت بودن عالی عمل کرده

      مثه همیشه خشن و عصبانی و پر ابهت تر از هر زمان دیگه

      1. RH - MB - DE - RM

        ۱۱ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        آقا ببخشید الان میگین این باز اومد از طراحی بی ام و ایراد بگیره ولی به مولا هرجور نگاه میکنم اون عکس اولی اون دوتا عین همن….نمیدونم شاید چشام اشکال داره :|

        1. Ahmad..F12

          ۱۱ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          دقیقاً همینطوره

          من هم هیچ تفاوتی ندیدم

          حتی سایه روشن نور که روی بدنه افتاده یکیه، ینی خطوط هم هیچ فرقی نمیکنه

        2. شاهین

          ۱۱ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          با سلام و عرض ارادت خدمت دوستان عزیز
          اینکه این دو تا خودرو شبیه همن شاید از نظر شما ایراد به حساب بیاد ولی در کل به خاطر کاهش هزینه ها و همچنین حفظ هویت کمپانی به این صورت هستش (نظر شخصی)
          یه نگاهی به این دو تا عکس بندازید ;)

          http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-c-class/800×600/wallpaper_1d.htm

          http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-s-class/800×600/wallpaper_02.htm

        3. amir

          ۱۱ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (522 ديدگاه)

          محصولات بی ام و دیگه بیش از حد دارن شبیه هم میشن .اینکه هزینه ها کاهش داده بشه قبول ولی دیگه نه تا این حد. جلوی هر دوخودرو و همین طور داخل دوتا ماشین کاملا یکیه!!

        4. شاهین

          ۱۱ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          امیر جان نه تنها این دو تا،بلکه اکثر خودروهای BMW نمای داخلی کم و بیش شبیه به همی رو دارن.(اکثر برندهای معروف همینطورن) ولی من اینو مطمئنم که چند سال دیگه BMW دوباره یه طوفانی رو توی طراحی خارجی و داخلی محصولاتش به پا میکنه.(درست مثل سری 5 نسل قبل)
          یه نکته ای رو هم دوستانه بگم،خداییش چرا به آئودی یا حتی بنز اینقدر گیر نمیدین؟! اکثر مدل های آئودی که خیلی خیلی شبیه همن؛یا بنز هم همینطور.الان چراغای جلوی اکثر بنز ها یه جور طراحی میشه.
          از نظر من که این شباهت ها نقطه ی ضعف نیست.
          ارادت

        5. BMW4ever

          ۱۱ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (155 ديدگاه)

          آقا ببخشید که جلوی اینها شبه هم هست اولا بخاطر اینکه پلت فرم ایکس 6 بر اساس ایکس 5 یعنی کوپه اش هست اگه اونجوری من هم میگم جلوی e coupe چه قدر شبیه e هستش هم اونطور که جلو اس کوپه شبیه اس سدانه همینطور هم هست که کوپه ی سری سه سری چهار نامگذاری شده پس ایرادی به بی ام و نیست چون بنز هم اینکار رو می کنه و سوما با این فکر میشه گفت جلو تمام بنز ها شبیه همه از اس کلاس بگیر تا a

        6. خاوری

          ۱۱ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (1102 ديدگاه)

          وجودت شاهین جان غنیمته در این صحرای لم یزرع دوستی

        7. شاهین

          ۱۱ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          خاوری جان من خاک پای دوستان عزیزی مثل شما هستم.
          ارادتمندم

        8. RH - MB - DE - RM

          ۱۳ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          درود شاهین جان
          شبیه هم بودن با عین هم بودن فرق داره … من نمیگم محصولات بنز شبیه هم نیستن ولی دیگه خدایی بی انصافیه شباهت اس و سی رو با این دوتا مقایسه کنی…بعدشم من فقط این دوتا مدل رو دارم میگم کاری با بقیه ندارم… ;)
          .
          BMW4EVER جان شما چرا دعوا داری؟!؟!؟!
          من دارم میگم این دوتا از جلو عین همن نگفتم که BMW باید بره تو سطل آشغال!!!
          خدایی خودت بگو نیستن؟!
          بعدشم این دو تا که هردو 4 درن من کوپه ای نمیبینم
          این دوتا از نظر عملکرد هم عین همن هم موتورشون هم شتابشون …
          بعدشم این که میگی همه مرسدسا عین همن…مرسدس چن تا کلاس داره؟!
          من میگم…کلاسای بی ام و رو ضرب در 2 کن به اضافه هر عدد یک رقمی خواستی بکن شاید شد تعداد کلاسای مرسدس…اگه این دوتا مدل جدا هستن پس ای و ای کوپه هم دو تا کلاس جدا دارن!
          شما 5 تا کلاس دارید اونم 2 تاش کوپه نسخه های دیگن اینقدر شبیه همن…اگه بخواین به اندازه بنز بزنین دیگه میخواین چیکار کنین؟!؟!؟!

        9. امیر

          ۱۴ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (95 ديدگاه)

          دوست عزیز اولا سیاست نامگذاری فرق داره چرا مغلطه میکنی؟!
          خب بنز دوست داره e class کوپه همچنان e class بمونه BMW دوست داره مدل کوپه رو جدا کنه

          بعدشم این 2 تا مدل شاسی و پلتفرمشون یکیه همونطور که دوستان هم گفتن
          Coupe هم که الزاما معنیش دو در بودن نیست
          X5 یک شاسی بلند Midsize هست و X6 یک SAC
          مثلا CLS هم کوپه جساب میشه اما 4 درب هست

          بعدشم بنز اونقدرا هم مدل بیشتر از BMW نداره…
          هر سری یه مدل میزنه بعد تولیدشو متوقف میکنه مثل SLR و SLS و حالا هم AMG GT که مثلا رقیب 911 هست ولی اصلا در حد و اندازه 911 نیست

        10. RH - MB - DE - RM

          ۱۴ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          امیر عزیز اصلا بحث این حرفا نیست
          من مغلطه نمیکنم
          دوستان یه طوری رفتار میکنن انگار قاتل زنجیره ای گرفتن
          والا انصاف هم خوب چیزیه
          آدم دیگه جرات نداره نظر خودشو راجع به یه ماشین بگه
          من فقط گفتم اون دو تا عین همن
          نه گفتم خوبه و نه بده…
          فقط گفتم از جلو عین همن
          حالا ملت میان یه کمپانی 130 ساله رو کلن میندازن تو سطل آشغال!
          همه مدلای مرسدس عین همن؟!
          این چه طرز حرف زدنه؟
          اصلن گیرم هم که باشن چه ربطی به موضوع داره؟
          اصلا فرض کن من طرفدار بنز نیستم اون موقع چی میگفتین؟!
          از یه کمپانی دیگه ایراد میگرفتین؟
          واقعا عادت زشتیه که فک میکنین با کوبیدن کمپانی رقیب کمپانی مورد علاقتون رو میتونین بزرگ کنین…
          من برای BMW احترام خیلی زیادی قائلم ولی ظاهرا اینجا ملت به خون مرسدس تشنه ان !!!
          بعدشم جواب شما
          من اصلا در مورد SUV های بی ام و اطلاعی ندارم و یکی از دوستان خیلی راحت و نرمتر میتونست اینو بیان کنه…
          در مورد CLS هم بهش میگن کوپه 4 چون 4 دره و به سبک کوپه طراحی شده ولی با این حال این عبارت غلطه
          مثل همون کچل موفرفری!!!
          در مورد مدلای بنز هم من میگم شما بشمر:
          A/B/C/CL/CLS/CLK/CLA/E/F/G/GL/GLA/GLK/ML/R/S/SL/SLK/SLS/SLR/V
          تازه اگه بنز بخواد مدلای کوپه و نمیدونم یک در و دو در رو جدا حساب کنه اون موقع باید این تعدادو در 3-4 ضرب کرد
          دیگه در مورد کامیون و کامیونت هاش حرف نمیزنم،تو فرمولا وان دهنمو میبندم،در مورد هلیکوپتر و هواپیماهشم دیگه واقعا بهتره که هیچی نگم،yacht و super yacht هاشم دیگه بمانند.
          من اصلا نمیخوام بنز و بی ام و رو الان مقایسه کنم ولی در کل میگم این کارتون درست نیست.
          والسلام.

        11. AHMADREZA

          ۲ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1022 ديدگاه)

          عزیزم x6 کوپه ی x5 هست تازه فعلا این اسب بخارش از amg gts هم بیشتره با موتور توربو نه تویین توربو

      2. امیر

        ۱۴ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (95 ديدگاه)

        دوست عزیز اولا سیاست نامگذاری فرق داره چرا مغلطه میکنی؟!
        خب بنز دوست داره e class کوپه همچنان e class بمونه BMW دوست داره مدل کوپه رو جدا کنه

        بعدشم این 2 تا مدل شاسی و پلتفرمشون یکیه همونطور که دوستان هم گفتن
        Coupe هم که الزاما معنیش دو در بودن نیست
        X5 یک شاسی بلند Midsize هست و X6 یک SAC
        مثلا CLS هم کوپه جساب میشه اما 4 درب هست

        بعدشم بنز اونقدرا هم مدل بیشتر از BMW نداره…
        هر سری یه مدل میزنه بعد تولیدشو متوقف میکنه مثل SLR و SLS و حالا هم AMG GT که مثلا رقیب 911 هست ولی اصلا در حد و اندازه 911 نیست

        1. BMW4ever

          ۱۴ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (155 ديدگاه)

          داش رضا ببخش مارو اگه ناراحت شدی شما پرسیدی چرا انقدر شبیه همن این دوتا من هم توضیح دادم وچون شما benz رو خیلی میشناسی چند تا مثال از benz واست زدم در ضمن من هیچ وقت توهین نکردم که بحث منحرف شه

        2. AHMADREZA

          ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (1022 ديدگاه)

          مهندسا جلوی gle و gle cope فرق میکنه حالا کار ندارم که
          Cope همش کپیه x6 هست

    2. EMPEROR OF THE WORLD

      ۱۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (16 ديدگاه)

      من مدل M6 رو بیشتر از بقیه مدل ها دوست دارم.

  2. mahdi

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (208 ديدگاه)

    آقا فرید کاشکی مشخصات کامل وانتهای مطلبت مینوشتی .بهرحال ممنون عالی بود .بنظرم x5تو کلاس خودش بهترینه

  3. parseh net30

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    این X6 رو از نزدیک ببینیم فکر کنم سکده کنیم.نمای پشتش دیوانه کنندس

  4. نیما

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (158 ديدگاه)

    من در دوران خدمتم هر روز این ماشینو(x6) جلوی چشمام میدیدم همه میومدن باهاش عکس مینداختن لامصب برقش هنوز تویه چشمامه بعده چند سال باور کن فقط رینگش 40 50 میلیون میرزه ابهتی داره که نگو نپرس

  5. Frankenstein

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    750 نیوتون متر؟؟؟؟
    مگه تریلیه…ماشالله. (شوخی )

    یکی دیگه از شاهکار های بی ام و..
    از یه چیز بی ام و خوشم میاد…
    این که مثل کمپانی هایی مثل تویوتا یا مرسدس بنز تو هر زمینه ای تولید نکرده مثل کشنده ها یا کامیون های نظامی یا مثلا وانت پیک آپ ها و قایق ای تفریحی و ….
    تو چند تا کلاس میزنه ولی انصافا همیشه نوآوری و طراحی حرفی واسه گفتن داشته..
    (تو این مطلب اصلا قصد توهین به هیچکسی رو نداشتم…صرفا یه نظر شخصی بود… )

    ++ فکری بزرگ در سر داشته باش و به هیچ کس نگو ++

  6. e36

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    این مطلبو سایتای دیگه 2 روز پیش زده بودن!
    خیلی ناراحتم که جلو X5 و X6 مثل همدیگس…

    1. امین

      ۱۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (117 ديدگاه)

      منم هر چه قدر نگاه کردم به عکس اولیه نتونستم تشخیص بدم کدوم X5ه کدوم X6 !!
      انگاری یکین !

      1. RH - MB - DE - RM

        ۱۴ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        از این حرفا نزنین الان میان میدنتون دست داعش سرتونو میبرن…

  7. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    با تشکر از مطلب زیبای جناب حنیفه زاده.
    آلمانی باز نیستم ولی هیچ ایرادی نمیتونم از این دوتا BMW بگیرم.

  8. حسین

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (248 ديدگاه)

    مشکل ب ام و اینه که هر نسلش طوری طراحی و ساخته میشه که آدم میگه برا نسل بعد میخوان چکار کنن مگه میشه از اینم بهتر بشه اونم با این سنت دست و پا گیر اما هر بار همه رو شگفت زده میکنه و یه دنبالۀ فوق العاده برا نسل قبلش معرفی میکنه این ترکیب مدرنیته و مد در چارچوب قواعد همیشگی من یکیو که به وجد میاره

  9. hrf

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    میدونم اکثر شماها خیلی از x6 خوشتون میاد و میگین زیباترین شاسی بلند ب ام و هس ولی ب نظر من شاهکار اصلیه ب ام و x5 هس واقعا متین و باوقار هست عالیها عالی :). از لحاظ قابلیت های رانندگی هم بهتر هست

  10. پیکان جوانان

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    خیلی باابهت هستن ولی در مورد اینکه نظر خریدار چی باشه خیلی مهمه اگه نظر شما یه اس یو وی سریع باشه و شهری پورشه کاین توربو اس بهتره ولی اگه شما یه اس یو وی پرقدرت با قابلیت های بیابانی بخواید بهترین گزینه رنجروور بدون رقیبه.

    1. حسین

      ۱۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (248 ديدگاه)

      خیلیا با ظاهر کاین مشکل دارن خیلی اوناییم که دوسش دارن پولشو ندارن یسری اوناییم که پولشم دارن از پس هزینه هاش بر نمیان این چیزاس که باعث میشه پورشه بازار خاصی داشته باشه حتی اگه کاین رقیب همین X5 باشه، X6 هم که تو این فرمفکتور فعلا بی رقیبه

  11. ESI

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)
  12. Frankenstein

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    تو عکس های شماره 5، 13 و 14 ببینید پشت کیلومتر رو چه قدر جالب و ساده در عین حال زیبا طراحی کردن….

    خیلی بی آلایش…
    نه مثل بعضی از ماشینا که روشنشون میکنی انگار میخواد صفحه دسکتاپ کامپیوتر رو لود کنه…خخخخخخخخ

    هیچ ایرادی وارد نیست به این دو خودرو…

    راستی کسی مصرف سوخت حدودی اینا رو نمیدونه چنده؟؟؟
    فکر کنم بین 7 تا 8 باشه…

  13. re8889

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (54 ديدگاه)

    x6همون x5کوپس.
    جای مه شکن ها خیلی بده باید عوض شه.تو شهرمون 3تاx6هست رد میشن انگار تانکن

  14. خاوری

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    همه چی تمومه بی ام و…دمت گرم…صلابت..کیفیت…شکوه..قدرت

  15. Behnam

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (133 ديدگاه)

    چی بگم ؟؟؟ که اگر هر چی بگم کم گفتم ….

  16. REZA . JUST TOYOTA

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    x6 عالیه حالا فکر کنین سری m این ماشین چی باشه
    سرعتش در برابر وزنش خیلی خوبه
    وزن این نسبت به مدل قبلی کمتر شده /امروزه تمرکز همه ی کمپانی ها روی وزن و مصرف سوخته/
    این طور که من در تست های مختلف شنیدم . هندلینگ این ماشین فوق العاده و همین طور ایروندینابیک
    طراحی هر دو هیچ مشکلی نداره /مثل همیشه/
    به نظر من ابهت x5 یه خورده بیشتره و x5 کلاسیک تر هست
    در اخر می خوام بگم هر دو کم نظیر و شاید هم بشه گفت بی نظیر هستن

  17. احسان آرسنالی

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    شاهین کجایی که پست مختص شماست :-D

    1. شاهین

      ۱۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      سلام احسان جان
      دمت گرم یادی از من کردی 3> خیلی مخلصم.
      تشکر ویژه هم از آقای حنیفه زاده دارم.آواتارتون حس خوبی به آدم میده ;)

  18. hrf

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    پدال چند روزه مطلبهای خیلی کمی میذاره. این روزا ک بیکاریم نمیذاره اینجوره. کافیه یک روز من نباشم 10 مطلب میذاره :(

    1. REZA . JUST TOYOTA

      ۱۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      درسته
      به تازگی مطالب سایت پدال مقداری کم شده
      و دور به دور مطلب جدیدی میاد

  19. Ahmad..F12

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    فرید جان ممنون عالی بود

    همه چیزشون عالیه

    فقط دوتا نکته

    یکی اینکه از نمای جلو کاملاً شبیه همند

    دوم اینکه حس میکنم قیمتشون نسبت به رقبای دیگه بالاتره

  20. EMPEROR OF THE WORLD

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    بی ام و همیشه بهترین طراحی ها رو داشته

  21. MjM

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (740 ديدگاه)

    چیزی برای گفتن نمیمونه….سکوت وتنها نگاه!

  22. پوری پوریا!

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (322 ديدگاه)

    واقعا suv های خوبی هستند. تو جلو طراحییاشون با هم هیچ فرقی نداره ولی در عقب چرا.

  23. یاسین

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    چه ابهتی ! چه کیفیتی !

  24. h112

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    به نظرم x5 از x6 بهتره…

  25. امیر علما

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    نه دیگه به بهانه اصالت ولی در اصل برای کاهش هزینه ها بیای 2مدل کپی هم بزنی چندان جالب نیست واسه کاهش هزینه میان پلتفرم مشترک استفاده میکنن نه طراحی مشترک. تفاوت نسل قبل هردو مشخص و چشم نواز بود و مشتری میتونست انتخاب کنه ولی الان چی ؟ فقط از شیب انتهای سقف و زاویه ستون سی.!!!
    X5 طراحیش خوب بود و بهتر شد اما X6 عالی بود ولی افت کرد. داخلشون از اول یکی بود کاملا شباهت داشت که پذیرفتنی هست (ولی هیجان انگیز نیست منظورم شباهته نه طراحی) اما بیرونشون نه نمیشه کنار اومد

  26. فرید

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (787 ديدگاه)

    این دوتا که شبیه هم هستند که…حتی جلوی ماشین یه تغییر کوچکی نداره…
    خداوکیلی اگه دوتا از مدل های تویوتا شبیه هم بود این دوستان تویوتارو بیچاره میکردند…بخاطر این چیزاست که من به بعضی از دوستان میگم متعصب…من دلیل دارم الکی نمیگم…
    ماشین های خوبی هستش ولی چرا اینقدر شبیه هم آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. فرید

      ۱۳ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      دوستان جوری دیسلایک دادن انگار شبیه هم نیستن…بعد هم انتظار دارن بهشون نگیم متعصب…واقعا متاسفم واسه این آدما…

    2. BMW4ever

      ۱۴ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (155 ديدگاه)

      فرید جان من که توضیح دادم که چرا انقدر شبیه همن بعدم این که شما خودت رو ناحت نکن toyota هم شبیه هم داره دلیل خاص خودشم داره

  27. امیررضا

    ۱۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    خدا شاهده محو این ماشینا شدم. ینی اینا از سانتافه بهترن؟؟؟؟؟؟!!!!!! عمدا این حرفو زدم.آخه بعضیا همش سنگ اونا رو به سینه میزنن.

    حالا من موندم بین این دوتا برادر کدومو انتخاب کنم!! شایدم یه ام5 ورداشتم!!!!!

  28. امین

    ۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تو ایران بیاد چقدر میشه؟! X6؟!
    من با دلار26,685 ریال حساب کردم شد…2,749,889 ریال
    من متوجه نمیشم یعنی قیمت واقعیش چقدر میشه؟
    2,749,889,250

  29. محمد

    ۲ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    آقا امیر رضا خدا کنه پولشو داشته باشی و بخری
    به قول ی دوست فرهیخته ای “انشاالله که این دروغ راست باشه……”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا