نسل جدید بامو X5 در سال ۲۰۱۹ وارد بازار آمریکا خواهد شد و ظاهراً از دو پیشرانه بنزینی جدید بهره خواهد برد.
از قرار معلوم بامو نسل جدید X5 را در گونههای sDrive40i، xDrive40i و xDrive50i وارد آمریکا خواهد کرد. دو مدل ابتدایی از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری خطی B58 سود خواهند برد. این پیشرانه به قدری بازنگری شده که میتوان آن را نسخهای جدید در نظر گرفت. هماکنون پیشرانه مذکور با کد B58TU شناخته میشود. انتظار میرود قدرت مدلهای 40i در حدود ۳۳۵ اسب بخار باشد.
اما مدل 50i از نسخه بازنگری شده پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری N63 استفاده خواهد کرد. در این پیشرانه هم حجم تغییرات وسیع بوده و بنابراین کد پیشرانه متفاوتی برای آن در نظر گرفته شده است. خروجی این مدل نیز در حد ۴۶۵ اسب بخار خواهد بود.
اخبار منتشر شده توسط بامو بلاگ نشان میدهند که نسل جدید شاسیبلند لوکس این کمپانی هیچ پیشرانه بنزینی مشترکی با مدلهای کنونی خود نخواهد داشت. البته هنوز اطلاعاتی درباره مدل پرچمدار X5 M نداریم. انتظار میرود این خودرو از پیشرانه مشابه با M5 جدید سود ببرد.
پیشرانههای دیزلی اکثراً مختص بازارهای اروپایی بوده و متشکل از نسخههای شناخته شده قبلی خواهند بود. این نسخهها شامل پیشرانه B57 موجود در xDrive30d با قدرت ۲۶۵ اسب بخار و پیشرانه ۳۲۰ اسبی مشاهده شده در مدل xDrive40d و پیشرانه کواد توربوی جدید B57S با خروجی ۴۰۰ اسب بخار میباشد.
نسل جدید بامو X5 بر پایه معماری CLAR کمپانی ساخته شده و سبکتر از نسل فعلی خواهد بود. همچنین در آینده قوای محرکه پلاگین هیبریدی نیز در نظر گرفته خواهند شد.
LAST VIPER
۲۱ مهر ۱۳۹۶پیشرانه ۳ لیتری بی ام و یکی از بهترین پیشرانه های شش سیلندر هست
ونکته دیگه ای هم که بگم اینه که
خدا کنه طراحیش با ایکس ۴ و۳ فاصله زیادی داشته باشه اصا یه چیز دیگه باشه
BehNam
۲۱ مهر ۱۳۹۶اگر شبیه عکس اخری باشه خوبه
Bilbo
۲۱ مهر ۱۳۹۶ایشالا مثل رندری که اخر متن هست نباشه، زیاد از حد بده.
ماسل
۲۱ مهر ۱۳۹۶عاشق 6سیلندر خطی ام خصوصا اگه از bmw یا toyota باشه