بی ام و

ژاپن در انتظار سری 7 مخصوص

BMW-7-Series-V12-Bi-Turbo-Edition-2[6]

بی‌ام و هم از آن دسته از خودروسازانی است که به بازار آمریکا و به خصوص اروپا علاقه زیادی ندارد آن هم به دلیل بحران و فروش کم محصولاتش در این مناطق.حال بی‌ام و بازار ژاپن راهدف قرار داده است و سعی دارد نمایندگی‌های خود را در این کشور افزایش دهد همچنین برای جذب مشتری بی‌ام و نسخه ای جذاب از سری ۷ را برای بازار ژاپن آماده کرده است.

BMW-7-Series-V12-Bi-Turbo-Edition-3[6]

    BMW-7-Series-V12-Bi-Turbo-Edition-8[2] BMW-7-Series-V12-Bi-Turbo-Edition-7[2]

این سری Bi-TURBO نام گذاری شده است و یک نمونه تیونینگ شده سری ۷ هم محسوب می‌شود،این تیونینگ توسط بخش M بی‌ام و آماده شده است.

برای این خودرو موتور ۱۲ سیلندر به همراه دو توربو در نظر گرفته شده است که می‌تواند ۵۵۴ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ پوند فوت گشتاور تولید کند.

BMW-7-Series-V12-Bi-Turbo-Edition-4[6]

هنر M کاملاً در این خودرو آشکار است سپر های جدید،رینگ‌های آلومینیومی ۲۱ اینچی ، اگزوز های دوقلو و جلو پنجره مشکی رنگ از ویژگی‌های جدید ظاهری این خودرو است که چهره ای نو به خودرو بخشیده است.

    BMW-7-Series-V12-Bi-Turbo-Edition-6[2] BMW-7-Series-V12-Bi-Turbo-Edition-5[6]

داخل خودرو هم به گونه ای متحول شده است،صندلی‌های این خودرو با رنگ صدفی و دوخت قرمز تزئین شده‌اند، چرم صندلی‌ها از جنس ناپا می‌باشد.سیستم Idrive هم یک سیستم جدید است که روی این نسخه کار گذاشته شده است.همچنین سیستم صوتی حرفه ای bang and olufsen این خودرو با ۱۶ بلندگو می‌تواند تا ۱۲۰۰ وات تولید کند.

از این خودرو تنها ۵۲ عدد ساخته خواهد شد که قیمت آن حدود ۲۲۲ هزار دلار برآورد شده است که تنها ژاپنی‌ها می‌توانند آن را سفارش دهند.بی ام و حتی می خواهد یک سری۵ مخصوص هم برای ژاپن رونمایی کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۰ دیدگاه‌ها

  1. moein

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (913 ديدگاه)

    خیلی قشنگه…
    قدرت موتوش نسبت به وزن ماشین باید خوب جواب بده احتمالا…

    1. slr722

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      اتاق 7 نسل 5 وایل 2009 اومد و الان هم در سال 2013 هستیم…پس خیلی وقته که این ماشین اومده…

      البته در سال 2013 یه فیس لیفت کوچک کرد…

      اما حالا که هم وطن و رقیب خودش یعنی بنز S کلاس جدید معرفی کرده…

      پس بهتره BMW به فکر اتاق 7 جدید باشه…(یعنی نسل 6)…

      1. sina

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (25 ديدگاه)

        اگه به v12بودنه بنز s65 amg خیلی از این بهتره این چیزی ندار ه که بشه این رو به بنز ترجیح داد

    2. میلاد

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود.به نظر من که نه.چون بنز با موتور 12 سیلندر و بای توربو حدود 620 اسب بخار تولید میکنه اون هم با پکیج AMG.
      V12

      1. M_435

        ۱۶ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (146 ديدگاه)

        سینا جون چرا از S63 که درحدهمن مایه نمیزاری؟ چون جلو 760حرفی باسه گفتن نداره باید بری سراغ بابابزرگتونS65توام بهتربری با ولیت بیای…

  2. سهراب

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (213 ديدگاه)

    52 تا؟ اینقدر بخواد پول بده خب بره یه بنتلی بخره حداقل قیافش از این بهتره. چهره ماشین های این کمپانی 40 ساله تغییر نکرده!! مفت نمیارزه . استهلاکش از پیکان هم بیشتره!! با این پول میشه مرسدس اس کلاس amg خرید که قدرتش 67 اسب بیشتر از این هست. باز هم بگم؟

    1. yashar

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (176 ديدگاه)

      نه بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      نه آخه تو به من بگو ببینم آقای محترم اصلا تو عمرت bmw سوار شدی خودشم سری 7؟
      من کاری به بنتلی و اون بت شماها مرسدس ندارم ولی حرفی بزن که ارزش این سایتو نیاره پایین

      1. سهراب

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (213 ديدگاه)

        بلی دوست عزیز پدر بنده ب ام و 316i مدل 1991 داشتن .100 هزار تا کار کرده بود که ما گرفتیمش یه مسافرت شمال باهاش رفتیم گیربکس مشکل پیدا کرد که اون موقع یه هزینه خیلی زیادی رو دستمون گذاشت!!! کیفیت قطعات داخل ماشین هم اصلا خوب نبود . به نسبت مرسدس واقعا بی کیفیت بود . کیفیت چرم داخل در ها افتضاح بود . شما اگه از چند تا مکانیک فنی و با سابقه بپرسی مطمئنا بهت میگن که استهلاک بی ام و نسبت به رقبا و قیمتش خیلی زیاده!! حالا ارزش سایت اومد بالا؟

      2. sean

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (87 ديدگاه)

        سهراب جان
        bmw مدل 1991 که 100 هزار تا کار کرده! فکر نمی کنید که دیگه زوارش در رفته باشه؟ من با شما در این که نسبت به بنز از کیفیت ادوات داخلی کمتری برخوردار است موافقم همچنین واقعیتی است که همه ی bmw ها استهلاک بالایی دارند ولی باز دلیل نمی شود خودرویی دست دوم ملاک قضاوت قرار دهیم.

    2. HASSANBMW

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (396 ديدگاه)

      ببخشید یه سوال داشتم بنتلی از سری7قشنگتره؟؟؟؟؟؟؟؟
      تا حالا دیدین اصلا این دوتا ماشینو که اینو میگی!!!!
      ثانیا اگه نمیدونید برید بخونید ماشینایBMW استهلاکشون نسبت به خیلی از کمپانی ها کمتره،مدل 2008 همین مدل تو ایالت میشیگان فقط 50-60هزار دلار با قیمت صفرش تفاوت داشت!!!!

    3. ایول

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      یه چیز که مسلمه اینه که طراحی بی ام و همیشه از بنز بهتر بوده و هست.
      تو مثلا به sls amg می گی زیبا!!!!!!؟؟؟؟؟؟

      خب حقم دارید کسی که بنتلی رو زیبا و جوون پسند بدونه معلومه که از بنز خوشش میاد!!!!!

      بی ام و چهرش تغییر نکرده یا بنز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      اگه چهره ی یه ماشین کلا عوض بشه که دیگه نمیشه گفت متعلق به اون شرکته عزیز!!!!!!!!!!!!!

  3. علیرضا

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (187 ديدگاه)

    یاشار جان لااقل سحراب فنی و منطقی نظر داد!ینی هر کی بی ام نداره نمیتونه نظر بده؟ ‏‎ ‎

  4. بهنام

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (44 ديدگاه)

    اقایی که هی مرسدس بنز میکنی,2 دقیقه بشین برنامه دنده پنج ببین بین بی ام و و بنز که هر کدومو میسنجن کدوم پیروز میشه.

    1. سهراب

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (213 ديدگاه)

      من برنامه های مزخرفی مثل دنده 5 رو نمیبینم . شما برو بشین تخت گاز اصلی رو ببین که چطور مرسدس اس کلاس amg با 12 سیلندر رولز رویس رو میبره. این درحالیه که بی ام و با این همه ادعا حتی خودرویی با این ویژگی ها نداره که بشه با مرسدس یا رولز رویس مقایسه کرد!!! واقعا مسخرست!!!

      1. بی نام

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (13 ديدگاه)

        اتفاقا توی اون برنامه یادمه که یه بار یه سری7 رو با یه S63 مقایسه کردند با اینکه بنز موتور بزرگتر و پرمصرفتری داشت از هر لحاظی به بی ام دابلیو باخت.البته بگم به خاطر موتور نبود فقط بلکه به خاطر سیستم تعلیق بهتر و فرمانپذیری بهتر و خیلی چیزای دیگه بود که از بنز بردسند هم اگه خواستید دوستان این فیلم رو به این آدرس نگا کنید خیلی باحاله
        http://www.aparat.com/v/C4e1E

      2. بی نام

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        یه چیز دیگه تو سایت ها کل کل بنز و بی ام دابلیو زیاده ببین و حال کن داداش بعدن اگه خواستی میتونی بیای اینجا و به خاطر این نظرهات معذرت خواهی کنی.
        در ضمن بی ام دابلیو بدون شک یکی از بهترین ها تو زمینه استهلاکه این حرفا رو نزن کلاستو میاره پایین عزیز

      3. عليرضا

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (74 ديدگاه)

        واقعا جای تاسفه!!واقعا مشکل ما بین بی ام و و مرسدسه!!ماشینایی که تو ایرا فقط برای اغنایا میاد.
        (دعواهاشو ما می کنیم-کیفشو کسای دیکه می برن!!)

      4. سهراب

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (213 ديدگاه)

        جناب آقای بی نام اون کلیپی که شما گذاشتید مقایسه مدل s63 هست ولی بنده مدل s65 رو میگم که عملا 85 اسب بخار بیشتر از s63 داره . لطفا دقت کنید!!!!

      5. بی نام

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (13 ديدگاه)

        گفتم که مسئله اصلا قدرت نیست بلکه مسائلیه که گفتم باید بیشتر بدقتی

      6. M_435

        ۱۶ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (146 ديدگاه)

        بس سعی کن دیدنیاتو خوب قوی کنی بعد نظر بدی…تا بیبینی M32010 با 420HPچطور C63AMGرو با 457HPنابو میکنه تو همینTOP GEAR با چشای خودم دیدم…بعدشم همه میدونن رقیب اصلی و همتارز S36, بی ام و 760 هستش که جلوی BMWهیچ حرفی به لحاظ فنی باسه گفتن نداره..البته میتونید ارمشو بکنی بزنی S65که بازم لوله اید…للللووووووووووول

    2. مهدی

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (15 ديدگاه)

      به جای اینکه سراین بحث کنید بیاین سر خودروسازهای داخل نظر بدین که تا چندین سال دیگه نمی تونن مثل بنزوBMWیا حتی تویوتا بسازن.

  5. شروين

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (515 ديدگاه)

    یکی از دوستای من بی ام 335i ۲۰۱۰ داشت به خاطر همین استهلاک بالا فروخت۰ سهراب درست میگه اما ایرانی جماعت هر کار کنی عشق ب ام دارن بدون دیدن خیلی از مسایلش… 

  6. mahsa

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    جک میگین؟؟؟
    یعنی استهلاکش از تویوتا هم بالاتره؟
    ناسلامتی ماشین آلمانیه هاااااااا
    یه جوری میگین آدم شک میکنه !!!!!

    1. حامد

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (218 ديدگاه)

      تویوتا و استهلاک بالا…….
      اینم نظری بود که خیلی خیلی جالب بود
      کلا هستند کسانی که طراحی تویوتا رو دوست ندارن و کلا صد تا عیب روش میزارن و البته سلیقشون هست و محترم
      اما حتی کسانی که حالشون از تویوتا بهم میخوره قبول دارن که واقعا خودروی با استهلاک بسیار پایین هست.

      1. کیانوش

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (47 ديدگاه)

        کمری 2007 دارن یکی از آشناهامون موتورش هنوز پلمپه کی میگه استهلاکش بالاست؟

    2. سهراب

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (213 ديدگاه)

      جک سال:)))))

      1. amin

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (244 ديدگاه)

        با کی بودی ؟ کسی حرف از تویوتا زد ؟ تویوتا عشقه ……..

      2. سهراب

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (213 ديدگاه)

        نه من خودم عاشق تویوتا هستم. عشق من لکسوسه. حرف این یارو باید به عنوان جک سال برگزیده بشه.:))))) میگه تویوتا پر استهلاکه.

    3. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود دوست عزیز با این که فداییه المان هستم ولی این رو بدان که کلا ماشین های ژاپنی در دنیا به ماشین های بی استهلاک معروف هستند.بدون تعصب گفتم.V12

  7. علی

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (513 ديدگاه)

    من هم از طراحی های تویوتا بدم میاد ولی باید قبول کرد یکی از کم استهلاک ترین خودروهای دنیاست
    البته دوستان اگه تعصب رو کنار بزنن میدونن که در واقعیت استهلاک مرسدس خیلی کمتر از بی ام و هست و خب در عوضش بی ام و روحیه اسپرت تری داره.اما سالهاست خلا یه سوپراسپرت توی سبد محصولات بی ام و حس میشه،بازاری که بنز توش سنگ تموم گذاشته و از اون ور هم بی ام و محصولی نداره که با کلاس G و GL مرسدس بنز رقابت کنه.
    من خودم به شخصه عاشق کلاس z و 3 و موتورسیکلتهای بی نظیر بی ام و هستم و بدون هیچ تعصبی اون رو خیلی سرتر از محصولات هم رده بنز(slk و c) میدونم، اما توی بقیه رده ها بنز یه گام جلوتر از بی ام و هست

    1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود.علی جان من تیطر اخر نوشته ات را یک زمانی قبول داشتم.ولی الان مرسدس با مدل A 45 AMG که یک موتور 2000 سی سی هست رو با توربوشارژ تقویت کرده و از اون 366 اسب بخار بیرون کشیده.یا مدل C63 AMG کوپه.517 اسب بخار !!!!!!!!!!!!!!!من فقط اینو قبول دارم که بی ام و توهدایت پذیری و هندلینگ از بنز بالاتره.ولی این به این معنا نیست که بنز نمیتونه.بنز خواص اسپرت را فدای نرمی و اسایش و سواری عالی میکنه.بنز تو مساله ای وارد نمیشه ولی اگر وارد بشه کولاک میکنه.برید در مورد بنز SLS E CELL موتور برقی تحقیق کنید بالای 700 اسب بخار قدرت این ماشین تکه.!!!!!!!یا مرسدس میباخ اکسلرو که گرونترین ماشین دنیاست.که فقط یک عدد از ان ساخته شده.اینم عکساشون:
      مرسدس بنز A45 AMG :
      http://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/a45-amg/
      مرسدس میباخ اکسلرو:
      http://www.netcarshow.com/maybach/2005-exelero/
      V12

  8. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود بر همه.سهراب جان حرف شمارو در این مورد قبول ندارم که طرح های این کمپانی تغییر نکرده.درست یادم نیست ولی فکر میکنم یا اواخر دهه ی 90 بود یا اوایل سالهای 2000 که بی ام و نزدیک به ورشکستگی بود تا این که سر طراح شرکت خود را عوض کرد و ان کسی نبود جز کریس بنگل.که یک فرد نامدار در بین طراحان اتومبیل در دنیاست.(تحقیق کنید).از شاهکار های او میتوان به بی ام و های سریه 5 وسریه 3 و 6 3 کوپه و 7 جدید و…… اشاره کرد.دلیل ورشکستگی ای که بی ام و به ان نزدیک بود همین نبود نو اوری و شکل هم بودن تمام مدل های بی ام به هم بود.ولی از زمان این طراح به بعد بی ام و دوران طلایی را پشت سر گذاشت تا همین 1 یا 2 سال پیش که یک فرد هلندی جای ایشان را گرفت.ولی من کلا میگم فقط بنز.
    V12

    1. کیانوش

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (47 ديدگاه)

      من طرفدار مدلم بیشتر تا برند اما طراحی بی ام و رو دوست دارم بهم یه حس نوستالوژیک میده
      مثلا کلاس e بنز که خیلی دوسش داشتم الان بعد عوض کردن طراحی از چشم افتاده پس تغییر همیشه خوب نیست فعلا بی ام و باید همین طرح رو ادامه بده البته مدل های جدیدی هم در راهه

  9. MAHDI

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    تو بازار انحصاری داخل که سعی می کنن تکنولوژی چینی و کره ای برتر از تکنولوژِی المانی نشون بدن من چنتا مثال میزنم که ربطی به خودرو نداره شاید چند تا از بچه های پدال مثل من به مسایل نظامی علاقه داشته باشند که بدونن من چی میگم اولین موشک سوخت جامد دنیا مال المان اولین جنگنده با موتور جت مال المانه مسلسل ام-جی 42 که بهترین مسلسل جنگ جهانی دوم مال المانه تانک ابرامز ام1 امریکایی توپ 120م م بدون خان ساخت راین متال لمان روشه بهترین تانک دنیا تو مجله جنگ افزار تانک لءوپارد 2 المانه یکی از پر کاربرد ترین توپهای ناتو توپای بوش مستر ساخت المانه بهترین زیر دریایی دیزل الکتریک کلاس متوسط نه فول سایز جهان مال المانه این تکنولوژی المانه زمانی که المان تمام اروپا رو فتح کرده بود چین کره رو با این همه ادعا سرزمین خورشید همیشه تابان:ژآپن فتح کره بود

  10. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود بر اقا مهدیه گل.نمیدونی چقدر از از این مطلبت خوشحال شدم و حال کردم.به سردبیر میگم مطلبتو طلا بگیره.ولی حالا دور از شوخی من ژاپن را هم خیلی دوست دارم چون تو جنگ جهانیه دوم یار المان بود همینطور ایتالیا.خداییش هم به نظر من ژاپن تو اکثر صنایع از کشور هایی چون فرانسه.هلند.و….بالاتره.درست میگم؟
    V12

    1. کیانوش

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (47 ديدگاه)

      کاملا درسته

  11. احسان

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    سلام دوستان من هم بنز داشتم هم بی ام و اونم نه یکی چون نمایشگاه اتومبیل دارم
    چه بنز چه بی ام و هردو خودرو های بسیار پر اصطحلاکی و پر خرجی هستند چون خودرو های لوکسی به خساب میان و بازار هدفشون هم قشر ثروتمند هست و برای کمپانی سازنده کم خرج بودن خودرو از اولویت های چندم بوده بزاری یه مثال بزنم :همه میدونیم پیکان خودروی مزخرفی است ولی با این حال اصطحلاک اش از زانتیا و ماکسیما پارس 206 و… کمتره واین دلیل بر برتری پیکان یا بدی ماکسیما نیست بلکه اصلا هدف ساخت این ها باهم فرق داره

    1. بی نام

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ایول داداش حرفتو قبول دارم من یه دوست دارم که بنز دارن مدل بالا هم هستش بعد دو سال کار گیربکسشو عوض کردن سه سال پیش 8 میلیون پول دادن اون موقع از یه پرایدم بیشتر بود این پول
      اصن این ماشینا واصه قشر ثروتمند جامعه ست تو اروپا و آمریکا هم همینطوره.

    2. علی

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (513 ديدگاه)

      این حرفتون توی ایران صدق میکنه دوست عزیز دلیلش هم اینه که هر کسی که توی ایران بنز و بی او و سواره باید هزینه سودجویی های یه سری دلال و واسطه داخلی رو برای قطعات بده
      مثلا چرا تعویض روغن یه پورشه بالای 1.2 میلیون برای مالکش هزینه میزاره؟ چرا تعویض روغن یک بنز برای مالک نزدیک 800تومن هزینه داره؟ یا چرا یک عدد چراغ مزدا3 بالای 2 تومن قیمت داره؟
      این دلال ها و سودجویان و باندها هستند که هزینه های نگهداری خودروها رو بالا بردن
      آلمان ها همیشه پردوام ترین ماشین ها رو تولید میکنن

      1. کیانوش

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (47 ديدگاه)

        نه داداش تو اروپا و آمریکا هم دقت کرده باشی قشر خاصی بنز یا بی ام و سوارن تو انگلیس و فرانسه اصلا بازار ندارن چون واسشون استهلاک و سوخت مهمه تو آمریکای شمالی هم بیشتر فورد و جی ام سی طلبه دارن بیشتر فروش بنز و بی ام و تو خاور میانه و شرق آسیا و چین هستش
        ببین یه مثال بگم همین الان اگه دلار بشه 2 تومن و تعرفه بشه 10% شما با 20 تومن میتونی تویوتا یاریس سوار شی و با 80 تومن بنز یا بی ام و پس بازم مال قشر خاصیه تازه این قیمتم مال مدل های پایه هر خودرو بود

  12. mahsa

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    من منظورم این نبود که تویوتا استهلاکش بالاس.منظورم این بود که بی ام و استهلاکش از تویوتا بالاتر نیست بچه جون

    1. کیانوش

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (47 ديدگاه)

      نه مهسا خانوم با هاتون موافق نیستم چند وقت پیش داشتم اگهی میخوندم زده بود منبع اگزوز بنز s350 معاوضه با پراید این یعنی چی میشه توضیح بدید ؟تویوتا یکی از کم استهلاک ترین خودرو هاس که تو اروپا و آمریکا بازار داره من همه حرفام با دلیل و مدرکه شما به چه دلیل میگی بی ام و کم استهلاکه؟ میدونید تعویض روغن تویوتا اوریون و 530i حدود 400 تومن تفاوت قیمت دارن؟

  13. mahsa

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    بعدش هم اون بی ام و که شما خریده بودین مطمنی بی ام و بوده احیانا؟؟؟؟؟؟

    1. علی

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (513 ديدگاه)

      خانوم محترم به نظرم اول بهتره لهنتون رو نسبت به دوستان بهتر کنید
      دوما هیچ وقت نمیشه محصولات اقتصادی تویوتا رو با محصولات لوکس بی ام و مقایسه کرد و از نظر تکنولوژی بی ام و چند گامی جلوتره ولی واقعا استهلاک تویوتا به واقع پایین تره و محصولات بادوام تری تولید میکنه

  14. walid

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (102 ديدگاه)

    اولین ماشینی که ترمز abs روش نصب شد بنز کلاس s بود اولین ماشینی که کیسه هوا روش نصب شد بنز کلاس s بود. بی ام و هیچوقت به پاش نمیرسه

  15. کیانا

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خودش قشنگه ولی پولش خیلی قشنگ تره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. امیر علی

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    aghaike migi benz kheili sar tare az bmw .ino ghabol daram vali faghat tu esalato narm bodan va na tu chize dg..bebinam shoma boro tu kelase bmw 2002 ye kelas az benz biar ke tu shetabo handelingo vahshi bodane ghiafe be paye bmw 2002 berese.labod mikhai benze 190biari maruf be memari.ghar ghar papapapa motoresh seda mikone…bmw sale 1972 mahshar kard ba sakhte 2002 .ino dg man nemigam boro az hamun tasobiash bepors.khasti khodet yedune bekhar ta farghe benzo ba bmw ro beduni

    1. علی

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (513 ديدگاه)

      خب عزیز من هم گفتم که بی ام و روحیه خشن تری داره
      خب شما هم یه محصولی از بی ام و بیار که بتونه با بنز معماری از نظر استهلاک و راحتی رقابت کنه
      فلسفه تولید این دو تفاوت داره
      توی کارنامه بنز 300sl گالوینگ هست که توی کل تاریخ بی ام و همچین ماشینی با این فلسفه ساخته نشده،یا 450sl های دهه 70 مگه نبودن که راحتی رو در کنار یه حس سرکشی به تمام معنا رو در کنار هم جمع کرده بود؟ آیا بی ام و در اون زمان غیر از سری 6 شکست خوردش(که 25سال بعد دوباره زندش کرد) محصول دیگه ای داشت؟
      بی ام و راه و سبک خودش رو داره،بنز هم راه و سبک خودش و هر کدومشون توی راه خودشون بسیار موفق عمل کردن

  17. مرتضی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    کیانوش در انگلیس بنز و بی ام و بیشتر از خود المان میبینی کمی تحقیق بد نیست!!

  18. shz

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    بی ام و موفق نمیشه.چون ژاپنیها اول محصولات کشور خودشونو انتخاب میکنن .راز پیشرفت ژاپن همینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا